دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرنامه دانشجویان ایران 4 بهمن 1399 - iusnews.ir

خبرنامه دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مرداد 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 31 شهریور 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مهر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 آبان 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 1 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 اسفند 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 1 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 2 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 3 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 4 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 5 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 6 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 7 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 8 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 9 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 10 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 11 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 12 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 13 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 14 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 15 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 16 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 17 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 18 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 19 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 20 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 21 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 22 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 23 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 24 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 25 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 26 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 27 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 28 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 29 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 بهمن 1399 
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۳:۲۱    
رهبر معظم انقلاب به استفتایی درباره خمس سهام عدالت پاسخ دادند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۹    
بعضی اوقات سوال این نیست "آموزش دادن یا آموزش ندادن؟" یا حتی "چه چیزی باید آموزش بدهم؟" بلکه سوال این است که چطور بتوانیم آموزش دادن زبان انگلیسی را شروع کنم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۳    
مهران احمدی گفت: واقعیت این است که من در سینما به هیچ وجه نقش یکسان بازی نکردم و هر بار که مقابل دوربین سینما ایستادم، سعی کردم نقشی متفاوت بازی کنم. اما متأسفانه نادیده گرفته شدم ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست گفت روحانی، مدیر مطلوبی است که جمع اشتباهاتش به 5 درصد هم نمی رسد و برای دولت بعد هم به فردی مثل او نیاز داریم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۱:۲۰    
موسسه بلک راک که بزرگ ترین موسسه مدیریت دارایی جهان به شمار می رود از آغاز معامله اوراق مشتقه مبتنی بر بیتکوین در دو زیرمجموعه خود خبر داده است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۶    
در حال حاضر با هم افزایی فناوری نانو و اینترنت اشیاء کاربرد های جالب توجهی در حال ظهور است، هر چند که مشکلاتی نیز در این میان ظاهر می شود که باید برای آن چاره ای اندیشید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۰    
اپل تازه ترین شرکت فناوری است که به فکر تولید هدست واقعیت مجازی افتاده و انتظار می رود تا سال 2022 آن را روانه بازار کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۷    
عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی در توییتر نوشت: فیلترینگ اینستاگرام، رمز عملیات دوقطبی سازی انتخابات 1400 است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۸    
رئیس جمهور کنونی لیبریا و دارنده توپ طلا 1995 اعلام کرد رونالدو بهترین بازیکن دنیا نیست.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۲:۲۶    
مرحوم حجت الاسلام جواد اژه ای نماینده سابق رهبر انقلاب در امور دانشجویان اروپا بود که در پی ابتلا به کرونا در سن 72 سالگی درگذشت ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۱:۴۱    
قائم مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: این موضوع را تا پایان پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم گذشت زمان باعث کمرنگ شدن این جریان نشود. از مسئولان می خواهیم با جدیت این ماجرا را پیگیری کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۱:۳۲    
فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار گفت: بدون در نظر گرفتن نوع دارایی ها از بازار بورس گرفته تا محصولات کشاورزی که کاهش قیمت داشتند ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۰:۵۱    
عراقچی: خیر. هیچ تماسی نداشته ایم و هیچ قصدی هم برای آن نداریم. طبیعتا منتظریم که آنها در پست های خود قرار بگیرند و دست به کار بشوند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۰:۳۵    
ایالات متحده، فعالیت خود در آبهای هم مرز با روسیه را تشدید کرده است. در نوامبر سال 2020 ناو نیروی دریایی آمریکا با نام جان مکین به میزان 2 کیلومتر وارد آبهای ارضی روسیه در خلیج پطر کبیر شد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۰:۲۶    
این دومین حمله شدید داعش در عراق طی یک هفته اخیر است. هفته گذشته دو انتحاری داعش خود را در بازار محلی شهر بغداد منفجر کردند که بر اثر آن، 32 نفر به شهادت رسیدند و بیش از صد نفر دیگر زخمی شدند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۰:۲۳    
دیدار تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر عصر شنبه در حالی با برتری تیم تبریزی به پایان رسید که پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۰:۱۱    
این مجری مشهور به مدت 20 سال یک ستون ثابت در یواس ای تودی داشت و پس از آن حساب توییترش را راه انداخت که 2.8 میلیون فالوئر داشت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۰:۰۸    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: انتشار چنین داده های جامعی، فراتر از نگرانی درباره شهروندان آمریکایی ساکن روسیه است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۰:۰۵    
براساس مصوبه کمیته مربوطه، 20 میلیون نفر از مردم که صرفا یارانه نقدی 45500 هزار تومانی دریافت می کنند میزان یارانه دریافتیشان سال آینده 2 برابر خواهد شد و به 91 هزار تومان در ماه می رسد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۳:۳۷    
سوسیه داد با از دست دادن این پیروزی، با 31 امتیاز در جایگاه ششم جدول باقی ماند و رئال بتیس نیز همچنان در رتبه هشتم جدول ایستاده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۳:۱۰    
عدم پاسخگویی صریح و صحیح دستگاه حاکمیتی درباره مسئولین اجرای این اعمال اشتباه به مردم و حواله ی مسئله ای چنین مهم و پر ارزش به هم دیگر از دولت تا شورای عالی نظارت بر فضای مجازی تا قوه قضائیه و دیگر ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۶    
رنگ های درخشان و زیبای موجود در یک کهکشان مارپیچی، جمعیت ستارگان پیر و جوان آن را به نمایش می گذارند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۱:۳۴    
مهدی ترابی در آستانه بازگشت به تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفته اما در این راه موانعی هم وجود دارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۱:۳۱    
مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: به اندازه ی یک ماه مصرف کشور انسولین داریم، البته باید به اندازه ی 3 ماه ذخیره داشته باشیم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۸    
در این گزارش به 7 علامت اشاره می کنیم که نشان می دهد کم کاری غده تیروئید عامل چاق شدن فرد است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۱:۱۳    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به کاهش نرخ ترخیص و افزایش میزان مرگ و میر کرونا در استان تهران گفت: ابتلای گروه سنی 5 تا 17 سال به کرونا در استان افزایش یافته است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۱:۱۳    
رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه بایدن راه ترامپ را ادامه خواهد داد، گفت: اگر بایدن عاشق برجام بود، فرمان بازگشت به برجام را هم صادر می کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۱:۰۹    
به گزارش الف فرید مدرسی فعال رسانه ای اصلاح طلب نوشت : از رای به روحانی در سال 96 پشیمانم . البته عذر خواهی نمی کنم زیرا همچون امروز او را نمیشناختم و فکر نمی کردم او اینچنین منیت دارد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۷    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1400 گفت: ارز 4200 تومانی برای دارو حذف نمی شود و مصوب شد که 2.5 میلیارد دلار ارز به دارو تخصیص یابد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۴    
رئیس مجلس در واکنش به انتشار فیلمی که بر اساس آن یکی از نمایندگان مجلس سیلی به صورت یک سرباز راهنمایی و رانندگی زده است، نوشت: درصورت احراز تخلف ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۵    
داعش با حمایت آمریکا و شجره ملعونه آل سعود و صهیونیسم، مدام نقشه های پلیدی را در سر می پروراند، که قصد دارد با خون آلود کردن خیابان ها و ریختن خون مردم بی گناه، به اهداف پلید خود دست یابد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۲    
