پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۹:۱۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرنکار 4 مرداد 1396 - khabarnegar.ir

خبرنکار 31 خرداد 1396 خبرنکار 31 تیر 1396 خبرنکار 1 شهریور 1396 خبرنکار 30 مهر 1396 خبرنکار 30 آبان 1396 خبرنکار 30 آذر 1396 خبرنکار 30 دی 1396 خبرنکار 30 بهمن 1396 خبرنکار 2 اسفند 1396 خبرنکار 1 مرداد 1396 خبرنکار 2 مرداد 1396 خبرنکار 3 مرداد 1396 خبرنکار 4 مرداد 1396 خبرنکار 5 مرداد 1396 خبرنکار 6 مرداد 1396 خبرنکار 7 مرداد 1396 خبرنکار 8 مرداد 1396 خبرنکار 9 مرداد 1396 خبرنکار 10 مرداد 1396 خبرنکار 11 مرداد 1396 خبرنکار 12 مرداد 1396 خبرنکار 13 مرداد 1396 خبرنکار 14 مرداد 1396 خبرنکار 15 مرداد 1396 خبرنکار 16 مرداد 1396 خبرنکار 17 مرداد 1396 خبرنکار 18 مرداد 1396 خبرنکار 19 مرداد 1396 خبرنکار 20 مرداد 1396 خبرنکار 21 مرداد 1396 خبرنکار 22 مرداد 1396 خبرنکار 23 مرداد 1396 خبرنکار 24 مرداد 1396 خبرنکار 25 مرداد 1396 خبرنکار 26 مرداد 1396 خبرنکار 27 مرداد 1396 خبرنکار 28 مرداد 1396 خبرنکار 29 مرداد 1396 خبرنکار 30 مرداد 1396 خبرنکار 31 مرداد 1396 
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۹    
کمتر از یک هفته تا مراسم تحلیف رئیس جمهور و رونمایی از فهرست کابینه ، همچنان سهم خواهی و منفعت طلبی مدعیان اصلاحات جایگزین کمک به حسن روحانی برای شکل دادن به کابینه ای کارآمد است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۲    
گوشتان گرفته، کمی هم فشار و درد در داخل حفره شنوایی تان احساس می کنید. در چنین وضعیت عذاب آوری نه تنها به سختی می شنوید بلکه دلتان می خواهد با وسیله ای هر چه زودتر از شر عاملی که داخل حفره گوشتان را ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۵    
مجید فراهانی دبیرکل حزب ندای ایرانیان می گوید :امروز متاسفیم که اخباری می شنویم که با وجود ضرورت تحول و جوان گرایی،صدای پیرسالاری در کابینه جدید دولت روحانی به گوش می رسد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۲۳    
مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جانبازان گفت: در حال حاضر سید حسین آملی با شرایط قطع نخاع گردنی و قطع دو پا، تب و لرز داشته و عفونت بدنش را فراگرفته است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۵:۰۴    
یکسری چماقدار به دستور آقای مهاجرانی (وزیر ارشاد دولت اصلاحات) رفتند و این اکستر را به هم ریختند. در هیچ جای دنیا ارکستر سمفونیک 200 یا 150 نخبه ندارد، حتی آمریکا یا مرکز آنها که اتریش و آلمان است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۸    
معاون سیاست خارجه حزب عدالت و توسعه در با بیان اینکه امروز مبارزات ما با داعش در سوریه و عراق بسیار تاثیرگذار است، گفت: ما در این مسیر با کشورهای بزرگی مانند روسیه و ایران همکاری می کنیم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۲    
افشین شحنه تبار می گوید: معرفی ادبیات ایران به کشورهای دیگر کار یک شب و یک سال نیست و زمان زیادی می خواهد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۵۷    
براساس بخشنامه ابلاغی معاونت گردشگری کشور، تمام دفاتر خدمات مسافرتی، تورگردان و تورهای گردشگری در صورت استفاده از راهنمای مجاز در گشت ها و تورهای ورودی، خروجی و داخلی باید با راهنمای گردشگری ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۳    
یک کارگردان تئاتر با اعتقاد بر اینکه "دزدی دستگیره های تئاتر شهر به نوعی اعتراض به شرایط حفاظت از این بنای تاریخی فرهنگی است"، گفت: این یک فاجعه فرهنگی بزرگ ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۶    
دومین کارگاه آموزشی توسعه و ترویج محصولات صنایع دستی با محوریت دستیابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید تجارت الکترونیک با بستر درگاه های دنیای مجازی مثل ایسنتاگرام، برای هنرمندان و صنعتگران ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۳    
سرمربی پرسپولیس تصمیم به استفاده از گادوین منشا در نخستین دیدار این تیم در رقابت های لیگ برتر دارد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۱    
محمد انصاری در تمرینات پرسپولیس دچار مصدومیت جزیی شده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۱    
هافبک بازی ساز استقلال برای بازی با صنعت نفت راهی آبادان خواهد شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۵    
عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس از اقدام فدراسیون تیروکمان به دلیل شرط دریافت 4 هزار دلاری برای حضور کمانداران در اردوی کره جنوبی انتقاد کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۳    
