یکشنبه ۱۰ تیرساعت ۰۲:۱۸Jun 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جمهوریت 13 آبان 1394 - jomhouriat.ir

جمهوریت 29 اسفند 1393 جمهوریت 31 فروردین 1394 جمهوریت 30 اردیبهشت 1394 جمهوریت 31 خرداد 1394 جمهوریت 31 تیر 1394 جمهوریت 31 مرداد 1394 جمهوریت 31 شهریور 1394 جمهوریت 30 مهر 1394 جمهوریت 30 آذر 1394 جمهوریت 30 دی 1394 جمهوریت 30 بهمن 1394 جمهوریت 29 اسفند 1394 جمهوریت 1 آبان 1394 جمهوریت 2 آبان 1394 جمهوریت 3 آبان 1394 جمهوریت 4 آبان 1394 جمهوریت 5 آبان 1394 جمهوریت 6 آبان 1394 جمهوریت 7 آبان 1394 جمهوریت 8 آبان 1394 جمهوریت 9 آبان 1394 جمهوریت 10 آبان 1394 جمهوریت 11 آبان 1394 جمهوریت 12 آبان 1394 جمهوریت 13 آبان 1394 جمهوریت 14 آبان 1394 جمهوریت 15 آبان 1394 جمهوریت 16 آبان 1394 جمهوریت 17 آبان 1394 جمهوریت 18 آبان 1394 جمهوریت 19 آبان 1394 جمهوریت 20 آبان 1394 جمهوریت 21 آبان 1394 جمهوریت 22 آبان 1394 جمهوریت 23 آبان 1394 جمهوریت 24 آبان 1394 جمهوریت 25 آبان 1394 جمهوریت 26 آبان 1394 جمهوریت 27 آبان 1394 جمهوریت 28 آبان 1394 جمهوریت 29 آبان 1394 جمهوریت 30 آبان 1394 
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۸    
دکتر سودی رئیس وقت تیم پزشکی پرسپولیس در دوره مدیریت محمد رویانیان که روابطی در مجلس شورای اسلامی داشت، باشگاه پرسپولیس را برای ورزش به این شخصیت سیاسی پیشنهاد کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۵    
پسری شیشه ای که از سوی عمه اش اجیر شده بود تا در ازای قتل شوهر وی 5 میلیون تومان پول بگیرد، بار دیگر پای میز محاکمه رفت.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۲    
تیم فوتبال ذوب آهن با به ثمر رساندن دو گل در وقت های اضافه موفق شد پرسپولیس 10 نفره را شکست دهد و به جمع 4 تیم نهایی جام حذفی صعود کند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۹    
بازیکنان دعوت شده باید در ساعت 14 روز پنج شنبه (14 آبان) خود را در هتل آزادی به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۱    
استقلال در یک بازی نسبتا راحت توانست با حساب سه بر یک فولاد را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال صعود کند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۴۹    
غضنفر رکن آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان، تنها یکی از افرادی است که در حادثه منا مفقود شده است، اما پیشینه سیاسی او باعث می شود گمانه زنی ها درمورد احتمال ربایش او به هیچ وجه دور از انتظار نباشد ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۴۶    
در رابطه با نزدیکی دیدگاه های آیت الله هاشمی رفسنجانی به دیدگاه های امام راحل(ره) نیز می پرسم واقعا در این کشور متخصص تر از جنابعالی و دوستان دلواپستان در مورد نظرات امام خمینی(ره) وجود ندارد؟
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۰    
من نمی گویم دراین دولت مشکلی وجود ندارد ولی برخی ازهمان ها که با احمدی نژاد ماندند دنبال مشکل تراشی هستند درحالی که درنظامی همچون نظام ما نباید سخن غیرواقع گفت واگرچه نقدهردولتی قابل قبول است اما ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۰    
28 مرداد 1332 رسید. آنچنان که گفته می شود نقش طیب در جریان کودتا از چهره ای چون شعبان جعفری بیشتر اگر نباشد، یقینا کمتر نیست.. ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۸    
همه ما اشتباه میکنیم...کاش در جریانهای اختلاس ها..اسید پاشیها..دزدی ها..فاجعه منا...کاش در کمپین های کتابخوانی ها..سرزدن به معلولان و سالمندان..انقدر یکصدا و متحد بودیم!
