یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۷:۲۸Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبر ماشین (khabarmachine.ir)

خبر ماشین 26 اسفند 1395 خبر ماشین 7 خرداد 1396 خبر ماشین 29 اسفند 1399 خبر ماشین 29 اسفند 1400 خبر ماشین 29 اسفند 1401 خبر ماشین 28 اسفند 1402 خبر ماشین 30 فروردین 1403 خبر ماشین 31 اردیبهشت 1403 خبر ماشین 1 خرداد 1403 خبر ماشین 3 خرداد 1403 خبر ماشین 5 خرداد 1403 خبر ماشین 6 خرداد 1403 خبر ماشین 7 خرداد 1403 خبر ماشین 8 خرداد 1403 خبر ماشین 9 خرداد 1403 خبر ماشین 10 خرداد 1403 خبر ماشین 11 خرداد 1403 خبر ماشین 12 خرداد 1403 خبر ماشین 13 خرداد 1403 خبر ماشین 15 خرداد 1403 خبر ماشین 16 خرداد 1403 خبر ماشین 17 خرداد 1403 خبر ماشین 18 خرداد 1403 خبر ماشین 19 خرداد 1403 خبر ماشین 20 خرداد 1403 خبر ماشین 21 خرداد 1403 خبر ماشین 23 خرداد 1403 خبر ماشین 24 خرداد 1403 خبر ماشین 25 خرداد 1403 خبر ماشین 26 خرداد 1403 
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۹:۴۷   + ۲۰ سایت دیگر  
مالکان خودروهای تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید جهت افزایش آگاهی اجتماعی درباره اهمیت جنگل ها و درختان، با خودروهای پاک و سبز به سوی جنگل های گیلان به راه افتادند و با کاشت درخت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۷    
ماموت خودرو نمایندگی جدید خود را با عاملیت شهرک اتومبیل گودرزی در خیابان شریعتی تهران، نرسیده به میدان قدس افتتاح کرد؛ این نمایندگی مسئولیت فروش محصولات جتا و فولکس واگن را بر عهده دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۲   + ۲۶ سایت دیگر  
طرح پیش فروش غیر قطعی فولکس واگن ID.4 مختص منتخبین سامانه یکپارچه آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۷   + ۲۵ سایت دیگر  
در نمایشگاه خودرو شیراز از اتوبوس های 18 نفره VIP و 38 نفره U9، جدیدترین محصولات زامیاد در حوزه حمل و نقل مسافر رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۷   + ۲ سایت دیگر  
شرکت آرشام موتور در نمایشگاه خودرو شیراز از کراس اوور مارس C300 رونمایی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۷    
کشنده آکروکس محصول آرشام دیزل مجهز به یک پیشرانه 6 سیلندر 13 لیتری توربو شارژ خطی 24 سوپاپ با یک گیربکس پنج حالته اینتاردر است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۷    
شرکت شایان دیزل ضمن حضور در نمایشگاه خودرو شیراز از کامیونت 5.5 تن دافران رونمایی کرد؛ این محصول از شرکت کینگ لینگ چین است که سابقه همکاری طولانی با ایسوزو ژاپن را دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
آرین دیزل به عنوان یکی از پرتیراژ ترین خودروسازان بخش کار و تجاری کشور، با سبد کامل محصولات در نمایشگاه خودرو شیراز حاضر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۷    
شرکت فردا موتورز که برند محبوب ام جی را از سال گذشته به سبد محصولات خود اضافه نموده، با دست پر به نمایشگاه خودرو شیراز آمد و محصولات جدید این برند را در معرض نمایش قرار داد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۷   + ۱ سایت دیگر  
پرشیا خودرو در قالب "گروه پرشیا موبیلتی" سه محصول وارداتی کورسا، کراس لند و موکا از برند اوپل را برای اولین رونمایی کرد؛ به گفته مسئولان این شرکت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
هاوال H6 هیبرید، خودرو وارداتی گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی و در صورت رفع مشکلات تخصیص ارز، هاوال نیز دوباره به سبد محصولات بهمن موتور اضافه خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۲۱:۱۲   + ۲۷ سایت دیگر  
اف ایکس برقی سورپرایز ویژه این برند در نمایشگاه شیراز است. اف ایکس برقی با موتور قدرتمند، توان و شتاب کم نظیری را به پشتوانه موتور الکتریکی تولید می کند و از نظر طراحی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۲۰:۴۲   + ۱۵ سایت دیگر  
بیست و یکمین نمایشگاه خودروی شیراز از امروز 22 خرداد لغایت 25 خرداد ماه 1403 میزبان علاقمندان به صنعت خودرو و بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۲۱:۱۲   + ۲۵ سایت دیگر  
