سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۸:۳۲Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای نگاه جنوب ایران نیوز 31 شهریور 1394 - jonoubnews.ir

نگاه جنوب ایران نیوز 29 اسفند 1393 نگاه جنوب ایران نیوز 31 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 اردیبهشت 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 خرداد 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 تیر 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 مرداد 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 مهر 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 آبان 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 آذر 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 دی 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 بهمن 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 29 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 1 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 2 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 3 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 4 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 5 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 6 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 7 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 8 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 9 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 10 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 11 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 12 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 14 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 15 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 16 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 17 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 18 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 19 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 20 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 21 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 22 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 23 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 24 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 25 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 26 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 27 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 28 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 29 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 شهریور 1394 
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
عربستان سعودی در طول این مدت 50 هزار فروند موشک با حجم متوسط شلیک کرده است هزینه هریک از این موشک ها 300 هزار دلار است و رقم کلی هزینه های این نوع موشک ها 15 میلیارد دلار است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۰    
رزمایش موشکی سپاه به زودی برگزار می شود
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۰    
مجتبی جباری، بازیکن سابق استقلال و کنونی الاهلی قطر تصویر زیر را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۰    
نه برجام و نه ماه های آخر کار مانعی برای کارت زرد ندادن به دولت نیست. مجلسی ها در جلسه امروز یک کارت زرد دیگر به وزیر کار، تعاون و رفاه دولت دادند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۵    
وقتی با برخی شان صحبت می کنم و از دلایل درخواست پناهندگی می پرسم، با جملاتی مانند: ایران دیگه جای زندگی نیست ، توی این کشور تلف میشیم ، جوونی مون از بین رفت و... روبرو می شوم.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۵    
رجوی در این نامه جنایات خود را از سپتامبر 84 تا سپتامبر 85 (شهریور 63 تا شهریور 64) شرح می دهد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۵    
در جریان تحقیقات از توریست 23 ساله تبعه فرانسه، مشخص شد وی از کوهنوردان حرفه ای بوده که 14 شهریور امسال از طریق مرز ارمنستان وارد ایران شده بود.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
نمی دانم چرا در بدن ایشان هیچ جای شکستگی و آسیب دیدگی نبود
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
به طور کلی در این طرح تلاش این است که با استفاده از ابزار خرید دین بتوان زمینه پرداخت تسهیلات خرید کالاهای بادوام صنعتی از جمله خودرو و لوازم خانگی را فراهم کرد
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
مشکلات اقتصادی کشور تنها 20 درصد به تحریم ها بر می گردد و بقیه به مدیریت بر می گردد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
گروه پس از جمع شدن در محل مورد نظر در حالیکه تجهیزات را حمل می کنند مصافت زیادی را از کوه بالا می روند تا جای مناسب برای پریدن را پیدا کنند
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۰    
2 یا 3 جوان نقابدار به منزلم یورش آوردند که یکی از آن ها با توسل به زور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و با گوشی تلفن همراه از این اقدام شیطانی فیلم گرفت
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۵    
حضور بازیگران خارجی در فیلم های ایرانی، بیشتر مصرف داخلی دارد. سینماگران تلاش می کنند بازیگران شناخته شده سریال های ترکیه ای و.. ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
قرار بازداشتی که صادر می شود، نباید از حداقل مجازاتی که بر مبنای اتهامات واردشده به متهم برآورد می شود، فراتر برود، حتی درباره جرائمی که مجازات آنها سالب حیات است ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
واردکنندگان خودرو تمایلی به ایجاد چنین کمپین هایی ندارند
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۵    
شیشه نیاز به حرارت بسیار زیاد دارد و برای استعمال آن از فندک های اتمی استفاده می شود، به بیان دیگر اصلا حرارت زغال نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۰    
برای مقابله با یک روند معیوب چه باید کرد؟ اعتراض؟ چگونه و از چه مسیری؟ اگر به نتیجه نرسید چه؟ به تازگی پاسخی به این سؤال ها داده شده که چه بسا بهترین پاسخ ممکن باشد!
