پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۷:۲۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرنکار 1 مرداد 1396 - khabarnegar.ir

خبرنکار 31 خرداد 1396 خبرنکار 31 تیر 1396 خبرنکار 1 شهریور 1396 خبرنکار 30 مهر 1396 خبرنکار 30 آبان 1396 خبرنکار 30 آذر 1396 خبرنکار 30 دی 1396 خبرنکار 30 بهمن 1396 خبرنکار 2 اسفند 1396 خبرنکار 1 مرداد 1396 خبرنکار 2 مرداد 1396 خبرنکار 3 مرداد 1396 خبرنکار 4 مرداد 1396 خبرنکار 5 مرداد 1396 خبرنکار 6 مرداد 1396 خبرنکار 7 مرداد 1396 خبرنکار 8 مرداد 1396 خبرنکار 9 مرداد 1396 خبرنکار 10 مرداد 1396 خبرنکار 11 مرداد 1396 خبرنکار 12 مرداد 1396 خبرنکار 13 مرداد 1396 خبرنکار 14 مرداد 1396 خبرنکار 15 مرداد 1396 خبرنکار 16 مرداد 1396 خبرنکار 17 مرداد 1396 خبرنکار 18 مرداد 1396 خبرنکار 19 مرداد 1396 خبرنکار 20 مرداد 1396 خبرنکار 21 مرداد 1396 خبرنکار 22 مرداد 1396 خبرنکار 23 مرداد 1396 خبرنکار 24 مرداد 1396 خبرنکار 25 مرداد 1396 خبرنکار 26 مرداد 1396 خبرنکار 27 مرداد 1396 خبرنکار 28 مرداد 1396 خبرنکار 29 مرداد 1396 خبرنکار 30 مرداد 1396 خبرنکار 31 مرداد 1396 
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۶    
شعارها و رقابت روحانی با نظام برای جذب رای هرکس و هر جور در همین اردیبهشت را یادآوری نمی کنم که غیر از الیاس حضرتی همه تان سکوت کردید یا از آن لذت بردید.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۴    
ممکن است دید شما 20 به 20 باشد، ولی با چند ساعت خیره شدن به صفحهٔ نمایشگر کامپیوتر دیدتان تار باشد، دودمه، گرد و غبار، آلودگی هوا چشم را تحریک و دید را تار می کند ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۴    
خط لوله انتقال گاز دامغان - نکا که زیرساختی مهم در تحقق بی نیازی کامل استانهای شمالی کشور از گاز وارداتی ترکمنستان است، هفته آینده به طور کامل به بهره برداری می رسد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۵    
فشار خون بالا بیماری خاموشی است و بدون هیچ علائم قبلی به طور ناگهانی بروز می کند که خطر بیماری و سکته قلبی و مغزی را به دنبال دارد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۵    
هموروئید ممکن است داخل مقعد (راست روده) باشد که به آن هموروئید داخلی می گویند و یا می تواند از زیر پوستی به بیرون مقعد بیاید که به آن هموروئید خارجی می گویند
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۰    
رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی افغانستان با انتقاد از رهبران حکومت وحدت ملی، ایجاد اصلاحات اساسی در ساختارهای امنیتی این کشور را ضروری دانست و اعلام کرد تسلیت گفتن دردی را از مردم دوا نمی کند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۵    
سفیر کره جنوبی در تهران گفت: 98 درصد محصولات صادراتی ایران به کره را نفت تشکیل می دهد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۷    
رادیو معارف همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) به تبیین شخصیت آن بانوی بزرگوار می پردازد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۱    
بنابر مستندات و شواهد متعدد، قطعنامه 1929 که دقیقا در سالگرد فتنه 88 تصویب شد، محصول تعامل راهبردی آمریکا و متحدانش درباره نحوه کمک به فتنه 88 در ایران بود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۳    
فصل نقل و انتقالات هندبال در اروپا و ایران در حالی سپری می شود که بازیکنان ایرانی با پیشنهادهای زیادی از سوی باشگاه های خارجی رو به رو هستند
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۱    
یک مسئول سازمان غذا و دارو با تشریح تصور اشتباه مردم نسبت به لیبل فارسی محصولات غذایی و آرایشی گفت: اصلا کار درستی نیست که مثلا به یک فارسی زبان بگوییم که برود انگلیسی و فرانسه و آلمانی و زبانهای ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۳    
دبیر پنجمین سوگواره عاشورایی عکس هیئت از برگزاری دومین تور تخصصی آموزش عکاسی در مردادماه سال جاری خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۶    
