دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۹May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 8 دی 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 دی 1397 جهان نیوز 2 دی 1397 جهان نیوز 3 دی 1397 جهان نیوز 4 دی 1397 جهان نیوز 5 دی 1397 جهان نیوز 6 دی 1397 جهان نیوز 7 دی 1397 جهان نیوز 8 دی 1397 جهان نیوز 9 دی 1397 جهان نیوز 10 دی 1397 جهان نیوز 11 دی 1397 جهان نیوز 12 دی 1397 جهان نیوز 13 دی 1397 جهان نیوز 14 دی 1397 جهان نیوز 15 دی 1397 جهان نیوز 16 دی 1397 جهان نیوز 17 دی 1397 جهان نیوز 18 دی 1397 جهان نیوز 19 دی 1397 جهان نیوز 20 دی 1397 جهان نیوز 21 دی 1397 جهان نیوز 22 دی 1397 جهان نیوز 23 دی 1397 جهان نیوز 24 دی 1397 جهان نیوز 25 دی 1397 جهان نیوز 26 دی 1397 جهان نیوز 27 دی 1397 جهان نیوز 28 دی 1397 جهان نیوز 29 دی 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۱۰    
یک روزنامه حامی دولت از اینکه روحانی برای همه چیز در مشکلات اقتصادی نقش قائل است جز عملکرد دولت، انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۷:۵۸    
ایران در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از سه برابر میانگین جهانی رشد باسوادی داشته است. طی 38 سال گذشته نرخ رشد باسوادی در ایران حدود 50 درصد بوده در حالی که این نرخ در جهان سه درصد تعیین ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۳    
با حضور مهندس حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه خط ریلی شرکت فولاد سنگان با سرمایه گذاری بالغ بر 300 میلیارد ریال به شبکۀ سراسری راه آهن کشور متصل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۳    
نخستین سری از خودروی c3 تولید شده در سایپا سیترون کاشان عصر امروز شنبه (8 دی) در یکی از نمایندگی های سایپا در تهران تحویل مشتریان شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۷    
مغالعه حجاریان در حالی است که برجام به طور کامل از سوی ایران اجرا شد و آژانس و اتحادیه اروپا برای این امر تصریح کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۹    
توزیع ناعادلانه بسته حمایتی به اقشار ضعیف و متوسط جامعه در دولت روحانی به یک چالش تبدیل شده است و در این بین کارگران فصلی، سربازان متأهل و بیکاران جای را در بین دریافت کنندگان بسته حمایتی ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۴    
مرتضی شمسی سرپرست شبکه الکوثر و برهان حشمتی مدیرکل رادیوهای آسیای میانه، قفقاز و شمال خاورمیانه شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۹    
تاریخچه مدیریت بحران ها در جمهوری اسلامی موضوع فصل دوم است و آنچه در فصل سوم با عنوان واکاوی بحران پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری آمده روایتی از این مقطع تاریخی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۰    
معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: معاملات مسکن شیب کاهش داشته است به همین دلیل هدف دولت ایجاد تعادل در بازار مسکن با استفاده از افزایش تولید مسکن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۳    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: عملیات کربلای 4 از ابتدا عملیات فریب نبود، بلکه چنین تأثیری را داشت و شاید نظر سردار رضایی هم همین باشد و قطعاً نظر ایشان همان تبدیل تهدید به فرصت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۲    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با افشای جزئیات واگذاری برخی از شرکت های بزرگ گفت: چالش اصلی خصوصی سازی در ایران اهلیت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۰    
در انتخابات سال 88 و پس از آن، مفاهیم تازه ای وارد ادبیات انقلاب شد که بعضاٌ تا قبل از آن تاریخ بی سابقه بوده است. آشنایی با این اصطلاحات و مفاهیم، کمک شایانی در شناخت بیشتر جریان فتنه می نماید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۴    
آیت الله سیداحمد علم الهدی سخنران مراسم 9 دی 88 تهران گفت: منشأ عشق فوق العاده ای در دل و جان مردم نسبت به پیغمبر و اهل بیت ایشان است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۸    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی از واریز بسته حمایتی مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: این بسته حمایتی برای 2 میلیون و 600 هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی پس فردا دوشنبه 10 دی واریز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۰    
