جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۱:۳۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 1 شهریور 1398 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 31 فروردین 1398 جام جم 31 اردیبهشت 1398 جام جم 31 خرداد 1398 جام جم 31 تیر 1398 جام جم 31 مرداد 1398 جام جم 30 مهر 1398 جام جم 30 آبان 1398 جام جم 30 آذر 1398 جام جم 30 دی 1398 جام جم 30 بهمن 1398 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 1 شهریور 1398 جام جم 2 شهریور 1398 جام جم 3 شهریور 1398 جام جم 4 شهریور 1398 جام جم 5 شهریور 1398 جام جم 6 شهریور 1398 جام جم 7 شهریور 1398 جام جم 8 شهریور 1398 جام جم 9 شهریور 1398 جام جم 10 شهریور 1398 جام جم 11 شهریور 1398 جام جم 12 شهریور 1398 جام جم 13 شهریور 1398 جام جم 14 شهریور 1398 جام جم 15 شهریور 1398 جام جم 16 شهریور 1398 جام جم 17 شهریور 1398 جام جم 18 شهریور 1398 جام جم 19 شهریور 1398 جام جم 20 شهریور 1398 جام جم 21 شهریور 1398 جام جم 22 شهریور 1398 جام جم 23 شهریور 1398 جام جم 24 شهریور 1398 جام جم 25 شهریور 1398 جام جم 26 شهریور 1398 جام جم 27 شهریور 1398 جام جم 28 شهریور 1398 جام جم 29 شهریور 1398 جام جم 30 شهریور 1398 جام جم 31 شهریور 1398 
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۱    
4 متجاوز که در اقدام گروهی به پسر 16 ساله تهرانی تعرض کرده بودند، دستگیر و به زودی محاکمه خواهند شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۷    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری استفتائات جدید ویژه شهریور ماه را منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۸    
در این گزارش نگاهی به چهره های سرشناس عالم هنر،ادبیات و سیاست انداختیم که پیش از پاگذاشتن به هرکدام از این عرصه ها سراغ طبابت رفته بودند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۷    
ارتش روسیه امروز شنبه از آزمایش موفقیت آمیز دو موشک بالستیک خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۹    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بر این اساس اعلام می دارد: 1 -ووریا غفوری،بازیکن تیم استقلال به دلیل اظهارات غیرمسولانه در میکس زون ورزشگاه ماشین سازی ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۲    
نرخ تورم نقطه ای در مرداد ماه 1398 به عدد 41,6 درصد رسیده است، یعنی خانوارهای کشور به طور میانگین 41.6 درصد بیشتر از مرداد 1397 برای خرید یک مجموعه کالاها و خدمات یکسان هزینه کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۳۹    
موزیک ویدئو به دلیل ترکیب تصویر و صوت تاثیر ویژه ای روی مخاطب دارد اما چند وقتی است بستری برای شهرت برخی خوانندگان و ترویج سوژه های زرد شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۳۶    
رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد: با توافق صورت گرفته مابین میراث فرهنگی، شهرداری، بنیاد و کسبه روند بازسازی پلاسکو سرعت خواهد گرفت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۹    
گروه موسیقی رولینگ استونز در مریخ صاحب یک تکه سنگ کوچک شدند که ناسا به آن ها هدیه کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۴    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال پنج نفره بانوان ایران در دومین دیدار خود در این مسابقات با نتیجه 62 بر 70 تیم ملی اردن میزبان این مسابقات را شکست داد. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۸:۲۱    
یک رسانه آمریکایی جزئیاتی از بسته پیشنهادی که فرانسه قرار است به ایران و آمریکا ارائه کند منتشر کرده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۰    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، محققان پیش از این در بررسی های خود تاکید کرده اند که هر گونه سبک زندگی کم تحرک حتی نشستن، برای سلامت ضرر دارد ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی است ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۱    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، دامین یا دامنه (Domain) نامی است که وب سایت از طریق آن قابل دستیابی بوده و به طور کلی از دو بخش نام و پسوند تشکیل شده است. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۹    
فیزیکدانان کوچکترین موتور جهان را ابداع کرده اند که به اندازه یک یون کلسیم است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۲    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال الاهلی عربستان شب گذشته (پنج شنبه) در اولین دیدار خود از سری رقابت های لیگ عربستان مقابل تیم العداله به تساوی یک بر یک دست یافت. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۲    
انتشار تصاویری از بی نزاکتی سیاسی نخست وزیر انگلیس در زمان دیدار با رئیس جمهور فرانسه در شبکه های اجتماعی به شدت جنجالی شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۲    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، زمانی که تشنه هستید، خوردن یک لیوان نوشیدنی دلخواه با تکه های یخی که به آرامی ذوب می شوند می تواند حس بسیار خوبی به شما ببخشد. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۲    
شرکت داروسازی انگلیسی عجیب ترین کپسول های ویتامینی را تولید کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۵    
فرمانده یگان محیط زیست کشور از مهار شدن حریق جنگل های ارسباران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه در چند روز آینده قیمت مرغ به نرخ مصوب خواهد رسید، گفت: از چند روز گذشته سیر نزولی قیمت ها آغاز شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۷    
ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در شمال غرب سوریه به آنچه مثلث مرگ نامیده می شد با تسلط بر مناطق راهبردی در حومه شمالی حماه پایان داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۶    
مدیر کل روابط عمومی صداوسیما با انتشار پستی در حساب کاربری خود با اشاره به پخش برنامه عصر جدید، برخی مدیران کشوری را که از منتقدان رسانه ملی بودند مورد خطاب قرار داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۷    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای یک باند جعل چک های بانکی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۹    
