جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۰:۵۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 10 اردیبهشت 1397 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 31 فروردین 1397 جام جم 31 خرداد 1397 جام جم 31 تیر 1397 جام جم 31 مرداد 1397 جام جم 31 شهریور 1397 جام جم 30 مهر 1397 جام جم 30 آبان 1397 جام جم 30 آذر 1397 جام جم 30 دی 1397 جام جم 30 بهمن 1397 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 1 اردیبهشت 1397 جام جم 2 اردیبهشت 1397 جام جم 3 اردیبهشت 1397 جام جم 4 اردیبهشت 1397 جام جم 5 اردیبهشت 1397 جام جم 6 اردیبهشت 1397 جام جم 7 اردیبهشت 1397 جام جم 8 اردیبهشت 1397 جام جم 9 اردیبهشت 1397 جام جم 10 اردیبهشت 1397 جام جم 11 اردیبهشت 1397 جام جم 12 اردیبهشت 1397 جام جم 13 اردیبهشت 1397 جام جم 14 اردیبهشت 1397 جام جم 15 اردیبهشت 1397 جام جم 16 اردیبهشت 1397 جام جم 17 اردیبهشت 1397 جام جم 18 اردیبهشت 1397 جام جم 19 اردیبهشت 1397 جام جم 20 اردیبهشت 1397 جام جم 21 اردیبهشت 1397 جام جم 22 اردیبهشت 1397 جام جم 23 اردیبهشت 1397 جام جم 24 اردیبهشت 1397 جام جم 25 اردیبهشت 1397 جام جم 26 اردیبهشت 1397 جام جم 27 اردیبهشت 1397 جام جم 28 اردیبهشت 1397 جام جم 29 اردیبهشت 1397 جام جم 30 اردیبهشت 1397 جام جم 31 اردیبهشت 1397 
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۶    
امیر کاظمی با انتشار عکسی از خود روی تخت بیمارستان از جراحی خود خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۰    
نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس با انتقاد از تعویق زمان بیمه کارگران ساختمانی، شرایط این کارگران را نامطلوب دانست و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۷    
در روزهای پایانی هفته و همچنین میلاد حضرت ولی عصر(عج) فیلم های سینمایی و تلویزیونی متنوعی از شبکه های مختلف سیما به روی آنتن می رود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۴    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، صحنه شکنجه قوچ ایرانی یکی از دلخراش ترین صحنه های محیط زیست بود که متهمان امنیتی در پوشش فعالان محیط زیستی در سال 91 آن را رقم زدند و در روزهای ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، ایشان با اشاره به بازدید دو ساعت و نیمه از نمایشگاه کالای ایرانی در حسینیه امام خمینی (ره) که عصر یکشنبه برگزار ش ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۱    
همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و برگزاری جشن ولادت امام زمان (عج)، برنامه هیئت های تهران را در اینجا دریافت کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۶:۵۰    
زمانی که این متن چاپ میشود، شاید من بعد از پایان دوره سفارتم در ایران، در هواپیمایی باشم که به سوی کره پرواز می کند، یا به احتمال قوی تر به شهر پر هیاهوی سئول رسیده باشم ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۴:۲۵    
سیستم های پرداخت و انتقال وجه بین المللی کنونی به واسطه این که مبتنی بر دلار است، تحت اختیار و نظارت فدرال رزرو و قوانین آمریکا قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۰:۴۱    
معاون وزیر امور خارجه گفت: آنچه از نتانیاهو دیدیم یک نمایش بچگانه و مسخره بود که در سال های گذشته نیز شاهد آن بودیم و پیش از این از سوی گروهک منافقین اجرا می شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۰:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا می گوید از نظر او، برنامه موشکی ایران به معنی عقب نشستن تهران از آمال هسته ای است و واشنگتن احتمال راه افتادن دور جدیدی از مذاکرات برای انعقاد توافقی حقیقی با ایران را رد نمی کند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شوی تبلیغاتی تازه خود علیه ایران، تعدادی عکس، سی دی و کاغذ را نشان داد و مدعی شد که مدارک غیرقابل انکار از تلاش مخفیانه تهران برای ساخت بمب اتمی دارد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۷    
دفتر ریاست جمهوری فرانسه توضیحاتی درباره ماجرای مفقود شدن درختی که مکرون و ترامپ در حیاط کاخ سفید کاشتند، ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۴    
مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در پاسخ به سوالی مبنی بر خبرهایی که درباره ممنوع التصویری وزیر ارتباطات در برخی رسانه ها منتشر می شود ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۵۵    
