یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۰۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 12 دی 1395 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 31 اردیبهشت 1395 جام جم 31 خرداد 1395 جام جم 31 تیر 1395 جام جم 31 مرداد 1395 جام جم 31 شهریور 1395 جام جم 30 مهر 1395 جام جم 30 آبان 1395 جام جم 30 آذر 1395 جام جم 30 بهمن 1395 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 1 دی 1395 جام جم 2 دی 1395 جام جم 3 دی 1395 جام جم 4 دی 1395 جام جم 5 دی 1395 جام جم 6 دی 1395 جام جم 7 دی 1395 جام جم 8 دی 1395 جام جم 9 دی 1395 جام جم 10 دی 1395 جام جم 11 دی 1395 جام جم 12 دی 1395 جام جم 13 دی 1395 جام جم 14 دی 1395 جام جم 15 دی 1395 جام جم 16 دی 1395 جام جم 17 دی 1395 جام جم 18 دی 1395 جام جم 19 دی 1395 جام جم 20 دی 1395 جام جم 21 دی 1395 جام جم 22 دی 1395 جام جم 23 دی 1395 جام جم 24 دی 1395 جام جم 25 دی 1395 جام جم 26 دی 1395 جام جم 27 دی 1395 جام جم 28 دی 1395 جام جم 29 دی 1395 جام جم 30 دی 1395 
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۳    
برنامه امروزی ها که از شنبه تا چهارشنبه پخش می شود، امروز میزبان محمد ثقفی ، کارآفرین برتر ایرانی می شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق گفت: در نشست اخیر سرپرست فرمانداری و اعضای شورای شهر بافق با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع انتقال قبر وحشی بافقی از یزد به بافق مطرح شده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۰    
براساس سرشماری در استان اصفهان درسال 95 بیش از230روستای خالی از سکنه در سطح اصفهان شناسایی شده و این در حالیست که برخلاف باور عموم، بیکاری و خشکسالی دلیل اصلی مهاجرت به شهرها نیست.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۷    
مهرداد وقتی به خانه رسید، مردی از بالکن خانه اش سقوط کرد و زنش ادعای عجیبی مطرح کرد که قضات دیوانعالی کشور این گفته ها را نپذیرفت.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رکورد سریعترین خودروی روی زمین در حال حاضر در اختیار نیروی هوایی انگلیس است که 1228 کیلومتر بر ساعت است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۵    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، گوشی های هوشمند سریع تر شده و البته توسعه تبلت ها به نفع فبلت جهت دار شد تا اینکه سالی پر از فراز و نشیب را با نابود شدن یکی از بهترین گوشی های سامسونگ یعنی ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۷    
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۴    
بخشدار فشاویه گفت: بسیاری از افرادی که در شهرک صنعتی و فرودگاه کار می کنند از مردم حسن آباد نیستند و باید بومی سازی در این منطقه صورت گیرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۴    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برنامه سهامدار کردن 79 هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش این صندوق خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۳    
معاون توسعه و منابع تعزیرات حکومتی از استخدام 800نفر در سازمان تعزیرات حکومتی طی سال جاری از طریق آزمون های داخلی و سراسری خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۲    
چاپگرهای ریز و درشتی که با داشتن ساختارهایی متفاوت، امکان ایجاد انواع محصولات، از مجسمه و کاور گوشی هوشمند تا خانه و اعضای بدن را به کاربر می دهند ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۵    
خودروی رنو کلیو 4 قرار است به زودی به صورت سی بی یو (خودروی ساخته شده) توسط شرکت ایران خودرو به ایران وارد و در بازار عرضه شوند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۵    
روانسری های رئوف عنوان یادداشتی از حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان است که دیشب در کانال تلگرامی خودش منتشر کرده و اتفاقا مورد اقبال برخی از خبرگزاری ها و سایت ها هم قرار گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، فدراسیون جهانی تیراندازی در پایان ماه ژانویه رده بندی برترین تیراندازان جهان را منتشر کرد. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۳    
به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه خبر ورزشی نوشت: پرسپولیس به همراه تراکتور تنها تیم هایی هستند که در دور رفت تنها یک بار شکست خوردند ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۳    