برند اکستریم با حضور در نمایشگاه خودروی شیراز دو محصول VX و TXL را به نمایش گذاشت. اکستریم پس از معرفی رسمی مدل VX ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۲۰:۴۲   + ۲۶ سایت دیگر  
کرمان موتور با چند دهه سابقه در عرصه تولید خودروهای سواری در کلاس های متفاوت، حال پا را یک قدم فراتر گذاشته و وارد عرصه تولید خودروهای تجاری و سنگین نیز شده و قرار است یک کشنده پرقدرت با موتور 560 ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۲۰:۴۲   + ۱۳ سایت دیگر  
امروز مصادف با سه شنبه 22 خرداد، وزیر صمت به همراه معاونانش به بازدید خط تولید شاسی بلند ترا در کارخانه مانیان رفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۷   + ۲۲ سایت دیگر  
گروه آرین در نمایشگاه خودرو شیراز از 4 خودرو جدید لاماری برقی، میتسوبیشی اوتلندر 5 نفره، میتسوبیشی اوتلندر 7 نفره و میتسوبیشی ASX برای نخستین بار رونمایی کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۲۰:۰۷   + ۱۸ سایت دیگر  
نخستین محصول گروه خودرو سازی کارمانیا در 21 امین نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۷   + ۱۹ سایت دیگر  
آرین پارس موتور از فروش همراه با تخفیف ویژه نمایشگاهی در روزهای برگزاری 21 امین نمایشگاه خودرو شیراز خبر داد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۷    
نمایندگی نیکوان مسئولیت عرضه خودروهای جتا با پیشرانه فولکس واگن را در شیراز بر عهده گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۷    
نمایندگی دل افکار به عنوان قدیمی ترین عرضه کننده محصولات مدیران خودرو؛ جدیدترین خودروهای برند فونیکس را در شیراز عرضه می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۰   + ۲۰ سایت دیگر  
در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز 1403، شرکت پرشیا خودرو در قالب "گروه پرشیا موبیلتی" آماده حضوری پرقدرت و هیجان انگیز در این رویداد مهم است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۲۱:۰۵   + ۱۴ سایت دیگر  
با تحویل اولین سری از تاکسی های برقی به سازمان تاکسیرانی تهران، نوسازی تاکسی های فرسوده با کرمان موتور رسما آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۲۱:۰۵    
گروه خودرویی قاسم پور که محصولات لاماری، فونیکس و ام وی ام را در شیراز عرضه می کند، به زودی فروش خودروهای جدید میتسوبیشی و اکستریم را آغاز می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۲۰:۱۰   + ۱۲۴ سایت دیگر  
به مناسبت عید سعید قربان، پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۲۰:۱۰   + ۱۹ سایت دیگر  
پانزدهمین نمایندگی صنایع خودروسازی ایلیا در سطح کشور، امروز با حضور مدیران عامل این شرکت و شهرک اتومبیل گودرزی در شهر کرج افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۰   + ۳۳ سایت دیگر  
آرین پارس موتور با سبدی کامل از محصولات سواری خود در نمایشگاه خودرو شیراز صف آرایی می کند. این شرکت میتسوبیشی اوتلندر 5 نفره و 7 نفره را در این رویداد نمایش خواهد داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۰   + ۲۷ سایت دیگر  
تیگو 8 پرو مکس به لطف ایمنی فوق العاده خود، از سوی برنامه ارزیابی خودروهای جدید استرالیا (ANCAP SAFETY) به بالاترین درجه ایمنی یعنی رتبه پنج ستاره دست یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۰   + ۴۰ سایت دیگر  
به منظور بومی سازی بیش از پیش قطعات و سیستم های خودرویی، شرکت ساپکو با راه اندازی سامانه فراسپ، از شرکت های دانش بنیان دعوت به همکاری کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۰   + ۲۴ سایت دیگر  
یکی از مهم ترین ویژگی های خودروهای مدرن در مقایسه با خودروهای سنتی، بازخورد سریع سیستم های هوشمند آن است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۰   + ۲۳ سایت دیگر  
در گذشته، کروز کنترل های متدوال (CCS) به عنوان راهکاری برای رانندگانی مطرح بود که از رانندگی طولانی مدت و خسته کننده در جاده ها خسته شده بودند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۹:۱۶    