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در کنفرانسی در نیویورک اذعان کرد که توانمندی این رژیم برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران بسیار محدود است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۵۲    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به چوپانی دروغ گو تشبیه کرده که باز هم می خواهد درباره برنامه هسته ای ایران، سخن کذب و دروغ بگوید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۳۷    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، بسیاری از افراد رژیم غذایی مدیترانه ای را به دلیل فوائد بسیاری که برای سلامتی دارد در گروه رژیم های غذایی سالم در نظر می گیرند ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح جزئیات اجرای طرح جدید ترافیک در تهران از افزایش دو ساعته زمان اجرای طرح ترافیک تهران از 15 اردیبهشت ماه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۶    
کاخ کرملین روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرده که رئیس جمهور فرانسه و روسیه در گفتگویی تلفنی بر حفظ برجام تأکید کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۵    
دبیر شورای نگهبان گفت: بعضی که ثروت های کلان می اندوزند، خانه دومشان در اروپا و آمریکاست و هر کدامشان که نمی توانند در کشور بمانند، به این خانه دوم خود می روند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۶    
یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی در شمال یمن سقوط کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۷    
سخنگوی سازمان ثبت احوال از صدور 40 میلیون کارت ملی هوشمند برای متقاضیان خبر داد و گفت: استفاده از کارت ملی هوشمند به زودی در سازمانها کاربردی و خدمات تنها با این کارت ارائه می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۶    
مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری گفت: شرط خانه اولی برای دریافت تسهیلات در بافت فرسوده برداشته شده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه انفجارهای انتحاری صبح امروز - دوشنبه - در کابل پایتخت افغانستان را که به کشته و زخمی شدن ده ها تن از شهروندان این کشور از جمله چند خبرنگار منجر شد، به شدت محکوم کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه تامین آب آشامیدنی از رطوبت هوا با قیمت مناسب، اقدام جدید این سازمان است، از ترسیم نقشه راه پیشران هسته ای در کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۸    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: استنشاق گاز قرص برنج 17 دانش آموز پسر یک هنرستان در یافت آباد را مسموم و روانه بیمارستان کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
مرکز آمار ایران متوسط قیمت اقلام خوراکی برای فروردین 97 در مناطق شهری را اعلام کرد که بر این اساس برنج خارجی درجه یک در فروردین امسال نسبت به فروردین سال گذشته 37.9درصد افزایش داشته است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران اعلام کرد: کلیه ارائه دهندگان خدمات دسترسی به اینترنت کشور خصوصاً شرکت ارتباطات زیر ساخت و اپراتور های تلفن و دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطات ثابت ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قاتل دختر بچه پنج ساله ساوجی سحرگاه روز دوشنبه با حکم قضایی در ندامتگاه ساوه به دار مجازات آویخته شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
هیات وزیران در مصوبه ای به وزارت نیرو اجازه داد متوسط تعرفه های آب و برق را از ابتدای اردیبهشت ماه امسال بدون تغییر ساختار تعرفه ها، به میزان هفت درصد افزایش دهد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: در سال گذشته (1396) 191 تن به دلیل مسمومیت با گاز منواکسید کربن (CO) در استان تهران فوت کردند و به مراکز پزشکی قانونی ارجاع داده شدند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ رقابت های وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی اورگنج ازبکستان از یکم تا 10 اردیبهشت ماه با رقابت 248 شرکت کننده دختر و پسر ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: ثبات منطقه از جمله افغانستان منوط به آن است که جامعه جهانی برای مبارزه جدی با معضل تروریسم تمامی تلاش خود را به کار گیرند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۶    
به تازگی برجی با ظاهر پیچ خورده طراحی شده که ارتفاع آن به 170 متر می رسد و 44 طبقه دارد. این برج در میلان ساخته می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۶    
معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان، از رویکرد اروپا در مقابل بدعهدی ها و تخلفات ترامپ در اجرای برجام و تلاش آنها در جلب رضایت او به قیمت تحت فشار قرار دادن ایران انتقاد و آن را اشتباه خواند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۵    
یک مقام آگاه گفت: جهت قانونمند شدن فعالیت های شرکت پدیده، دیوان عدالت اداری در رای بدوی ابطال تصمیم کمیسیون تقویم جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی مرتبط با طلب عوارض تغییر کاربری به میزان اصل طلب معادل ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۳    
