دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۷May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 16 اردیبهشت 1403 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1398 جهان نیوز 30 اسفند 1399 جهان نیوز 29 اسفند 1400 جهان نیوز 29 اسفند 1401 جهان نیوز 29 اسفند 1402 جهان نیوز 31 فروردین 1403 جهان نیوز 1 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 2 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 3 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 4 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 5 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 6 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 7 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 8 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 9 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 10 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 11 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 12 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 13 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 14 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 15 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 16 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 17 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 18 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 19 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 20 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 21 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 22 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 23 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 25 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 26 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 27 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 28 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 29 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 30 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1403 
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۵:۴۳    
تصویری از شکل و ظاهر عجیب و غریب پهپاد ساخت هند که سوژه شبکه های اجتماعی شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۴:۵۲    
پسری جوان که از بیماری روحی و روانی رنج می برد، در اقدامی هولناک جان مادرش را گرفت و قصد داشت به زندگی خودش پایان بدهد اما با حضور همسایه ها، نقشه اش ناکام ماند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۱    
شبکه الجزیره در گزارشی چشم انداز انتخابات 2024 ریاست جمهوری آمریکا و رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ متاثر از بحران ها و چالش های بسیار توصیف کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۵    
مهدی فرجی به شایعاتی درباره بودجه سریال نون خ گفت: واقعاً بودجه این سریال به مانند بودجه های دیگر سریال های معمولی تلویزیون است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
هوش مصنوعی یک ابزار کمکی برای خدمت به پزشکان در رشته های مختلف به خصوص رادیولوژیست هاست که با کمک آن دقت و سرعت کار افزایش می یابد، اما جایگزین پزشک نخواهد شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۵    
سران آمریکا و اروپا درآشوب های پائیز 1401 که به بهانه فوت یک زن برپا شده بود،فریاد وا حقوق بشرا سر می دادند.اما،حالا اعتراض به قتل عام چندین هزار زن و کودک را برنمی تابندو معترضان را لت و پار می کنند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
علیرضا زاکانی شهردار تهران در احکام جداگانه ای علیرضا رحمان زاده را به عنوان مدیر دفتر شهردار و سید مهدی متولی را به عنوان دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۸    
مدعیان اصلاحات که در انتخابات مجلس دروغ نامزد نداریم را مطرح می کردند و به نظام اسلامی تهمت خالص سازی می زدند، اکنون با نامزدهایی که نداشتند! می خواهند در مجلس دوازدهم فراکسیون تشکیل دهند!
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۵    
در عملیات مشترک قرارگاه قدس با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در مدرسه علوم دینی انوارالحرمین روستای پشامگ شهرستان راسک برخی همکاران تروریست های جیش العدل که در قالب طلبه در این مدرسه حضور ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۴:۰۳    
تناقض رفتاری و گفتاری دولت های غربی را در یک موضوع یکسان به وضوح می توان متوجه شد. جایی که آنها نسبت به اتفاقات ایران واکنش نشان داده در حالیکه نسبت به اتفاقات بسیار شدیدتر در آمریکا سکوت کرده اند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۱    
امام خمینی(ره) در اردیبهشت 1323 مطلبی را در دفترچه یادداشت های آقای وزیری مکتوب کرد که امروزه به عنوان قدیمی ترین متن مبارزاتی ایشان از آن یاد می شود و به نامه قیام لله مشهور است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۹    
رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۶    
ضربه عملیات وعده صادق فقط بر سر رژیم صهیونیستی فرود نیامده است. رژیم صهیونیستی در این عملیات جای عمروبن عبدود نشسته بود! عملیات وعده صادق ضربه ای سرنوشت ساز بر آمریکا، اروپا ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال تلاش کردیم فضای حمایتی نمایشگاه کتاب را افزایش دهیم؛ منتظر هستیم تأمین اعتبار لازم صورت گیرد تا حمایت ها به دانش آموزان دوره دوم دبیرستان نیز گسترش یابد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
پیکر جوان سرباز شوشی که در رودخانه دز غرق شده بود پس از 6 روز پیدا شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۰    
وزیر نفت گفت: با اقدامات دولت مردمی که با تکیه بر توان سازندگان، متخصصان و پیمانکاران داخلی و به بهره برداری رساندن فاز دوم این پالایشگاه انجام شد ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۴    
در حالی که قدرت ها و کشورهای بسیاری در چنگال لابی صهیونیست گیر افتاده بودند و اراده کرده بودند تا فلسطین را محو کنند ولی خواست و اراده خدا مافوق همه اراده هاست این فیلم را ببینید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۱    
در آستانه دوازدهمین جلسه دادگاه منافقین؛ مشتی از خروار ترورهای کور داعشی های دهه 60 منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی هیأت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم گفت:کار بررسی و تدوین پیش نویس اساسنامه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم امروز به پایان رسید تا متن اولیه برای تصویب نهایی به نخستین ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۲۲    
به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 17 اردیبهشت با ورود سامانه بارشی به کشور در غرب سواحل خزر، دامنه ها و ارتفاعات البرز مرکزی و بخش هایی از مرکز و نیمه غربی کشور ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۹    
معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی در تشریح روشهای تامین مالی برای تحقق جهش تولید، گفت: شورای تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد برای این منظور تشکیل شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۶    
رئیس جمهور، گفت: امروز شاهد تقابل جریان شرافت ِقشر آگاه و فهیم دانشجویی با جریان شرارتِ سرمداران متجاوز و متجاسر به قانون، حقوق و آزادی های انسانی غرب هستیم.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۰    
یک رسانه عبری زبان خبر داد: شکست نظامی در غزه باعث شد تا موساد و شاباک پیشنهاد اعطای امتیاز بدهند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۵۵    
رسانه های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۸    
نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی پس از تصمیم کابینه برای تعطیلی تلویزیون الجزیره در سرزمین های اشغالی، به دفاتر این شبکه یورش بردند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۴    
رژیم اسرائیل بعد از هفت ماه به دو راهی بدون بازگشتِ تداوم جنگ یا تسلیم به خواسته های مقاومت در پذیرش آتش بس رسیده است که انتخاب هر یک از این دو با توجه به روند هفت ماه جنگ غزه ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۲    
شرکت اسنا با تحویل 22 دستگاه اتوبوس شهری تک کابین، شمار محصولات جدید در شهر تهران را به 95 رساند. این اتوبوس های بخشی از قرارداد 500 دستگاهی شرکت خودرو سازی اسنا ( از شرکت های عضو گروه بهمن) با ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۶    
روایت عجیب خواننده ای که 16سال پیش قطعه ای به نام تنهاترین عاشق را خواند و همه جا پخش شد اما نام خواننده اصلی این آهنگ از نظرها دور ماند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۲    
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: برابر ماده 60 قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمال مجرمانه، موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۳    
صحبت های خنده دار استاد قرائتی: یکی بهم گفت آیت الله، گفتم من طلبه ام گفت بنشین این کُت شلواریا الکی به هم دکتر مهندس میگن بذار ما آخوندا هم به هم آیت الله بگیم.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۳    
عرضه خودروهای برقی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۱    
اسماعیل هنیه، گفت: این جنبش خواهان توافقی است که پایان جنگ و تجاوزات رژیم صهیونیستی را تضمین کند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۲    
ازدحام جمعیت در نمایشگاه خودرو پکن. (خبرگزاری فرانسه)
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۲    
در جریان برگزاری آیین حج ابراهیمی، یکی از اپراتورهای ایرانی تعرفه هایی را ارائه کرده که اپراتورهای عربستانی را رسما در خاک خودشان مغلوب کرده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۹    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه رایگان دهک های یک تا 5 جامعه در سال جاری ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۳    