آیین ورود به بازار کشنده بایک X9 و معرفی کامیونت F38، دو محصول مهم تجاری شرکت بهمن دیزل، با حضور کارشناسان صنعت حمل و نقل، کارشناسان خودروهای تجاری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۲:۴۶   + ۱۸ سایت دیگر  
روز پنجشنبه 17 خرداد، وزیر صمت از سایت های تولیدی صنایع خودروسازی فردا در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در استان قم و شهر بروجرد در استان لرستان بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۲:۴۶   + ۵ سایت دیگر  
نمایندگی شرکت بهمن موتور با کد 1064 عاملیت خسروانی به عنوان یکی از باسابقه ترین مجموعه های فروش و خدمات پس از فروش خودرو در محل خیابان ولیعصر (عج)، خیابان مقدس اردبیلی، جنب کوچه ملکی افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۹:۵۶   + ۴ سایت دیگر  
گروه صنعتی آرشام شامل آرشام موتور و آرشام دیزل برای اولین بار ضمن حضور در نمایشگاه خودرو شیراز از 2 محصول جدید خود شامل کشنده آکروس و کراس اوور مارس C300 رونمایی خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
شرکت شایان دیزل ضمن حضور در نمایشگاه خودرو شیراز از کامیونت 5.5 تن دافران رونمایی خواهد کرد؛ این شرکت قرار است محصولات خود شامل کشنده دافران 480 نیوفیس، باری ده چرخ، کمپرسی اتومات ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۸:۵۱   + ۱۳۰ سایت دیگر  
شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۸:۵۱   + ۲۱ سایت دیگر  
گروه بهمن با مجموعه ای از محصولات تجاری و سواری مدرن، لوکس و برقی خود در بیست و یکمین نمایشگاه خودروی شیراز حضور پیدا می کند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۶   + ۲۲ سایت دیگر  
شرکت بهمن موتور ون باری اینرودز را قسطی (نقدی-اعتباری) به فروش می رساند. این طرح فروش از روز شنبه 19 خرداد تا ساعت 24:00 پنجشنبه مورخ 31 خرداد 1403 برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۲   + ۳۰ سایت دیگر  
شرکت KTL به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای، طرح تخصصی سرویس کلینیک تابستانه رایگان خودرو را از 19 الی 31 خرداد ماه برگزار می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۲   + ۲۸ سایت دیگر  
آیین ورود به بازار کشنده بایک X9 و معرفی کامیونت F38 برگزار می شود. در این رویداد دو محصول مهم تجاری شرکت بهمن دیزل، در حضور کارشناسان صنعت حمل و نقل، کارشناسان خودروهای تجاری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۸   + ۱۱ سایت دیگر  
منصوری P900 EWB گلد ادیشن با فاصله بین محورهای طولانی تر، تنها یک دستگاه خواهد بود و این ارزش پروژه منصوری را چند برابر می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۸    
شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، شرایط فروش علی الحساب دایون Y7 را با پیش پرداخت 812 میلیون تومان اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۸   + ۳۲ سایت دیگر  
به گفته مدیرعامل شرکت ایتراک، با توجه به ورود خودروهای برقی به کشور و نیز الزامات وزارت صمت در خصوص توجه به طراحی و تولید خودروی برقی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۳   + ۳ سایت دیگر  
شرایط فروش اقساطی محصول بک X3 پرو از سوی خودروسازان بم اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۳   + ۶ سایت دیگر  
استقرار خودروهای امدادی گروه بهمن در مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی(ره)
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۳   + ۳ سایت دیگر  
آرین دیزل به عنوان یکی از پرتیراژ ترین خودروسازان بخش کار و تجاری کشور با محصولات باری جک و شک موتو در دومین نمایشگاه بین المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران شرکت می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۳   + ۱۱ سایت دیگر  
این روزها تبلیغاتی مبنی بر عدم داشتن پلاک و گواهینامه برای استفاده از "موتورسیکلت های پاکشتی" در فضای مجازی مطرح می شود؛ اما آیا این تبلیغات واقعی هستند یا فریبی برای فروش بیشتر محصولات قاچاق اند؟