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۰    
صنعت خودرو TRWاخیرا اقدام به ساخت اتومبیلی نموده است که علاوه بر قابل رویت بودن کل محتویات ماشین از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۰    
شفی خدایی به وضعیت بارش های استان بوشهر در سال زراعی جدید اشاره کرد و افزود: بر اساس نقشه های هواشناسی، بارندگی استان بوشهر در پائیز امسال بیش از حد نرمال خواهد بود.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۵    
معاون وزیر صنعت از تشکیل کارگروه ارتقای شرایط کیفی و خدمات پس از فروش خودرو با دستور وزیر صنعت خبر داد و گفت: وزیر بازرگانی فرانسه از تردد انبوه خودروهای فرانسوی در خیابان های تهران شوکه شده بود.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۰    
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه در شرایط جدید به جای اینکه واردات افزایش یابد گفت: واردات گذشته نیز باید به سرمایه گذاری در کشور تغییر شکل دهد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
روحانی، قالیباف، پورمحمدی، چمران، مسجدجامعی، نهاوندیان، هاشمی و ... در افتتاح خط 3 متروی تهران
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
قائم مقام بانک مرکزی دست کاری نرخ ارز را برای تامین یارانه نقدی رد کرد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: بدترین روزهای خود را سپری می کنیم و باید بفهمیم که چگونه باید به پیروزی رسید.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۱    
اخیراً مطلبی در شبکه های اجتماعی نقل می شود که ادعا می کند یک هکر ایرانی به نام حمزه سعادتیان توانسته از بیشتر بانک های امریکایی و رژیم صهیونیستی پول جابجا کند و آنها را به موسسات خیریه انتقال دهد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
ساخت عروسک های پاپ فرانسیس در آستانه سفر روز چهارشنبه او به آمریکا – فیلادلفیا استقبال پوتین از نتانیاهو در اقامتگاه " نوو اوگاریوو" در مسکو آموزش نحوه انجام مناسک حج تمتع به کودکان – غزه ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۲    
وزیر کشور با اشاره به مطلوب نبودن استانداردهای بیش از 60 نوع موتورسیکلت که در داخل کشور تولید می شود، گفت: ناجا فعال ترین برخورد را با موتورسواران متخلف داشته است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۹    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست من از دادستان کل کشور این است که به عنوان مدعی العموم از نیروی انتظامی شکایت کند و نیروی انتظامی باید پاسخگوی کم کاری های خود باشد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۹    
وکیل مدافع بابک زنجانی در واکنش به آنچه که توهین و افترا نسبت به موکلش از سوی برخی دولتمردان و نمایندگان مجلس خوانده است، گفت: طبق درخواست های متعدد موکلم، تمام موارد و مطالب حاوی توهین ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۴    
امروز نرخ رسمی دلار با 2 ریال افزایش 2995.6 تومان، پوند با 41 ریال کاهش 4648.9 تومان و یورو با 312 ریال افت قیمت 3355.2 تومان تعیین شد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۹    
فوتبالیست نابغه 6 ساله جیرفتی پس از انجام تست و تأیید آکادمی فوتبال باشگاه اروپایی رئال مادرید اسپانیا به تیم نونهالان این باشگاه پیوست.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۵    
پسر جوان که نمی خواست باور کند دختر مورد علاقه اش به او اعتنایی نمی کند، با کوکتل مولوتف دست به انتقامجویی آتشین زد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۵    
یک فروند هواپیمای MD82 شرکت هواپیمایی ایرتور، ساعت 12:30 ظهر وارد فرودگاه تبریز شد و در باند فرودگاه با موفقیت به زمین نشست اما هنگام دور زدن و حرکت به سمت رمپ از باند خارج و وارد شانه خاکی باند شد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
سرپرست اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا به کاربرانی که از نام این پلیس سوءاستفاده می کنند، هشدار داد و گفت: با انتشار هرگونه شایعه در فضای سایبر برخورد جدی می کنیم.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۵    
ساعات کاری و مقدار تعطیلات کشور ها از جمله پارامتر های توسعه اقتصادی است که بر اساس آن 10 کشور سخت کوش را رتبه بندی کرده اند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۵    
مشاور سابق وزارت خارجه آمریکا ضمن تشریح دلایل مخالفت چهره های افراطی آمریکا با برجام عنوان داشت که این افراد از حمایت کافی برای زمین گیر کردن توافق هسته ای ایران برخوردار نیستند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۵    
رئیس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت از اضافه شدن واکسن تزریقی فلج اطفال به برنامه واکسیناسیون ملی خبر داد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۶    
