جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 9 مرداد 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مرداد 1397 ایستا نیوز 2 مرداد 1397 ایستا نیوز 3 مرداد 1397 ایستا نیوز 4 مرداد 1397 ایستا نیوز 5 مرداد 1397 ایستا نیوز 6 مرداد 1397 ایستا نیوز 7 مرداد 1397 ایستا نیوز 8 مرداد 1397 ایستا نیوز 9 مرداد 1397 ایستا نیوز 10 مرداد 1397 ایستا نیوز 11 مرداد 1397 ایستا نیوز 12 مرداد 1397 ایستا نیوز 13 مرداد 1397 ایستا نیوز 14 مرداد 1397 ایستا نیوز 15 مرداد 1397 ایستا نیوز 16 مرداد 1397 ایستا نیوز 17 مرداد 1397 ایستا نیوز 18 مرداد 1397 ایستا نیوز 19 مرداد 1397 ایستا نیوز 20 مرداد 1397 ایستا نیوز 21 مرداد 1397 ایستا نیوز 22 مرداد 1397 ایستا نیوز 23 مرداد 1397 ایستا نیوز 24 مرداد 1397 ایستا نیوز 25 مرداد 1397 ایستا نیوز 26 مرداد 1397 ایستا نیوز 27 مرداد 1397 ایستا نیوز 28 مرداد 1397 ایستا نیوز 29 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 مرداد 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۴    
ایستانیوز:دفتر ارتباطی شرکت بیمه حافظ بعنوان بیمه اختصاصی مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری کشور در آئینی با حضور مسئولان استانی و مدیرعامل این شرکت بیمه ای در بوشهرآغاز بکار کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۱    
ایستانیوز:پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری یک صندوق های سرمایه گذاری از روز شنبه 13 مردادماه به مدت 5 روز کاری آغاز می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۱    
ایستانیوز:مرکز آمار ایران، شاخص قیمت مصرف کننده در تیرماه 97 را به تفکیک استان منتشر کرده است که نشان می دهد در این ماه استان تهران با 7 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۲    
ایستانیوز:رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از افزایش 35 درصدی قیمت خودروهای داخلی با عرضه نشدن این کالا توسط شرکت های تولیدکننده در بازار خرده فروشی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۲    
ایستانیوز:هوای گرم این روزها همه را کلافه کرده است. این تنها مخصوص ایران و شهرهایی مثل تهران و اهواز نیست ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۷    
ایستانیوز:مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت، مدارک مورد نیاز برای ارائه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال 97 به این سازمان را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۷    
ایستانیوز:شرکت فسیل با همکاری شرکت خودروسازی ب.ام.و اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2019 میلادی ساعت های هوشمند جدیدی را تحت برند BMW به تولید و فروش برساند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۲    
ایستانیوز:کارشناس حوزه مسکن معتقد است: سونامی افزایش قیمت مسکن پس از اثرگذاری بر شهرهای بزرگ به شهرهای کوچک نیز خواهد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۷    
ایستانیوز:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنگ روانی دشمن برای هدف قرار دادن اعتماد مردم به نظام ؛ تصریح کرد : برای مقابله با این جنگ روانی نیازمند فرماندهی واحد رسانه ای هستیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:عصر دیروز نمایشگاه ارجان و جوبجی ، جلوه هایی از هنر زرگری عیلام با حضور مدیران امور، روسای ادارات امور شعب تهران و تنی چند از دیگر مسئولان بانک ملی ایران افتتاح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از توافق مجلس و دولت در مورد سیاست های جدید ارزی خبر داد و گفت که این سیاست ها به زودی اعلام خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:سردار جعفری در پاسخ به ترامپ: مردم ایران هرگز به مسئولین خود اجازه مذاکره و ملاقات با شیطان بزرگ را نمی دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:محمدباقر نوبخت از تغییر سخنگوی دولت دوازدهم با موافقت روحانی خبر داد. با این تصمیم رییس جمهور، نوبخت در ریاست سازمان برنامه و بودجه ماند و سخنگویی دولت را فرد دیگری بر عهده می گیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: منطق جمهوری اسلامی ایران، منطق گفت وگو و تعامل است که نیازمند احترام متقابل و پایبندی به تعهدات بین المللی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۴    
ایستانیوز:مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: این انتقاد که بانک های خصوصی طلا و ارز خریداری می کنند را قبول ندارم و آن را فرافکنی و اتهام می دانم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۹    
ایستانیوز:رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: حکم اعدام و 20سال حبس در انتظار اخلالگران اقتصادی/ اخلالگران مصداق مفسد فی الارض هستند / اخلالگران بعدا نگویند نمی دانستیم مصداق مفسد فی الارض می شوند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۰    
ایستانیوز:دکتر مجتبی کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد گفت: شبکه فروش به عنوان بازوی اجرایی قدرتمند شرکت های بیمه، نقش حیاتی و تاثیر گذار را در این صنعت ایفا می کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۵    
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی و شرکتهای تابعه آن در مراودات بین المللی از انعطاف بخش خصوصی و اعتبار بخش دولتی به صورت همزمان برخوردار است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۰    