معاونت منابع انسانی قوه قضائیه خبر پذیرش دانش پژوه در دوره هشتم فقه القضاء را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۵    
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فرمایش امام علی (ع) مبنی بر اینکه فتنه زمانی ایجاد می شود که عده ای به دنبال خواهش های نفسانی حرکت کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۳    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی در 55 محور کوهستانی به علت برف و کولاک خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۳    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 268 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان طی یک ماه گذشته خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۰    
حجت الاسلام محتشمی پور پیش از پایان رأی گیری در انتخابات ریاست جمهوری 88 در پاسخ به این سوال که چه شواهدی برای پیروزی موج سبز دارید، می گوید: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۲    
اولین سوال پس از گذشت چند روز از حادثه این است که آیا تغییری در وضعیت ناوگان حمل ونقل ایجاد شده یا خیر؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۶    
معاون میراث فرهنگی کشور با تشریح اینکه چرا ثروتمندان جهان خانه هایشان را از خشت می سازند، از ایجاد شرایطی برای بازدید شبانه ارگ بم خبر داد و گفت: متاسفانه براثر فشارهای روزهای بعد از زلزله ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۶    
نبیان با تاکید بر این که طرح مسکن مهر سال 98 به اتمام می رسد، گفت: تسهیلات این طرح از 30 به 40 میلیون تومان افزایش می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۰    
نایب رییس مجلس بر ضرورت پرهیز از بهره برداری سیاسی از "نهم دی" برای ایجاد تفرقه در جامعه تاکید کرد!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۴    
یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: در حدود دو ماه گذشته بانک مرکزی برای کنترل نرخ ارز و بالا بردن ارز پول ملی سیاست ها و اقداماتی را در دستور کار خود قرار داد که تا حدودی تاثیرگذار بوده و باعث شده تا جلوی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۴    
در میان فیلم های معرفی شده برای رقابت در بخش نگاه نو فجر 37، اسامی برخی بازیگران تکراری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۲    
سازمان هواشناسی کشور با اعلام ورود سامانه بارشی جدید از جنوب غرب و جنوب به کشور، دور جدید "بارش برف و باران" از امروز برای بسیاری از استان ها را پیش بینی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۳    
علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روایت دو دیدارش در سال 88 با میرحسین موسوی و ملاقات هایش با موسوی لاری و هاشمی را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۰    
علیرضا حقیقی با انتشار این عکس نوشت: در دفتر کار.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۶    
مسعود ده نمکی گفت: اگر مسئولان در برنامه های شفافی حضور پیدا کنند و به تفصیل در خصوص یک عملیات، دلایل لو رفتن و حتی انجام آن با وجود لو رفتن صحبت کنند دست بسیاری در این حاشیه سازی ها بسته می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی علت شکست طرح کاهش قیمت لوازم خانگی را رکود در بازار و مقاومت برخی تولید کنندگان دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۷    
میثم مطیعی پدر را اینگونه روایت می کند: حاج محسن به نحو شگفت آوری درس خوان و نخبه بود. خصوصاً در ریاضیات. کارنامه های دوران دانش آموزی اش هنوز هست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۷    
با انتشار سخنان رهبر انقلاب در سال 88 فصل جدیدی به فصول تبیین نقش محمد خاتمی و رفقایش در فتنه 88 اضافه شده است
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۱    
حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار درخصوص منشأ اصلی فتنه سال 88 اظهار داشت: منشأ به وجود آمدن فتنه سال 88 کار سه گروه بود، که آنها دست به دست هم داده بودند تا فتنه به وجود بیایید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۸    
فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه کربلای چهار و پنج هردو در منطق نظامی یک عملیات محسوب می شوند، گفت: ما پس از عملیات کربلای4 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۸    
