یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۹May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای کبنا نیوز 9 دی 1399 - kebnanews.ir

کبنا نیوز 29 اسفند 1394 کبنا نیوز 30 اسفند 1395 کبنا نیوز 29 اسفند 1396 کبنا نیوز 29 اسفند 1397 کبنا نیوز 29 اسفند 1398 کبنا نیوز 31 فروردین 1399 کبنا نیوز 31 اردیبهشت 1399 کبنا نیوز 31 خرداد 1399 کبنا نیوز 31 تیر 1399 کبنا نیوز 31 مرداد 1399 کبنا نیوز 31 شهریور 1399 کبنا نیوز 30 مهر 1399 کبنا نیوز 30 آبان 1399 کبنا نیوز 30 آذر 1399 کبنا نیوز 30 بهمن 1399 کبنا نیوز 30 اسفند 1399 کبنا نیوز 1 دی 1399 کبنا نیوز 2 دی 1399 کبنا نیوز 3 دی 1399 کبنا نیوز 4 دی 1399 کبنا نیوز 5 دی 1399 کبنا نیوز 6 دی 1399 کبنا نیوز 7 دی 1399 کبنا نیوز 8 دی 1399 کبنا نیوز 9 دی 1399 کبنا نیوز 10 دی 1399 کبنا نیوز 11 دی 1399 کبنا نیوز 12 دی 1399 کبنا نیوز 13 دی 1399 کبنا نیوز 14 دی 1399 کبنا نیوز 15 دی 1399 کبنا نیوز 16 دی 1399 کبنا نیوز 17 دی 1399 کبنا نیوز 18 دی 1399 کبنا نیوز 19 دی 1399 کبنا نیوز 20 دی 1399 کبنا نیوز 21 دی 1399 کبنا نیوز 22 دی 1399 کبنا نیوز 23 دی 1399 کبنا نیوز 24 دی 1399 کبنا نیوز 25 دی 1399 کبنا نیوز 26 دی 1399 کبنا نیوز 27 دی 1399 کبنا نیوز 28 دی 1399 کبنا نیوز 29 دی 1399 کبنا نیوز 30 دی 1399 
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در طول 24 ساعت گذشته 75 بیمار کووید-19 جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جانباختگان این بیماری به 57 هزار و 225 نفر رسید.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۳    
فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف 39 کیلو و 300 گرم تریاک در محور یاسوج - اصفهان خبر داد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۰:۲۸    
سرقت دریچه فاضلاب در روز روشن؛ سرقتی که می توان آن را سرقت کثیف خواند چرا که هر لحظه جان چند کودک را به خطر می اندازد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۸    
آمارهای مختلف نشان می دهد که اضافه وزن و چاقی دانش آموزان به عنوان عامل خطر و زمینه ساز بیماری هایی مانند دیابت نوع 2 ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۳    
رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهمئی از دستگیری باند حفاری غیرمجاز در مجاورت منطقه تاریخی تنگ سولک این شهرستان خبر داد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۸    
چرا شهروندان برخی کشورها، کمتر کار می کنند و بیشتر پول در می آورند و در مقابل، چرا بسیاری از ایرانی ها، با داشتن دو شغل و سه شغل، همچنان احساس می کنند که هر چه بیشتر می دَوَند ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۱:۳۳    
سیدهادی موسوی مدنی تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه و مدیر سرمایه گذاری مجموعه تحلیلگر امید در این خصوص گفت: طی هفته های اخیر شاخص کل بورس تهران از محدوده کف 1 ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۸    
فدراسیون آتی فوتبال ایران برای پیشبرد امور خود نیاز به هزینه ای چند صد میلیاردی دارد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۸    
ساعت 13:20 دقیقه یکشنبه 7 دی، مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر گزارش اسید پاشی به زن جوانی را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۸    
طبق اعلام شورای رقابت، فرمول جدید قیمت گذاری برای 45 درصد خودروها در نظر گرفته شد، به شکلی قیمت گذاری این محصولات به جای تأثر از تورم بخشی، متاثر از قیمت متوسط بازار خواهد بود.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۰:۳۳    
دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با شبکه المیادین درباره پدر شهیدشان و نزدگی ایشان گفت وگو کرد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۰:۰۳    
ستاره بخت خواهر کوچکتر رهبر کره شمالی به قدری سریع در رده های حاکمیت این کشور در سال جاری میلادی طلوع و رشد کرد که به نظر می رسد او نماینده برادر بزرگ است، اگر که رقیبی برای قدرت او نباشد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۸    
از آنجایی که مدیران خود بر خودروهای دولتی خارجی سوار هستند و اصطلاحاً زندگی و حمل و نقل لاکچری دارند و بر خودروهای بنزینی و سوپر بنزینی سوار می شوند ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۳    
بررسی دقیق تر مشکلات واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد و ویژه ماشین سازی گچساران در نشستی که فردا دهم دی با حضور استاندار و مسئولان وزارت کار،تعاون ورفاه اجتماعی برگزار می شود بررسی خواهد شد
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۸    
نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: حوزه فناوری اطلاعات یکی از حوزه های پر اشتغال و کم هزینه برای سرمایه گذاری می باشد ولی در استان مورد توجه جدی قرار نگرفته ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۸    
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به حاشیه های اخیر در علوم پزشکی و بحث استعفاها واکنش نشان داد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۳    
سخنگوی دولت اصلاحات به تزریق واکسن ایرانی کرونا به دختر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام واکنش نشان داد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۳    
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه 9 دی روز مردم بود، گفت: سال 88 به اسم امام راحل درصدد تضعیف امام حاضر برآمدند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۳    
