چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۶May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 16 مرداد 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مرداد 1397 ایستا نیوز 2 مرداد 1397 ایستا نیوز 3 مرداد 1397 ایستا نیوز 4 مرداد 1397 ایستا نیوز 5 مرداد 1397 ایستا نیوز 6 مرداد 1397 ایستا نیوز 7 مرداد 1397 ایستا نیوز 8 مرداد 1397 ایستا نیوز 9 مرداد 1397 ایستا نیوز 10 مرداد 1397 ایستا نیوز 11 مرداد 1397 ایستا نیوز 12 مرداد 1397 ایستا نیوز 13 مرداد 1397 ایستا نیوز 14 مرداد 1397 ایستا نیوز 15 مرداد 1397 ایستا نیوز 16 مرداد 1397 ایستا نیوز 17 مرداد 1397 ایستا نیوز 18 مرداد 1397 ایستا نیوز 19 مرداد 1397 ایستا نیوز 20 مرداد 1397 ایستا نیوز 21 مرداد 1397 ایستا نیوز 22 مرداد 1397 ایستا نیوز 23 مرداد 1397 ایستا نیوز 24 مرداد 1397 ایستا نیوز 25 مرداد 1397 ایستا نیوز 26 مرداد 1397 ایستا نیوز 27 مرداد 1397 ایستا نیوز 28 مرداد 1397 ایستا نیوز 29 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 مرداد 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۵    
ایستانیوز:از آنجا که بسیاری از کاربران از سرعت پایین و اشغال حجم زیادی از حافظه رایانه شان توسط مرورگر اینترنتی فایرفاکس شکایت دارند، کارشناسان دو راهکار را در این زمینه معرفی می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۱    
ایستانیوز:پیرو آگهی منتشر شده، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بیمه دانا با حضور بیش از 82 درصد سهامداران در محل ساختمان سعدی این شرکت برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۶    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملت در پیامی، فرارسیدن 17 مردادماه سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار را به اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران فعال در عرصه پولی و بانکی تبریک گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۶    
ایستانیوز:بانک مرکزی فهرست خدمات بیست و سه گانه صرافی ها از جمله ارز مسافرتی به همراه مدارک مورد نیاز مشتریان را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۱    
ایستانیوز:یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی بوده، نحوه اعطای تسهیلات کلان به شرکت ها و اشخاص حقیقی است چراکه همواره این ابهام مطرح بوده که شاید در این روش و نوع اعطای این وام ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز:بسته ارزی رونمایی شده که قرار است از امروز اجرایی شود هرچند دارای نکاتی مثبت است اما قرار نیست معجزه کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور تا روز دوشنبه 22 مرداد ماه جاری، تعداد محدودی اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام ) را با نرخ سود علی الحساب 18 درصد سالانه عرضه می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۷    
ایستانیوز: علیرضا بیانیان، مدیر عامل شرکت بیمه آرمان در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار؛ این روز خجسته را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۲    
ایستانیوز:شرکت بیمه کوثر به منظور کاهش دغدغه مستاجران بیمه نامه ودیعه مستاجر را صادر می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۷    
ایستانیوز:تازه ترین آمارهای عملکرد بانک صادرات ایران از افزایش 35 درصدی درآمدهای غیرمشاع این بانک در پایان تیرماه سال جاری حکایت دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۷    
ایستانیوز:همزمان با آغاز طرح خزانه زرین سپهر بانک صادرات ایران، نشانی صندوق امانات بانک در پنج کلان شهر تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز برای صدور گواهی سپرده اوراق سکه طلا متقاضیان اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۲    
ایستانیوز:در بازار امروز (سه شنبه) قیمت سکه تمام طرح جدید 120 هزار تومان کاهش یافت و سه میلیون و 361 هزار تومان فروخته شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۲    
ایستانیوز:کلنگ ساخت مدرسه ابتدایی سه کلاسه شهدای بانک ملی ایران در روستای بابره تین از توابع شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی با مشارکت بانک ملی ایران و با بودجه دو میلیارد ریالی به زمین زده شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۷    
ایستانیوز:در نشست مشترک اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و بورس کالا، رئیس کمیسیون کشاورزی بر استفاده از ظرفیت های قانونی بورس کالا در بازار محصولات کشاورزی تاکید و آمادگی کمیسیون کشاورزی را در اصلاح ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۷    
ایستانیوز: مدیرعامل بانک صادرات ایران امروز در سفر به استان همدان، بر کار و تلاش جدی همکاران برای کاهش مطالبات معوق تأکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۷    
ایستانیوز:دریافت آبونمان تلفن های ثابت در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در حالی ابطال شده که وضعیت سایر بخش های این مصوبه از جمله تعرفه های مکالمه با اپراتورهای ثابت و سیار مشخص نیست و از طرفی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۷    