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۳   + ۲ سایت دیگر  
آرین دیزل ضمن حضور با محصولات تجاری جک و شک موتور در نمایشگاه خودرو شیراز، شرایط تست این خودروها را برای علاقه مندان در تاریخ 22 تا 25 خرداد ماه از ساعت 17 الی 22 فراهم کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۳   + ۲۶ سایت دیگر  
خودروهای لوکس در دنیای مدرن امروز، نه تنها با طراحی خارجی خود بلکه با فناوری های داخلی پیشرفته ای که ارائه می دهند، متمایز می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۳   + ۲۳ سایت دیگر  
با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده توسط شرکت ایران خودرو در حوزه مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی، گواهی نامه ایزو 50001 توسط شرکت توف استریا صادر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۳   + ۴۵ سایت دیگر  
بررسی بازار خودرو طی 24 ساعت گذشته نشان می دهد که بازار خودرو همچنان راکد و آرام بوده و قیمت ها نیز ثبات نسبی دارند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۷   + ۲۹ سایت دیگر  
آریزو 8 به عنوان لوکس ترین سدان مونتاژی بازار ایران با عبور از چندین استان زیبای کشورمان، به دریاچه باشکوه ارومیه رسید تا انعکاس مسحور کننده قطرات آب را بر پیکره این دریاچه نمکی به نمایش بگذارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۷   + ۱۹ سایت دیگر  
فروش فوری نقدی انواع کامیونت نیسان تک سوز از روز شنبه 1403.03.12 ساعت 10 صبح آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۷    
شرکت دیما دیزل فروش اقساطی 3 محصول کامیون باری 19 تن، کامیونت 9 تن و کامیونت 6 تن خوابدار را آغاز کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۷   + ۳۲ سایت دیگر  
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از مرگ مردی 60 ساله درپی نزاع بر سر جای پارک خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
اولین نمایندگی بی ام کارز با کد 1001 توسط شهرک اتومبیل گودرزی در غرب تهران، بزرگراه شهید همدانی، بلوار کاج افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۲۲:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
مجموعه شهرک اتومبیل گودرزی که مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش بسیاری از برندهای خودرویی را بر عهده دارد، در راستای تکمیل سبد محصولات، نمایندگی فروش و خدمات تیگارد با کد 6801 را در شهر کرج افتتاح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۶   + ۱۸ سایت دیگر  
قرار است کراس اوور وی جی وی U75 پلاس که سال گذشته از طرف صنایع خودروسازی ایلیا معرفی شد، توسط این شرکت در شش ماهه دوم سال جاری با برند ایلیا و نام جدید تولید و وارد بازار شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۶   + ۳۰ سایت دیگر  
در جهت رفع نگرانی احتمالی خریداران پیکاپ کی ام سی T9 در مورد خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور برای این محصول اقدام به برگزاری سمینار آموزشی با عنوان معرفی محصول و آشنایی با نکات فنی و تعمیراتی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۶   + ۲۳ سایت دیگر  
خودرو سدان فردا 511 یا FMC 511، اولین سدان مونتاژ شده فردا موتورز در سال 1400 به سبد محصولات این خودروساز اضافه شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۲   + ۲۴ سایت دیگر  
در مرکز امداد شرکت کرمان موتور خدمات امداد، سرویس و تعمیر خودروهای مشتریان به صورت 24 ساعته تحت نظر افراد متخصص و با گارانتی ارائه می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۲   + ۵۲ سایت دیگر  
گروه خودروسازی سایپا در تولید اردیبهشت ماه و در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشد 4 درصدی و در تولید روزانه افزایش 2 درصدی را ثبت کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۶:۱۲    
