یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۷May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 13 دی 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 دی 1397 جهان نیوز 2 دی 1397 جهان نیوز 3 دی 1397 جهان نیوز 4 دی 1397 جهان نیوز 5 دی 1397 جهان نیوز 6 دی 1397 جهان نیوز 7 دی 1397 جهان نیوز 8 دی 1397 جهان نیوز 9 دی 1397 جهان نیوز 10 دی 1397 جهان نیوز 11 دی 1397 جهان نیوز 12 دی 1397 جهان نیوز 13 دی 1397 جهان نیوز 14 دی 1397 جهان نیوز 15 دی 1397 جهان نیوز 16 دی 1397 جهان نیوز 17 دی 1397 جهان نیوز 18 دی 1397 جهان نیوز 19 دی 1397 جهان نیوز 20 دی 1397 جهان نیوز 21 دی 1397 جهان نیوز 22 دی 1397 جهان نیوز 23 دی 1397 جهان نیوز 24 دی 1397 جهان نیوز 25 دی 1397 جهان نیوز 26 دی 1397 جهان نیوز 27 دی 1397 جهان نیوز 28 دی 1397 جهان نیوز 29 دی 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۷    
با اینکه میگرن بسیار ناراحت کننده است اما روش های ساده و مؤثری برای کنترل و مدیریت آن وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۶    
تشکل های دانشجویی اصلاح طلب 40 دانشگاه علوم پزشکی از قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت برای مناظره و پاسخگویی بابت مشکلات طرح تحول سلامت دعوت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۵    
جایگاه انسان در نظام آفرینش ، سی و نهمین کتاب از سلسله موضوعات سیری در معارف اسلامی، تالیف حسین انصاریان است که چاپ جدید آن از سال گذشته در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۷    
وزیر ارتباطات گفت: وقتی صحبت از مخالفت با فیلترینگ می شود مفهومش این نیست که بگوییم اتفاقاتی که می افتد را نادیده می گیریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۳    
پرویز پرستویی بازیگر مطرح سینما با انتشار یادداشتی نسبت به اظهار نظر کمال تبریزی درباره حامد بهداد واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۷    
یک رسانه معتبر آسیایی از مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان یکی از برترین مهاجمانی نام برد که باید بازی آن ها را در جام ملت های آسیا 2019 دید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲    
به موسوی گفتم شما که تایید می کنید برای تجمع مجوزی نداشتید، به چه دلیل به این تجمع غیر قانونی رفتید؟ گفت من رفتم مردم را به آرامش دعوت کنم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۰    
مصطفی غفاری، نویسنده ی کتاب فتنه تغلب در توییتر خود به درخواست میرحسین موسوی مبنی بر انتشار نوار دیدارش با رهبر انقلاب، پاسخی منطقی داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۰    
تابلو ذکر یا حی یا قیوم در خانه مسعوت اوزیل ستاره مسلمان آرسنال.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۷    
مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از ترکیدن همزمان سه لاستیک هواپیما در فرودگاه تبریز خبر داد و گفت: تمام مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه مدعی شد تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران به اصرار او مجدداً اعمال شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۴    
علی طادی، کارگردان مستند هاشمی زنده است در نشست خبری این اثر در جشنواره عمار گفت: فاطمه هاشمی با دیدن این مستند گفت: ما با پخش این مستند مخالفیم و اگر آن را پخش کنید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۵    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از بارش برف و باران در محورهای 6 استان کشور طی امروز خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۳:۳۴    
فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به بارش برف و یخ زدگی در محور هراز گفت: تردد در محور هراز تا آبعلی بدون زنجیر چرخ ممنوع است
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۳:۳۱    
رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی از برنامه ریزی برای امر خطیر اصلاح نظام بانکی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اغلب مسئولان ما متاسفانه میان مردم نیستند و خالی بودن جیب و کارت بانکی را درک نکرده اند، گفت: 4 درصدی های رانت خوار هر روز بر ثروتشان افزوده و فربه تر می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۴    