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۲    
ولایتی: ایران با آمریکا همکاری مستقیم یا غیر مستقیم ندارد
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۹    
وکیل مدافع مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان گفت: احسان مازندرانی که چند روز گذشته بازداشت شد، گویا تفهیم اتهام شده است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۶    
خروجی این جلسات می تواند به توسعه استان در جهت امنیت و عدالت همراه با رفاه مردم کمک کند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۶    
یادداشت احمد توکلی با عنوان "ملاحظه ای در حاشیه دستگیری چند خبرنگار "
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۳    
محمد مطهری در تابناک نوشت:
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۰    
آیت الله مکارم شیرازی: نسبت ترکمانچای دادن به برجام خلاف شرع و قانون است
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۰    
ستاد مشترک ارتش ترکیه ضمن تائید خبر کشته شدن دو نظامی این کشور در درگیری امروز با عناصر پ ک ک اعلام کرد که این درگیری در منطقه یوکسیکوفا در مرزهای عراق و ایران صورت گرفت.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۰    
رئیس جمهور جاسبی و داوری اردکانی را به عنوان نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیئت عالی تجدیدنظر دانشگاه آزاد منصوب کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۷    
معاون اول رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی از قطعه نخست آزادراه تهران – شمال بازدید کرده و در جریان آخرین تحولات این پروژه قرار گرفتند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۳۷    
مزارشان هیچ نشانی ندارد، فقط یک قطعه سنگ که همه مشخصه شان است، با این حال رییس سازمان حج و زیارت گفته می دانند دقیقا ایرانی ها را در کدام قسمت مقبره الشهدای مکه به خاک سپرده اند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۳۲    
13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در اعتراض به پناه دادن به شاه ، سفارت آمریکا ( لانه جاسوسی ) در تهران را اشغال کردند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۹    
تاز ه ترین گزارش مرکز آمار ازمتوسط درآمد-هزینه ایرانیان درسال 93نشان می دهد متوسط هزینه ماهانه یک خانوار شهری حدود یک میلیون و 957هزار تومان و متوسط درآمد ماهانه حدود 2میلیون و 10هزار تومان بوده است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۹    
کلینتون که در جمع هواداران خود در ایالت آیووا سخنرانی می کرد در پاسخ به سئوالی در خصوص موضع وی درقبال ایران بخصوص توافق هسته ای اخیر اظهار داشت ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۹    
لبنان یکی از زمین های مهم جدال ایران و عربستان است و دکتر رکن آبادی، به عنوان کسی که تا 2 سال پیش سفیر ایران در لبنان بود، یک گنج اطلاعاتی کم نظیر در عرصه لبنان و حوزه های مرتبط با آن مانند سوریه ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به خبر بازداشت یک شهروند لبنانی – آمریکایی در ایران گفت: کسانی که مقیم آمریکا محسوب می شوند دارای گذرنامه آمریکایی نیستند ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۳    
پس از هشدارهای مسئولان ایرانی، در نهایت تلگرام کوتاه آمد و کانال های غیراخلاقی را برای ایرانی ها مسدود کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۳    
رئیس مجمع کارآفرینان ایران گفت: متقاضیان طرح (کارت اعتباری کالای ایران) در ابتدا باید برای اعتبار سنجی به یکی از بانک های عامل مراجعه کرده و پس از ارائه گواهی کسر حقوق و سفته ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۰    
رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی درگذشت احمد چلبی را تسلیت گفت
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۴    
یک هفته پس از آنکه مقام های محلی ولایت غور در مرکز افغانستان از سنگسار دختری به نام رخشانه به دست مخالفان مسلح خبر دادند، ویدئویی از این سنگسار توسط رادیو اروپای آزاد منتشر شده است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۱    
کارشناس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما جزئیات دستگیری برخی عوامل نفوذ در رسانه ها را تشریح کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۸    
علی ضیاء مجری تلویزیون ایران پس از انتشار خبر ممنوع التصویری اش عکسی از خودش را در کنار پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال منتشر کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۲    
