پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۱:۵۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای جمهوریت 30 آبان 1394 - jomhouriat.ir

جمهوریت 29 اسفند 1393 جمهوریت 31 فروردین 1394 جمهوریت 30 اردیبهشت 1394 جمهوریت 31 خرداد 1394 جمهوریت 31 تیر 1394 جمهوریت 31 مرداد 1394 جمهوریت 31 شهریور 1394 جمهوریت 30 مهر 1394 جمهوریت 30 آذر 1394 جمهوریت 30 دی 1394 جمهوریت 30 بهمن 1394 جمهوریت 29 اسفند 1394 جمهوریت 1 آبان 1394 جمهوریت 2 آبان 1394 جمهوریت 3 آبان 1394 جمهوریت 4 آبان 1394 جمهوریت 5 آبان 1394 جمهوریت 6 آبان 1394 جمهوریت 7 آبان 1394 جمهوریت 8 آبان 1394 جمهوریت 9 آبان 1394 جمهوریت 10 آبان 1394 جمهوریت 11 آبان 1394 جمهوریت 12 آبان 1394 جمهوریت 13 آبان 1394 جمهوریت 14 آبان 1394 جمهوریت 15 آبان 1394 جمهوریت 16 آبان 1394 جمهوریت 17 آبان 1394 جمهوریت 18 آبان 1394 جمهوریت 19 آبان 1394 جمهوریت 20 آبان 1394 جمهوریت 21 آبان 1394 جمهوریت 22 آبان 1394 جمهوریت 23 آبان 1394 جمهوریت 24 آبان 1394 جمهوریت 25 آبان 1394 جمهوریت 26 آبان 1394 جمهوریت 27 آبان 1394 جمهوریت 28 آبان 1394 جمهوریت 29 آبان 1394 جمهوریت 30 آبان 1394 
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۰    
با این آکوایوم جدید می توان از عروس های دریایی به راحتی در هرجایی نگهداری کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۴    
سوسک ها موجودات جان سختی هستند که به این راحتی ها از بین نمی روند، حتی تحقیقات نشان داده است که این سوسک ها موذی و ترسناک می توانند از انفجارهای اتمی هم جان سالم به در ببرند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۴    
کودک 19 ماهه که بیش از 300 کلمه می تواند بخواند تا 50 می تواند بشمارد ودارای استعدادهای نهفته ای است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۱    
وزارت اطلاعات: انهدام 2 تیم تروریستی در شرق و غرب کشور
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۵    
نیروهای امنیتی عراق با کشف و خنثی سازی 18 عروسک بمب گذاری شده در شمال بغداد مانع از یک حمله بزرگ داعش به زائران کربلا در اربعین شدند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۹    
مهم ردیف اول پرونده فساد نفتی در دوازدهمین جلسه رسیدگی به این پرونده عکس هایی از املاک و بانک هایش را نشان داد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۶    
از بهزاد فراهانی پرسیدیم آیا در تلویزیون ممنوع التصویر است و اینطور شنیدیم: خیر ممنوع التصویر نیستم. سریالی هم کار کرده ام و قرار است پخش شود ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۳    
از ساعت 20.45 در سانتیاگو برنابئو، تیم های رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۳    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در واکنش به انتشار تصویر پایپ کشی در واگن مترو گفت: برخورد امنیتی در فضاهای عمومی برعهده نیروی انتظامی است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۱    
مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب گفت: ترکیه در سوریه با همه توان خود علیه بشار الاسد رییس جمهوری این کشور کار می کند اما ما روابط دوستانه خود با سوریه را حفظ کرده ایم و این سیاست را با وجود اختلاف ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۰    
حمید فرخ نژاد در یکی از نقش های اصلی فیلم سینمایی 175 غواص به گروه تولید این فیلم سینمایی اضافه شده است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۴    
متهم ردیف اول پرونده موسوم به فساد نفتی حدود ساعت 8:15 همانند جلسات قبل با تدابیر امنیتی وارد دادگاه انقلاب شد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۴    
هرچند برخی گمانه زنی ها حتی از عدم حضور این دو کارگردان در جشنواره فیلم فجر به واسطه انتقادات شدید در زمان اکران و پس از اکران فیلم هایشان در ادوار پیشین جشنواره فجر حکایت دارد ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
درباره اتفاقات صورت گرفته در قرچک و بر هم خوردن سخنرانی موسوی لاری، گفت: نخست باید بگویم که این مسئله در منطقه قرچک رخ داده و ما از رسانه هایی که این حادثه را به شهر ورامین منتسب کردند ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۶    
نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم شورای اسلامی با بیام اینکه گروه هایی به بهانه هایی از جمله طرح موضوع فتنه و فتنه گر مانع سخنرانی های مجوز دار می شود ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۸    
بر اساس سند رسمی بازطراحی راکتور اراک که توسط وزیران خارجه ایران و 1+5 و رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در چارچوب برجام به امضا رسیده است کشورهای 1+5 و اتحادیه اروپا تعهد سیاسی داده اند که راکتور ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۹    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید کارلوس کی روش با قدرت به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۹    
