شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 30 مرداد 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مرداد 1397 ایستا نیوز 2 مرداد 1397 ایستا نیوز 3 مرداد 1397 ایستا نیوز 4 مرداد 1397 ایستا نیوز 5 مرداد 1397 ایستا نیوز 6 مرداد 1397 ایستا نیوز 7 مرداد 1397 ایستا نیوز 8 مرداد 1397 ایستا نیوز 9 مرداد 1397 ایستا نیوز 10 مرداد 1397 ایستا نیوز 11 مرداد 1397 ایستا نیوز 12 مرداد 1397 ایستا نیوز 13 مرداد 1397 ایستا نیوز 14 مرداد 1397 ایستا نیوز 15 مرداد 1397 ایستا نیوز 16 مرداد 1397 ایستا نیوز 17 مرداد 1397 ایستا نیوز 18 مرداد 1397 ایستا نیوز 19 مرداد 1397 ایستا نیوز 20 مرداد 1397 ایستا نیوز 21 مرداد 1397 ایستا نیوز 22 مرداد 1397 ایستا نیوز 23 مرداد 1397 ایستا نیوز 24 مرداد 1397 ایستا نیوز 25 مرداد 1397 ایستا نیوز 26 مرداد 1397 ایستا نیوز 27 مرداد 1397 ایستا نیوز 28 مرداد 1397 ایستا نیوز 29 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 مرداد 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۶    
ایستانیوز: مدیریت نظارت بازار سازمان بورس از صدور مجوز انتشار اوراق مشارکت 150میلیاردی شرکت لیزینگ رایان سایپا و جزئیات عرضه خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۶    
ایستانیوز:مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن از راه اندازی صندوق های املاک و مستغلات با محوریت اجاره داری مسکن در آینده نزدیک خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۸    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت بیمه کوثر به مناسبت روز صنعت دفاعی و به منظور تعامل با بیمه گذاران و همراهی با بیمه شدگان و همچنین ارایه خدمات خرسندساز و متمایز با مسئولان ارشد ودجا دیدار کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۰۵    
ایستانیوز:رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: واگذاری سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان یکی از افتخارات این سازمان در واگذاری ها است که کاملا قانونی بوده و در بستری شفاف واگذاری آن انجام شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۷    
ایستانبوز:هفت شعبه بانک اقتصادنوین در شهر تهران در آستانه عید سعید غدیرخم اسکناس نو توزیع می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۲    
ایستانیوز:بانک ها و موسسات اعتباری می توانند فقط به درخواست مشتری قراردادهای سپرده گذاری که از تاریخ 2 شهریور 1396 تا 11 شهریور 1396 منعقد کرده اند را به مدت یک ماه با شرایط منعقده تمدید کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۰    
ایستانیوز:نایب رییس مجلس شورای اسلامی بررسی تحقق 280 پروژه تعیین شده سیاست های اقتصاد مقاومتی را از جمله مباحث مطرح شده در آخرین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۸:۱۸    
ایستانیوز:بانک ملی به منظور پاسخگویی به نیاز هموطنان و مشتریان و به مناسبت عیدسعید غدیرخم،شعب منتخب بانک دراستان تهران از روز شنبه سوم تا چهارشنبه هفتم شهریورماه جاری به مدت پنج روز اسکناس نو توزیع ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۸:۱۳    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک صادرات ایران طی احکامی مصطفی رحیمی شهواری و محمد درودگر را به ترتیب به سمت معاون حقوقی و وصول مطالبات و مدیر امور پیگیری و وصول مطالبات این بانک منصوب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۷    
ایستانیوز:ساعت کار شعب بانک رفاه در استان تهران از ابتدای شهریورماه سالجاری به حالت قبلی و اولیه باز می گردد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۲    
ایستانیوز:کاهش تورم و تک رقمی شدن آن که یکی از افتخارات اقتصادی دولت حسن روحانی محسوب می شد حالا یک ماهی است که با گرانی ارز و انواع کالاها و خدمات تورم هم روندی صعودی به خود گرفته است و علاوه بر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۲    
ایستانیوز:تمام جهان جنگ تجاری را بزرگ ترین تهدید اقتصاد جهانی می دانند و حتی خود دونالد ترامپ هم چنین نظری دارد، اما در عین حال دست از دامن زدن به این جنگ نمی کشد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۷    
ایستانیوز:آمار بورس نشان می دهد که در دو هفته گذشته، تعداد خریداران سهام حقیقی ها نسبت به هفته قبل افزایش یافته هرچند بیشتر از حقوقی ها نبوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۲    
ایستانیوز:حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: اگر بخواهیم کشورمان به توسعه پایدار صنعتی دست پیدا کند سرمایه بانک صنعت و معدن باید افزایش یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۲    