از ساعت 12 ظهر دیروز سرپرست، سرمربی و سه بازیکن تیم استقلال با حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دلایل نرفتن سیدمجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قائدی به اردوی تیم امید به گفت وگو پرداختند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۳    
باشگاه پرسپولیس ظهر دیروز بار دیگر اقدام به انتشار بیانیه ای خطاب به هوادارانش کرد و از آن ها خواست به کمک باشگاه آمده و پول بپردازند تا شاید بدهی های پرسپولیس در مجامع بین المللی جمع و جور شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۷    
زمان فعالیت خط 5 مترو تهران به منظور خدمات رسانی به تماشاگران مسابقه فوتبال، پنجشنبه (5 مرداد) افزایش می یابد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه عملیات غرور آمیز مرصاد را پایانی بر تجاوز هشت ساله عراق به ایران دانست.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۷    
بحران آب در دشت تهران جدی است؛ این موضوع را تحقیقی که اخیرا توسط یکی از نهادهای پژوهشی شهر تهران انجام داده است تایید کرده و راهکارهایی نیز برای عبور از این بحران ارائه شده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۱    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به طراحی 40 اقدام فن آورانه در رده کلانتری ها در نیروی انتظامی گفت: طرح خوشایندسازی محیط کلانتری ها در استان ایلام به خوبی اجرایی شده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۵    
نسل جدیدی از تسلیحات هایپرسونیک ساخته شده است که دارای سرعت شلیک بیش از 350 کیلومتر در ساعت است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۵    
در شمال غرب هند گروهان زنان پلیس برای رسیدگی به جرم و جنایات تشکیل شده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۵    
رسول نجفیان با اشاره به مرز کار طنز اظهار کرد: طنز باید مرزی در روشن بینانه ترین و هوشیارانه ترین شکل داشته باشد تا بفهمیم مساله ای که به عنوان طنز مطرح می شود ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۹    
صدراعظم اتریش با توجه به دلایل حقوق بشری، دموکراتیک، سیاسی و اقتصادی عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا را ممکن ندانسته و تاکید کرد که باید آشکارا به آنکارا بگوییم که تو نامزد عضویت نیستی.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۷    
عناصر پلیس رژیم صهیونیستی، از ترس هدف قرار گرفته شدن توسط مبارزان مقاومت فلسطین در قدس اشغالی از خدمت نظامی در این شهر خودداری کرده اند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۷    
علی نصیریان با ابراز ناخرسندی از ایجاد بازار سیاه برای بلیت های نمایش اعتراف گفت: شاید بهتر باشد برنامه ریزی شود تا اگر قرار است کسی بلیت خود را گران تر بفروشد به جای بازار سیاه به همت عالی گذاشته ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۱    
نماینده سوریه در سازمان ملل از شورای امنیت خواست که به "مدارکی درخصوص صادرات سلاح از بلغارستان برای گروههای تروریستی با استفاده از ناوگان هوایی عربستان و جعل اسناد با این هدف" توجه کند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۰    
در روزهای پایانی هفته با پخش فیلم های تلویزیونی و سینمایی همچون مهاجر، نفوذی و ماهی سیاه کوچولو همراه خواهیم بود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۶    
این آمریکایی ها هستند که باید بگویند چرا از آن سوی دنیا به اینجا آمده و رزمایش به راه می اندازند؟ می گویند ایران در خلیج فارس رزمایش نداشته باشد ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۴    
از آسمان در برنامه این هفته خود که جمعه 6 مرداد ماه از شبکه دو سیما پخش می شود؛ زندگی پر شور بسیجی مخلص شهید حسین معز غلامی را روایت می کند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۴    
7 روز از ماجرای ربوده شدن نوزاد 8 ماهه ای به نام بنیتا گذشت و درحالی که همه در انتظار بازگشت دخترکوچولو به خانه اش بودند، کشف جسد او باعث بهت و ماتم شده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۸    
مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا برای اینکه تبدیل به قانون شود، باید عینا به تصویب سناتورها برسد و نهایتا رئیس جمهوری نیز باید آن را امضا کند، اما در صورت وتو توسط رئیس جمهوری ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۰۸    
استاد محمد عبدالوهاب طنطاوی قاری برجسته مصری امروز 4 مرداد در هفتاد سالگی درگذشت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۵:۳۸    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درباره اعمال این تحریم ها مطرح می کند: لایحه ای که ما امروز با اکثریت آرا تصویب کردیم یکی از گسترده ترین بسته های تحریمی در طول تاریخ است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۵:۱۳    