ایستانیوز:نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور با حضور حجت بهاری فر و دکتر مصطفی زندی و به میزبانی بیمه "ما" برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۶    
ایستانیوز:گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 5 میلیون تومانی قیمت ساندرو اتوماتیک و سه میلیون تومانی استپ وی دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۱    
ایستانیوز:همزمان با آغاز سیر نزولی قیمت ها از شب گذشته و ادامه این روند تا امروز، قیمت سکه بار دیگر به کانال سه میلیون تومان بازگشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۷    
ایستانیوز:شرکت بورس کالای ایران با نماد کالا در فهرست نرخ های تابلوی فرعی بازار اول بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:معاملات سهام در بازارهای اول و دوم فرابورس روز جاری با جابه جایی بیش از 243 میلیون سهم به ارزش نزدیک به 984 میلیارد ریال رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۷    
ایستانیوز:حمید تهرانفر با تأیید بانک مرکزی، مدیرعامل بانک کارآفرین شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۷    
ایستانیوز:وزیر امور اقتصادی و دارایی در یادداشتی از اقدامات فوری دولت برای ساماندهی بازارهای سرمایه گذاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۲    
ایستانیوز:مرکز آمار نرخ تورم نقطه به نقطه مصرف کننده تیر ماه 97 را 13.8 درصد اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۲    
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران با امضای سند همکاری میان چند نهاد استان سیستان و بلوچستان، به ساخت مدرسه برای دانش آموزان منطقه محروم این استان اقدام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۲    
ایستانیوز:شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به تیر ماه 1397 نسبت به دوازده ماه منتهی به تیر ماه 1396 به میزان 13.1 درصد افزایش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۲    
ایستانیوز:رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: نرخ سکه امروز در بازار روند نزولی شدیدی پیدا کرده است و حباب قیمت از یک میلیون و 300 هزار تومان به یک میلیون تومان رسیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۷    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت انواع تبلت های موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۲    
ایستانیوز:با پایان یافتن مهلت بانک مرکزی برای بانک ها به منظور تعیین تکلیف حساب های بدون هویت، به زودی تمامی این حساب ها در صورت عدم رسیدگی، مسدود و غیرفعال خواهند شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۲    
ایستانیوز:در این روزهای پر تلاطم بازار ارز کشور، در شهر قم به دلیل وجود حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و ورود همه روزه زائران بسیار برای زیارت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۲    
ایستانیوز:شرکت مبین وان کیش که مرداد ماه سال گذشته با قیمت هر سهم 347 تومان وارد بازار دوم فرابورس شد٬ با حفظ روند صعودی از ابتدای سال جاری قیمت خود را به محدوده 2100 تومان کنونی رساند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۹    
ایستانیوز:وزیر اقتصاد که در ابتدای حضورش در وزارتخانه وعده ایجاد تحول در مدیران بانک ها را داده بود، ظاهرا به گفته خود پایبند مانده است و هر چند وقت یکبار یک مدیر بانکی تغییر می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۹    
ایستانیوز:تحلیلگران برآورد کرده اند که قیمت گلکسی نوت 9 سامسونگ 1250 یورو خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۹    
ایستانیوز:درپی انتشار خبری (ظهر دیروز، 8 مرداد ماه) مبنی بر قحطی بنزین در گیلان مردم این استان را نگران کرد و باعث شد از غروب دیروز تا نخستین ساعات بامداد امروز پمپ بنزین های رشت یکی از شلوغ ترین و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز:بورس انرژی اعلام کرد: 10 هزار تن آل سی او پالایش نفت شیراز به قیمت هر تن 482.51 یورو بر اساس نرخ بانک مرکزی به طور نقدی در ساعت 13 و 30 دقیقه روانه میز فروش بورس انرژی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز:ارزش ریال از آوریل تاکنون نیمی از ارزش واقعی خود را از دست داده است که دلیل آن ضعف اقتصادی، مشکلات مالی بانک های داخل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران امروز در حالی یکپارچه با صف نشینی خریداران سهام ادر اغلب نمادهای معاملاتی روبرو شد که تقویت حجم معاملات حاکی از ورود دوباره پول جدید در کنار معاملات درون گروهی و دو ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز:ازن هوای تهران برای گروه های حساس جامعه ناسالم است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۱    
ایستانیوز:رییس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره راهکارهای جذب نقدینگی برای دولت گفت: وزارت نفت و صمت می توانند بسته های پیشنهادی برای طرح هایی که از طریق بازار سرمایه جذب نقدینگی شود را به مردم ارائه کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۱    
ایستانیوز:بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بانک های منطقه، گام های بزرگی را در زمینه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برداشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۱    
ایستانیوز:یک کارشناس بازار سرمایه گفت: راه اندازی بازار آتی ارز و استفاده از ابزارهای پوشش ریسک در بورس کالا باعث می شود تا صنایع و شرکت های مختلف با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به تولید و سرمایه گذاری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۱    