ایستانیوز:شرکت فیس بوک سال گذشته 7.33 میلیون دلار را صرف محافظت از مدیرعامل خود کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۷    
ایستانیوز:ارزهای مجازی با استفاده از فناوری بلاک چین به حوزه های مختلفی وارد شده اند، یکی از این حوزه ها صنعت گیم است که می تواند موجب شود علاوه بر توسعه دهندگان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۲    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در چهار ماه نخست سال جاری 3 هزارو 700 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به 310 هزار نفر از متقاضیان در سراسر کشور توسط این بانک پرداخت شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۷    
ایستانیوز:مدیران و کارکنان ستادی بانک ایران زمین همزمان با هفته اهدای خون، نسبت به اهدای خون خود به نیازمندان اقدام کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۷    
ایستانیوز:دور دوم تحویل سکه های پیش فروش شده از فردا 17 مرداد آغاز می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۷    
ایستانیوز:بیکاری و بزهکاری با هم ارتباط مستقیم دارد؛ افزایش بزهکاری باعث رشد ناامنی در یک منطقه می شود و سرمایه گذار را فراری می دهد و بسترهای اشتغال را محدود می کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۷    
ایستانیوز:پدرام سلطانی، نایب رئیس اتاق ایران اجرای بسته جدید ارزی دولت هم زمان با روز اجرای اولین دور از تحریم های آمریکا را اتفاق مثبتی عنوان کرد که توانست اثرات روانی تحریم ها را خنثی کند و مانع از ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۷    
ایستانیوز:سلیمی، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران معتقد است: تثبیت قیمت کالاهای اساسی تا پایان فروردین 1398، گامی رو به جلو و نقطه عطفی در سیاست جدید ارزی محسوب می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز:فشارهای امریکا، خریداران نفت را ملزم به کاهش واردات از ایران می کند. در غیر این صورت شرکت هایی که با ایران همکاری می کنند از سیستم مالی و بانکی امریکا حذف خواهند شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز:روز گذشته و با رونمایی از بسته ارزی بانک مرکزی، موج مثبت کاهش قیمت ها در بازار شروع شد و دلار تا مرز 10 هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرد و حالا باید منتظر بود و دید صرافی ها امروز اولین روز ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۱۲    
ایستانیوز:کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران در نشست اخیر خود به بررسی موضوعی پرداخت که این روزها حتی در دولت نیز درباره آن بحث و تبادل نظر می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۲    
ایستانیوز:یک فعال بانکی با بیان اینکه سپرده گذاری ارزی تقاضا برای دلار را کاهش می دهد و بازار را متعادل می کند گفت: درباره میزان سود پرداختی به سپرده ها بانک مرکزی باید مردم را راضی نگه دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۲    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس به بانک ها 24 ساعت فرصت دادند تا نسبت به چک های بی محل اقدام کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۲    
ایستانیوز:بانک ملی با توجه ویژه به بخش های تولید، صنعت، بازرگانی و... به عنوان موتورهای محرک اقتصاد، بخش عمده ای از نیاز تسهیلاتی این بخش ها را مرتفع و اعتبارات قابل توجهی را تاکنون اختصاص داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۷    
ایستانیوز:قیمت طلا در بازارهای بین المللی در آغاز مبادلات امروز سه شنبه با افزایش نسبی روبرو شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۷    
ایستانیوز:رئیس کل بانک مرکزی با ابراز امیدواری نسبت به حمایت مسئولان و مردم برای تثبیت بازار ارز و سکه اصلاح سیستم بانکی را مهمترین رسالت خود در بانک مرکزی دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۳    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به تمامی روزنامه نگاران، خبرنگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۵۳    
ایستانیوز:برندگان نهمین دوره قرعه کشی جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین معرفی شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۵۸    
بامی است که می شود تا انتهای آن دورها
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۴۷    
زن در آثار هدایت جایگاه ویژه ای دارد پیش از این بزرگانی همچون کاتوزیان به تفصیل بدان پرداخته اند .چیزی که در هدایت وجوددارد ترکیبی از کشش و نفرت است به زن .
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۴۲    
مفهوم کلی تاب آوری از دیدگاه ادبی شامل سطوح سه گانه تاب آوری فردی ، اجتماع و ملی می باشد که در اکثر مطالعات، بیشتر به دو سطح تاب آوری فردی و اجتماعی پرداخته می شود .
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۲۷    
ایستانیوز:طرح گرافیکی یک سایت وابسته به عربستان علیه کانادا که به سبک حملات 11 سپتامبر طراحی و منتشر شده برای حکومت آل سعود دردسرساز شده است.