پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۲:۲۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهانی پرس 22 تیر 1401 - jahanipress.ir

جهانی پرس 27 اسفند 1394 جهانی پرس 29 اسفند 1395 جهانی پرس 1 فروردین 1396 جهانی پرس 27 اسفند 1397 جهانی پرس 29 اسفند 1398 جهانی پرس 29 اسفند 1399 جهانی پرس 28 اسفند 1400 جهانی پرس 31 فروردین 1401 جهانی پرس 31 اردیبهشت 1401 جهانی پرس 31 خرداد 1401 جهانی پرس 1 مرداد 1401 جهانی پرس 31 شهریور 1401 جهانی پرس 25 مهر 1401 جهانی پرس 7 آبان 1401 جهانی پرس 29 آذر 1401 جهانی پرس 27 دی 1401 جهانی پرس 19 بهمن 1401 جهانی پرس 29 اسفند 1401 جهانی پرس 1 تیر 1401 جهانی پرس 2 تیر 1401 جهانی پرس 3 تیر 1401 جهانی پرس 4 تیر 1401 جهانی پرس 5 تیر 1401 جهانی پرس 6 تیر 1401 جهانی پرس 7 تیر 1401 جهانی پرس 8 تیر 1401 جهانی پرس 9 تیر 1401 جهانی پرس 10 تیر 1401 جهانی پرس 11 تیر 1401 جهانی پرس 12 تیر 1401 جهانی پرس 13 تیر 1401 جهانی پرس 14 تیر 1401 جهانی پرس 15 تیر 1401 جهانی پرس 16 تیر 1401 جهانی پرس 17 تیر 1401 جهانی پرس 18 تیر 1401 جهانی پرس 19 تیر 1401 جهانی پرس 20 تیر 1401 جهانی پرس 21 تیر 1401 جهانی پرس 22 تیر 1401 جهانی پرس 23 تیر 1401 جهانی پرس 24 تیر 1401 جهانی پرس 25 تیر 1401 جهانی پرس 26 تیر 1401 جهانی پرس 27 تیر 1401 جهانی پرس 28 تیر 1401 جهانی پرس 29 تیر 1401 جهانی پرس 30 تیر 1401 جهانی پرس 31 تیر 1401 
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۲    
دور سوم رقابت های نشاط سالمندی در بوستان بهاران منطقه 17 با هدف تکریم سالمندان و تقویت روحیه نشاط و مشارکت اجتماعی برگزار شد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۵    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: احداث 20 کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار فشار ضعیف به منظور برق رسانی به متقاضیان جدید روستایی در شهرستان صالح آباد انجام شد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۵    
مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح USO، از اجرای 309 کیلومتر فیبرنوری در استان اردبیل با هدف بهبود زیرساخت های ارتباطی خبر داد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۵    
مراسم نکوداشت روزنامه نگار، منتقد و کارگردان فقید سینما وحید اسلامی عصر روز سه شنبه 21 تیرماه با حضور مدیران سینمایی ...
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۵    
معاون دیجیتال ایرانسل بر لزوم بهره مندی بازار سرمایه از زیست بوم در حال رشد استارتاپی کشور تأکید کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۵    
رابط کاربری جدید One UI Watch4.5 به زودی برای ارائه تجربه کامل تری از ساعت های هوشمند به دستگاه های گلکسی واچ سامسونگ اضافه می شود. نسخه جدید One UI Watch4 ...
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۵    
مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری سی و ششمین نشست آینه بندان را با نقد و برسی رمان عمارت هیتلر نوشته داود خدایی با حضور مجید قیصری و شهریار عباسی و اجرای خسرو عباسی برگزار می کند.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۵    
رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در ایام پربرکت دهه ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیرخم اقدامات و برنامه های متعددی در سطح استان تهران توسط این اداره کل ...
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۵    
در مراسمی با حضور منصور قصری زاده مدیر رادیو قرآن،امیرحسین عرب زاده معاون امور فرهنگی اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما و جمعی از پیشکستوتان و قاریان بین المللی جامعه قرآنی کشور از استاد علی ...