روزنامه اصلاح طلب اعتماد در انتقاد از دولت روحانی در عرصه رفاه اجتماعی و جلوگیری از گسترش فقر؛ به رقم بالایی اشاره می کند که توسط وزیر رفاه هزینه شده ولی فایده ای در کشور نداشته است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۳۰    
دبیرکل جنبش حزب الله لبنان چهارشنبه شب طی اظهاراتی تلویزیونی، پیرامون نبرد مقاومت با تروریست ها در منطقه عرسال لبنان به سخنرانی پرداخت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۰۶    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: نگاهی که آقای قالیباف به موضوع اصولگرایی دارد، نگاه واگرایی نیست؛ بلکه استفاده بهینه وضعیتی است که در اختیار ما است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۰۶    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: وضع تحریم های جدید آمریکا دست رد به سینه کسانی است که همچنان تصور می کنند عادی سازی روابط با آمریکا می تواند مشکلات کشور را رفع کند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۰۰    
محمود واعظی توضیحاتی درباره دیدار اخیر فرماندهان عالی رتبه سپاه با رئیس جمهور ارائه کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۰۰    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: دولت ترامپ بیش از گذشته نسبت به رویکردهای نظامی خود در محیط انقلاب اسلامی دقت و مراقبت داشته باشد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برخی فیلم های در حال اکران چندین بار اصلاح شدند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۰۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تشکیل 21 تیپ هجومی در ساختار نزاجا خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۰۰    
نمازجمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی اقامه خواهد شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۵    
وزیر نیرو درباره خروج آمریکا از توافق نامه پاریس و احتمال خروج ایران از این توافق نامه گفت: خروج از توافق نامه مانند آمریکا به نفع ما نیست.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رئیس جمهور محترم می بایست سپاه و بسیج را به عنوان یکی از مولفه های قدرت ملی باور داشته باشند که این باور هم وجود داشت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۵    
نماینده مسیحیان آشوری در مجلس گفت: رئیس جمهور برای معرفی وزرای کابینه دوازدهم هیچ مشورتی با نمایندگان اقلیت های دینی نداشته است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای اینکه مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه حل شود چاره ای جز این نخواهد بود که مردم را در این صحنه ها مشارکت دهیم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۵    
رئیس جمهور گفت: نظام، رهبری شجاع و دولت مقتدر جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران هرگز تحت تأثیر توطئه ها و تحریکات قرار نمی گیرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۵    
رئیس مجلس موفقیت نیروهای مقاومت در سرکوب تروریست ها را یک حرکت ارزشمند ارزیابی کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۴۹    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: موضوع تومان بعد از تصویب مجلس عملیاتی می شود و قرار نیست اسکناس های موجود جمع شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۴۹    
وزیر ارتباطات گفت: در دولت دوازدهم وزیر ارتباطات نخواهم بود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۴۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در دولت آینده من به عنوان وزیر نخواهم بود، چون درخواستم این بود که مسئولیت سبک تر باشد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۴۹    
معاون پارلمانی رئیس جمهور در باره تفکیک وزارتخانه ها گفت: به نظر می رسد رئیس جمهور وزرای پیشنهادی را براساس ساختار موجود ارائه دهد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۴۹    
هیئت دولت لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری را تصویب کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۴۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رفتارهای ضدایرانی کنگره آمریکا با واکنش قاطع مجلس شورای اسلامی مواجه خواهد شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۴۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس درباره دیدار این هیئت با رئیس جمهور برای رایزنی درباره کابینه گفت: تاکنون زمانی برای این دیدار تعیین نشده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۰    