مجری شبکه ورزش در برنامه زنده از خود سلفی گرفت.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۶    
حسام الدین نواب صفوی درباره حضورش در دادگاه انقلاب گفت که به عنوان وکیل تسخیری در یکی از پرونده ها به دادگاه انقلاب آمده ام.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۰    
نماینده ورامین توضیحاتی را درباره اتفاقات روز پنج شنبه در قرچک ورامین در هنگام برگزاری همایش اصلاح طلبان مطرح و علت حضورش در آن جمع را برای جلوگیری از هرگونه درگیری و تنش عنوان کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۱    
خیلی از مردم فقط ظواهر پرزرق و برق بازیگری و عالم سینما و تلویزیون را می بینند، گمان می کنند سینما راحت ترین حرفه دنیاست و کسانی که در این فضا نفس می کشند و کار می کنند ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۵    
تمام جریان های سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصول گرا باید بدانند که تنها مرجع رسیدگی به تخلفات و هر مسئله ای در ایران ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۲    
پسر ارشد آیت الله هاشمی اعتقاد دارد که وظیفه رسانه ها و افکارعمومی پرداختن به موضوع رانتخواری است، رانت از هر منشایی باشد منفی است قطعا اگر این منشا آقازاده گی هم باشد بدتر است اما این فرصت نباید ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۷    
رفتار، گفتار و عملکرد سیاسیون و مسئولان، آنها را به برخی عوامل تیم فوتبال شبیه و به سوژه ای برای یک مطلب طنز تبدیل کرده است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۷    
هنوز ارائه وام خرید کالای ایرانی آغاز نشده که عده ای سوءاستفاده از این طرح را آغاز کرده اند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که کسی حق ندارد همایش های قانونی انتخاباتی را برهم زند ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه اکثر مردم حقوق خود را نسبت به ادارات دولتی نمی دانند، گفت: اگر پدر خانواده ای به دلیل زشترین مواضع علیه نظام و ارزشها مجازات شده خانواده این فرد گناهی نکرده است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
سخنرانی علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در حالی در روز گذشته در شبکه های اجتماعی و برخی سایت های خبری بازنشر داده شد که عامدانه جریان دلواپسان بخشی از جملات وی را حذف و سعی در تحریف سخنرانی ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲    
س از حملات تروریستی پاریس که مشخص شد یکی از مظنونان این حملات بلژیکی بوده، مقامات بلژیک اعلام کرده اند که این کشور با درجه بالایی از خطر مواجه بوده و اکنون یک ستاد بحران تشکیل داده است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با بیان این که تاکید دولت بر عدم لغو سخنرانی های سیاسی در کشور است، اظهار کرد ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۵    
بر اساس اعلام وزارت نفت عرضه تک نرخی بنزین از جمله اهداف کلانی است که به عنوان موفقیتی مهم به ثمر نشسته تا جایی که به مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی عرضه تک نرخی فرآورده های نفتی گام و ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۲    
روابط عمومی استانداری تهران در پی وقوع حادثه قرچک با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که گزارش این اتفاق تا روز دوشنبه -دوم آذر- تهیه خواهد شد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۹    
رئیس فراکسیون اهل سنت در مجلس گفت: رسانه ملی نباید مسئولان را در مقابل هم قرار دهد، این یک آفت بزرگ است و هیچ نفعی برای فردی ندارد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۶    
وزیر کشور به استاندار تهران دستور داد ضمن بررسی حادثه عصر روزگذشته(پنجشنبه) شهرستان ورامین، نسبت به شناسایی و معرفی متخلفان به مراجع قضایی اقدام کند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۳    
از نحوه افزایش سرمایه بانک و چگونگی ایجاد شرکت SCT BANKERS در دبی تا نحوه خرید ملک ایران زمین و برداشت 12 میلیون یورویی برای جرثقیل های پل صدر در دوازدهمین جلسه دادگاه بابک زنجانی.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۳    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس نهم اظهار داشت: عده ای شگرد دارند رقبا را با ترفندهای مختلف همچون فتنه و نفوذ و ... حذف کنند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۰    
ایسنا نوشت: یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با انتقاد از فعالیت ضعیف احزاب در کشور به ارزیابی از عملکرد اصولگرایان و اصلاح طلبان و اعتدالیون پرداخت.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۰    
