دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۵۳Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 26 مهر 1396 - karajrasa.ir

کرج رسا 29 اسفند 1394 کرج رسا 30 اسفند 1395 کرج رسا 31 فروردین 1396 کرج رسا 1 اردیبهشت 1396 کرج رسا 31 خرداد 1396 کرج رسا 31 تیر 1396 کرج رسا 31 مرداد 1396 کرج رسا 31 شهریور 1396 کرج رسا 30 آبان 1396 کرج رسا 30 آذر 1396 کرج رسا 30 دی 1396 کرج رسا 6 بهمن 1396 کرج رسا 1 مهر 1396 کرج رسا 2 مهر 1396 کرج رسا 3 مهر 1396 کرج رسا 4 مهر 1396 کرج رسا 5 مهر 1396 کرج رسا 6 مهر 1396 کرج رسا 7 مهر 1396 کرج رسا 8 مهر 1396 کرج رسا 9 مهر 1396 کرج رسا 10 مهر 1396 کرج رسا 11 مهر 1396 کرج رسا 12 مهر 1396 کرج رسا 13 مهر 1396 کرج رسا 14 مهر 1396 کرج رسا 15 مهر 1396 کرج رسا 16 مهر 1396 کرج رسا 17 مهر 1396 کرج رسا 18 مهر 1396 کرج رسا 19 مهر 1396 کرج رسا 20 مهر 1396 کرج رسا 21 مهر 1396 کرج رسا 22 مهر 1396 کرج رسا 23 مهر 1396 کرج رسا 24 مهر 1396 کرج رسا 25 مهر 1396 کرج رسا 26 مهر 1396 کرج رسا 27 مهر 1396 کرج رسا 28 مهر 1396 کرج رسا 29 مهر 1396 کرج رسا 30 مهر 1396 
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۱    
این روزها تنوع گوشی های هوشمند در بازار به اندازه ای است که اگر از گوشی هوشمند خود انتظار انجام کارهای خارق العاده نداشته باشید ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۵    
برخی افراد فصل سرماخوردگی را بدون حتی یک عطسه سپری می کنند آنان در هواپیماها، دفاتر و مکان های شلوغ سرشار از ویروس بدون کوچکترین مشکلی رفت و آمد می کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۸:۱۵    
فرماندار قصرشیرین با بیان این که تردد زائران از مرز رسمی خسروی به عتبات عالیات از هفتم ماه صفر برابر با پنجم آبان آغاز می شود ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۰    
لپ تاپ ها و تبلت ها در امور مختلف همراه و همیار کاربران شده اند و با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نیز این امور تا حدی جنبه آموزشی به خود می گیرند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۵    
همان طور که می دانید هواوی چند روز پیش از سه پرچمدار خانواده میت خودش یعنی میت 10، میت 10 پرو و لوکس ترین نسخه این پرچمدار یعنی میت 10 پورشه دیزاین رونمایی کرد و صحبتی از نسخه میان رده این اسمارت فون ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۰    
متخصص پوست با اشاره به بیماری هایی که سبب آسیب به ناخن می شود، گفت: شکننده بودن ناخن می تواند، علت میکروبی و قارچی داشته باشد و نیاز به بررسی دارد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۵    
تیم فوتبال اوراوا رد دایموندز با غلبه بر نماینده چین حریف الهلال عربستان سعودی در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۰    
عباس جدیدی پس از خروج از شورای شهر تهران حالا میخواهد رییس فدراسیون کشتی شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۵    
کمپانی HP امروز تبلت قدرتمندی را معرفی کرده که می تواند نظر گرافیست ها و گیمرها را به خود جلب کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۰    
نورگل یشیل چای بازیگر ترکیه ای برای حضور در فیلم جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه کنندگی مهرداد فرید در اصفهان حاضر شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
داداندیش در سمتهای خود دارای حسن سابقه و مدیری موفق بوده و با تمام شایستگیها در هیچکدام از سمتهای قبلی وامدار افراد سیاسی نبوده است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۰    
به طور کلی یک خمیر دندان مناسب باید فرآیند زدودن و پاک کردن پلاک دندان را بدون آسیب به مینا یا عاج دندان تسهیل کند، از خاصیت تمیزکنندگی خوبی برخوردار باشد و زیبایی دندان را حفظ کند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۵    
صبح امروز نیروهای عراقی پرچم اقلیم کردستان را از مرز خسروی پایین کشیدند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن ارایه توضیحاتی پیرامون شناسایی چند جاسوس در تیم هسته ای گفت: این افراد زمینه جهت گیری در تصمیمات تیم هسته ای مطابق خواست بیگانگان را فراهم می آوردند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۰    
جنجال تازه رئیس جمهور آمریکا این بار بر سر تماس تلفنی او با بیوه سرباز کشته شده آمریکایی در نیجر صورت گرفته است؛ تماسی که طبق گزارش ها گریه همسر این نظامی را در پی داشت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۰    
ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت تلویزیون بعد از 72 ساعت از بیهوشی خارج شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۵    
به نظر می رسد کمپانی سامسونگ در تلاش است تا قابلیت عکس برداری پرتره را که پیش تر در دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 بکار گرفته شده بود، به صورت نرم افزاری به دوربین گلکسی S8 نیز اضافه نماید.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل ضمن اعتراف مجدد نسبت به پایبندی ایران به برجام مدعی شد که ایران با تمام تهدیدات خاورمیانه در ارتباط است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۰    
