پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۵:۳۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نگاه جنوب ایران نیوز 25 فروردین 1394 - jonoubnews.ir

نگاه جنوب ایران نیوز 29 اسفند 1393 نگاه جنوب ایران نیوز 30 اردیبهشت 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 خرداد 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 تیر 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 مرداد 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 مهر 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 آبان 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 آذر 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 دی 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 بهمن 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 29 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 1 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 2 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 3 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 4 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 5 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 6 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 7 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 8 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 9 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 10 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 11 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 12 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 13 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 14 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 15 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 16 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 17 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 18 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 19 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 20 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 21 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 22 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 23 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 24 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 25 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 26 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 27 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 28 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 29 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 فروردین 1394 
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۵    
هاشمی رفسنجانی همیشه در روایت های مختلفی از حضور خود در انتخابات های گوناگون دارد و می گوید در همه انتخابات ها نه به خواست خود بلکه به درخواست های گوناگون در انتخابات مختلف شرکت کرده است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۷    
چقدر بهش گفتم آدم باش،خودش نخواست به من چه!
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۲    
تصاویر این اعتراضات به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۲    
قلعه نویی و فرصت هایی که می سوزد
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۷    
در یکی از شهرک های صنعتی شیراز، سگ ها به روشی غیرانسانی با تزریق اسید کشته می شوند و پیمانکاران در ازای ارائه هر لاشه 15 هزار تومان دریافت می کنند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۷    
رحمانی عضو نیروی هوایی افغانستان است
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۲    
10 مسیر رویایی قطارها
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۲    
به خاطرات آقای هاشمی اعتماد کنیم
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۷    
رویکرد و نگاه کلان کمیته امداد به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت و تاکید بر ازدواج دائم و پایدار به منظور تامین نیازهای عاطفی، اجتماعی و اقتصادی این گروه از زنان است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۳    
از آنجا که جزء بیانیه مشترک، متن قابل استنادی از طرف جمهوری اسلامی ایران در دسترس نیست و توضیحات و تفاسیر و برداشت های وزارت خارجه می تواند در بررسی و تبیین مواضع مفید باشد
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۳    
بنده به شدت از اقدام آقای علی جنتی حمایت می کنم و این تصمیم را عاقلانه می دانم؛ رئیس جمهور نیز موضع محکم و درستی را اتخاذ کردند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۸    
هر ساله جشنواره ها، همایش ها و برنامه های متعددی با محوریت خلیج فارس برگزار می شود ولی برگزاری همایش ملی خلیج فارس یکی از شاخص ترین برنامه ها در مورد خلیج فارس است که امسال به میزبانی استان بوشهر ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۴    
سخنگوی دولت با بیان اینکه فکت شیت ایرانی در صورت نیاز منتشر خواهد شد، گفت: در مصاحبه ها و مذاکره ها، مواضع مسئولان وزارت خارجه در جهت تبیین فکت شیت بیان شده و اگر لازم باشد مکتوب آن منتشر می شود.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۹    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف روسیه یاد کلاس اول دبستان افتاده است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۵    
به گزارش فردا ، ابوعزرائیل از نیروهای مبارز با داعش است که اخیرا به واسطه ویژگی های ظاهری از جمله اندام تنومند و داشتن تبر شهرت یافته است ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۱    
رئیس سابق شورای شهر اردبیل گفت: در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه امسال برگزار می شود به عنوان کاندیدا از اردبیل حاضر خواهم شد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان از سفر هیئتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۱    