وزیر دفاع آمریکا ضمن تایید خبر مرگ حمزه بن لادن، از جزئیات آن ابراز بی اطلاعی کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۳    
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دقت اصابت موشک های ما بالا رفته و موشک ها نقطه زن شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: 25 هزار و192 حاجی از جده و مدینه به در قالب بیش از 104 پرواز کشور بازگشته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۱    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در روزهای گذشته خبرهایی در رسانه های عراق منتشر شد مبنی بر اینکه سه باشگاه این کشور به خاطر عدم پرداخت مطالبات مالی خود از مسابقات آسیایی کنار گذاشته شده اند و مجوز ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: استارت اپ ها و شرکت های ایرانی در دنیا بهترین هستند و توانستند با کاهش اثر تحریم ها، غیرممکن ها را ممکن کنند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۶    
امام جمعه موقت تهران گفت: از نعمت ولایت باید بهره گرفت؛ امامت و ولایت بزرگترین نعمت بوده و بهره آن برای ما در هماهنگ و مرتبط بودن با ولی خداست.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشور گفت: اگر فردی بداند که این ارابه ای که می خرد، مرگ آور بوده و استانداردها در آن رعایت نشده است و در هیچ کشوری هم مورد پذیرش نیست، هیچ گاه در صف خرید آن نمی ایستد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۷    
مقام وزارت خارجه آمریکا از کشورها خواسته از کمک به نفتکش ایران که در حال حرکت در دریای مدیترانه است خودداری کنند و گفته که بخش کشتیرانی زیر ذره بین قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۶    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از برنامه ریزی برای خرید هواپیمای فلایت چک دوم به ارزش 9 میلیون و 900 هزار دلار تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از خودکشی منجر به مرگ مرد 28 ساله از روی پل طبیعت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۸    
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اقدامات این وزارتخانه با هماهنگی سایر دستگاه ها در زمینه توانمندسازی شهرداری های کم درآمد و دهیاری های کشور اظهار کرد ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۲    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، پژوهشی که با موضوع استفاده از طب سوزنی در پوست و زیبایی انجام شده است نشان می دهد با اقبال روزافزون به استفاده از روش های طب مکمل در میان جامعه ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۹    
معاون فنی و مهندسی سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از نصب راهبند الکترونیک در خطوط ویژه در صورت موفقیت آمیز بودن پایلوت خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۷    
یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه با آغاز ماه محرم حباب سکه بیش از گذشته تخلیه خواهد شد و در حال حاضر حباب سکه تمام به 50 هزار تومان رسیده است ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، جام جهانی بسکتبال 2019 چین نهم شهریور آغاز می شود. این رقابت ها نسبت به دوره قبلی که در سال 2014 به میزبانی اسپانیا برگزار شد چند تغییر قابل توجه داشته است. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۶    
وزیر امور خارجه کره شمالی امروز (جمعه) مایک پمپئو را یک گیاه سمی در دیپلماسی آمریکا خوانده و قول داد رویای پوچ تسلیم شدن پیونگ یانگ به تحریم ها را نقش بر آب کند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۴    
آیین سخن پویش زبان فارسی رادیو ایران است که برای سومین سال متوالی برگزار شده است و فراخوان امسال آن 20 مرداد به پایان رسید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۸    
گردان های حزب الله عراق به شدت به آمریکا درباره هر گونه حمله جدید به مواضع حشد الشعبی عراق هشدار داد و از پاسخ کوبنده به این یورش ها خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۲    
ثبت نام زائران اربعین از ساعت 10 صبح امروز جمعه یکم شهریور ماه در سامانه سماح آغاز شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۶    
در پی افزایش انتقادها، وبسایت ریاست جمهوری روسیه با انتشار نسخه جدیدی از نشست خبری پوتین و مکرون، بخش هایی از اظهارات حذف شده رئیس جمهور فرانسه را منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را در روزهای ابتدایی شهریور ماه پیش بینی کرد و از تداوم گرد و خاک در شرق کشور به ویژه زابل خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۶    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از تاریخ روز جاری 98/6/1 میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه در هر بار سوختگیری از 60 لیتر به 30 لیتر کاهش یافته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۱    
نیروهای مورد حمایت امارات که قبلا در عدن دست به تحرکاتی علیه دولت دست نشانده سعودی در یمن زده بودند و عدن را به کنترل درآوردند، این بار در استان شبوه با نیروهای وابسته به ریاض درگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۲    
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در سال های اخیر نگاه های جدیدی در رابطه با سربازی در ارتش حاکم شده است، گفت: والاترین هدف سربازی، تربیت یک شهروند خوب، انقلابی و الگو برای جوانان است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۶    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، دومین روز از هفته اول رقابت های لیگ برتر با انجام سه بازی دنبال می شود که طی این بازی ها ماشین سازی میزبان استقلال است، شهر خودرو در تهران به مصاف پیکان می رود ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع گفت: صفر تا 100 سامانه موشکی باور 373 با نبوغ و دانش دانشمندان نخبه کشور طراحی و ساخته شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۲    
وزارت خارجه آمریکا پس از کش و قوس های فراوان در گزارشی که برای کنگره ارسال کرده از ادعاهای اولیه خود مبنی بر اینکه ایران تعهدات هسته ای خود ذیل ان پی تی را نقض کرده عقب نشینی کرده است.