بر اساس گزارش های رسمی، قیمت طلا تحت تاثیر تضعیف ارزش دلار و افت بازارهای بورس آمریکا، 5.4 دلار افزایش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۴    
یک رسانه عرب زبان از تحرکات گروه موسوم به حراس الدین که هدفش بی ثباتی در استانهای آزاد شده از لوث داعش است، پرده برداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۱    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: یک خودروی اورژانس در سیلاب اندیکا غرق شد که بر اثر آن یک نفر از نیروهای امدادی نجات پیدا کرد و یک تکنسین اورژانس درحال حاضر مفقود است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۱    
فرماندار ری از در نظر گرفتن 170 میلیارد تومان اعتبار رفع بوی نامطبوع فرودگاه امام(ره) خبر داد و گفت: 70 میلیارد تومان از این اعتبار در حال تخصیص است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۸    
یک مقام مسئول گفت: هزینه حمل و نقل تا 2.5 برابر نسبت به سال گذشته، بالا رفته که این هزینه در کنار افزایش هزینه هایی نظیر تعمیرات و نگهداری مرغداری، باعث افزایش قیمت مرغ در بازار شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۵    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی اعلام کرد: بارش برف در تبریز که امروز آغاز شد و ادامه دارد، تاکنون 180 تصادف خودرویی منجر به خسارت مالی بر جا گذاشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۲    
وزیر خارجه انگلیس به استمرار حضور بشار اسد در راس قدرت سوریه اذعان کرد اما مدعی شد که این مسئله جای تاسف دارد و دائمی نخواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۷    
عضو کمیته مرکزی جنبش فتح گفت که اقدامات حماس علیه اعضای فتح در غزه باعث شده در روابط خود با آنها تجدید نظر کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۷    
شهرک نشینان صهیونیست در اقدامی خصمانه آرامگاه حضرت یوسف (ع) در کرانه باختری را مورد تعرض قرار دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۴    
وزیر امور خارجه نوشت: یادآوری به ایالات آمریکا:1- قطعنامه 1929 مرده است2- تهدید، تهدید تولید می کند و نزاکت، نزاکت می آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۵    
روز پنج شنبه، پس از اینکه شرکت اپل در اتفاقی نادر در مورد کاهش درآمد خود هشدار داد، نگرانی ها از رشد اقتصادی جهان و کاهش درآمدها تشدید شد، سهام آمریکا افت کرد و سهام آسیایی پایین آمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۲    
وزارت کشور تونس از انفجار دو عامل انتحاری در مرکز این کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۹    
یک نماینده پارلمان سوریه گفت که مسعود و پسرش مسرور بارزانی در شمال شرق سوریه مرتکب جنایت شده اند و باید تحت پیگرد قرار گیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۹    
فرمانده پلیس راه جاده کرج چالوس از بازگشایی این محور با تلاش نیرو های خدمات رسان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه مدعی شد تحریم های یکجانبه آمریکا لیه ایران به اصرار او مجدداً اعمال شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۵    
در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران، به عنوان متولی پلتفرم ویدوپلاس؛ شبکه هوشمند تبلیغات ویدئویی (www.vidoplus.net) با کسب مقام اول موفق به دریافت این نشان شد. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۰    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه وضعیت اخلاق و فرهنگ دینی در کشور بسیار تأسف آور است، گفت: جمهوری ما اسلامی است اما تقوا و حجاب زنان روزبه روز ضعیف تر می شود و با بی حجابی فساد افزایش می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۱    
بارش برف از بامداد امروز پنجشنبه در آذربایجان غربی آغاز و موجب خوشحالی مردم و کشاورزان این منطقه شده و با وجود بارش سنگین برف تردد در تمامی محورهای ارتباطی جریان دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۸    
بازیکن تیم پرسپولیس با عقد قراردادی به ماشین سازی پیوست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۵    
یکی از مراجع تقلید گفت: مادامی که اختلاس گران را از انبار ثروت و دارایی های کشور دور نکنیم و نظام بانکی خود را اصلاح نکنیم شکست قطعی خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۱    
