جمعه ۲۵ خردادساعت ۲۳:۴۳Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای جویباران 18 اردیبهشت 1396 - jouybaran.ir

جویباران 30 اسفند 1395 جویباران 1 فروردین 1396 جویباران 1 خرداد 1396 جویباران 31 تیر 1396 جویباران 31 مرداد 1396 جویباران 31 شهریور 1396 جویباران 1 مهر 1396 جویباران 30 آبان 1396 جویباران 30 آذر 1396 جویباران 1 دی 1396 جویباران 30 بهمن 1396 جویباران 7 اسفند 1396 جویباران 1 اردیبهشت 1396 جویباران 2 اردیبهشت 1396 جویباران 3 اردیبهشت 1396 جویباران 4 اردیبهشت 1396 جویباران 5 اردیبهشت 1396 جویباران 6 اردیبهشت 1396 جویباران 7 اردیبهشت 1396 جویباران 8 اردیبهشت 1396 جویباران 9 اردیبهشت 1396 جویباران 10 اردیبهشت 1396 جویباران 11 اردیبهشت 1396 جویباران 12 اردیبهشت 1396 جویباران 13 اردیبهشت 1396 جویباران 14 اردیبهشت 1396 جویباران 15 اردیبهشت 1396 جویباران 16 اردیبهشت 1396 جویباران 17 اردیبهشت 1396 جویباران 18 اردیبهشت 1396 جویباران 19 اردیبهشت 1396 جویباران 20 اردیبهشت 1396 جویباران 21 اردیبهشت 1396 جویباران 22 اردیبهشت 1396 جویباران 23 اردیبهشت 1396 جویباران 24 اردیبهشت 1396 جویباران 25 اردیبهشت 1396 جویباران 26 اردیبهشت 1396 جویباران 27 اردیبهشت 1396 جویباران 28 اردیبهشت 1396 جویباران 29 اردیبهشت 1396 جویباران 30 اردیبهشت 1396 جویباران 31 اردیبهشت 1396 
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۵    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت: 20هزار تن کلزا از کشاورزان مازندرانی خریداری می شود.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۵    
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف یک تن سیم برق سرقتی از یک انبار ضایعات در شهرستان خبر داد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار اظهار کرد: تفکر جوان امروز باید مانند جوانان بسیجی که در دوران دفاع مقدس با ایثار جان خود از کشور دفاع کردند و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند باشد و جامعه ...
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۵    
به یکی از این آسیب های اجتماعی و انفعال عجیب و تأمل برانگیز مسئولان ذی ربط اشاره می کنم و آن آسیب زشت ...
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۵    
فقر، اسم تلخی دارد اما مردمان جنوب کرمان دیگر به آن عادت کرده اند. آن قدر همه جا هست که نبودنش عجیب به نظر می رسد ...
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۵    
به گزارش ، محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در دیدار با امام جمعه خرم آباد دیدار و گفت وگو کرد. محورهای سخنان قالیباف در این دیدار به شرح زیر است: ...
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل مدارس ومراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش شهریه مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی 96 - 97 اعلام کرد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۵    
به گزارش ، مسی ایرانی که شباهت فوق العاده ای به ستاره آرژانتینی دارد پیشنهاد جالبی به بازیکن بارسا داد. ...
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۵    
همین بدشانس های به ظاهر اعصاب خُرد کن، گاهی بار طنز دارند و خنده دار به نظر می آیند. در این گزارش تصاویر آدم های بدشانسی را خواهید دید که هیچ کس دوست ندارد در آن لحظه جای آنها باشد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۵    
معاون گردشگری کشور گفت: طبق برنامه ریزی باید در پایان سال گذشته، هشت میلیون گردشگر خارجی به ایران سفر می کرد، در حالیکه 5 میلیون گردشگر وارد شدند ...
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۰    
این هنر سنتی ژاپنی با بند زدن سفال های شکسته با طلا و آفرینش رگه های طلایی بر روی آن، میخواهد بگوید که شکست ها، عیب ها و نقص ها همیشه زشت نیستند و چه بسا این ها زیبایی های زندگی ما باشند.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۰    
امانوئل ژان میشل فردریک ماکرون متولد 21 دسامبر 1977، یک سیاستمدار و بانکدار سرمایه گذاری سابق فرانسوی است ...
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۵    
گمرک ایران در 17 اردیبهشت 96 (دیروز) آمار واردات سال 95 را منتشر کرد. نکته جالب این آمار آن بود که مجموع سهم واردات کالاهای واسطه ای و سرمایه ای از کل واردات بیش از 90 درصد بوده است ...