طبق جدیدترین گزارش وب سایت اسپید تست سرعت اینترنت موبایل ایران نسبت به ماه نوامبر 4 پله سقوط کرده و در رده 88 قرار دارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۸:۵۶    
یک رسانه قطری از متوقف شدن پروازهای فرودگاه ریاض پایتخت عربستان خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۸:۴۷    
حسین مرعشی در واکشن به اظهارات روحانی گفت: کم لطفی های دولت نسبت به متحدان خود کم نبوده و اینگونه نبوده که حامیان دولت، یکطرفه دولت را ترک کرده باشند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۵    
امیرحسین قاضی زاده نائب رییس مجلس درباره درگیری نماینده مجلس با سرباز راهور در توییتی نوشت: درگیری نماینده مجلس با سرباز راهور را در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می کنیم و با مقصر قطعاً برخورد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در اواخر نیمه اول با سرپرست تیم سایپا جر و بحث کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی حضور دارد تا از نزدیک نظاره گر بازی استقلال - سایپا باشد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۸    
معاون کل وزیر بهداشت با بیان مهمترین بسترهای نگرانی شیوع کرونا در کلانشهرهایی مانند تهران و کرج، حمل و نقل عمومی است گفت: خیزش جدید این بیماری در برخی از استان ها آغاز شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۸    
عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: بنده با آقای عنابستانی صحبت کرده ام و ایشان درگیری فیزیکی خود با مامور پلیس را به طور کلی تکذیب کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۵۹    
اندیشکده هندی در یادداشتی درباره چرایی اتخاذ رویکرد متوازن امارات متحده عربی در قبال ایران تاکید کرد که بروز هر گونه درگیری بین تهران و ابوظبی، اقتصاد امارات را چند دهه به عقب می راند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۵۳    
یک اقتصاددان گفت: با کاهش ریسک های بیرونی، نرخ ارز می تواند به رقم های پایین تر از مقدار فعلی برسد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۵۰    
با امضای تفاهم نامه میان پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با دانشگاه فورت وانگن آلمان دوره مشترک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک برگزار می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۷    
معاون پژوهشی وزارت علوم بر لزوم استفاده از توانمندی های نهادهای آموزشی و پژوهشی علوم قرآنی تاکید کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سیاست ها باید بازنگری کنیم، بعضی از سیاست ها موضوعیتشان از بین رفته و بعضی ها غلط بودنشان ثابت شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۷    
اجباری به سربازی بروی، از حقوق خبری نباشد، کتک هم بخوری؟!
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه درجمع دانشجویان اعلام کرد که شرایط فعلی به وجود آمده از کرونا، برای باقی سال تحصیلی نیز به قوت خود باقی خواهد ماند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۸    
وزیر خارجه عربستان اعلام کرد: ما به روابط عالی با آمریکا به رهبری جو بایدن خوش بین هستیم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی ناجا از ورود ویژه نیروی انتظامی به پرونده برخورد و زدن سیلی به مامور وظیفه پلیس راهور در محدوده خط ویژه دروازه دولت، به دستور فرمانده ناجا خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۲    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه گفت: با بیان اینکه دولت صحبت های درخصوص تزریق دلار به بازار انجام داده اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است گفت ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وجود پرونده های فساد اقتصادی در هلال احمر برای ما قابل قبول نیست و این علاوه بر از بین بردن منابع ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۰    
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز شنبه 4 بهمن 1399 در صرافی های بانکی برای خرید به 22 هزار و 80 تومان و برای فروش به 22 هزار و 580 تومان رسید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۷    
دفتر اطلاع رسانی رئیس جمهور لبنان ادعاهای مطرح شده در خصوص مداخله حزب الله در روند تشکیل کابینه جدید را تکذیب کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۴    
کرج - حکم قطعی علی ترکاشوند شهردار اسبق کلانشهر کرج از سوی دادگاه تجدیدنظر استان البرز به اتهام سوءاستفاده از مقام در جهت نقض مقررات در معاملات دولتی صادر شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۱    
معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: دانشجویان ساکن در خوابگاه تا 16 بهمن ماه مهلت دارند، نسبت به تخلیه خوابگاه های دانشجویی اقدام کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۰    