رسانه ها باید تا یکشنبه 30 مهرماه 96 برای صدور کارت بازی پرسپولیس و استقلال از هفته دهم لیگ برتر اقدام کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۰    
نام راکفلر پس از مدت ها دوباره خبرساز شده است، البته این بار نه با توصیف ثروت افسانه ای این خانواده صهیونیست و یا دخالت آن ها در نظم جهانی.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۵    
بیستم اکتبر (28 مهرماه) روز جهانی پوکی استخوان است. هدف از نامگذاری این روز افزایش آگاهی مردم جهان در مورد پیشگیری، تشخیص و درمان پوکی استخوان است ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۵    
شرکت سوئدی ولوو که چند سالی است در سیطره چشم بادامی های جیلی قرار دارد، ماشینی جدید کوپه اسپرت ماشین را با برند Polestar “ستاره قطبی” روانه جاده ها می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۵    
واتس اَپ به تازگی قابلیت به اشتراک گذاری زنده موقعیت را معرفی کرده که توسط آن می توان موقعیت مکانی فعلی خود را به صورت زنده برای مدت زمان مشخص با افرادی از لیست مخاطبان به اشتراک گذاشت.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۰    
خبرورزشی نوشت: حسین سلیمانی و علی کاظمی می گویند عکس مدافع استقلال فتوشاپ است.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۰    
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: طرح جمع آوری دستفروشان در سطح معابر اصلی شهر آغاز شد
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۰    
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: آموزش والدین برای پیشگیری از اعتیاد در 63 مدرسه شهرستان فردیس اجرا می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۵    
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان فردیس از آغاز بکار مرکز غربالگری شنوایی سنجی کودکان زیر 6 سال در این شهرستان خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۵    
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری جوان 18 ساله ای خبر داد که اقدام به هک هزار و 500 سایت دولتی و دانشگاهی کرده بود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۵    
هر از چند گاهی یکی ازمجریان شبکه های ماهواره ای برای فتح ایران احساس مسئولیت می کند و می گوید به زودی ایران را فتح می کند ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از روز 29 مهرماه که طرح #رجیستری_موبایل آغاز می شود ...
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از ظریف خواسته صفحه توییتر خود را حذف کند، واکنش نشان داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۰    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از کاهش 750 میلیارد تومانی بدهی ایرلاین ها به دولت خبر داد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۰    
مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که وارونگی هوا و افزایش آلاینده ها طی 2 روز آینده در البرز پیش بینی می شود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۰    
اگر خواستی چیزی را پنهان کنی، لای کتاب بگذار !!! این مردم، کتاب نمی خوانند ... / محمدمهدی مهدوی
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۵    
طی مراسمی با حضور استاندار البرز نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی و فناورانه محققان داخلی استان افتتاح شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۰    
کارشناسان می گویند اعلام پنالتی از سوی احمد ابوبکر داور عمانی دیدار پرسپولیس و الهلال به سود سعودی ها اشتباه بود.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۵    
رئال مادرید در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا بالاخره برابر تاتنهام متوقف شد اما منچسترسیتی توانست ناپولی را شکست دهد و لیورپول پیروز شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۵    
رئیس پارلمان اقلیم کردستان عراق از رئیس این اقلیم خواست از قدرت کناره گیری کند.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۰    
طرح های بزرگترین تجهیزات پلاسمایی کشور و سامانه راداری بومی سازی شده صبح چهارشنبه با حضور محمدعلی نجفی استاندار البرز در کرج رونمایی شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۵    
اطلاعاتی که اخیرا از سازمان بهداشت جهانی به دست آمده، آمار و ارقام ترسناکی در مورد میزان استعمال دخانیات در سراسر جهان را نشان می دهد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۰    
پژوهشگران موسسه کریرکست (CareerCast) ادعا می کنند که جذابیت هر شغلی می تواند با چند فاکتور و عامل مشخص اندازه گیری شود. حالا این محققان روشی برای پیدا کردن بهترین شغل دنیا پیدا کرده اند!
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۵    
نوعروسی که با همدستی دانشجوی مهندسی برق، نقشه قتل شوهر و مادربزرگ شوهرش را با 30 ضربه چاقو به اجرا درآورده بود در جلسه دادگاه با تقاضای قصاص در ملأعام اولیای دم روبه رو شد.
کرج رسا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۵    
فدراسیون جهانی بهداشت روان هر ساله روز 10 اکتبر را به عنوان “روز جهانی بهداشت روان ” نامگذاری کرده است. در ایران نیز هفته پایانی مهر ماه (24 تا 30 مهر) “هفته بهداشت روان” نام دارد.