کارشناس سیاست خارجی تحریف نام خلیج فارس توسط برخی از دولت های منطقه ای را به دلیل رشد اقتدار ایران در منطقه دانست و اعتقاد دارد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۳    
مدیرعامل مرکز توسعه خواهرشهرهای ایران با نگاهی تاریخی به نحوه دفاع ایرانیان از خلیج فارس و بیرون راندن متجاوز از آب های نیلگون خلیج فارس پرداخت و به تقارن روز خلیج فارس با یک روز حماسی در تاریخ دفاع ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۷    
بازار تهران امروز شاهد رشد 36 هزار تومانی بهای سکه بود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۷    
رادیو ایران در برنامه فرهنگ مردم از نواهایی برآمده از دل اقوام ایرانی می گوید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
رئیس قوه قضاییه با تأکید براینکه جمهوری اسلامی هیچ مذاکره جدیدی درباره برجام نخواهد داشت، مباحث اساسی مربوط به سیاست های نظام از جمله توان دفاعی و پیشبرد فناوری موشکی کشور را نیز ازجمله موضوعات ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۵    
شبکه چهار سیما با برنامه کتاب 4 در ایام برگزاری سی یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، رخدادهای این رویداد فرهنگی را پوشش می دهد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شرایط بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان و معافیت از پرداخت حق بیمه نیروی های جدید را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۷    
وراث مشمولین سهام عدالتی که قبل از پرداخت سود، فوت شدند و سود مالی سال 1395 را دریافت نکرده اند، از اوایل تیرماه سال جاری به بعد سود خود را به صورت کامل دریافت خواهند کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۶    
به مناسبت روز ملی خلیج فارس، مستند خلیج فارس امشب از شبکه یک سیما پخش می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۴    
این، ماجرای حقانیتی است که برگ برگ کتاب های تاریخ جهان مهر تائید پایش زده اند. حالا این وسط عده ای که همواره کارشان جعل تاریخ بوده، مدام یک اسم جعلی برایش بتراشند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۶    
نقشه خطی بحر فارس از استخری که در فهرست کمیته ملی حافظه جهانی یونسکو ثبت شده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۰    
بطلمیوس دانشمند و فیلسوف یونانی که در سال های 90 تا 168 میلادی می زیست در نقشه ای که از جهان کشید به نام خلیج فارس کاملا روشن و واضح اشاره کرده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۸    
تصویری جالب از رگبار و رعد برق شدید در بامداد دوشنبه شهر شیراز را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۸    
حکم فردی که تحت عنوان پستچی به منازل افراد مراجعه کرده و به اتهام 40 مورد تجاوز، توسط دادگاه صادر شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان دیدار بین دو تیم استقلال و خونه به خونه مازندران در فینال جام حذفی به شرح زیر است: ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۲    
به گزارش جام جم آنلاین ، مسئولان باشگاه خونه به خونه با ارسال نامه ای به سازمان لیگ به صورت رسمی انصراف خود را از حضور در فینال جام حذفی اعلام کردند به این ترتیب نه تنها استقلال قهرمان این رقابت هاست ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در آستانه روز کار و کارگر، در دیدار هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۱    
تسلط ایرانیان بر محدوده خلیج فارس از همان دوران باستان غیرقابل انکار است تاجایی که نقشه برداران فرانسوی که از اواسط قرن شانزدهم میلادی در این منطقه مشغول ثبت عوارض جغرافیایی بوده اند همواره در تصاویر ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر برخی افراد با نام مجعول از خلیج فارس یاد می کنند برای آن است که می خواهند با تحریف تاریخ برای خود قدمت بخرند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۵    
درحالی برخی شیطنت های خارجی به دنبال جریان سازی برای جعل نام خلیج همیشه فارس است که اسنادی تاریخی و غیرقابل انکار در اقصی نقاط جهان و مجامع علمی و بین المللی وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۵    
بازپس گیری جزیره هرمز که به مدت 116 سال از سال 1507 زمان پادشاهی شاه اسماعیل یکم صفوی در تصرف و اشغال امپراتوری پرتغال بود، در سال 1622 زمان شاه عباس صفوی و با کمک کمپانی هند شرقی بریتانیا صورت گرفت ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۵    
براساس اسناد موجود تاریخی نقشه برداران غربی طی قرون 15 و 16 میلادی همواره به دنبال کشف ناشناخته های شرق بوده اند که یکی از مناطق جذاب برای آنها خاورمیانه است ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۲    