جشنواره گل لاله در ایالت بریتیش کلمبیا کانادا.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۸    
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه 2 میلیارد تومان جریمه شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۴    
وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از تداوم حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۵    
هر اسکناس دلار آمریکا امروز یکشنبه 16 اردیبهشت در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش قیمت نسبت به نرخ آخرین معامله کاری قبل، به 44 هزار و 437 تومان رسید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۵    
افراد سیگاری و آنهایی که در شروع راه مصرف سیگار هستند، باید بدانند که دود سیگار چه بلایی سر سلامت آنها می آورد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۰    
تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با شکست لبنان برای دومین بار به مقام قهرمانی قاره آسیا دست یافت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 سارق و یک مالخر سابقه دار و حرفه ای سرقت اماکن در محدوده خاورشهر و کشف اقلام مسروقه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
وزیر صمت با بیان اینکه در تامین کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی ها نیستیم، گفت: متاسفانه با دو بهانه تامین مالی و نیاز فوری، به سمت خارجی ها می روند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۶    
علی علیزاده فعال رسانه ای درباره واکنش مولوی عبدالحمید به گزارش بی بی سی درباره نیکا شاکرمی، مطلبی را در حساب کاربری خود در شبکه مجازی ایکس (توئیتر سابق)، منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی برخورد با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ خبر داد و گفت: در این طرح گردانندگان، مدیران و اعضا 10 نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۰    
با رشد و توسعه باتری های لیتیومی و عرضه خودروهای هیبریدی و برقی، صنعت خودرو متحول شد و امروزه بازار خودرو ایران هم با عرضه خودروهایی مانند تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید، به سمت آینده ای پاک حرکت می کند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۲    
ارقام پیشنهادی فروشنده های تارا، دنا، 207 و سورن در بازار آزاد نسبت به هفته قبل افزایش پیدا کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۶    
گواهینامه رانندگی تابع فرآیندهای قانونی است و اگر کسی با گواهینامه جعلی تصادف کند و منجر به فوت فردی شود به دلیل جعلی بودن گواهینامه رانندگی قتل عمد محسوب می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۰    
عکسی از حضور حمید استیلی در تشییع مسعود اسکویی گوینده ورزشی را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۴    
عکسی از مهران مدیری در کنار دخترش را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۴    
قیمت اطلس G در بازار آزاد با افزایش پنج میلیونی نسبت به هفته قبل به 585 میلیون رسید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان گفت که بابت جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان خوشحال است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۲    
شهردار منطقه 3 تهران جزئیات جدیدی از سه طبقه کردن میدان ونک را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۶    
مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما با دیوید تیلور دارنده مدال طلای المپیک، درباره حضور در این تیم مذاکره کردند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۷    
ترکیب تیم ملی والیبال ایران با حضور لژیونرها در سالن فدراسیون والیبال کامل شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۸    
رییس جمهور گفت: دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۹    
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:طی یک سال اخیر با اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و اداره کل اطلاعات استان چندین تیم تروریستی در استان کرمان مورد ضربه قرار گرفته ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همکاران من در سراسر کشور هر لحظه ممکن است در معرض حملات مختلف مجرمان قرار گرفته و جان خود را در راه حفاظت از جان و مال مردم از دست داده و به شهادت برسند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۲    
تصویری از امید به زندگی در غزه را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۳    
مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از تایید حدود یک میلیون و 470 هزار متقاضی وام ودیعه مسکن خبر داد و گفت: بانک ها با 445 هزار نفر قرارداد امضا کرده اند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۳    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به رد صلاحیت حسن روحانی رئیس دولت تدبیر و امید ، موارد این رد صلاحیت را متعدد خواند و گفت: موارد محدودی هم که او گفته دقیق نیست.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۰    