فروش ارز زیارتی در شعب منتخب بانک ملی ایران آغاز شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۰    
رئیس شورای شهر تهران آخرین روند رسیدگی قانونی به اعتراض کاندیداهای شورای شهر را تشریح کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۰    
حجت الاسلام علوی درباره امنیت شغلی خبرنگاران اظهارنظر کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۰    
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تمام نقاط حساس دشمنان تحت اشراف اطلاعاتی قرار دارد و هر زمان بخواهیم آنها مورد هدف قرار می دهیم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۳    
مسئولان معاونت های فرهنگی و تعلیم و تربیت و سازمان بسیج هنرمندان معرفی شدند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۳    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: با فروپاشی خلافت خودخوانده داعش در موصل، شکست کامل راهبردها و سیاست های استکبار، صهیونیسم و جاهلیت قبیله آل سعود گریزناپذیر است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۳    
نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس از ارائه گزارش کمیسیون متبوعش درباره قرارداد توتال به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۳    
مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی در سراسر کشور در 23 رشته تحصیلی بدون آزمون دانشجوی کاردانی بدون آزمون جذب می کنند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۳    
زنگنه گفت: فعلا طرحی برای سهمیه بندی بنزین نداریم و باید تأمین کنیم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۷    
محبی با تاکید بر ابهامات پیشنهاد توزیع موادمخدر دولتی گفت: نحوه توزیع، محدودیت سنی، محل و نوع موادمخدر دولتی و نحوه اجرای قانون به شکل دائمی یا آزمایشی باید مشخص شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۷    
عضو شورای مرکزی مجمع مدرسین و محققین خبر ادغام این تشکل را با مجمع روحانیون مبارز تکذیب کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری نشست ویژه این کمیسیون برای بررسی تحریم های جدید آمریکا علیه ایران در روز شنبه هفته آینده خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۷    
مرحوم آقای هاشمی در روزانه نویسی سال 68 مدعی است: "موسوی خوئینی ها آمد؛ خودم ایشان را خواستم ... از رهبری رنجیده، به خاطر این که ایشان را رئیس قوۀ قضائیه نکرده است."
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۱    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از تقدیم گزارش نهایی این دوره از انتخابات به رئیس مجلس خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۱    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از تشکیل کمیته بررسی برگزاری انتخابات الکترونیک در این کمیسیون خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۱    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از تشکیل کمیته ای برای کمک به تدوین لایحه جامع نظام انتخابات خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۱    
عضو منتخب شورای شهر تهران گفت: هیچ یک از 7 گزینه ها برای تصدی شهرداری تهران منصرف نشده اند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۱    
مجلس خبرگان رهبری به مناسبت دهمین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله مشکینی رئیس فقید مجلس خبرگان پیامی صادر کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۰۴    
یکی از سرشبکه های عرفان حلقه در تبریز به همراه 8 عضو این گروه دستگیر شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۶    
بلیط های کاغذی کاخ گلستان با راه اندازی گیت بلیت الکترونیک، از این مجموعه تاریخی خداحافظی کردند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی ائتلاف امید سلامت در هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران درخواست کرد تا بازشماری آراء برای نفرات یازدهم و دوازدهم هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران صورت پذیرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۰    
در پی ریزش یک ساختمان چهار طبقه در هند دست کم 17 تن جان خود را از دست دادند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۳    
فلفل دلمه ای یکی از سبزیجاتی است که مادرها خیلی علاقه دارند از آن در بیشتر غذاهای شان استفاده کنند. در این مطلب هم طرز تهیه دو نوع غذا را به شما اموزش می دهیم که در آنها از فلفل دلمه ای استفاده شده ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۳    