ایستانیوز:چین یکی از کشورهای برتر در زمینه علم روباتیک، در قالب یک کنفرانس بین المللی، قدرت خود را در این زمینه به رخ جهانیان کشید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۷    
ایستانیوز:با اجرایی شدن بسته ارزی جدید و واگذاری قیمت ها به بازار ثانویه، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران معتقد است که بازار دوم ارز به دنبال درخواست تجار راه اندازی شده اما آن طور که باید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۷    
ایستانیوز:رئیس انجمن قطعه سازان گفت: در حال حاضر برای فروش اینترنتی 16 هزار خودرو، 500 هزار نفر و برای فروش 247 خودرو حدود 200 هزار نفر برای خرید به سایت مراجعه کردند زیرا سود حاشیه بازار بسیار زیاد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۲    
ایستانیوز:هنوز یک ماه از روزی که عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی شده، نگذشته است. همتی در روز معارفه اش کم صحبت و رسما اعلام کرد از این پس تصمیم دارد تا با مشورت اقتصاددانان و مدیران باتجربه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در مناطق غربی تهران طی امرداد ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۷    
ایستانیوز:ساعات کاری شعب بانک ملی ایران در استان تهران به روال عادی بازگشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۷    
ایستانیوز:شعب منتخب توزیع اسکناس نو به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۲    
ایستانیوز: معاون اداره کل مبارزه با پولشویی، تأمین مالی تروریسم و تطبیق بانک توسعه صادرات درباره FATF و نقش آن در بهبود سرمایه گذاری خارجی و توسعه روابط بانکی بین المللی با اگزیم نیوز به گفت و گو ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۷    
ایستانیوز:قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار آسیا به دنبال افت ارزش دلار برای سومین روز متوالی که تقاضا برای این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۷    
ایستانیوز:پس از انتقادات تند ترامپ از بانک مرکزی آمریکا، ارزش دلار در برابر سایر ارزهای مهم جهانی کاهش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۲    
ایستانیوز:با وجود شلوغی رفت و آمد در بازار ارز فعالان بازار می گویند فروشنده ای نیست و همین در افزایش قیمت ها در آستانه عید قربان تاثیرگذار بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۲    
ایستانیوز:با افزایش انتقال ارز از افغانستان به ایران، این کشور با مشکل کمبود ارز مواجه شده و ارزش افغانی - واحد پول این کشور - کاهش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۲    
ایستانیوز:مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که نسخه به روزرسانی شده اپلیکیشن اسکایپ به قابلیت جدید آرشیو کردن مکالمات کاربران مجهز خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۲    
ایستانیوز:خیل عظیمی از کاربران اینستاگرام اعلام کرده اند که تحت تاثیر یک حمله سایبری دیگر قادر نخواهند بود به حساب کاربری خود وارد شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۲    
ایستانیوز:مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی از واگذاری 250 میلیارد تومانی 20 شرکت دولتی در روز 12 شهریور ماه سال جاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۷    
ایستانیوز:مدیرعامل یک شرکت فعال در حوزه انرژی گفت: در بدنه وزارت نفت این مساله هست که اگر با بخش خصوصی کار کنند باید پاسخگوی نهادهای مختلف نظارتی باشند و لذا برای پرهیز از این دردسرها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۷    
ایستانیوز:اگر چه مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز 8.1 را از اوایل سال جاری میلادی محدود کرده و وارد دوره پشتیبانی محدود 5 ساله شده، اما قرائن حاکیست این ویندوز به زودی باز هم محدودتر خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۲    
ایستانیوز:شیخ محمد علی امینی از علمای برجسته اهل سنت استان هرمزگان با دعوت از کرامت الله مصطفی پور مدیرشعب استان هرمزگان در جمع مردم خونگرم روستای طبل از بانک قرض الحسنه مهر ایران حمایت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۲    
ایستانیوز:مراسم تودیع مهندس رستم شاه گشتاسبی و معارفه محمدرضا نمازی برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۷    
ایستانیوز:رئیس پلیس پایتخت از کشف چندین انبار بزرگ احتکار کاغذ، آهن آلات و لوازم خانگی در جنوب تهران خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۷    
ایستانیوز:بانک سرمایه با استناد به مفاد اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص تمدید مهلت تعویض دسته چک های غیر صیادی تا آبان ماه، اطلاعیه ای صادر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۷    