دبیر سیاسی جبهه اعتدالگرایان با تأکید براینکه با حلقه نیاوران نمی توان کشورداری کرد، گفت: مشکل کابینه به خاطر تنگ نظری های نوبخت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۸    
دبیر کل جنبش النجباء عراق با قدردانی از کمک ها وحمایت های ایران از عراق تاکید کرد که سردار سلیمانی خدمات زیادی به این کشور کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: قیمت پرتقال تامسون شمال برای شب عید 3100 تومان تعیین شد؛ اما هنوز قیمت سیب درختی مشخص نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۵    
مرکز کنترل ترافیک تهران از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در اکثر معابر و راه های پایتخت در پی بارش برف خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۲    
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعاهای تکراری علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت تهران باید تمام فعالیت های مرتبط با موشک های بالستیک را متوقف کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۲    
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز با تعدادی از بازیکنان این تیم ملاقات کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۱    
اتوبوسی که قرار است در زمان جام ملت های آسیا در اختیار ملی پوشان کشورمان باشد امروز در ابوظبی به تیم ملی تحویل داده شد. قرار است این اتوبوس در زمان حضور تیم کشورمان در امارات در اختیار ملی پوشان باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۱    
وزیر خارجه ضمن ابراز تأسف از پابرجا ماندن نظام سوریه، گفت روسیه اکنون در منطقه یک حوزه نفوذ به دست آورده، اما این حوزه نفوذ مسئولیت هم به همراه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۸    
نیجر اعلام کرد، نیروهای مسلح این کشور عملیات زمینی و هوایی را علیه بوکو حرام در اطراف دریاچه چاد در جنوب شرقی کشور انجام دادند که بیش از 280 عضو این گروه افراطی طی آن کشته شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۵    
نخستین جلسه محاکمه فرمایشی متهمان قتل 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار منتقد آل سعود امروز (پنج شنبه) در ریاض برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۴    
رئیسان جمهوری ترکیه و عراق امروز در دیدار با یکدیگر در آنکارا بر اهمیت گسترش چشم انداز همکاری مشترک میان دو کشور تاکید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۱    
ادعاهای شامگاه گذشته رئیس جمهور آمریکا درباره حضور ایران در سوریه، صهیونیست ها را به حدی نگران کرده که می گویند ترامپ از وقایع جاری در سوریه چیزی نمی داند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۹    
منابع رسانه ای از وقوع درگیری شدید میان تروریست های نور الدین الزنکی و جبهه النصره در حومه ادلب خبر می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۹    
به گزارش جهان نیوز ، دیدبان ایران نوشت: نیکی هیلی نماینده دائم سابق آمریکا در سازمان ملل از بسته شدن صفحه شخصی اش در توییتر با بیش از 1.6 میلیون فالور خبر داد. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۶    
در حاشیه سخنرانی دکتر جلیلی در دانشکده پزشکی شیراز.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۶    
منابع دیپلماتیک اعلام کردند: روسیه و ترکیه درباره منبج به توافقاتی دست یافته اند که به نظر می رسد معضل منبج در مسیر حل شدن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا در اولین نشست کابینه خود در سال 2019 گفت که دوست دارد با ایران مذاکره کند اما آنها هنوز آماده نیستند، ولی آماده می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۶    
فرماندهان ائتلاف متجاوز آمریکایی به اصطلاح مبارزه با داعش، با مقامات کرد سوری در شهر رقه در شمال سوریه دیدار و گفت وگو کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۴    
رئیس جمهور با پذیرش استعفای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، معاون نوبخت را به عنوان سرپرست این وزارنخانه منصوب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۴    
بیت اللهی گفت: بوی نامطبوعی که از روز گذشته در سطح شهر تهران ایجاد شده ناشی از فعال شدن گاز آتش فشان دماوند نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۲    