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۵    
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر اداره محلی و محیط زیست سوریه گفت: برای همکاری با دمشق در طرح دعاوی به مجامع بین المللی علیه اقدامات ضد زیرساخت ها و محیط زیست و جنایت های انسانی قدرت ...
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۵    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با تأکید بر اینکه ذخایر کالاهای اساسی کشور در عالی ترین سطح قرار دارد و هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد ...
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۵    
در این نشست ضمن پاسخ به سوالات حضار در باب آسیب ها و فرصت های حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس بر لزوم بهره گیری صحیح و به جا از مفاهیم و ارزش ها در تبیین فرهنگ ناب دفاع مقدس تاکید شد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۵    
منطقه 12 پایتخت با پیگیری های مستمر شهردار این منطقه و نظر ویژه شورای شهر توانست یکی از بالاترین اعتبارات بین مناطق 22گانه را به خود اختصاص دهد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۵    
کتاب نیمه نوشته هدیه شریفی نویسنده و زبان شناس زبده با آثاری فاخر است که در 315 صفحه با شمارگان 1000 نسخه در سال 1400 توسط نشر سرو به چاپ رسیده است.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۵    
برنامه مناظره - Le D bat- وب سایت فرانسه شبکه پرس تی وی این هفته نگاهی دارد به تلاش های رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای ایجاد ائتلاف نظامی و ایران هراسی.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۵    
سریال کوتاه درمانگر به کارگردانی امین حسین پور و تهیه کنندگی احسان ظلی پور به زودی از فیلیمو پخش می شود.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۵    
نشست تخصصی مدیران و روسای حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد سراسر کشور با محوریت حمایت حقوقی ، عدالت محور ...
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۵    
در برنامه مسائل و حلول از شبکه الکوثر چگونگی و نحوه مقابله با خسارت های مادی و معنوی مورد مکاشفه قرار می گیرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۵    
فلورا و سنجاب شگفت انگیز ، شاهدی از غیب ، مرکز تنش ، ارتش دزدها ، بالا رو نگاه نکن ، یولی و سه پهلوان ، مرد عنکبوتی دور از خانه و مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی جدیدهای هفته
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۵    
مراسم افتتاحیه کانال رادیویی ورزش بانوان با همکاری وزارت ورزش و جوانان روز شنبه با حضور مقامات مختلف این وزارتخانه و سازمان صدا و سیما برگزار می شود.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۵    
صدف سبحانی تهیه کننده رادیو ورزش در گفتگویی از علل اصلی تشکیل اولین کانال رادیویی ورزش بانوان صحبت کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۵    
آلودگی هوا یکی از مشکلات مهم دهه های اخیر است که اثرات سمی جدی بر سلامت انسان و محیط زیست دارد.اثرات طولانی مدت آلودگی هوا بر شروع بیماری هایی مانند عفونت ها،التهاب های تنفسی ...