ایستانیوز:بانک دی طی مراسمی از اعضای تیم ملی تنیس روی میز تقدیر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۲    
ایستانیوز:استاندار تهران اعلام کرد: ساعت کاری ادارات این استان از ابتدای شهریورماه امسال به حالت قبلی و اولیه باز می گردد و شروع کار نهادها دیگر از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح نخواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۲    
ایستانیوز:ترکیه به دلیل وضع تعرفه 2 برابری از سوی آمریکا بر روی واردات فولاد و آلومینیوم ترکیه ای به سازمان تجارت جهانی شکایت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۲    
ایستانیوز:رییس شورای رقابت با بیان اینکه در هفته آینده جلسه ای برای بررسی قیمت خودرو برگزار می شود، از احتمال افزایش قیمت ها براساس فرمول های علمی و منطقی و با کمک بانک مرکزی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۷    
ایستانیوز:فرقی نمی کند غول نقدینگی کجای اقتصادمان پنهان شده باشد؛ یا می توان آن را با وعده نرخ سودهای بالا به دست بانک ها سپرد یا اینکه میدان اقتصادی را برای حرکت شتاب گونه آن باز گذاشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۷    
ایستانیوز:با اپلیکیشن بله می توانید بدون دانستن شماره کارت از مخاطبتان درخواست پول کنید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۷    
ایستانیوز:صورت های مالی بانک ملت منتهی به 96.12.29 با حضور بیش از 79 درصد سهامداران تصویب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۲    
ایستانیوز:معاون وزیر اقتصاد گفت: امروز ادغام بانک های نیروهای مسلح، تغییر جهت نقدینگی در بازارها و تهیه لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی در دستور کار است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۲    
ایستانیوز:نشست معاونان فنی شرکت های بیمه با میزبانی بیمه دانا با موضوع" هماهنگی نظارت بر بیمه های درمان تکمیلی و بررسی آثار و تبعات تحریم های اخیر بر صنعت بیمه " روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۱    
ایستانیوز:به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد تا اواخر سال جاری 2018 میلادی، اپلیکیشن یادداشت برداری Sticky Notes ویندوز 10 را برای سیستم های عامل اندروید و iOS نیز منتشر کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۱    
ایستانیوز:درصورتی که می خواهید گوگل به اطلاعات و تاریخچه اماکن جغرافیایی که به آن سفر کرده اید، دسترسی پیدا نکند، باید علاوه بر خاموش کردن Location گوشی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۱    
ایستانیوز:رفع تعهد ارزی برای این واردکنندگان موکول به ارائه پروانه گمرکی و همچنین پرداخت مابه التفاوت مذکور به بانک عامل ( واریز به حساب خزانه داری کل کشور) و حداکثر تا شش ماه از تاریخ ترخیص می باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۱    
ایستانیوز:بانک خلق چین مستقل از حزب کمونیست حاکم عمل نمی کند. بنابراین این بانک در نهایت دستوراتی از سیاست های پولی را اجرا می کند که رهبران چین اعلام کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۱    
ایستانیوز:هیات دولت مصوبه کرده است به دانش آموزان هنرستانی 50 میلیون تومان وام کارآفرینی داده شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۱    
ایستانیوز:شصت و سومین نشست اعضای کمیته ماده 12 برگزار شد و با اعلام سازمان امور مالیاتی در این نشست، واردکنندگان کالاهای اساسی از پرداخت 4 درصد مالیات علی الحساب معاف شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۹    
ایستانیوز:بانک مرکزی در اطلاعیه ای به صرافان اعلام کرد از فروش ارزهای صادراتی باقی مانده که قبل از تاریخ 97/05/16 و با نرخ معادل دلار 4200 تومانی در سامانه نیما خریداری کرده اند خودداری نمایند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۹    
ایستانیوز:عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه اشکالات سامانه نیما رفع شده است، می گوید در جنگ اقتصادی باید تاکتیک های مختلف داشت و سامانه اعلام نرخ ارز برای تغییر تاکتیک است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۹    
ایستانیوز:بانک مرکزی اعلام کرد: قراردادهای سپرده سرمایه گذاری که درفاصله زمانی 2 تا 11 شهریور 1396 افتتاح شده ، در صورت در خواست سپرده گذاران به مدت یک ماه قابل تمدید است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۹    
ایستانیوز:عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی می گوید عنوان طرح ممنوعیت تحویل سکه قابلیت بر هم زدن بازار را دارد.