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در نشست کمیته مشترک سیاسی بر ضرورت رفع مشکلات بازرگانان و شرکت های ایرانی و لزوم تنظیم مقررات تسهیل کننده مناسبات تجاری تهران-بغداد تاکید کرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۶    
دیوید اندلمن از یادداشت نویسان روزنامه یواس ای تودی، در وبسایت شبکه تلویزیونی سی ان ان نوشت: سیاست ترامپ در قبال ایران بازی با آتش است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۰    
اتحادیه عرب از به تعویق افتادن نشست فوق العاده وزرای خارجه عرب برای بررسی اوضاع در شهر قدس و اطراف مسجدالاقصی، خبر داده است
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۱    
مشاور رئیس جمهور متنی همراه با شعر در کنایه به فرزند محمدرضا عارف نوشته است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۱۵    
واکنش های منفی به اظهارات پسر معاون اول دولت اصلاحات به گونه ای بوده که برخی عوامل دولت اصلاحات را نگران و وادار به اظهارنظر کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۹    
در تاریخ است که امام علی (ع) به خطبه ایستاد در حالی که با دست مبارکش،پیراهن خود را تکان می داد، پس از پرسش از چرایی این کار،حضرت فرمودند: این پیراهن را شسته بودم و پیراهن دیگری نداشتم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۹    
در حالی که دبیر کل و سخنگوی حزب کارگزاران در حال نهایی کردن طرح خود برای قبضه شهرداری تهران هستند، فائزه هاشمی عضو این حزب گفت اصلاح طلبان شورا نباید دچار اختلاف شوند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۹    
سه طیف اصلاحات و کارگزاران و تدبیر و امید بر سر ترکیب کابینه دوازدهم بدجوری با هم درگیر شده اند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۳    
برخی از اعضای شورای شهر پنجم تهران از توافق پنهانی کارگزاران با محمد علی نجفی برای شهرداری تهران انتقاد کردند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۵    
این روزها فضای اقلیم کردستان عراق تحت تاثیر رفراندوم اعلام شده از سوی مسعود بارزانی قرار گرفته است. شبکه های اجتماعی ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۵    
درپی پیش بینی افزایش 5 درصدی دمای هوا طی روزهای آینده، صنعت برق کشور در آستانه ثبت یک رکورد جدید مصرف و احتمال قریب به یقین قطع گسترده برق در صورت عدم صرفه جویی از جانب مردم قرار گرفته است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۱    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، گزارش کمیسیون اقتصاد را در خصوص لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور بررسی کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۴:۰۵    
پایگاه هاآرتص در مطلبی تحلیلی با اشاره به توقف پشتیبانی سازمان سیا از برخی از گروه های تروریستی در سوریه نوشت که دونالد ترامپ با این اقدام سوریه را به صورت رسمی تقدیم ایران و روسیه کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۳:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت عراق باید از تمامیت ارضی خود دفاع کرده تا در آینده شاهد یک عراق قدرتمندتر، امن و دموکراتیک درمنطقه باشیم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۲:۴۶    
وزارت علوم به نامه معاون حقوقی مجلس درباره اعتبار مصوبه سال 67 رشته محل های دانشگاه آزاد واکنش نشان داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۲:۲۸    
نایب رئیس تعامل و گفت وگو با رئیس جمهور درباره کابینه جلسه اعضای کمیته متبوعش با رئیس جمهور را تشریح کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۲:۰۴    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروه تنظیم بازار با فشار افراد خاص واردات برنج نامرغوب را آزاد کرده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۱:۴۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار سفیر روسیه بر لزوم توسعه همکاری های استراتژیک ایران و روسیه در موضوعات اقتصادی، سیاسی و امنیتی در عراق و سوریه تأکید کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۱:۲۲    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس دلایل تاخیر تصویب و زمان ارائه لایحه جامع قانون انتخابات را تشریح کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۱:۰۴    