به گزارش جهان نیوز ، اظهارنظر درباره محتوای توئیت اخیر آقای محسن رضایی طبعا در صلاحیت متخصصان جنگ است. آنهایی که امروز از کربلای 4 و 5 حرف می زنند را البته ما می شناسیم. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۸    
دفتر سرمایه گذاری و تنظیم مقررات بازار آب و برق، تعرفه جدید هزینه های برقراری انشعاب برق را به تفکیک نوع ولتاژ و مناطق کشور اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۵    
وقوع انفجار تروریستی در نزدیکی خودروی حامل نظامیان مصری در منطقه العریش این کشور، 5 کشته برجای گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۵    
دی ماه هم به نیمه اش نزدیک می شود، اما هنوز معلوم نیست نسخه های ایرانی تلگرام قرار است بمانند یا بروند و آیا اطلاعات مردمی که از این نسخه ها استفاده می کنند در امنیت قرار دارد یا خیر؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۵    
یک روزنامه حامی دولت تصریح کرد بانک مرکزی آمار تورم 42 درصدی را سانسور کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۲    
نیروهای ارتش یمن و انصارالله شنبه شب همزمان سه عملیات موشکی، توپخانه ای و پهپادی را در مناطق عسیر و نجران واقع در جنوب عربستان انجام دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۲    
سخنان اخیر آقای ظریف علیه منتقدان، مصداق بارز فرافکنی است. وزارت خارجه برای جبران اشتباهاتش، نیاز به دور برگردان دارد و نه بولدوزر!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۱۹    
یک منبع نزدیک به مذاکرات صلح سوریه موسوم به روند آستانه از برگزاری نشستی جدید در ژانویه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۱۳    
4 عضو شبکه تبشیری صلیبی صهیونیستی که در استان البرز به صورت برنامه ریزی شده با عناصر خارج از کشور در ارتباط بودند و عقاید و افکار انحرافی در مسیحیت را ترویج می کردند، دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۴    
با وجود ادامه مذاکرات باشگاه پرسپولیس با رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی این بازیکن علاوه بر مشکل رضایت نامه از باشگاه آپوئل قبرس، سنگ بزرگی برای سرخ پوش شدن سر راه خود و پرسپولیس قرار داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۵    
شهرستان دشتستان شنبه شب دو بار بر اثر وقوع زلزله لرزید که خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت های احتمالی این زمین لرزه نرسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۲    
رئیس کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در روز 9 دی قطار انقلاب به ریل بازگشت، فتنه گران و دشمنان خارجی به دنبال این بودند که قطار انقلاب از ریل خارج شود و اکنون نیز از سنگ زدن به این ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۴۶    
شاه پس از ازدواج با فرح دیبا- که دختری بی اصل و نسب بود و به لحاظ تبار، با همسران قبلی وی تناسبی نداشت- راه را برای خیانت ها و هرزه گردی های خود هموارتر دید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۷    
مسئول روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی قزوین و دو نفر از کارکنان این اداره کل را تأیید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۷    
فردی که در پوشش جن برای خانواده ای رعب و وحشت ایجاد می کرد در اصفهان دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۴    
یک روزنامه موریتانیایی به نقل از منابع آگاه از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور موریتانی به دمشق خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۱    
یک فعال رسانه ای در توئیتر درباره شاهکارهای عباس آخوندی و تفکرات 30 ساله ای که سیاست های اقتصاد را تعیین می کند، نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۱    
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص واگذاری باشگاه پدیده به بخش خصوصی و احتمال تغییر نام این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۸    
همزمان با کشف جسد سوخته شده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی سوابق پرونده افراد فقدانی مطلع شدند که پرونده فقدان یک خانم 40 ساله در کلانتری 126 تهرانپارس تشکیل شده و در حال رسیدگی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۵    
تصویری جالب از یک موز تازه برش داده شده زیر میکروسکوپ.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۹    
یک کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی به موضوع توییت محسن رضایی درباره عملیات کربلای 4 و حاشیه های آن پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۰    