از اوایل قرن پانزدهم به نوعی تهیه نقشه های مختلف از کشورهای دیگر برای دستیابی به بازارهای جدید میان کشورهای قدرتمند روایج یافت به صورتی که از این تاریخ تا اواخر قرن یاد شده تقریبا شش نقشه از آسیا به ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۹    
متخصص خلیج فارس و جهان عرب، درباره نام خلیج فارس ابراز داشت: نام خلیج فارس به عنوان میراث معنوی مطرح است زیراکه این نام در نقشه ها و کتب بسیار ارزشمند که به عنوان میراث معنوی ثبت شده اند ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۰    
به گزارش جام جم آنلای ن ، مهدی تاج پس از نشست شیخ احمد فهد الصباح با روسای فدراسیون ها ورزشی گفت: در فوتبال موفق شدیم در بازی با کره جنوبی 30، 40 هزار هوادار را به فوتبال بازگردانیم ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۷    
در این تصویر نقشه ای قدیمی از خلیج فارس را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۵    
برنامه تلویزیونی رو در رو امشب میزبان محسن صالحی نیا معاون وزیر صنایع و معادن می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۰    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: گروهی که قصد داشتند در استان عملیات خرابکارانه انجام دهند و حداقل 10 شخصیت را ترور کنند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۰    
کارشناس منطقه خاورمیانه با استناد به دوران دانش آموزی خود در یکی از کشورهای عربی منطقه و ثبت نام خلیج فارس در کتب درسی این کشورها، به اولین بدعت گذار نام جعلی خلیج فارس در منطقه اشاره کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۸    
نامه های امیرکویت درگذشته مزین به نام خلیج فارس بوده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز گذشته (یکشنبه) به مدت دو ساعت و نیم از نمایشگاه کالای ایرانی در حسینیه امام خمینی(ره) بازدید کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی دولت گفت: امیدواریم با برنامه جدید مقابله با تنش آبی، همگام با مشارکت مردم و با قبول این واقعیت که در تنگنای آبی قرار داریم، با مدیریت صحیح مصرف از این تنگنای آبی عبور کنیم.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بکار بردن اسامی جعلی در خصوص خلیج فارس هیچگاه توانایی تحریف تاریخ را نخواهد داشت و جای تعجب است ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۶    
معاون سابق آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه در خصوص اینکه چرا برخی کشورهای منطقه درگذشته اقدامی برای تحریف نام خلیج فارس نمی کردند، به بیان تحلیل پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۱    
10 اردیبهشت روزی افتخارآمیز در تاریخ ایرانی هاست . در تیرماه سال 84، هیات دولت مصوبه ای را تایید کرد که به موجب آن دهم اردیبهشت هرسال ، “روز ملی خلیج فارس” خواهد بود .
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۹    
شمار تلفات انفجار در کابل پایتخت افغانستان به 25 کشته از جمله سه خبرنگار افزایش یافت؛ در این انفجار 25 نفر نیز زخمی شدند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۹    
خبر شهادت شماری از نیروهای مستشار ایرانی در جریان حمله به حومه شهر سلحب در ریف غربی حماه کشور سوریه تکذیب شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۳    
فرمانده فاطمیون در واکنش به گزارش برخی از رسانه ها مبنی بر این که پایگاه فاطمیون در نزدیکی نهر البارد در حومه الغاب ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۱    
در آستانه روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (رحمه الله) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۸    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: موشک ها سرمایه های دفاعی و عناصر اصلی قدرت بازدارندگی ما هستند و ما هرگز نمی توانیم بپذیریم که خودمان را از توانمندی بازدارنده خلع سلاح کنیم.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۸    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تهران بزرگ جای گفت: پلیس در مقابل اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس به هیچ عنوان کوتاه نمی آید و امنیت و آسایش را از آنها خواهد گرفت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۹    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به اینکه علی رغم بارش های اخیر هنوز حجم ذخیره آب سدهای تهران منفی است، گفت: حجم آب سدهای پنج گانه تهران 214 میلیون مترمکعب منفی است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۹    
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نامه ای به مدیران 3 اپراتور موبایل اخذ 10 ریال عوارض از هر پیامک را ملغی اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۷    