عضو مجلس خبرگان با اشاره به اینکه دشمن برای انتخابات برنامه دارد گفت: مجلس خبرگان از مجلس شورای اسلامی مهمتر است و مردم باید نسبت به وظایف خبرگان آگاه باشند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۳    
واحد مرکزی خبر نوشت: مسئولان امنیتی عراق از کشف مواد منفجره در تعدادی اسباب بازی در مسیر بغداد به دیاله و در مسیر زائران اربعین امام حسین (ع) خبر دادند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۳    
یک رسانه عراقی با اشاره به نشست گروه بیست که اخیرا در ترکیه برگزار شد و محور عمده آن به مبارزه با تروریسم اختصاص داشت از اینکه عراق در این نشست دعوت نشد ابراز شگفتی کرده است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۴    
سرکردگان داعش به همراه خانواده هایشان درحال فرار از الرقه سوریه به موصل عراق هستند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۸    
میزان نوشت: دوازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب در حال برگزاری است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۲    
اگر بنا شد در انقلابی و در کشوری، فرزندخوانده های سیاسی که هیچ چیز جز منافع شخصی برایشان مطرح نیست، صدایشان از همه بلندتر شود، بلاهای مختلفی بر سر آن انقلاب و کشور از جمله فقر و... می آید.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۲    
باید از مسئولان پرسید می توانند بدون یک ماه حقوق زندگی کنند و زندگی عادی داشته باشند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۹    
در پی حمله مسلحانه به هتلی در باماکو پایتخت مالی که دست کم 27 کشته برجا گذاشت، دولت مالی در سراسر این کشور به مدت ده روز حالت اضطراری و نیز سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۶    
متاسفانه پس از انتقال معاونت میراث فرهنگی کشور به شیراز و همچنین به دلیل نداشتن کتابخانه، کتب تاریخی و نسخ خطی در گونی برنج و کارتن در زیرزمین ساختمان محل استقرار معاونت میراث نگهداری می شد.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۳    
ساعت 21:45 شب جمعه گذشته سه مرد تهرانی درحالی که پریشان و مضطرب به نظر می رسیدند به کلانتری 154چیتگر مراجعه کردند و گفتند ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۰    
جنگنده های روسیه مواضع گروهک تروریستی داعش را با بمب هایی روی آن نوشته شده بود به خاطر ملت ما و به خاطر پاریس بمباران کردند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۰    
گفتم می گویند اولین خواستگار حضرت حوا تو بودی! منتها چون سنت بالا بود او را به تو ندادند و آدم رفت و با حوا ازدواج کرد .
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۷    
خبرها حاکی است، به زودی معاون بازرگانی یکی از ایرلاین های دولتی به دلیل مقاومت دربرابر مافیای چارتری از این سمت کنار گذاشته می شود.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۴    
بدون شرح!
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۴    
نسیم مرعشی که اولین رمانش نامزد دریافت جایزه بهترین رمان جایزه جلال آل احمد شده است، جایزه جلال و داستان شکل گرفتن اولین کتابش، سخن می گوید.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۱    
کریم انصاری فرد در تمرینات بایرن مونیخ؟ این شایعه ای بود که اینستاگرام را منفجر کرد!
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۰    
احزاب و شخصیت ها - روزنامه اعتماد مصاحبه زیر را با نقوی حسینی نماینده ورامین انجام داده است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۸    
گسترش همکاریهای کنسولی بویژه تسهیل صدور روادید برای دانشگاهیان، تجار و سرمایه گذاران ایران و سوییس در نشست گفتگوهای کنسولی میان دو کشور در برن مورد گفتگو قرار گرفت.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه در روزهای آینده نرخ دلار کاهش می بابد، گفت: نرخ ارز در بودجه سال 95 همانند نرخ سال گذشته است.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۲    
یک شرکت روسی سامانه ساده ای ساخته است تا ماموران در مراکز پرتردد جمعیتی که امکان بازرسی بدنی همه وجود ندارد، تروریست های انتحاری را با ضریب اطمینان بالا ردیابی و پیش از خود انفجاری بازداشت کنند.
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۹    
فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار حادثه تروریستی فرانسه را ساختگی خواند و گفت: آیا سازمان اطلاعاتی فرانسه تا این حد ضعیف است و آیا در دنیا مبارزه با تروریسم را پخش مستقیم انجام می دهند و این امر نشان می ...
جمهوریت   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۰    
جمهوریت : نیویورک تایمز در حمله ای بی سابقه به سعودی ها و با انتشار این طرح نوشت: عربستان همان داعش است که موفق به تشکیل دولت شده است!