سیل افسارگسیخته نقدینگی با هشدار های بانک مرکزی از بازار ارز خارج شده و این موضوع از عواملی است که منجر به فروکش کردن تب قیمت دلار شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۹    
محققان انگلیسی دستگاهی ابداع کرده اند که با بررسی تنفس بیمار، وجود سرطان را در بدن آنها تشخیص می دهد. این دستگاه قرار است طی دو سال آتی آزمایش شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره گمانه زنی های پیرامون لیست نفرات دعوت شده به این تیم توضیح داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۳    
دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا گفت: با توجه به اینکه بیش از یک ماه از اجری طرح کاهش می گذرد، پلیس تا یک هفته دیگر اطلاعات مربوط به اعمال و صدور برگه جریمه در داخل و خارج منطقه LEZ را ارائه دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۰    
هیئت تحقیقات انگلیس برای بررسی مساله شکنجه فعالان زن بازداشت شده در عربستان خواستار ملاقات با آنها شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۷    
جوان گرایی در مدیریت و آزادسازی ظرفیت های این آستان مقدس در راستای استفاده عموم را شاید بتوان مهم ترین و برجسته ترین فعالیت های حجت الاسلام رئیسی در حدود سه سال گذشته ارزیابی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۴    
سفیر اسبق ایران در چین گفت:در حوزه سرمایه گذاری باید این ظرفیت ایجاد شود که ایران و چین بیشتر به یکدیگر نزدیک شده و همکاری هایی داشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۶    
وزیر امور خارجه با بیان جزئیاتی از آتش بش در شوریه گفت: کاهش تنش در سوریه حاصل توافق ایران و ترکیه در آستانه قزاقستان بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۸    
کاروان بحرین با پوشش عجیب با برتن کردن دشداشه های مشکی رنگ امروز وارد خاک میزبان جام ملت های آسیا شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۶    
اخبار مختلفی از کابینه حسن روحانی به گوش می رسد، قاضی زاده هاشمی بدون آنکه استعفایش پذیرفته شود، وزارتخانه را ترک کرده و سرکارش نمی آید، نوبخت نیز روز گذشته انتقادات تندی رو متوجه وی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۳    
این روز ها و با توجه اینکه جام ملت های آسیا به زودی آغاز می شود ستارگان فوتبال جهان در دوبی حضور یافتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۵    
ورزش سه نوشت:بازیکنان سرباز تیم ملی فوتبال ایران حتی در صورت قهرمانی در جام ملت ها هم از خدمت سربازی معاف نخواهند شد. این خبر مهم را سردار مهرعلی باران چشمه اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۹    
مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم امروز با گرانی و تورم دست وپنجه نرم می کنند، مشکل بیکاری، ازدواج، مسکن و بی توجهی نسبت به جوانان مهم ترین مشکلات پیشِ روی کشور و نظام است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۹    
باشگاه ترابزون اسپور در ادامه سریال جذب بازیکنان ایرانی می تواند روزبه چشمی، مدافع استقلال را به خدمت بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آقای پوری حسینی از مدیرانی بود که در حوزه نظارت بر خصوصی سازی کوتاهی کرد و نرمش و عدم نظارت کافی ایشان موجب ایجاد مشکلات عدیده ای در حوزه اقتصاد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۷    
در هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان رقابت برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر صعود کنده به پلی آف قهرمانی حساس تر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۴    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از منسوبین مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد در رأس آن قرار دارد اما متأسفانه خاصی با نگاه سیاسی به بروز حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۵    
حمید شاه آبادی با حضور در استودیوی ضبط برنامه از فرآیند تولید کتاب گویای دیوان حافظ بازدید کرد و این حرکت را آغاز تولید مرجع سازی آثار در رادیو دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۲    
منابع مطلع از توافق ترکیه با روسیه درباره نحوه کنترل شرق فرات و منبج بعد از خروج نظامیان آمریکایی از شمال سوریه خبر می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تضمین امنیتی و دفاعی کشور را به بودجه تضمین نشده دولت وصل کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۹    
