شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۲May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای کرج رسا 5 بهمن 1397 - karajrasa.ir

کرج رسا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۹    
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف ژاپن می رود که این دومین تقابل فوتبالی دو کشور در کمتر از سه ماه گذشته است.
کرج رسا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۰:۰۹    
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: 14 کاروان سلامت به مناطق محروم شهرستان کرج همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر اعزام خواهد شد.
کرج رسا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۹    
خطیب جمعه کرج با انتقاد از نحوه فعالیت برخی مسئولان در فضای مجازی گفت: برخی صحنه دیپلماسی کشور را در حد فضای مجازی و توییتر پایین آورده اند.
کرج رسا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۹    
ارایه سپرده ریالی مبتنی بر ارز در حالی به زودی در نظام بانکی کشور اجرایی می شود که بر اساس آن، مردم سپرده های ریالی خود را بر اساس نرخ ارز در روز گشایش، معادل ارز خریداری شده به ثبت می رسانند.
کرج رسا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۹    
گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو در اطلاعیه ای از مشتریان خود دعوت کردند تا با حضور در نشست مدیران ارشد این گروه ، مشکلات و درخواست های خود را مطرح کنند.
کرج رسا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۹    
با وجود دستور دیوان عدالت اداری برای حذف آبونمان تلفن ثابت، ظاهرا مخابرات تصمیم دارد تعرفه های خود را افزایش دهد و این موضوع در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی در حال بررسی است.
کرج رسا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۹    
به تازگی متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری دریافته اند که در اپلیکیشن های فیلترشکن و VPN های رایگان، آسیب پذیری و ضعف های امنیتی متعددی وجود دارد که حریم خصوصی کاربران را به شدت تهدید می کند.
کرج رسا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۷:۰۹    
به دنبال افزایش قیمت گوشت گرم گوساله در ماه های گذشته توزیع گوشت گرم گوساله وارداتی در راستای تنظیم بازار در بازار روزهای شهرداری کرج آغاز شد.