هیئت بلندپایه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند و امروز تیم های از سوی این هیئت به شهرستان های مختلف استان سفر کردند تا از نزدیک پروژه های این شهرستان ها ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۸    
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گچساران حجت الاسلام والمسلمین به مناسبت گرامی داشت نهم دی آغاز دهه بصیرت پیامی صادر کرد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۸    
بررسی دقیق تر مشکلات واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد و ویژه ماشین سازی گچساران در نشستی که فردا دهم دی با حضور استاندار و مسئولان وزارت کار،تعاون ورفاه اجتماعی برگزار می شود بررسی خواهد شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۳    
طیبه مخبر دختر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اولین داوطلب دریافت واکسن کرونای ایرانی بوده که دقایقی پیش تزریق روی او انجام شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۸    
مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بهمئی با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه بهمئی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۸    
به هر میزان که مشارکت عمومی شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری، افزایش یابد؛ به همان میزان قدرت چانه زنی ایران در حوزه های مختلف افزایش خواهد داشت.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۸    
قطع روشنایی بوستان ها و پارک ها بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و جهت جلوگیری از اجتماع شهروندان در این مکان ها بوده و شهرداری ملزم به اجرای این مصوبه و دیگر مصوباتی است که در حیطه کاری آن می باشد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۳    
قطعنامه 1929 در سالگرد فتنه 88 و با هدف حمایت از جنبش سبز در ایران صادر شد. در حقیقت بانیان و حامیان فتنه 88 با تحمیل قطعنامه 1929، چاقوی تحریم را تیز کرده و سفره مردم را کوچک کردند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: آزمایش انسانی واکسن کرونای تولید محققان ایرانی با تزریق واکسن بر روی چند داوطلب امروز سه شنبه 9 دی 99 آغاز می شود.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۳    
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از کشف 38 کیلو و 600 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور شیراز - یاسوج خبر داد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۸    
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری 2 نفر سارق موبایل قاپی با اعتراف به 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۳    
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از تخریب 8 باب ویلای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۳    
اصلاح قانون انتخابات در مجلس و اجازه حضور به نظامی ها برای حضور در انتخابات باعث شده تا منتظر حضور بیش از پیش کاندیداهای نظامی در انتخابات 1400 باشیم ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۳    
معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه اشتغال روستایی در کشور اختصاص یافته است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۳    
غریب پور یکی از سرمایه های استان کهگیلویه و بویراحمد در تهران بود که حمایت بسیار خوبی از سایر نیروی های انسانی در استان بویژه در بکارگیری نیروهای تحصیل کرده در بخش های مختلف معدنی کشور داشت و حالا ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۸    
برخی از تحلیلگران و صاحب نظران معتقدند که سیاست های غلط پولی بانک مرکزی از جمله عواملی است که به مشکلات این روزهای اقتصاد یران دامن زده چراکه تورم، نرخ ارز، ارزش پول ملی و.. ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۸    
امید اصلاح طلبان، آقای علی لاریجانی است. همه امکانات دولت و طیف اصلاح طلب که در انتخابات 92 و 96 پشت سر روحانی بسیج شده بود در انتخابات 1400 پشت سر لاریجانی جمع می شود.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۸    
سردار باقرزاده می گوید: آقا فرمودند شما به زحمت افتادید اینها شهید معرکه بودند یعنی غسل و کفن نداشتند در حقیقت این همه بحثی که ما کردیم ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۳    
فیلم کوتاه تعویض نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه جشنواره جیفونی ایتالیا بزرگ ترین و معتبرترین جشنواره فیلم و رویداد سینمایی کودکان و نوجوانان جهان شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۸    
اعلام خبر تایید و تصویب واگذاری 14 هزار کنتور به صورت رایگان به بخش هایی از مردم شهرستان های کهگیلویه ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۱:۲۳    
جناب آقای اکبر پور صاحب خشک شویی بابا طاهراعلام کرد: به مناسبت فرا رسیدن شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اتو و شصت وشوی لباس ها به مدت یک ماه برای کسانی که مشکل مادی دارند رایگان است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۱:۱۸    
گویی که می بایست این وظیفه شهرداری یاسوج را هر روز به شهردار یاسوج آقای مقدم تذکر داد تا برای جمع آوری این زباله ها به عوامل شهرداری دستور دهد!
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۱:۰۸    
انگلیس ضلع چهارم ترور حاج قاسم / دولت برنده قطعی معاملات بورس در آذر / سوگند وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله تیترهای روزنامه های صبح امروز است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۰:۳۸    
جناب آقای اکبر پور صاحب خشک شویی بابا طاهراعلام کرد: به مناسبت فرا رسیدن شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اتو و شصت وشوی لباس ها به مدت یک ماه برای کسانی که مشکل مادی دارند رایگان است.