هفت فیلم دارای شرایط حضور در بخش فیلم کوتاه این دوره از جشنواره فیلم فجر بوده اند که از سوی انجمن سینمای جوانان و انجمن فیلم کوتاه ایران به جشنواره معرفی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۸    
نماینده مردم مهاباد در مجلس جزئیات طرح سوال خود از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۶    
اگر می خواهیم واردات روغن کم و کمتر شود و در تولید این محصول استراتژیک و اساسی به خودکفایی برسیم، باید همه کمربندهایمان را محکم تر ببندیم و مجلس شورای اسلامی و دولت و وزارت جهاد کشاورزی و حتی همه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۳    
رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: اینکه شهر تهران را گران کنیم تا مردم از آن بیرون بروند، خلاصه اش گرانی ایران و خروج مردم می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۳    
یک مخالف و فعال اماراتی مقیم ترکیه در پست های توئیتری خود از وضع زندان های مخوف امارات و اسامی و مدت محکومیت زندانیان سیاسی در این کشور پرده برداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۳    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: اعضای کمیته پس از دریافت گزارش برجامی جدید وزارت خارجه، بازدیدهایی از تاسیسات هسته ای خواهند داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۳    
منابع فلسطینی از یورش اشغالگران قدس به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت هشت شهروند فلسطینی خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۳    
رهبرانقلاب هرگز در مقابل دشمن خم به ابرو نیاورده و امروز نیز همینطور است. در وجود ایشان چیزی به نام ترس وجود ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۰    
فصل زمستان و کاهش دما احتمال بروز برخی از مشکلات جسمی و روانی را افزایش می دهد که آگاهی داشتن از آن ها می تواند در چگونگی رفع این مشکلات مفید باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۰    
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور در بازدید از یگان های مستقر در هنگ مرزی جکیگور شهرستان از آزادی پنج مرزبانان ربوده شده منطقه مرزی میرجاوه بزودی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۷    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خدمات 40 ساله انقلاب را بیش از 400 سال برآورد کرد و همچنین در بخشی دیگر درخصوص نفوذ تفکر غیرانقلابی در حوزه علمیه هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۴    
اول بهمن زمین میان ماه و خورشید قرار می گیرد و ماه گرفتگی کاملی را ایجاد می کند که این ماه گرفتگی کامل تا سال 1400 رخ نخواهد داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۶    
استاندار تهران با اشاره به انتشار بوی نامطبوع منتشر شده روز گذشته در تهران، گفت: تاکنون علت این بوی نامطبوع مشخص نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۳    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 گفت: باید افرادی که کمتر از 3 میلیون تومان در ماه حقوق دریافت می کنند، معاف از پرداخت مالیات شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۷    
جام ملت های آسیا 2019 امارات با تغییرات اساسی برگزار خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۲    
سازمان ملل از ادامه فرار مسلمانان روهینگیا از استان راخین میانمار خبر می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۲    
در سال 2018 روسیه، ایران، چین، هند و ترکیه بیشترین اقدامات را برای به چالش کشیدن سلطه دلار انجام دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۳    
رئیس جمهور آمریکا که طی یک سال گذشته مواضع متناقضی را درقبال پاکستان اتخاذ کرده این بار اعلام کرد: سیاست های خارجی آمریکا تغییر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۰    
نتایج یک گزارش سازمان ملل نشان می دهد که حداقل 376 مهاجر در سال 2018 میلادی در مرز مکزیک و آمریکا جان خود را از دست داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۷    
سال 2019 ممکن است با تشدید جنگ تجاری بین آمریکا و چین، ادامه اقدامات تحریک آمیز علیه روسیه، وخامت دوباره اوضاع در شبه جزیره کره، افزایش تنش در منطقه خلیج فارس ...
  • ۱