با حضور وزرای دفاع ایران و عراق یادداشت تفاهم نامه همکاری های دفاعی و نظامی میان دو کشور به امضا رسید.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۴    
نویسنده کتاب "ملاصالح" از ترجمه این اثر به زبان عربی خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۴۰    
پسربچه 3.5ساله که ماجرای گم شدنش موجی از نگرانی شهروندان را ایجاد کرده بود ساعتی پیش به مأموران پلیس تحویل داده شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۴۰    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ خسارت مالی از زلزله 5.4ریشتری امشب در سیرچ گزارش نشده است، گفت: نیروهای امدادی در حال آماده باش هستند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۳۴    
249 نفر از شرکت کنندگان در آزمون اخذ مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث توانستند از آزمون کتبی عبور کنند. عده ای از آنها باید در آزمون شفاهی نیز شرکت کنند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۳۴    
زلزله ای به بزرگی 5.4 ریشتر سیرچ در استان کرمان را لرزاند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۳    
نمایش شب دشنه های بلند کاری علی شمس و نامه های عاشقانه از خاورمیانه به کارگردانی کیومرث مرادی در دور جدید اجراهای تئاتر مستقل تهران به روی صحنه می روند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۴۵    
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیشنهادات ارایه شده از سوی تیم های مختلف را بررسی می کند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۴۵    
تیم فوتبال اسکیلستونا در حضور دروازه بان ایرانی خود در هفته شانزدهم رقابت های لیگ سوئد به پیروزی رسید.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۳    
محسن محسنی نسب گفت: در تلاش هستیم با انجام اصلاحیه گفته شده از سوی شورای صدور پروانه نمایش در ارتباط با فیلم سینمایی شاخ کرگدن بتوانیم این فیلم را مهرماه سال جاری فیلم اکران کنیم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۳    
مدال برنز تور جهانی مراکش به تیم والیبال ساحلی ایران رسید.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۳    
درآمد نمایشگاه سی ام کتاب تهران براساس این موارد ذکر شده صفر بوده است و فقط حدود 400 میلیون تومان ظاهرا سرگران است که تشکل ها باید در مورد آن و هزینه کرد توضیح دهند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۳    
مراسم تقدیر از نخبگان قرآنی همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در فرهنگسرای هنگام برگزار می شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۵    
دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برای شکست دادن اوزاکای ژاپن هم قسم شده ایم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۵    
بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی، از آغاز فصل برداشت تاکنون، هفت میلیون و 100 هزارتن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۵    
رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: بر اساس آمار و اطلاعات بیش از 700 هزار اظهارنامه مالیاتی در شهر و استان تهران ثبت شده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۹    
مدافع جدید تیم نفت تهران گفت: با اعتمادی متقابلی که بین بنده و درخشان وجود داشت خیلی سریع به توافق رسیدیم و امیدواریم تیم با توجه به شروع بازی ها طی روزهای آتی هر چه سریع تر شکل بگیرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۹    
بعد از پایان تمرین امروز استقلال مگویان و مدیر برنامه هایش نشستی را با منصوریان برگزار کردند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۹    
مسابقات تیمی سابر قهرمانی جهان از فردا با حضور نمایندگان ایران پیگیری می شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۳    
سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به روند صدور ویزا برای زائران حج تمتع 96 گفت: تاکنون بیش از 22 هزار ویزا برای زائران ایرانی بیت الله الحرام صادر شده و این روند با قوت درحال انجام است .