مقامات بانک مرکزی می گویند تغییر مصوبه امکان برداشت 200 هزار تومانی روزانه از کارت های بانکی در دستور کار است که در صورت نهایی شدن به زودی این مبلغ به 400 هزار تومان افزایش خواهد یافت.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۷    
تصور اینکه در خانه ای زندگی کنیم که لوازم آن همانند یک روبات در خدمت مان باشند جذاب و هیجان انگیز است ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۷    
یک رسانه آلمانی با استناد به برنامه های بودجه ای آمریکا از تصمیمات برای استقرار 20 بمب هسته ای جدید آمریکا در آلمان که قدرت انفجاری 80 بمب هیروشیما را دارند خبر داد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۷    
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: قرار است حدود یک ماه دیگر روز ملی نانوی ایران در چین برگزار شود تا زمینه همکاری ها و تعاملات با این کشور افزایش یابد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۲    
شپش ها از خون میزبان انسانی خود تغذیه می کنند و در صورت هجوم دسته جمعی می تواند باعث ضعف و حتی تخلیه تمام خون بدن قربانی شوند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۷    
جمهوری مولوسیا کوچکترین کشور جهان با جمعیتی شامل سه نفر و سه قلاده سگ است. این کشور در نزدیکی شهر دایتون ایالت نوادا آمریکا قرار دارد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۷    
بهمن زرین پور گفت: اگر شرایط فراهم شود از این رمان قرار است سریالی هم برای تلویزیون بسازند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۸    
گرانترین موس دنیا که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است موسی است که با طلای سفید پوشیده شده و بر روی آن 59 برلیان کار شده است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۲:۰۸    
مسعود ده نمکی به حواشی مسابقه خندوانه بین امین حیایی و امیرمهدی ژوله واکنش نشان داد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۲:۰۴    
مارتا بور، رئیس کمیته رسانه و عضو دبیرخانه فدراسیون جهانی ووشو که به مناسبت پنجمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس به ایران سفر کرده بود در فرصتی که داشت به امامزاده صالح تهران رفت و در این ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۲:۰۴    
اگر رفتارهای داعش را نمی دیدیم باور نمی کردیم که انسان پست تر و بدتر از جنبندگان نیز پیدا می شود
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۲:۰۴    
موسم "حج"، بزرگ ترین ، زیباترین و با شکوه ترین جلوه توحید فرا رسیده است. مسلمانان باهررنگ وگویشی درکناریکدیگر"کعبه" خانه پر نور دل ها را چون نگینی در بر گرفته اند ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۱:۵۹    
در اقدامی تامل برانگیز شبکه جم عربی تمامی برنامه های خود را قطع کرده و به پخش قرآن برای آمرزش روح فرزند حاکم دبی پرداخت!
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۱:۵۴    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما همه ضربه های 8 سال گذشته را نگفته ایم و عمق قضیه خیلی بالاتر از اینهاست ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۱:۴۴    
در زمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت طبق بخشنامه ای اجازه واردات خودرو از سوی عاملیت های فروش را صادر کرد به گونه ای که بازرگانان می توانند بروند از نمایندگی های فعال در کشورهای همسایه ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۱:۴۰    
حواست را جمع کن پسر!
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۱:۴۰    
تیم ملی والیبال ایران با پیراهن های قرمز و با ترکیب شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، سعید معروف، فرهاد قائمی و مهدی مرندی کار را آغاز کرد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۱:۳۵    
باید بپذیریم که موضوع زمین خواری گستردگی فراوانی در کشور دارد و نمی توان بگوییم که متوقف شده است و متاسفانه هنوز هم در برخی از نقاط کشور زمین خواری های جدیدی اتفاق می افتد
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۱:۳۵    
استفادۀ بیش از حد از قهوه می تواند منجر به اختلال خواب یا بی خوابی، شکم درد، تپش قلب، اضطراب، تحریک پذیری و حالت تهوع شود
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۱:۲۱    
یکی از ساکنان روستایی در نزدیکی هورالعظیم می گوید: هورالعظیم یک بهشت بود که از ما گرفته شد. اجدادمان هزاران سال رزق و روزیشان را از هور می گرفتند اما با کاری که شرکت نفت در کمتر از 10 سال کرد ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۱:۰۶    
در طول رقابت ، بارها آرای دو طرف از همدیگر پیشی گرفت تا این که نهایتاً ژوله با اختلاف حدود 200 رأی برنده شد و به دور بعد راه یافت.