پیشینه به کار بردن نام جعلی خلیج عرب به چه زمانی برمی گردد؟ خسرو معتضد تاریخ نگار و مجری-کارشناس به این موضوع می پردازد که یادداشت وی را دراینباره در ادامه می خوانید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۷    
به گزارش جام جم آنلاین ، نخستین باری که در بطن ورزش نام مجعول خلیج ع ر ب ی مطرح شد حساسیت ها چندان بالا نبود ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۴    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، پیش از این گفته می شد این گوشی نوکیا ایکس 6 نام خواهد گرفت، اما حالا گفته می شود که این گوشی تنها نوکیا ایکس نام خواهد داشت. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۴    
معاون پژوهشی و مطالعاتی مرکز مطالعات سیاسی بین المللی وزارت امور خارجه با بررسی برخی اسناد و نقشه های تاریخی موجود در جهان و ایران پیرامون پیشینه نام خلیج فارس ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، در طول سال رقابت های متعددی در سطح کشور موسوم به خلیج فارس و یا جام خلیج فارس و البته شهدای خلیج فارس برگزار می شود ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
تهران- ایرنا- مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور با اعلام تداوم روند بارش ها در بیشتر مناطق کشور، از خنک شدن حدود هشت تا 10 درجه ای دمای استان های شمال شرق طی امروز دوشنبه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
در آستانه روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (رحمه الله) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، محمد امیری رودان از آن دست ورزشکارانی است که بدون هیچ چشمداشت مالی قصد دارد کاری بزرگ انجام دهد و سفری بین قاره ای برای تبلیغ نام خلیج فارس داشته باشد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شوارای اسلامی گفت: درج نام های جعلی در کنار و یا به جای خلیج فارس از حدود چند دهه پیش آغاز و در دستور کار سردمداران برخی از کشورهای عربی و غربی قرار گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۵    
در ایران روز 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس نام گذاری شده که سالروز اخراج پرتغالی ها از تنگه هرمز و خلیج فارس بوده و در تاریخ ایران روز مهمی است ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۲    
به گزارش جام جم آنلاین ، علی علیپور آقای گل لیگ برتر ایران، بهداد سلیمی چهره مطرح وزنه برداری جهان ، بنگر مدافع اسبق سرخ ها ، شجاع خلیل زاده دفاع سرخ های پایتخت و خیلی دیگر از هواداران این تیم ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۰    
ابوتراب فیضی نماینده صدیق و دلسوز جامعه کارگری کشور در سن 83 سالگی به دلیل سکته و کمای مغزی در بیمارستان بستری است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به تیتری که یکی از روزنامه های مخالف درباره کره شمالی زده است، بار دیگر به تمجید از دستاوردهای خود در این زمینه پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، رزاقی آذر با اقدامی که در سمینار بین المللی دبی انجام داد ، احساس غرور را در جامعه به خصوص جوانان ایرانی زنده کرد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد که این کشور هفت میلیارد دلار در خاورمیانه "هدر" کرده و در مقابل هیچ چیزی به دست نیاورده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۲    
نقشه ها و اسناد موجود در ایران و جهان نشان می دهد، خلیج فارس از همان ابتدا تنها با یک نام اطلاق می شده و در زبان های مختلف رایج دنیا صراحتا بر واژه کهن خلیج فارس یا دریای فارس تأکید شده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: در تاریخ ایران زمین، دهم اردیبهشت (روز ملی خلیج فارس) روزی افتخارآمیز به حساب می آید ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۵    
بسیاری از بازیگران کودک می آیند، در چند اثر می درخشند و می روند. دوقلوهای شیرین پایتخت از سری اول با این مجموعه همراه شده اند و همزمان با خو گرفتن مخاطب با قصه و شخصیت های این مجموعه دنباله دار ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به اظهارات ضد ایرانی پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۰    
بی احتیاطی راکبین موتورسیکلت در یک کاروان عروسی، 13 مجروح بر جای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۰    
به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت: اما در همین مورد شنیدیم وریا بتازگی پیشنهاد بسیار خوبی از کشور چین به دست آورده که اگر به این پیشنهاد جواب مثبت بدهد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۰    
به گزارش جام جم، مواد غذایی زیر نقش عمده ای در پاکسازی سموم از بدن دارند: خیار: 95 درصد این ماده غذایی را آب تشکیل می دهد. آب فراوان خیار به دفع سموم کمک می کند ...
  • ۱