مدیر اجرایی و سخنگوی المپیاد جهانی کامپیوتر 2017 با اشاره به میزبانی ایران، گفت: این المپیاد از شنبه در کشور برگزار خواهد شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۱    
طالبان حملات گسترده ای را از صبح امروز به شهرستان وانت وایگل ولایت نورستان آغاز کرده اند. نیروهای دولتی تسلط محدودی بر این ولایت دارند و احتمال سقوط آن دور از ذهن نیست.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۴۵    
از وطن به عنوان مادر دوم انسان یاد می شود اما مادر دوم برای ساکنین اقلیم کردستان عراق آغوش آرامی نبوده و موج مهاجرت مردم دوباره از سر گرفته شده و گفته می شود موج جدید مهاجرتی اکراد عراقی به غرب حتی ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۴۵    
معاون دادستان کل کشور می گوید داعش تمام هماهنگی های خود برای حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی را از طریق تلگرام انجام داده است ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۱    
تونل و زیرگذر ضربعلی زاده در منطقه 16 تهران صبح امروز با حضور قالیباف شهردار تهران و معاونان شهرداری و مردم منطقه به بهره برداری رسید.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۵    
بر اثر گسترش آتش سوزی در جنوب فرانسه، 10 هزار نفر مجبور به ترک خانه های خود شدند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۵    
در ادامه سفرهای وزیر بهداشت به استانهای کشور که با سفر به اردبیل، سفرهای هاشمی به آمار 267 سفر خواهد رسید، پروژه های مختلف سلامت افتتاح خواهد شد ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۳    
یک عضو کمیته روابط خارجی سنای روسیه خواستار پاسخ شدید مسکو به تحریم های جدید واشنگتن علیه این کشور شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۵    
در خصوص اخذ مالیات از املاک مشکلاتی وجود دارد که لازم است از سوی شهرداری و دولت مورد مذاکره و ارائه راه حل قرار گیرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۳    
شهردار تهران با انتقاد از برخی انتقادات از مدیریت شهری تهران، خواستار انتشار کارنامه فعالیت مدیریت منتقدان در 30 سال اخیر شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۷    
بر اساس گزارش جدید مرکز آمار، نرخ تورم روستایی در تیرماه سال جاری با رشد 0.3 درصدی به 8.8 درصد افزایش یافت
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۷    
وزارت نیرو اعلام کرد: با افزایش دما در هفته آینده، تمامی شرکت های صنعت آب و برق کشور در حالت آماده باش کامل خواهند بود
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۷    
در حالی که امارات به دنبال جبران قطع خرید میعانات از قطر از طریق منابع دیگر است، دو منبع آگاه گفتند، این کشور اولین محموله نفتی خود را از آمریکا وارد خواهد کرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۱    
سریال ناتمام کارخانه روغن نباتی جهان این بار به دلیل توقیف اموال کارخانه توسط تعدادی از کارگران اخراجی کابوس بیکاری را به واقعیت تبدیل کرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۱    
گروه تروریستی داعش در جدیدترین اقدام مضحکش، خرید و فروش گوشت مرغ و تلویزیون در ولایت جوزجان افغانستان را ممنوع کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۵    
خالد بن محمد العطیه با برشمردن کمک های ایران به دوحه، این کشور را تنها راه تنفس برای قطر پس از محاصره از سوی دیگر کشورهای عربی دانست.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۵    
بالگردهای نظامی روسیه برای انجام عملیات امداد و نجات همزمان با پرتاب فضاپیمای سایوز MS-05 در قزاقستان و سیبری مستقر شدند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۵    
معاونت مطبوعاتی با وجود اطلاعیه صندوق هنر مبنی بر نزدیک شدن به پایان مهلت ثبت نام در طرح ویژه بیمه تکمیلی خبرنگاران همچنان لیست اسامی اصحاب رسانه را به این صندوق ارسال نکرده تا شاید از این طریق تعداد ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۳    
این پسر مرا به داخل شمشادها و فضای سبز کنار خیابان کشاند و تهدید به آزار و اذیت کرد، وی می خواست مرا برباید و به جای خلوت تر برود که ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۳    
رئیس ستاد ویژه توسعه فن آوری نانو با اشاره به اینکه شواهد زیادی نشان می دهد مطالبات رهبری در حوزه دانش بنیان ها پاسخ داده نشده است ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۷    
تصاویر دو عامل ربدون دختر 8 ماهه که پس از سرقت خودرو و رها کردن کودک و خودرو در خیابان باعث مرگ او شدند، منتشر شد.
  • ۱