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۰    
یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای ؛ ادعای یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد و گفت: برخلاف این ادعای عجیب و غریب ، تیم مذاکره کننده ایران هیچ وقت درخواست شلیک موشک نکرد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۰    
آمار دانشجویان مسموم دانشگاه یزد به 480 نفر رسید که از این تعداد 289 نفر به مراکز درمانی یزد اعزام شدند.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۰    
سخنگوی نیروی انتظامی درباره ماجرای جریمه شدن خودروی فرماندار ملایر توضیح داد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۰۰    
رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: تمام خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از میزان تعیین شده در برنامه ششم است، می توانند برای دریافت مستمری مددجویی در سامانه خدمات حمایتی ثبت نام کنند.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۰۰    
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: امواج خودجوش مردمی در فرصت باقیمانده سونامی جدیدی را شکل خواهند داد که کار را تمام خواهد کرد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۵۰    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما با توجه به امضا شدن قرارداد برجام کوشش می کنیم حق خود را احقاق کنیم، اما برای فعالیت های مختلف معطل برجام نمی مانیم.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۳۵    
وزیر دفاع با بیان اینکه حکومت سوریه هرگز تسلیم تروریسم نمی شود، گفت: همگان پذیرفتند که تنها راه حل بحران سوریه این است که بپذیرند نظام سیاسی مشروع حاکم در سوریه به کار و فعالیتش ادامه بدهد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۰    
قاتل یک راننده پیکان، بعد ازگذشت 11 سال از وقوع جنایت، در مقابل قضات جنایی دادگاه کیفری، اتهام قتل را انکار کرد و ادعای تازه ای را پیش روی هیأت قضایی قرار داد ...
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۰    
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی این نیرو برای حضور در تمامی عرصه ها و مواجهه با کلیه تهدیدها و آسیب های پیش رو خبر داد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۰    
با آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در ادعایی مطرح شده از سوی یکی از نامزدها، اقشار جامعه به دو گروه چهار درصد و 96 درصد تقسیم بندی شد ...
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۰    
سازمان حج و زیارت زمان ثبت نام در کاروان های حج و زیارت را اعلام کرد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۰    
زهرا نعمتی پرچمدار بازی های المپیک 2016 ریو و قهرمان پارالمپیک 2016 ریو در رشته تیر و کمان از سوی همسرش ممنوع الخروج شد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۰    
میهمانان لبنانی بشار اسد که اخیرا به دمشق سفر کردند به نقل از او گفتند، کل سوریه را از دست تروریست ها و تکفیری ها آزاد خواهد کرد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۰    
جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان گفت: با توجه به لیست مفقودینی که توسط مراجع قضائی و فرمانداری آزادشهر جمع بندی شده، هنوز تعداد دیگری از معدنچیان در معدن محبوس شده اند.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۵    
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: توجه به مباحث قانونی تبلیغات در انتخابات پیش رو و نظارت و ساماندهی به برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ایجاد شور و نشاط ...
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۵    
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هیچ کاندیدایی حق تبلیغ در مدارس را نخواهد داشت و هیچ مدیر، معلم و کادر مدرسه ای نیز حق ندارد که برای نامزد انتخاباتی خاصی تبلیغ کند.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۵    
به گزارش رادیو فرانسه، "امانوئل مکرون" سیاستمدار میانه رو و طرفدار اتحادیه اروپا، به مقام ریاست جمهوری فرانسه انتخاب شد. او با 39سال سن، جوان ترین رئیس جمهوری تاریخ کشور خود نام گرفته است.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل امور روستایی مازندران از اتصال اینترنت در هزار و 600 روستای استان خبرداد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
در پی وقوع انفجار و فاجعه انسانی در معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر، رئیس جمهوری سفری به این منطقه داشت که البته با حاشیه هایی همراه بود و به روایت معاون معدنی وزیر صنعت معدن و تجارت ...
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
بشار اسد در پیامی به رهبر کره شمالی از رهبری این کشور به دلیل حمایت از سوریه در بحرانش تشکر کرد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار رده بندی جام جهانی 2017 با شکست ایتالیا به مقام سوم جهان دست یافت.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
کابل تأیید کرد که رهبر گروه تروریستی داعش در این کشور طی عملیات نیروهای امنیتی در ولایت ننگرهار کشته شده است.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۰    
مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: با تلاش نیروهای تجسس امدادگر در معدن زمستان یورت آزادشهر، دقایقی قبل جسد 13 معدنچی دیگر در عمق تونل معدن شناسایی شد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۵    
به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان جشنی با این عنوان در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان جویبار شب گذشته برگزار شد.
جویباران   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۷:۱۰    
جمیعت هلال احمر مازندران با بکارگیری نیروهای متعهد و تربیت انسان های فداکار و ایثارگر می کوشد که فرشته نجات مصدومین و گرفتارانی باشد که در شرایط دشوار و ناگوار زندگی در چنگال حوادث گرفتار می شوند.