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۳    
دولت بریتانیا، روز سه شنبه 150 میلیون پوند به برنامه های تلویزیونی پرداخت کرد که در آزمون فرهنگی پذیرفته شده اند. این حرکت در راستای تشویق شرکت های خلاق است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۲    
ژنرال ارشد آمریکایی توقف انتقال سلاح به تروریست های سوریه را تایید کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۴    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه آسمان غالب نقاط کشور در روزهای آتی آفتابی و گرم خواهد بود، گفت: موج جدید افزایش دما از روز چهارشنبه تا دوشنبه هفته آتی پدید خواهد آمد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۷    
گفتمان موسیقی دفاع مقدس دومین نشست خود را در روزهای آینده در خبرگزاری تسنیم برگزار می کند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۷    
نظرسنجی ها نشان می دهد میزان رضایت مردم آمریکا از نامحبوب ترین رئیس جمهور این کشور همچنان سیر نزولی دارد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی ارتش اسرائیل در گفتگو با اسپوتنیک ادعا کرد رژیم صهیونیستی با حضور نیروهای ایرانی در مناطق کاهش تنش در مرز سوریه مخالف است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۷    
سعد الکعبی در گفتگو با الجزیره به اظهارنظر درباره نقش انرژی در تنش های اخیر کشورهای عربی پرداخت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۷    
سرگئی لاوروف اخبار جنجالی پیرامون دیدار روسای جمهور آمریکا و روسیه در اجلاس گروه بیست را به تمسخر گرفت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۷    
اعضای تیم امید ایران و عمان به سفتی زمین ورزشگاه عمرزاخوف به مسئولان برگزار کننده مسابقات اعتراض کردند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۷    
تیم ملی والیبال ساحلی ایران در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مراکش، مغلوب قطر شد و به دیدار رده بندی این رقابت ها راه یافت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۰    
ستاره ایتالیایی تیم فوتبال پاری سن ژرمن گفت: ممکن است از پاریس بروم اما مقصدم بارسلونا نیست.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۴    
بررسی وضعیت بارش در حوضه های درجه دوم آبریز کشور نشان از توزیع نامتناسب و نامتوازن بارش ها در حوضه آبریز خلیج فارس و دریای عمان به عنوان پربارش ترین حوضه آبریز کشور دارد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۴    
ارزش معاملات روز جاری بازار مشتقه بورس انرژی ایران، به 24 میلیارد و 759 میلیون ریال بالغ شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۴    
نمایندگی فائو در ایران اعلام کرد: بر اثر جنگ داخلی و نابودی زیرساختهای کشاورزی، 6.9 میلیون نفر سوری همچنان از داشتن وعده غذایی بعدی مطمئن نیستند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۲    
یک خودروی پورشه حین حرکت در بزرگراه شهید همت آتش گرفت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۲    
معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از برپایی جشن دختر ماه با شعار دختر بیدار امروز؛ مادر موفق فردا خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۶    
حوزه سلامت به علت آنکه با جان و سلامت افراد ارتباط دارد و می بایست از ایجاد تقاضای القایی خودداری شود ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۱    
معاون سازمان اوقاف با بیان اینکه سازمان اوقاف طبق تفاهم نامه امضاء شده، با دیوان وقف شیعی ( اوقاف و امور خیریه عراق) همکاری دارد ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۱    
رئیس کارگروه محتوایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با بیان اینکه عناوین روزهای دهه کرامت 96 اعلام شد ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۱    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش گفت: کودکی را به قیمت آزمون های مختلف از بین می بریم و والدین اصرار دارند که ذهن آنها را با تست و فرمول پرکنیم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۱    
پرواز آمستردام -آلماآتی به دلیل مست بودن خلبان لغو شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۱    
روز حادثه در اتاق باغ نشسته بودیم و من از قبل یک اسلحه کلاشنیکف تهیه کرده بودم، در حال صحبت با ادریس بودم که اسلحه را مسلح کرده و به طرف ادریس به صورت رگباری شلیک کردم ....
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۱    
فیلمنامه زیر سقف دودی با گرفتاری های عدیده ای دست و پنجه نرم می کند و خط روایی فیلم، به صورت تخت و هیچ منحنی مشخصی برای گره افکنی و گره گشایی پیش می رود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۶    
گلچهر دامغانی هنرمندی است که دلزده از فضای اواخر دهه هفتاد عازم فرانسه شد تا از نو شروع کند. او در از تجربیاتش دانشجوییش در فرانسه می گوید و اینکه چگونه مذاکرات برجام اعتماد به نفس ایرانیان خارج از ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۶    
کتاب مستند داستانی به باغ همسفران گزارشی است از زندگینامه شهید حاج احمد باقری فرمانده اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان در فاصله زمانی سال های 58 تا 67.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۸    