در برجام وحدت قوای سه گانه را مشاهده کردیم که رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس رئیس جمهور کشورمان را کمک کردند افسوس که این شخصیت در آماج حملات برخی از گروه های سیاسی قرار گرفته است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۵:۲۰    
در حاشیه سومین همایش مرگ بر آمریکا
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۸    
مردمی که در بخش شمالی کوه های تبت زندگی می کنند، صدها سال است که با اجساد مردگانشان، به شکلی عجیب وداع می کنند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۲    
سارا منجزی گفت: متاسفانه هنوز نقش ایده الی که دوست دارم را ایفا نکرده ام.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۲    
رئیس بنیاد امور ایرانیان گفت: سازمان های مردم نهاد همسو با دولت هستند و قصد مقابله با دولت را ندارند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۲    
گزارش رییس سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص تغییرات آب و هوایی و نقش ایران در آن ، در جلسه هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ارائه شد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۱    
رییس جمهوری با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب متعلق به تمامی ملت ایران است و به گروه و نهادی خاص تعلق ندارد، گفت: همه ملت ایران در مسیر انقلاب ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۴:۱۲    
رضا شفیعی جم، بازیگر طنز کشورمان تصویری از دوران تحصیلش در هنرستان را منتشر کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۳    
ایران به کشورهایی مانند آلمان و چین نیز خودرو صادر کرده است اما تعداد خودروهای صادراتی به این کشورها در حدی نیست که از این اقدام بتوان تحت عنوان بازاریابی برای توسعه سهم خودروسازان از بازارهای جهانی ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۴    
یک عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع سفرا، معاندین هیچ بهانه ای ندارند که نسبت به آنچه در مذاکرات انجام شده بدگویی کنند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۵    
معاون کنسولی، پارلمانی و حقوق ایرانیان خارج از کشور وزارت امورخارجه گفت: کمیته سعودی همچنان پس از گذشت یک ماه از فاجعه منا هیچ موضوعی را در مورد چرایی و چگونگی فاجعه منا از جمله در زمینه پرداخت دیه ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۶    
رئیس سازمان بهزیستی کل کشور با تاکید بر رفع بسیاری از همپوشانی ها میان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره)، گفت: محوریت کمک به مددجویان برعهده بهزیستی است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۳    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت احمدچلبی، نماینده مجلس و رئیس کنگره ملی عراق را تسلیت گفت. دکتر احمد چلبی، رئیس کمیسیون دارایی مجلس و ر هبر حزب کنگره ملی عراق که
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۰    
سوزان ویلیامز بیوه رابین ویلیامز کمدین معروف هالیوودی که سال گذشته خودکشی کرد، در اولین مصاحبه پس از مرگ او، پرده از راز بیماری اصلی این بازیگر برداشته است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۲:۱۸    
همه بازیکنان و کادرفنی دو تیم درون زمین به گریه افتادند و نا امیدانه درخواست ورود آمبولانس به زمین را داشتند ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۶    
زنی که مدعی است ملک فهد، پادشاه اسبق عربستان سعودی او را مخفیانه به عقد خود درآورده بود، موفق به دریافت 23 میلیون دلار غرامت شد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۰    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی مخالفت با برجام بعد از طی مراحل قانونی و تصویب آن در نهادهای ذیربط را به صلاح ندانست و بر لزوم توجه همگان به حفظ وحدت ملی تاکید کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۰    
ناصر تبریزی
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۰    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: دوربین های کنترل محدوده زوج و فرد خاموش نیست.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۷    
واتیکان یک کشیش را به اتهام افشای اطلاعات محرمانه این نهاد مذهبی دستگیر کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۴    
عملیات انتحاری یکی از اعضای داعش در میان انقلابیون یمنی، پس از انفجار زود هنگام مواد منفجره، ناموفق ماند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۲    