ایستانیوز:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:متناسب با درجه ریسک پذیری سرمایه گذاران در بازار سرمایه، باید ابزارهای مختلف طراحی شود تا اطمینان برای ورود سرمایه ها به این بازار بیشتر شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۱    
ایستانیوز:معاون اول رییس جمهوری تبصره 10 آیین نامه اجرایی ماده واحده قانون بودجه سال 97 را برای اجرا ابلاغ کرده که براساس آن 50 هزار باب واحد مسکن مهر به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی واگذار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز سه شنبه تحت تاثیر کاهش ارزش دلار آمریکا با افزایش نسبی روبرو شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:بانک تجارت به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، ارائه خدمات گوناگونی همچون امکان شارژ مستقیم سیم کارت بر روی خودپردازها و سامانه های برداشت مستقیم و واگذاری سرویس توسط مشتریان را در سال جاری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:حضور شتاب دهنده نوین تک وابسته به شرکت پرداخت نوین آرین در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپشتاب دهنده نوین تک امسال با معرفی جدیدترین خدمات و محصولات خود دومین حضور فعالش را در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:کیف پول مبتنی بر زنجیره بلاک چین، با حضور نجفی معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:نایب رییس اول مجلس اعلام کرد: بسته سیاستی دولت که بانک مرکزی آن را تهیه و با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه ادغام می شود، هفته آینده در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۵    
ایستانیوز:جوایز قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه امید آینده اهدا شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۰    
ایستانیوز:با افزایش نگرانی سرمایه گذاران از تهدید آمریکا به تحریم ترکیه، پیش از اعلام داده های مهم تورم که قرار است در ادامه این هفته منتشر شود، لیر ترکیه سقوط کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۰    
ایستانیوز:از تاریخ چهارم شهریورماه سالجاری صرفا واگذاری چک های صیادی و چک های غیر صیادی تاریخ آتی که قبلا از طریق بانک رفاه در سامانه بانک مرکزی ثبت اطلاعات شده اند ، امکان پذیر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۰    
ایستانیوز:روبرتو آزودو، مدیرکل برزیلی سازمان تجارت جهانی، طی پیامی در مقدمه این گزارش اعلام کرد در سال 2017 تجارت کالایی در جهان به بالاترین سطح خود در 6 سال اخیر رسیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:معاون عملیات بانکی و حسینی کناروئی مدیر امور استان های بانک ایران زمین به منظور بررسی عملکرد شعب در حوزه های مختلف بانکی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده و از شعب این استان بازدید کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:عصر روز گذشته معاون اول رئیس جمهور و رئیس مجلس از سیاست های جدید ارزی خبری دادند اما تدوین سیاست های جدید بانک مرکزی در ارتباط با ارز در واقع با انتخاب رئیس کل جدید بانک مرکزی کلید خورده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز:رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه میزان درآمدهای ارزی امسال کشور حدود 100 میلیارد دلار برآورد می شود، ضعف مدیریت و عدم کنترل بازار غیررسمی را دو دلیل رشد نرخ در بازار ارز دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز:رییس کمیته پولی و بانکی مجلس عنوان کرد که دولت پذیرفته تا تصمیمات کمیسیون اقتصادی مجلس را در بازار ارز اجرا کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز:ضوابط جدید استفاده از کارت بازرگانی به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز:معامله 15 میلیون گواهی صندوق سرمایه گذاری پروژه در بورس انرژی نهایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:تجربه کشورهای جهان در نظام بانکداری نشان می دهد که ظهور بحران در تمامی کشورها امر دور از انتظاری نیست و تمامی کشورها با مشکلات عمیقی در حوزه بانکداری دست و پنجه نرم کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۰    
ایستانیوز:ساختمان های ستادی و شعب بانک ملی ایران که بسیاری از آنها قدمت تاریخی و ارزش میراث فرهنگی دارند، به مرور و با حداکثر توان مورد بازسازی یا بهسازی قرار می گیرند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز:محمدقلی یوسفی، عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد علامه طباطبایی گفت: افرادی که به اشکال گوناگون نقدینگی بالایی را تصاحب کرده و از راه های مختلف به رانت های کلان دست پیدا کرده اند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:روزنامه اعتماد در گزارشی حاشیه های ارسال پیامک ورود غیرمجاز به طرح ترافیک در تهران را بررسی کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:رئیس جمهور آمریکا گفت آماده است در هر زمان و با هیچ پیش شرطی با همتای ایران خود دیدار کند. پمپئو هم پشت ترامپ در آمد گفت با او همراه است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز:محمود صدری کارشناس مسائل اقتصادی در یادداشتی ضمن ارائه راهکار برای بهود وضعیت بازار دلار و سکه به دولت و رئیس جمهور توصیه کرد از نوسانات این روز های بازار ارز و طلا مضطرب نشوند.