پس از استعفای قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار سئوال اینجاست که رئیس جدید سازمان بورس چگونه انتخاب می شود؟ دولت و بانک مرکزی چه نقشی در این انتصاب دارند؟
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۷    
معاون امور حقوقی مجلس و وزارت امور اقتصاد و دارایی گفت: یکی ازسیاست های مصرف اعتبار هزینه ای که در لایحه 1400 داریم، جبران کاهش قدرت خرید می باشد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۱    
بیستمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور جمعه 15 اسفند 99 برگزار می شود و داوطلبان می توانند از 27 بهمن در این آزمون ثبت نام کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۸    
امروز سهامداران شرکت های گسترش نفت و گاز پارسیان، تامین سرمایه امین و بهساز کاشانه تهران در بورس و معامله گران شرکت های ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی غدیر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۶    
شاگردان محمود فکری پاداش شکست تراکتور را دریافت کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۶    
معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه برخی امتحانات پایان ترم به صورت شفاهی-مجازی برگزار می شود، گفت:اساتید برای برگزاری امتحان باید از بستر مجازی دانشگاه علامه استفاده کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۳    
مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع ارشد امروز شنبه 4 بهمن ماه پایان می یابد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۳    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی برگزاری موفق رزمایش های ارتش و سپاه را به رهبر انقلاب تبریک گفت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۰    
معاون اداری، مالی وزارت علوم با بیان اینکه اعضای هیات علمی برای نخستین بار تسهیلات رهن و ودیعه مسکن می گیرند، گفت: تسهیلات خرید و ساخت مسکن این اعضا طی 2 سال گذشته، 2 مرحله افزایش یافته است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۷    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین علوی سبزواری را تسلیت گفتند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۵    
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: متأسفانه دولت در برخی از جداول بودجه اعتباراتی را برای برخی دستگاه ها در نظر گرفتند که فعالیت آنها سیاسی بوده ولی بودجه ای که برای آنها منظور کرده اند عمرانی است
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۹    
رئیس جدید امنیت ملی کاخ سفید با مقام های فرانسه، آلمان، بریتانیا و ژاپن گفت وگو کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۳    
باشگاه رئال مادرید با باخت مقابل بیلبائو و آلکویانو در بحران بزرگی قرار گرفت که برخی دلایل آن را تشدید کرده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۰    
دادسرای جنایی در عدن به دستور مستقیم ائتلاف سعودی متجاوز به یمن، مفتی داعش را آزاد کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۹    
دادستان کل تگزاس در حال پیشبرد شکایت از رئیس جمهور جدید آمریکا به دلیل متوقف کردن دستور 100 روزه اخراج مهاجران غیر قانونی است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۶    
فوق ستاره پرتغالی یوونتوس پیشنهاد وسوسه برانگیز یک شرکت گردشگری سعودی را رد کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۳    
دومین کنگره حزب جمهوریت 24 بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می شود و طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی حزب جمهوریت قرار است در این کنگره ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 69 بیمار کووید19 در شبانه روز گذشته خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۲    
مصوبه سهمیه بهیاران در آزمون سراسری از سوی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۰    
فوق تخصص ICU بیمارستان مسیح دانشوری گفت: بنده اعلام می کنم ما نظریاتی داریم که می توانیم در همین شرایط مرگ ومیر را به یک رقمی شدن برسانیم، در همین شرایطی که وجود دارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۷    
الان واکسن های زیادی در دسترس داریم.وقتی به 90 منبع برای تامین واکسن دسترسی داریم آیا عاقلانه است که از کشوری تهیه کنیم که با ما دشمنی می کند؟ دشمنی آمریکا این گونه نیست که با دولت ایران یا نظام ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۲    
عملیات کربلای 5 سنگین ترین و گسترده ترین عملیات دفاع مقدس بود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۳    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: هیچ علاقه ای به تماس مستقیم با آمریکا نداریم و فکر می کنیم که برجام قالب صحیحی است و گفتگوها باید در قالب آن انجام شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۰    
رئیس جمهور سابق آمریکا بالاخره سکوت سه روزه خود را شکست و بار دیگر مدعی شد که برای احیاء قدرت خود کاری خواهد کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۷    