تمرین تیم ملی فوتبال ایران در قطر با نظارت کارلوس کی روش و روحیه و انگیزه بالای بازیکنان پیگیری شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۰    
پس از تصمیم اخیر ترامپ برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه، نظامیان این کشور نخستین انبار نظامی در شمال شرق سوریه را تخلیه کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۴    
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با رئیس ائتلاف الفتح این کشور بر تبدیل دو ائتلاف بزرگ عراق به نهادهای تأثیرگذار سیاسی تأکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: با انصراف همه استیضاح کنندگان، استیضاح وزیر جهاد کشاورزی کنسل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۳    
وزارت دفاع آمریکا به رغم اینکه ترامپ دستور خروج نیروهای این کشور از سوریه را صادر کرده، مدعی شد که این نیروها همچنان با عناصر داعش در این کشور در حال جنگند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۳    
رسانه های آمریکایی اسامی پنج سناتور این کشور که از عربستان رشوه دریافت کرده اند را فاش کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۷    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا، از اختلال در ترافیک جاده ای در برخی استان ها در 10 دی ماه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۴    
رسانه های خبری از بسته شدن فرودگاه بین المللی هانوفر آلمان به دلیل تهدید امنیتی خبر می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۱    
کاهش دید افقی به دلیل مه گرفتگی پروازهای شنبه شب فرودگاه مشهدرا موقتا لغو و با تاخیر مواجه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی ماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۲    
دبیر مجمع پیروان مهدی موعود (عج) در یادداشتی پیرامون سالروز نهم دی به بررسی این حماسه پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۹    
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در گفت وگو با شبکه دو سیما روابط تاریخی و فرهنگی بین ایران و عراق را دیرینه توصیف کرد و گفت که بغداد هرگز در کنار دشمنان جمهوری اسلامی ایران قرار نخواهد گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۴۶    
ناگفته هایی از دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان موسوی، کروبی، رضایی و احمدی نژاد منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۱۳    
شبکه های سیما به مناسبت سالروز حماسه بزرگ 9 دی، ویژه برنامه هایی تدارک دیده و روی آنتن می فرستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۸    
رونالدو برای اولین بار پس از سال 2010 به رکورد 50 گله زده در یک سال نرسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۵    
حمید باقری درمنی معروف به سلطان قیر از مفسدین اقتصادی بود که هفته قبل اعدام شد. چهارشنبه مراسم ختمی در مسجد شهرک غرب برگزارشد و میزبانان سفره ای در رستوران برج لیدوما برای مهمانان پهن کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۲    
یک پژوهش علمی دلایل شکل گیری شغل جدید زنانه در تونل های زیرزمینی تهران را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۹    
فرمانده سپاه ناحیه شمال غرب تهران در سال 88 گفت: اغتشاش گران در فتنه 88 چنان به مقدسات اسلامی توهین کردند که ما معتقد هستیم ایران داعش را یک بار تجربه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۹    
دو تن از نمایندگان پارلمان سوریه اعلام کردند که ارتش سوریه بزودی بر کل شرق فرات مسلط خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۹    
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 69 هزار تومان کاهش 3 میلیون و 505 هزار تومان و دلار با افت 500 تومانی 10900 تومان به فروش رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۶    
دبیرکل جهاد اسلامی در دیدار با ظریف ایران را از حامیان واقعی آرمان فلسطین برشمرد و تصریح کرد: مردم فلسطین مصمم تر از گذشته تا پیروزی کامل به راه خود ادامه خواهند داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۴    
جنابعالی در واکنش نسبت به اظهارات بنده، از لفظ "افراطی" و کسانی که به منافع ملی ضربه زده اند بهره برده اید! به نظر شما معیار افراط و افراطی گری چیست و چه کسانی لایق چنین وصفی هستند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
رسانه پرتغالی از جذب 2 جوان ایرانی توسط باشگاه ماریتیمو خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۲    