در سال 1402 حدود یک میلیون و 338 هزار و 856 دستگاه خودرو توسط خودروسازان دولتی و خصوصی تولید شده که سهم سواری ها یک میلیون و 131 هزار و 906 دستگاه بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۸:۱۸   + ۱ سایت دیگر  
شماره 492 مجله ماشین خرداد ماه 1403 در سراسر کشور منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۷:۴۸   + ۲۶ سایت دیگر  
نهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور به مدت 3 روز در مرکز آموزش این شرکت به اجرا در آمد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۷:۴۸   + ۷۶ سایت دیگر  
دنا جوانان با امکانات جدید و متنوع منطبق بر استانداردهای 85 گانه، مرداد امسال تولید انبوه و روانه بازار خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۷:۴۸   + ۴ سایت دیگر  
بنتلی باتور کانورتیبل مدل 2025 با تولید محدود به 16 دستگاه یکی از خاص ترین خودروهای حال حاضر جهان است. قیمت هر دستگاه بالغ بر 2.3 میلیون دلار خواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۹   + ۳۲ سایت دیگر  
مدیر ارتباط با مشتریان شرکت ایران خودرو از افزایش میزان رضایت مندی مشتریان این خودروساز و کاهش تعداد شکایات آنان در یک سال گذشته خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۹   + ۶ سایت دیگر  
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودروی تویوتا RAV4 قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 5 میلیارد تومان برآورد کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
شرکت ماموت خودرو از عرضه فولکس واگن برقی ID.4 Crozz از طریق سامانه خودروهای برقی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲    
روز گذشته آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به همراه آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۲   + ۴۲ سایت دیگر  
آیین کلیدسپاری کشنده بایک X9 و معرفی کامیونت فورس F38 فردا برگزار می شود. بهمن دیزل با برگزاری این رویداد به طور رسمی تولید بایک X9 به عنوان کشنده ای با 560 اسب بخار آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۲   + ۴۰ سایت دیگر  
شرکت کرمان موتور در راستای گسترش عمق ساخت داخل قطعات و مجموعه های مورد استفاده در محصولات خود، اقدام به راه اندازی کارخانه تولید گیربکس CVT با همکاری یک شرکت معتبر اروپایی در مجموعه قوای محرکه کرمان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۲   + ۴۳ سایت دیگر  
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای اعضای یک خانواده خبر داد که وعده پیش فروش خودرو و پرداخت سود، 797 میلیارد و 920 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بودند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۲    
بر اساس سایت رسمی شرکت راسا موتور که خودروهای چینی برند جی ای سی و خودروهای سوزوکی ساخت هند را وارد می کند، فقط 5 نمایندگی در سطح کشور دارد که این موضوع می تواند در آینده برای مشتریان مشکل ساز شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۲   + ۱۳ سایت دیگر  
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، با بیان این که تارا هیبرید به دلیل بهره مندی از تکنولوژی قوای محرکه دوگانه، به هیچ زیرساختی برای شارژ نیاز ندارد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۲   + ۲۰ سایت دیگر  
خودرو یکصد ساله Bean پس از پیمایش 5400 کیلومتر از لندن، به مجتمع صنعتی ماموت رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۲   + ۳۱ سایت دیگر  
در تولید خودروهای مجهز به فناوری های جدید، کالیبراسیون ماژول ها و سیستم های الکترونیکی که بر روی نحوه عملکرد و کارایی خودرو تاثیرگذار است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۲   + ۱۵ سایت دیگر  
رالی خانوادگی تهران- خزر با مشارکت حدود 200 دستگاه انواع خودروهای خاص و کلاسیک در روزهای 26 تا 28 اردیبهشت ماه با حمایت شرکت صنایع خودروسازی ایلیا برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۲    
شرکت ام جی فردا موتور محصولات جدید این برند شامل ام جی تی، MG4 برقی، ام جی 5 و سایبراستر را در شوروم جدید خود در پارک وی تهران در معرض نمایش قرار داده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