رئیس مجلس گفت: ما به التفاوت ارز بین 700 تا 800 هزار میلیارد تومان است که باید به جیب مردم رفته و مشکلات آن را حل کند و مجلس حتماً این کار را انجام می دهد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۸    
ابتلای حسن رحیم پور ازغدی به کرونا تکذیب شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۹    
مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس با اعلام توضیحی از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه شرکت ها از سود انباشته از صدور مجوز 100 هزار میلیارد تومانی افزایش سرمایه 176 شرکت طی 9 ماه خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۱    
رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما روزانه با کمیته بین المللی المپیک و کمیته برگزاری بازی ها در ارتباط هستیم و المپیک برگزار می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۵    
دیده بان حمایت از دیتای ایتالیا به سرویس ویدیویی تیک تاک دستور داد دسترسی کاربرانی که سنشان را نمی توانند تایید کنند، مسدود کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۵    
بنابه اعلام یک منبع معتبر، چلسی بعد از فرانک لمپارد به همکاری با ماسیمیلانو آلگری نمی اندیشد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۲    
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران از پذیرش 25 دانشجوی رشته دندانپزشکی متقاضی انتقال از خارج با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۲    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای سرباز معلمان، نیروهای خرید خدمات و معلمان مدارس غیردولتی هیچ تعهد استخدامی نداریم اما سوابق مؤثر تدریس برای آنها یک امتیاز محسوب می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۲    
وزیر علوم با ارسال نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار تسریع در تشکیل جلسه کارگروه مشترک و بررسی موضوع یکپارچه سازی ضرایب حقوق و مزایای اعضای هیأت علمی و کارکنان وزارتخانه های علوم و ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۹    
اپلیکیشن پیام رسان سیگنال با کپی کردن برخی از قابلیت های واتس اپ، امیدوار است بتواند کاربران بیشتری که به دنبال یک پیام رسان جایگزین واتس اپ هستند را جذب کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر ضرورت حمایت دولت از برنامه های درمان ناباروری زوجین جوان در راستای افزایش جمعیت کشور تاکید کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه ای برای الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا درنظر نگرفت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۳    
رئیس جمهور سابق آمریکا سکوت دو روزه خود از زمان کنار رفتن از قدرت را شکست و بدون اشاره به جزئیات برنامه آینده اش گفت، وقتش برسد کاری خواهد کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی گردان های حزب الله عراق در خصوص پشت پرده انفجارهای روز پنجشنبه بغداد صحبت کرد و به اعلام کرد که این انفجارها با هدف تحقق اهداف آمریکا در منطقه صورت گرفته است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۳    
معاملات امروز سهامداران را بورس و شروع روند صعودی امیدوار کرد و شاخص کل به کانال یک میلیون و 200 هزار واحد بازگشت، اما روند صعودی بورس پایدار است؟
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۹    
شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال و آقای گل فصل گذشته لیگ که در هفته یازدهم لیگ بیستم پایش به گلزنی باز شد، شاید دوباره بازی در سری آ ایتالیا را تجربه کند و آن هم خیلی زود!
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۳    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اگر مراحل تصویب یک قانون، از نظر رئیس جمهور دارای اشکال باشد، قطعا رئیس جمهور نمی خواهد در آن شریک شود و رئیس مجلس می تواند قانون را ابلاغ کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۳    
شورای امنیت با صدور بیانیه شدید اللحنی، انفجارهای تروریستی اخیر در بغداد را محکوم کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۰    
اولین دستورالعمل رئیس جمهور جدید آمریکا درباره تبعیض نژادی با واکنش های تندی از سوی مخالفان روبرو شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۲۷    
سفرنامه های زیادی در اطراف ما هستند که شاید کمتر به طرف آن ها رفته ایم. از سفرنامه ناصرخسرو گرفته تا برادران امیدوار و مارکوپلو که همه آن ها متعلق به تاریخ هستند از اکنون شان چیزی نمی دانیم ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۰    
وال استریت ژورنال گزارش داد، قریب به 200 عضو نیروی گارد ملی آمریکا که برای مراسم تحلیف جو بایدن در واشنگتن مستقر شده بودند به کووید-19 مبتلا شده اند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۵    
شرایط دانشجویان شرکت کننده در سیزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعلام شد.
  • ۱