یک کارتون با حضور نخستین شخصیت انیمیشن های دیزنی به نام، اوسوالد خرگوش خوش شانس، برای نخستین بار طی 87 سال گذشته بر پرده سینما نمایش داده خواهد شد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۲    
صفر نعیمی رز درباره موضع نقوی درباره این نامه، گفت: تاکنون وی در این زمینه ساکت بودند و مطلبی مطرح نکردند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۰    
"توماس هاروی"، کسی که مغز اینشتین را برای آزمایش از جمجمه خارج کرد
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۱    
قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز اطلاع رسانی از مصوبات سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات کشور خبر داد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۳    
زنگ ملی استکبارستیزی به صورت نمادین در مدرسه شاهد فتح منطقه 3 آموزش و پرورش شهر تهران نواخته و همزمان با آن در مدارس سراسر کشور طنین انداز شد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۰    
دنیای اقتصاد نوشت:در شرایطی که مشتریان منتظر اعلام سازوکار نهایی تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو هستند، اما در روزهای اخیر شنیده ها حکایت از تغییر سناریوی ارائه تسهیلات به مشتریان دارد؛
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۷    
ایسنا نوشت: رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، توضیحاتی را در خصوص فعالیت برند کی اف سی حلال در ایران ارائه کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۱    
پل براینتر برایش فرقی نمی کند با چه ماشینی از فرودگاه به جای دیگری می رود؛ چون کارهای مهم تری دارد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۸:۵۳    
حجت الاسلام سیدمحمود علوی در همایش مدیران کل حراست استانداری های سراسر کشور و سازمان های تابعه٬ دوقطبی شدن جامعه در انتخابات پیش رو را به نفع دشمن خواند
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۸:۵۰    
امام جمعه موقت تهران با انتقاد از برخی افراد که دنبال برقراری رابطه با آمریکا هستند، گفت: برخی می گویند الان باید به آمریکا سواری بدهیم. خداوند آنها را کور کرده و عقل و غیرت را از آنها گرفته است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۷    
"ترکی بن بندر بن محمد بن عبدالرحمن آل سعود" از شاهزادگان مخالف رژیم آل سعود است. وی در سخنانی در یک کنفرانس هفتگی در پاریس گفته است شعبه روافض ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۴    
یکی از مفتیان وهابی عربستان، با صدور فتوایی آزار جنسی زنان شاغل در لباس فروشی ها را جایز دانست.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۴    
معاون سیما گفت: سیدعلی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شد و حق اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان ها را ندارد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۱    
بعد از وساطت حبیب کاشانی، پرویز مظلومی عذرخواهی علی ضیاء را قبول کرد و باهم آشتی کردند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۷:۴۴    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به برجام و انتقادات مطرح شده نسبت به آن گفت: اینکه می گویند کار دولت فقط شده مذاکره با آمریکا، حرف غیرمنصفانه ای است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۷:۴۴    
اطلاعات سپاه اعلام کرد: تعدادی از اعضای شبکه نفوذی وابسته به دولت های امریکا و انگلستان در کشور بازداشت شدند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۷:۴۱    
مجری جوان تلویزیون که اظهاراتش درباره سرمربی تیم فوتبال استقلال حاشیه ساز شده بود، از مظلومی عذرخواهی کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۷:۴۱    
تعجب نمی کنم اگر 20 سال بعد، به جای وزارت نفت، وزارت گاز داشته باشیم . این جمله را در اهمیت گاز برای ایران می گوید و معتقد است 110 سال است که از چاه های نفت برداشت می کنیم و میدان های بزرگ هم عموما ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۷:۳۸    
سعید جلیلی نه جذابیت های احمدی نژاد و نه خصوصیات الزامی یک دیپلمات را داشت.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۷:۳۸    
گناه من فقط بازگویی اقدامات تهدیدکننده سلامت مردم بود. وقتی دوباره رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شدم، مصرانه این مسئله را پیگیری کردم تا اینکه تولید بنزین پتروشیمی را با کمک وزیر نفت، آقای زنگنه ...