بیش از 500 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه دومین جشنواره فیلم سلامت رسید.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۶    
فیلم سینمایی زار ساخته نیما فراهی در فهرست بهترین فیلم های ترسناک جهان در سال 2017 قرار گرفت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۶    
خواننده کتاب خاطرات و گفت وگوهای سیاسی حس می کند چیز تازه یا مهمی پس از مطالعه آن دستگیرش نمی شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۶    
ایستادن باید به صورت صحیح باشد یعنی پاها باید به اندازه 8 cm از هم فاصله داشته باشند - مراجعه به بهترین متخصصین شرکت تولید تجهیزات ارتوپدی فنی R&R و انجام حرکات اصلاحی و ورزش های مناسب صافی کف پا
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۵    
جان هرد بازیگر فیلم سینمایی تنها در خانه درگذشت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۵    
دشمن از ابتدای تحقق انقلاب اسلامی از هیچ کوششی در جهت به گِل نشاندن کشتی انقلاب و خشکاندن این نهال نوپا فروگذار نکرده و شاید پروژه نفوذ فرهنگی و رواج بی بندوباری در جامعه ریشه در کم کاری هایی داشته ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اقدام نظامیان اشغالگر در منع ورود نمازگزاران مسلمان به محوطه مسجد الاقصی را به شدت محکوم و تأکید کرد که قدس شریف تا ابد متعلق به مسلمانان و فلسطینیان است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۷    
بازیکن برزیلی تیم فوتسال مس به دلیل اینکه نتوانست برای همسرش در ایران تیم پیدا کند، قراردادش را فسخ کرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۱    
شاخص کل قیمت تولیدکننده در سالهای 1391 تا 95 به ترتیب 128.7، 164.9 ،190.2 ،197.6 ، 209.4 و درصد افزایش آنها نسبت به سال قبل (تورم سالانه) به ترتیب برابر با 28.7 ،28.1 15.4 ،3.9 و 6 درصد است
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۵    
سجاد شاکری شعری به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی نژاد سروده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۵    
آنتوتی اسکاراموچی که به تازگی مدیر ارتباطات کاخ سفید شده است، پیشینه ای سرشار از فعالیت مالی، سیاسی و رسانه ای داشته است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس دبیرخانه کمیسیون فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی با بیان اینکه اینکه بعد از سال 90 که رهبری مطالبه 10 میلیون حافظ قرآن کردند هیج حمایت خاص و ویژه ای نشد ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۵    
وزیر صهیونیستی خواستار صدور حکم اعدام مجری عملیات استشهادی در غرب رام الله شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۵    
باشگاه سپاهان در مورد استفاده باشگاه ذوب آهن از ورزشگاه نقش جهان برای بازی های خانگی تیم اصفهانی تصمیم گیری کرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۱    
طرح اوپک و روسیه برای مهار مازاد عرضه موجود در بازار نفت، آنطور که آنها امیدوارم بودند پیش نرفته، اما احتمال کمی وجود دارد که بزرگترین تولید کنندگان جهان در نشست فردا در سن پترزبورگ روسیه اقدامات ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۳    
پس از ناکامی بارسلونا در خرید وراتی، منچستریونایتد حاضر است با معاوضه مارسیال و پرداخت 60 میلیون پوند، ستاره ایتالیایی را به اولدترافورد آورد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۳    
از چهارشنبه گذشته کامیک کان سن دیگو آغاز به کار کرده و علاقه مندان به کتاب های مصور، فیلم ها و بازی های مرتبط به این حوزه سه روز پر خبر را سپری می کنند ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۱    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار ، مراکز دینی و مساجد بیشتر سهم از حملات رژیم صهیونیستی را به خود اختصاص داده و این رژیم بعد از ناکامی در تسلیم کردن نیروهای مقاومت چاره ای جز موشک باران برایش باقی ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۵    
بر اساس قرارداد همکاری امروز در تهران، تا نیمه نخست مرداد امسال راه آهن ایران و افغانستان به یکدیگر متصل خواهند شد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۹    
شبکه تلویزیونی ورزش شب گذشته رقابتهای نجات غریق لهستان را روی آنتن برد. پخش بیشتر این گونه رقابتها می تواند در کاهش غرق شدگان سواحل کشورمان بسیار موثر باشد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۳    
آینده سریال محبوب بریتانیایی ها در هاله ای از ابهام قرار دارد. همه عوامل، به ادامه آن علاقه دارند اما این اصلا دست خودشان نیست.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۷    
در شهر سن آنتونیو آمریکا 8 جسد از پشت یک تریلر تراکتور کشف شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۱    
هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، محمد فاضلی؛ مدیرمسئول روزنامه ایران را در خصوص اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی، مجرم شناخت و در عین حال وی را مستحق تخفیف دانست.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۱    
ترکیب تیم فوتبال امید ایران در دیدار مقابل امید عمان مشخص شد