سئوال اصلی اینجاست که چه کسانی در ماجرای واردات اتوبوس و تاکسی های برقی در کشور متضرر شده و نمی خواهند مردم از مواهب استفاده از حمل و نقل پاک بهره مند شوند؟
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۷    
عکسی از کودکان در حرم شاهچراغ را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۵    
عکسی از سعدیه در شیراز را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۶    
جزئیاتی از تحقیق و مشاهدات دانشمندان در مورد ثانیه های قبل از مرگ را در فیلم زیر ببینید که بر اساس آن در هنگام مرگ خاطرات در کسری از ثانیه از جلوی چشم انسان عبور می کند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۵    
عکسی از امارت شاپوری در شیراز را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۲    
عکسی از مسجد نصیرالملک در شیراز را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۹    
عکسی از ارگ کریمخانی در شیراز را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۳    
دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۰    
وزیر بهداشت در واکنش به مسمومیت الکلی جمعی از پزشکان در شیراز گفت: انتظارمان این است وقتی دانشمندان و عالمانی داریم که خودشان عوارض را می بینند خودشان به آن عوامل استناد کنند، به آن عمل هم کنند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۷    
گفته شده یکی از موشک های مقاومت عراق به هدف خود که مرکز جاسوسی موساد در تل آویو بوده اصابت کرده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۶    
اصفهان پس از مشهد، دومین شهر پر گردشگر ایران است. سفر به اصفهان با گنبدهای فیروزه ای و طبیعتی سرسبز در تمامی فصل های سال دیدنی و جذاب است. اصفهان همچنین قطب صنعتی کشور محسوب می شود. ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به راه اندازی فاز دوم کارخانه احیاء استیل فولاد بافت اظهار کرد: بدون شک افزایش ظرفیت تولیدی صنعت فولاد کشور ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۲    
اخوان، مدیر مسئول روزنامه جوان در توئیتی نوشت: در دانشگاه های امریکا چپ گرایان به همراه سایر دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین به خروش امده اند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۲    
آیا شما نیز برای خرید تلویزیون دغدغه دارید و نمی دانید چه ویژگی هایی را در نظر بگیرید؟ نگران نباشید! ما در این مطلب تمام نکات و مواردی را که در یک راهنمای خرید تلویزیون لازم است ذکر شود را برای شما ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۶    
در بخشی از وصیت نامه شهید مدافع حرم حسن عبداله زاده که بر روی سنگ مزارش نیز نوشته شده است، می خوانید: من یک بسیجی ام، یک بسیجی پابرهنه انقلاب، یک بسیجی صفر رهبری؛ و آماده ام در هر کجای این کره خاکی ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۹    
نوشابه امروزه در سر بیشتر سفره های مردم ایران و جهان دیده می شود امام شاید کمتر کسی به مضرات این نوشیدنی توجه کند . این فیلم به این موضوع پرداخته است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۹    
مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک ارقب هدف قرار داده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۳    
در اواسط جلسه، وقت نماز شد و ایشان جلسه را برای برگزاری نماز قطع کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۰    
تصویری از قبض تلفن متعلق به سال 1310 را تماشا کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۸    
50 سال پیش شکایت یک زن درباره سرنوشت بچه اش جنجالی شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۱    
گشت و گذار خرس قهوه ای در پارک ملی گلستان به عنوان یکی از زیست گاه های این گونه نادر و ارزشمند توسط حامد قربان پور محیط بان این منطقه به تصویرکشیده شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۳    
نکته قابل تاملی که رهبر انقلاب در دیدار اخیر معلمان درباره لزوم آموختن نگاه ملی به دانش آموزان بکار بردند
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۰    
عملیات کم نظیر جست وجو برای یافتن دختربچه گمشده در کلاله پایان خوشی داشت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۴    
10 پارکینگ عمومی در مناطق 22 گانه و 30 هزار پارک حاشیه ای در مناطق یک، 4 و 5 در حال ساخت است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۱    
فیلمبرداری بزرگ ترین پروژه تلویزیونی همچنان ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۹    
منتخب دور اول مردم تهران پس از معرفی دکتر حسین نجابت و خانم فاطمه قاسم پور، دکتر حسین زاده بحرینی را برای دور دوم پیشنهاد داده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۳    
ماموریت هر یک از امامان متفاوت است امام صادق(ع) علم و معارف را تا اندازهی که می توانست در قبل ظهور تحقق پیدا کند را بر اساس یک ماموریت الهی در عالم بسط دادند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۰۷    
صفحه نخست همشهری تماشاگر امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت 1403) را در ادامه مشاهده می کنید.