به گزارش جام جم آنلاین ، فالکائو اسطوره فوتسال برزیل باانتشار عکسی، لحظه خداحافظی اش از فوتسال روی دست بازیکنان تیم ملی ایران را بهترین جایزه دوران زندگی اش عنوان کرد. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۸    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، بسیاری از کارشناسان تغذیه بر این باورند ریشه اضافه وزن در ذهن افراد نهفته است چه بسا هستند افرادی که تمام شگردهای کاهش وزن را امتحان کرده اما نتیجه ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۰۰    
همه ما در زندگی روزمره، زمان خود را به چند بخش تقسیم می کنیم. ساعاتی برای کار و کسب درآمد، ساعاتی برای استراحت، ساعاتی برای رفع نیازهای شخصی و خانوادگی از جمله: خرید مایحتاج روزانه، مطالعه، ورزش ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۴:۴۸    
چند همسری اتفاقی متداول در منطقه است که حاصل آن ایجاد خانواده های بزرگ تر و شناسنامه های بیشتر است. مواردی وجود دارد که در آن تمام شناسنامه ها ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۲۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، آرش افشین بعد از جلسه ای که در باشگاه استقلال داشت گفت: امروز در باشگاه حاضر شدم و درخواست رضایت نامه خود را به آقای افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال ارائه کردم ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۹    
جنگ و ناامنی در طول تاریخ برای مردم جهان ارمغانی جز درد و کشتار نداشته است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۳    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، به گفته محققان مصرف مکمل ژلاتین به همراه ورزش می تواند به ساخت رباط، تاندون و استخوان ها کمک کند. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۳    
پس انداز کردن پول از کارهایی است که گفتنش از عمل کردنش بسیار ساده تر می باشد. همه می دانند که باید پول شان را پس انداز نمایند ولی بیشتر افراد در انجام آن با مشکل روبرو می شوند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۳    
هر چقدر تصور کنیم که عجایب دنیا را دیده ایم، باز هم چیزی هست تا ما را شگفت زده کند؛ انگار عجایب این دنیا پایانی ندارند .
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۳    
فرزند زنده یاد ناصر عبداللهی گفت: افتخار می کنم فرزند چنین هنرمند ماندگاری هستم که بعد از گذشت یک دهه از پروازش همچنان گرم در دل تک تک مردم باقی مانده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۸    
رییس جمهوری در گفت وگوی زنده با مردم از شبکه اول سیما، بیکاری را معضل اساسی کشور خواند و گفت: اشتغال آفرینی مهمترین دستور کار دولت است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۲    
فرماندار اندیمشک گفت:صدای انفجاری که امروز رخ داد ناشی از انهدام مواد منفجره تاریخ مصرف گذشته در آمادگاه ارتش دراندیمشک بود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۵۶    
رییس جمهوری در گفت وگوی زنده با مردم از شبکه اول سیما، بیکاری را معضل اساسی کشور خواند و گفت: اشتغال آفرینی مهمترین دستور کار دولت است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۱۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از تعطیلی مقاطع پیش دبستانی و مهد کودک و ابتدایی شهرستان های کرج، فردیس، ساوجبلاغ، اشتهارد و نظرآباد خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۶    
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۶    
معاون وزیر نفت از دستورات ویژه وزیر نفت به منظور تامین پایدار و مطمئن سوخت مایع نیروگاه ها و صنایع شمال شرق کشور پس از توقف صادرات گاز ترکمنستان به ایران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۱۷    
نشریه نشنال جئوگرافیک مجموعه عکس هایی از آثار 91 عکاس خود در سال 2016 را منتشر کرده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۱    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: دیوان محاسبات بعضی از پرونده ها حقوق های نجومی را به دادسرای این دیوان فرستاده است و بعضی ها را بر حسب مورد به دادگاه ارسال خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۱    
شرکت ملی گاز ایران با انتشار بیانیه ای رسمی، ضمن اعلام این که جریان گاز وارداتی از ترکمنستان به دلیل کارشکنی این کشور قطع شده است ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، اپل بدین منظور با شرکت تایوانی تولیدکننده موبایل به نام ویسترون همکاری می کنند، و محل ساخت آیفون نیز شهر بنگلور خواهد بود ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۵    
بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از خود و سحر قریشی در اینستاگرام از آشتی کردنشان باهم خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۲    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک مرد آرایشگر متخلف که اقدام به آرایش کردن زنان می کرد، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۲    
همزمان با جشن سال نو میلادی در کشور سوریه و شهر حلب که به تازگی توسط رزمندگان جبهه مقاومت آزاد شد، مردم این شهر با نصب تصاویری از مقام معظم رهبری در خیابان های شهر به پایکوبی پرداختند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۲    
دو پناهجوی ایرانی که در بازداشتگاه استرالیا در جزیره مانوس کشور پاپوا گینه نو نگهداری می شوند توسط پلیس این کشور واقع در اقیانوس آرام در شب سال نو میلادی بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۳    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی از آغاز توزیع کارت های جدید خرید کالاهای ایرانی و خارجی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۴۸    
کمتر از یک روز پس از حمله مرگبار به یک باشگاه شبانه در استانبول، این بار تیراندازی در مسجدی در این شهر دو زخمی برجا گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۹    
یکی از نیروهای پلیس ترکیه که در حملات تروریستی دسامبر 2016 از مرگ نجات یافته بود، در حملۀ تروریستی روز کریسمس به کام مرگ افتاد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۶    
پیکر مطهر 98 شهید دوران دفاع مقدس 15 دی از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی می شوند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۴    
مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی امشب مهمان خندوانه خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، نصرالله جهانگرد روز یکشنبه در نشست تخصصی دولت الکترونیک و محیط زیست در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۸    
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش وپرورش گفت: مبلغ 140 میلیارد تومان از محل هدفمندسازی یارانه ها برای توزیع شیر میان دانش آموزان به این وزارتخانه اختصاص یافت.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۵    
زورگیران پس از زدن گاز اشک آور به صورت جانباز 65 درصدی و کشاندن وی روی آسفالت، خودروی او را به سرقت بردند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۵    
در حالی که این روزها اغلب خبرهای موسیقی متمرکز بر جشنواره فجر است، در گوشه ای دیگر از این سرزمین خبرهایی مبنی بر به صدادرآمدن نت موسیقی سبز و یک جشنواره متفاوت شنیده می شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۵    
درحالی که سازمان حمایت صبح امروز اعلام کرد برخی صنایع لبنی را به خاطر افزایش قیمت بدون مجوز به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی و برای آنها تشکیل پرونده داده است، باخبر شدیم ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۸    
وجود 64 هزار واحد مسکونی روستایی غیرمقاوم در لرستان زنگ خطری برای روستائیان محسوب می شود به طوری که در جریان بارندگی های اخیر سقف برخی خانه های روستایی الیگودرز آوار شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۸    
همزمان با سال نو میلادی و با آخرین روزهای حضور باراک اوباما در کاخ سفید پت سوزا برای آخرین بار منتخب عکس های رئیس جمهور امریکا در سال گذشته را منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۷    
به گزارش جام جم آنلاین ، این ویژگی یکی دیگر از محدودیت های محصولات اپل است که به این دلیل اعمال شده تا کاربران زنگ گوشی را از آی تیونز بخرند و نتوانند به سادگی هر آهنگی را که دوست داشتند برای زنگ ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۲    
حدود یک هفته دیگر نمایندگانی از دانشگاه های استراسبورگ فرانسه، روشان آمریکا، تفلیس، داکا، لاهور، کمبریج انگلستان، رم و دهلی به ایران می آیند ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۲    
معاون اجتماعی پلیس استان خوزستان جزئیات قتل یک پزشک در شهرستان شوشتر را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۲    
جالب ترین سیستم ضد سرقت خودرو را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۲    
بانک مسکن با اجرای مجموعه سیاست های تحریک غیرتورمی تقاضای خرید مسکن با هدف خارج کردن بخش مسکن از رکود، توانست ظرف مدت 4 سال پیاپی ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۷    
به گزراش جام جم آنلاین به نقل از العام در پایان این فایل ویدیوئی که در دو بخش عرضه شده، این عبارت به دو زبان عربی و عبری به تصویر درآمده است که سال جدید آغاز می شود و شائول هنوز دور از خانواده اش به ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۲    