سخنگوی نیروهای سوریه دموکراتیک ضمن استقبال از حضور ارتش سوریه در منبج گفت: ترکیه به جای قدم بگذارد هرگز از آن خارج نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۹    
مسعود ده نمکی کارگردان فیلم سینمایی زندانی ها از غیبت این فیلم در جشنواره فجر و تلاش برای اکران هر چه سریع تر آن خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۶    
یک خبرگزاری ترکیه ای می گوید اولین گروه از نیروهای آمریکایی خاک سوریه را به سوی عراق ترک گفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۷    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از اعلام آ مادگی مجلس در راستای حمایت قانونی از جامعه معلولان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۵    
شهردار تهران گفت: تاکنون یک هزار کودک کار در 18 مرکز درمانی شهر پایش سلامت شده اند و این درحالی است که روزانه 90 کودک کار پذیرش می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۳    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که کشورش به همکاری نزدیک با روسیه و ایران در خصوص موضوع سوریه و سایر موضوعات منطقه ای ادامه می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۳    
حاشیه مراسم ترحیم آیت الله شاهرودی در مسجد ارک.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۷    
پس از بروز علائم سرگیجه و کاهش هوشیاری در میان دیپلمات های آمریکایی در کوبا و چین، احتمال وقوع حملات صوتی به این افراد بالا گرفته و از نیروی دریایی آمریکا خواسته شده تا در این زمینه پژوهش کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۴    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:بازنشستگان تأمین اجتماعی در بسته حمایتی دولت قرار دارند که منابع آن در دو نوبت تأمین شد و الان در مرحله اقدام و واریز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۱    
مجید توکلی از سردمداران بازداشت شده اغتشاشات خیابانی سال 88 است که با ادعای اعتراض به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم، تهران را به آشوب کشیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۱    
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: 25 هزار صندلی در 64 پردیس و 34 مرکز این دانشگاه در سطح کشور خالی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۸    
چهار سیگنال از معاملات مسکن شهر تهران در آذرماه 1397 حاکی از آن است که این بازار در مسیر رکود غیرتورمی قرار گرفته و احتمالا تا انتهای سال به ثبات قیمت می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۵    
رئیس سازمان محیط زیست در حالی با ارسال نامه ای محرمانه خطاب به رئیس جمهور، خواستار اجرای پروژه انتقال آب از خزر به استان سمنان می شود که بنابر ارزیابی های زیست محیطی صورت گرفته نتیجه این طرح ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۵    
داور بین المللی کشورمان به شکایت دو بازیکن سپاهان واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۳    
تیلو کورتوا پس از 4 فصل بازی برای چلسی تابستان امسال به رئال مادرید پیوست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۳    
عضو هیات رئیسه جمنا گفت: برخی از افراد و جریانات در پی این هستند که 9 دی به فراموشی سپرده شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۰    
بر اساس اعلام هات انتخاب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر فیل سینمایی "زهر مار" نخستین تجربه کارگردانی "جواد رضویان" به عنوان یکی از آثار برگزیده در بخش نگاه نو راهی این رویداد بزرگ هنری شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۷    
رئیس مجمع تقریب مذاهب با بیان اینکه مقاومت بصیرانه، مقاومت بسیار ویژه ای است، گفت: حماسه 9دی نماد بصیرت عامه مردم است. 9دی نشان داد جامعه ما سرشار از بصیرت، وحدت و مقاومت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۷    
امروز قیمت سکه طرح جدید با کاهش 150 هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه، به 3 میلیون و 500 هزار تومان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۴    
وزارت ارتباطات در راستای برخورد با شماره های تلفن همراه مزاحم که اقدام به ارسال پیامک های تبلیغاتی می کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۴    
نماینده روسیه در سازمان ملل تأکید کرد، تصمیم آمریکا برای خارج کردن نظامیان خود از سوریه، مسیر نابودی کامل داعش و بازسازی سوریه را هموارتر خواهد کرد.