رویداد تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در حالی امروز و فردا در پایانه بار شهید رجایی بندرعباس برگزار می شود که این رویداد در روز نخست با استقبال پرشور رانندگان هرمزگانی روبرو شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۲    
شرکت مکث موتور شرایط فروش کلوت اتوماتیک مدل 1403 را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۲   + ۵۱ سایت دیگر  
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از خط تولید ری را، در جریان آخرین وضعیت صحه گذاری و تاییدیه های کیفیت این محصول قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۲   + ۳۶ سایت دیگر  
شرکت بهمن دیزل از عرضه کامیون فورس 6 تن کابین خوابداردر بورس کالا خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۲    
محصول دایون Y7 از صنایع خودروسازی ایلیا یک اس یو وی شاسی مستقل با توان فنی بالاست که این خودرو را برای مقاصد طبیعت گردی و آفرودی مناسب می کند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۲    
در حالی محصولات خودروسازان داخلی به مصرف بالای سوخت متهم می شوند که آیا واقعا کیفیت تولید بنزین در سطح استاندارد است یا خیر و فقط تولیدکنندگان خودرو عامل مصرف بالا هستند؟
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۲   + ۶۰ سایت دیگر  
در راستای کاهش بار ترافیکی سایت ثبت نام محصولات سایپا و بهره مندی بهتر متقاضیان، فروش خودروهای تجاری زامیاد در طرح فروش روز چهارشنبه (فردا)، تفکیک و به زمان دیگر موکول شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۲   + ۴۰ سایت دیگر  
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا گفت: مالکان پلاک های سوخته و مخدوش تا آخر اردیبهشت مهلت دارند برای تعویض پلاک مراجعه کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۲   + ۳۳ سایت دیگر  
رویداد تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در پایانه بار شهید رجایی بندرعباس برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۲    
شرکت آرین موتور شرایط فروش فوری لاماری ایما هیبرید (HEV) سومین مرحله فراخوان تکمیل وجه متقاضیان در طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲   + ۲۷ سایت دیگر  
شرایط فروش کامیون های تک 1929 آمیکو از طریق نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲   + ۳۴ سایت دیگر  
صندلی های جاذبه صفر (Zero Gravity) با تمرکز بر ستون فقرات، یک وضعیت خنثی از نظر تحمل وزن را برای سرنشینان خودرو ایجاد می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲   + ۴۸ سایت دیگر  
مدیران برتر پخش، کامیونت F38 را گزینه ای مطلوب برای توزیع کالا در شبکه مویرگی و شهرها دانستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲   + ۱۱۶ سایت دیگر  
گروه خودروسازی سایپا از چهارشنبه هفته جاری فروش محصولات خود را آغاز می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲   + ۴۶ سایت دیگر  
سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از عرضه 14 خودروی وارداتی، در جدیدترین اطلاعیه خود از امروز (دوشنبه) به مدت سه روز خبر داد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
شرکت دیما دیزل شرایط فروش علی الحساب کشنده HT-490 با کولر درجا را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۲   + ۲۲ سایت دیگر  
اولین سری لاماری ایما هیبرید بدون تاخیر و طی مراسمی توسط آرین پارس موتور تحویل خریداران شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۲    
تعدادی از مشتریان راسا موتور از بدقولی این شرکت و عدم ارسال پیامک تکمیل وجه گلایه مندند که نیازمند رسیدگی بیشتر نهادهای نظارتی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۲    
شرکت مانیان خودرو (بخش تولیدی پرشیا خودرو) شرایطی را فراهم کرد تا خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو بتوانند از نزدیک با توانایی های شاسی بلند "ترا" و قابلیت های آفرودی این محصول تازه وارد نیسان ...
مشاهده نتایج بیشتر...