روزنامه انگلیسی دیلی میل برجسته ترین پیش بینی های خود برای سال 2017 را منتشر کرد که بارزترین این پیش بینی ها وقوع "کودتا" در عربستان است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۹    
در دنیای نرم افزاری نیز ممکن است نرم افزاری را نصب کنیم و بعد از چند بار استفاده کلا آن را فراموش کرده و حتی از روی دستگاه خود پاک کنیم ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۹    
پلیس ترکیه از بازداشت و بازجویی از یک راننده تاکسی خبر داد که یکی از مهاجمان به باشگاه شبانه در استانبول را به آنجا رسانده بود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۹    
منابع خبری از انفجار یک بمب دستی در شهر فلورانس ایتالیا خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۹    
پادشاه های قاجار با آن ژست های جالب شان جلوی دوربین عکاسی یا نقش چهره شان بر بوم نقاشان معروف، بیش از هر دودمان دیگری مورد توجه ایرانی ها بوده و هستند ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۹    
یک جوان آمریکایی، برای خواستگاری از دختری نیویورکی، درخواست خود را بر آسمان نوشت.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۹    
سخنگوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا گفت: مقامات سفارت در آنکارا و سرکنسولگری ایران در استانبول در تماس مستمر با مسئولان ترکیه برای دریافت جزئیات حادثه تروریستی استانبول هستند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۳    
کمال تبریزی از حضور بازیگران جدید در فاز سوم مجموعه تاریخی سرزمین کهن خبر داد و درباره وقفه ای که در پخش این مجموعه پیش آمد، به بیان نکاتی پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۷    
اداره روابط عمومی وزارت خارجه با اشاره به واسطه های سودجوی مدعی تسهیل روند اخذ روادید مقابل سفارتخانه های خارجی مقیم تهران، از هموطنان خواست که از مراجعه به آنها اجتناب کنند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۴    
حملات تروریستی جدای از ایجاد رعب و وحشت و از بین بردن امنیت عمومی جامعه، ضربات جبران ناپذیری را بر اقتصاد هر کشور یا منطقه وارد می کنند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۴    
کشف مسن ترین مهره دار زمین، شناسایی بزرگترین عدد اول جهان با 22 میلیون رقم، مشاهده اولین علائم ترمیم لایه اوزن، ساخت کوچکترین آدم برفی جهان و آگاهی از این واقعیت که 99 ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۸    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، در این نشست که با حضور ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای، باقر بحری ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۸    
کاخ باکینگهام اعلام کرد، الیزابت دوم در مراسم امروز (یکشنبه) در کلیسای ساندرینگهام به مناسبت سال نوی میلادی شرکت نخواهد کرد ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۸    
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۵    
گزیده ای از دلنوشته های زیبا و ماندگار را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، این بازیکن با مبلغی حدود یک میلیارد تومان به تیم استقلال پیوست اما دریغ از یک بازی خوب و درخشان ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۹    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سلطانی فر با ابراز رضایت از عملکرد مدیریتی طاهری و هیات مدیره، گفت: درصدد هستیم مشکلات ساختاری ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۹    
از روز دوشنبه 13 دی ، نمایش جهانتاب به تهیه کنندگی عذرا وکیلی و کارگردانی اکبر زنجانپور، از رادیو نمایش پخش می شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، اولین گردهمایی تیم های ورزشی سندروم داون با شرکت تیم های فوتبال و اسکواش سندروم داون در مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا برگزار شد. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۸    
بر اساس اعلام گمرک ایران خودروهای هیبریدی در چهار ردیف تعرفه ای طبقه بندی می شوند که اساس آن همه این خودروها باید چهار درصد از ارزش سیف را به عنوان حقوق و عوارض گمرکی پرداخت کنند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۸    
وزیر ارتباطات پیرو قولی که برای پیگیری اختلال ایجاد شده برای بازی کلش آوکلنز داده بود، موضوع را با رئیس جمهور نیز مطرح کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۸    