سخنرانی دکتر محمد جواد ظریف، در تظاهرات دانشجویی حمایت از فلسطین
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۱    
رئیس شورای رقابت از دریافت نامه دو میلیارد دلاری نمایندگان مجلس در مورد رانت وارداتی دو شرکت خبر داد و گفت: به زودی در این زمینه تصمیم گیری خواهیم کرد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۱    
محمد جواد ظریف در دومین روز سفر خود به قزاقستان در جمع دانشجویان دانشگاه حقوق و علوم انسانی آستانه (باشگاه دیپلماتیک) سخنرانی کرد و در ادامه به ملاقات خصوصی با وزیر خارجه قزاقستان رفت ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۱    
دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا شد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۶    
هوا کردن بالن های فانوسی (چین) تظاهرات در مقابل دفتر صلیب سرخ بین المللی در غزه با مطالبه آزادی زندانیان فلسطینی از زندان های اسراییل روشن کردن شمع به مناسبت سالگرد توفان هایان در ویتنام ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۱    
حسین قندی استاد باسابقه رشته روزنامه نگاری که در سال های اخیر با بیماری مشکوک به آلزایمر دست و پنجه نرم می کرد، چند روز اخیر دچار یک حمله مغزی شده و بر اثر آن به کما رفته است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۶    
وزیر نفت گفت: تاکنون برخی از املاک و دارایی های داخل کشور بابک زنجانی به شرکت ملی نفت منتقل شده اما هنوز کارشناسان در حال بررسی ارزش دارایی های وی هستند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۱    
پویان در جریان سفر به روسیه در یک کنفرانس خبری افزود: ایران دومین ذخایر بزرگ گاز جهان را پس از روسیه در اختیار دارد و هر زمان تحریمها لغو شود ما بازگشت به این کشور را بررسی خواهیم کرد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در سخنانی که دوشنبه در تلویزیون پخش شد، اعلام کرد ایران تصمیم گرفته است پروازهای زائران به عربستان سعودی را پس از تلاش برای تعرض به دو جوان ایرانی در فرودگاه جده به ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۵    
بارندگی های چند روز اخیر، موجب سرازیر شدن آب به سمت سد لتیان و کامل شدن ظرفیت این سد شده است. رودخانه جاجرود از ارتفاعات البرز در بخش رودبار قصران سرازیر و به سد لتیان وارد می شود.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۵    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را اعلام کرد که براین اساس نرخ بانکی 28 ارز نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت 9 ارز نیز کاهش یافت است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۴    
دبیر اجرایی کمپین آرامش سلامت روان از هدیه 200 هنرمند، ورزشکار و اهالی رسانه به عنوان "بخشش" به 5 هزار کودک با هدف نیل جامعه به سمت فراگیری روش های آرام سازی در مواجهه با دغدغه های زندگی خبر داد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۹    
مسئول بخش گوارش بیمارستان امام رضا (ع) با تاکید بر این مطلب که تابش مستقیم نور آفتاب به صورت، شایع ترین علت بروز سرطان لب است، گفت: مصرف سیگار، پیپ ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۹    
وزیرخارجه ایران برای دیدار و گفتگو با مقامات اسپانیا وارد مادرید شد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۴    
مذاکره کننده ارشد آمریکا در دیدار با رسانه های صهیونیستی عنوان داشت که با حمله نظامی نمی توان فعالیت هسته ای ایران را متوقف کرد و کشورهای 1+5 تا تاریخ 30 ژوئن به توافق جامع با ایران می رسند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۹    
دیگر کمتر کسی است که گوشی هوشمند نداشته باشد، یا شاید بتوان گفت که در هر جمع، حداقل یکی گوشی هوشمند دارد ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۳۹    
در نمایشگاه های تهران بنز S500 اتاق جدید با قیمتی نزدیک به سه میلیارد (دو میلیارد و 950 میلیون) تومان خرید و فروش می شود.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۳۴    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز تحت تاثیر حضور برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید این تیم قرار داشت به طوری که نزدیک به 20 خبرنگار و عکاس با حضور در ورزشگاه درفشی فر اولین تمرین این تیم پس از تساوی مقابل ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۳۴    
جمشید پژویان رییس شورای رقابت در دولت احمدی نژاد در گفت وگویی بیان کرد
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۳۴    
مجموعه ای از همراهان حسن روحانی در حال تدوین خاطرات شفاهی وی هستند
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۳۰    
سخنرانی دکتر محمد جواد ظریف، در تظاهرات دانشجویی حمایت از فلسطین
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۳۰    
در جدول رده بندی گلزنان لیگ برتر ایران ادینهو مهاجم برزیلی تراکتور با اختلاف 6 گل در صدر جدول قرار دارد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۳۰    
طرح برخورد با رانندگان خودروهای پلاک مخدوش برای ورود به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد آغاز شد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۲۵    
ایشان ( همسر امام راحل ) بعد از آن دیدار به منزل دکتر رفتند، حال آن که به اذعان خانواده اشان بعد از رحلت مرحوم حاج احمد کمتر از منزل بیرون می رفتند!
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۲۵    
این مراسم در کاخ 1788 اتاقه سلطان برونئی و در نهایت تشریفات انجام شد. در نخستین روز این مراسم که 11 روز به طول می انجامد 5000 مهمان حضور داشتند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۲۰    
ایران پس از آن شکایتی بین المللی را علیه روسیه مطرح کرد و خواستار اجرای قرارداد شد. ایران معتقد بود سامانه اس-300 سامانه دفاعی است و تحت تحریم هاس سازمان ملل قرار ندارد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۱۵    
ترک تحصیل دانش آموزان روستاها و شهرها را می توان یکی از پیامدهای قاچاق سوخت در هرمزگان دانست، پدیده ای که اگر چاره ای برای آن اندیشیده نشود پیامدهای ناگواری خواهد داشت.