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۵    
برنامه خیابان ایران پنج شنبه 23 تیر با موضوع گفت و گو ساعت 21:30 پخش می شود.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۵    
برنامه سینمایی حوض نقره این جمعه بیست و چهارم تیرماه به نقد و بررسی سینمایی مجبوریم می پردازد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۵    
نمایش شکوفه های گیلاس به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات از روز پنجشنبه 30 تیر ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۵    
جشنواره فرهنگی هنری 'حریر ماهتاب' با محوریت موضوع حیا و آثار فردی و اجتماعی آن برگزار می شود
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با مدیرعامل و هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر بر حمایت همه جانبه از اصحاب فرهنگ و هنر و تأمین نیازهای معیشتی و رفاهی آنها تأکید کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۵    
بیست و دومین اجرا از ویژه برنامه دورهمی کتاب به معرفی و بررسی کتاب تربیت به کمک نمایش و تئاتر در خانه و مراکز آموزشی و تربیتی نوشته حسن دولت آبادی از انتشارات سوره مهر می پردازد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۵    
رادیو سلامت در قالب برنامه تصویر خیال که روزهای جمعه پخش می شود به تحلیل روانشناسی فیلم های اکران شده در سالهای اخیر می پردازد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۵    
پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به مناسبت دهه ولایت، مسابقه کتابخوانی مجازی ژرفای غدیر را از روز چهارشنبه 22 تیرماه 1401 برگزار می کند.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۵    
سومین نشست از سلسله دیدارهای استارتاپی ایرانسل، با عنوان Irancell Meetup، امروز برگزار و ضمن دیدار مدیران ایرانسل و استارتاپ ها، ظرفیت های همکاری موجود بررسی می شود.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۵    
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سفیر جمهوری تونس در تهران دیدار و گفت و گو کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۵    
فدراسیون فوتبال، وقت شکایت علی علیپور از باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۵    
مستند عین صاد درباره زندگی حجت الاسلام صفایی حائری جمعه 24 تیر ساعت 21:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: یکی از کارخانه های مبل در شهرک صنعتی شمس آباد صبح امروز طعمه آتش شد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۵    
برخی افراد معتقدند که پروتئین گیاهی بهتر از پروتئین حیوانی است با این حال، وقتی بیش از حد آن را مصرف کنید، به همان اندازه چاق کننده است.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۵    
تیم ملی والیبال لهستان تنها دو شکست را در مرحله گروهی لیگ ملت ها تجربه کرد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۵    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیشنهاد تجمیع و هماهنگ سازی اطلاعات دقیق از وضعیت خانواده ها و ایجاد پنجره واحد برای خدمات رسانی بهتر و نظام یافته تر به اقشار آسیب پذیر و کاهش فقر و نابرابری ها را ...
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۵    
نایب رئیس مجلس موضوع نحوه تأمین منابع مالی برای هوشمندسازی کنتور های برق که از محل افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف و بهای برق صنعتی در نظر گرفته شده بود را جهت بررسی بیشتر به کمیسیون انرژی ارجاع داد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۵    
نایب رئیس اول مجلس گفت: درمان ریشه های مشکل مسکن صرفاً با تولید انبوه مسکن امکان پذیر است که در قانون جهش تولید و تامین مسکن نیز زیرساخت های قانونی آن پیش بینی شده است.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۵    
کمیسیون های برنامه و بودجه و حقوقی و نظارت شورا در جلسه مشترکی به بررسی طرح صیانت و حفاظت از مبارزان با فساد در شهر تهران پرداختند.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۵    
شرکت اکتوورکو اعلام کرد؛ تاکنون حتی یک ویال واکسن اسپوتنیک صادر نکرده ایم.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۵    
محمدمهدی اسماعیلی، سیاست دولت مردمی را خودکفایی در حوزه کاغذ دانست و به تشکیل کارگروه کاغذ به ریاست معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و افزود ...
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۵    
برنامه مثبت سلامت عصر چهارشنبه با مروری بر موضوعات حوزه ی محیط زیست، حیات وحش و گردشگری روی آنتن شبکه سلامت می رود.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۵    
نرخ دلار و یورو صبح امروز چهارشنبه در بازارهای مختلف ارزی با افزایش همراه بود.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۵    
ریکاردو ساپینتو شاید به خاص ترین چهره ای تبدیل شود که برای مربیگری به ایران آمده؛ این را می شود از شیوه برخوردش با بازیکنان استقلال متوجه شد.
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۵    
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه دو رسالت پست بانک ایران، بانکداری تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانکداری خرد در مناطق روستایی و کمتر برخوردار است ...
جهانی پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بیان کرد: درهیچ شرایطی نباید فرصت تقویت جسم و روح را از خود دریغ کنیم و این امر با برنامه ریزی و تشکیل تیم های ورزشی و استمرار بخشی در این حوزه محقق خواهد شد.