آیت الله شرعی، مدیر سابق حوزه های علمیه خواهران کشور به دلیل عارضه بیماری درگذشت.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۸    
معاون اول رئیس جمهوری با ابلاغ دستورالعمل انجام گشایش اعتبار برای واردات کالا با نرخ ارز آزاد، صادرکنندگان را مکلف کرد ارز حاصل از صادرات را بر اساس سیاست گذاری بانک مرکزی به فروش برسانند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۸    
شب گذشته یازدهم دی ماه، سالار عقیلی به همراه ارکستر سمفونیک و گروه کر فخرآفرینان ایران به رهبری و سرپرستی آرش میرفخرایی در تالار پتروشیمی تبریز به روی صحنه رفت.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به پایان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 گفت: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام خود در این آزمون اقدام ننموده اند ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۸    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دو مهاجم که لباس بابانوئل به تن داشته اند پس از ورود به باشگاه شبانه ای در استانبول اقدام به تیراندازی به سوی مردم کردند. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۸    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در پی سفر این مربی برای تعطیلات سال نو به آلمان و عدم بازگشت وی، لحظاتی قبل و با دریافت ایمیل این مربی آلمانی ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۸    
سردار غلامعلی قلی زاده که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شده بود حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۸    
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برنامه ریزی برای اجاره، خرید واحدهای آماده، حذف افراد غیرنیازمند و حضور نهادهای حمایتی، چهار وجه تمایز مسکن اجتماعی و حمایتی نسبت به مسکن مهر است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۵    
مجاز یا غیرمجاز بودن ورود خودروهای هیبریدی به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک سوال بسیاری از دارندگان این خودروهاست که رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به آن پاسخ داده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین ، مهرداد بایرامی امروز ظهر با حضور در باشگاه ماشین سازی قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. او اولین بازیکنی است که به صورت رسمی از این باشگاه جدا شده است. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گفتنی است؛ محمدعلی اینانلو صبح روز 12 دی ماه 94 در بیمارستان آتیه تهران بر اثر سکتهٔ قلبی درگذشت و پیکر وی در14 دی ماه پس از تشییع در مسجد بلال ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۷    
به گزارش جام جم آنلاین ، فضا نورد فرانسوی، توماس پسکی با انتشار پستی در توییترش از ایستگاه فضایی بین المللی، فضا نوردان را در حال اجرای چالش مانکن به تصویر کشیده است ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، اگر به خاطر داشته باشید اواخر ماه گذشته هوآوی موبایل جدیدی به نام آنر مجیک را برای کشور چین معرفی کرد که ضمن ارائه مشخصاتی نسبتاً قدرتمند ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۶    
رئیس کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد مرکزی اربعین از تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین سوگواره عبرات و همکاری با رسانه ملی در داوری آثار رادیویی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۶    
شهردار منطقه 20 از اجرای طرح جداره سازی خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) واقع در این ضلع شمال این حرم شریف خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۳    
به گزارش جام جم آنلاین ، جانلوییجی بوفون سنگربان تیم ملی ایتالیا به عنوان بازیکن سال 2016 ایتالیا انتخاب شد. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۷    
روز گذشته خانمی 50 ساله بر اثر سقوط از طبقه شانزدهم برج فرهنگیان فوت کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۷    
سارقانی که به روش تخریب اقدام به دستبرد از خودرو های شهروندان در سطح شهر تهران می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۷    
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: اگر بیش از 6 ماه از تاریخ صدور کارت یا سند خودرو گذشته باشد برای دریافت اسناد باید به مراکز تعویض پلاک مراجعه شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، مهریار خسروشاهی در ارتباط با موضوع دیابت و مشکلات گوارشی اظهار داشت: دیابت ممکن است یکی از علل یبوست باشد به طوری که اگر برای مدت طولانی کنترل قند خون بد باشد ...