یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۵May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 11 اردیبهشت 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 2 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 3 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 4 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 5 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 6 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 7 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 8 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 10 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 11 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 12 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 13 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 14 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 15 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 16 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 17 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 18 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 19 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 20 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 21 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 22 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 23 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 24 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 25 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 26 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 27 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 28 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 29 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۲    
ویشکا آسایش در صفحه اینستاگرامش تصویری به اشتراک گذاشت و نوشت: در دشت هویچ گرچه خبری از هویج نبود!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۲    
تیم فرانکفورت که احسان حاج صفی را در اختیار دارد این روزها شرایط مساعدی در بوندس لیگای دو ندارد و در حال سقوط به دسته پایین تر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۲    
فرشید رجبعلی این کاریکاتور را در ضمیمه نیش خط روزنامه قانون منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۶    
مقام های شهر لندن اعلام کرده اند بلند ترین و طولانی ترین سرسره جهان سرانجام روز 4 تیر افتتاح می شود. برای امتحان این سازه 177 متری از همین حالا خیلی ها در حال خرید بلیط هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۸    
عکسی از فرزاد مجیدی به دست آمده که او در تمرین استقلال عدد" 6" را نشان داده است.عکس :امیرحسین خیرخواه
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۶    
ورزش سه نوشت:گروه بندی تیم ها در مسابقات جوانان جام ملت های آسیا در سال 2016 مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۶    
مهناز افشار در صفحه اینستاگرامش تصویر زیر را با توضیح آخرین اجرای تئاتر دکلره در جمع هموطنان عزیز در مونتریال به اشتراک گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۷    
واحد مرکزی خبر نوشت: محمد بن سلمان مایل است پیش از مرگ پدرش بر تخت بنشیند زیرا پس از پدرش جانشینی را از دست خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۷    
جادوگر در تمرین تیم خونه به خونه پا به توپ شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۲    
رییس فدراسیون وزنه برداری نوشت:علی مرادی گفت: این پیروزی ها را باید فراموش کنیم و با جدیت خیلی بیشتر باید به فکر موفقیت در المپیک ریو باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۹    
نامیبیا در جنوب غربی آفریقا کشوری با طبیعتی شگفت انگیز است. عکس روز نشنال جئوگرافیک به یکی از نقاط دیدنی این کشور اختصاص پیدا کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۶    
سایت فدراسیون وزنه برداری نوشت:انوشیروانی گفت: کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا شاید در این شرایط کارنامه قابل قبولی باشد اما برای من راضی کننده نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۷    
با انتخابات روز گذشته، پرونده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسته شده و کمتر از یک ماه دیگر صاحبان جدید کرسی های بهارستان بر صندلی خود تکیه زده و در طی 4 سال آتی مهم ترین تصمیمات را در مورد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۷    
ماکی ماکی بعد از پلوتو و اریس سومین سیاره کوتوله ی منظومه ی شمسی است. به تازگی محققان فهمیده اند که این سیاره کوتوله یک قمر دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۳    
تسنیم نوشت:فولادی ها در دربی اهواز موفق به شکست دادن استقلال اهواز شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
واحد مرکزی خبر نوشت: هم اکنون وضعیت مرکز بغداد به حالت عادی باز گشته و حرکت خودروها در سطح شهر عادی شده است و فقط اطراف منطقه سبز بسته شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۴    
همشهری آنلاین نوشت: تیم پیک فضانورد بریتانیایی آزمایش پیچیده کنترل از راه دور یک روبات روی زمین را از ایستگاه فضایی بین المللی با موفقیت به پایان رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۸    
ساخت جنگنده لاکهید مارتین اف-35 لایتنینگ 2 یکی از جنجالی ترین پروژه های نظامی با هزینه بیش از 400 میلیارد دلار بوده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۸    
تسنیم نوشت: فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد که نخست وزیر عراق دستور مقابله با هرگونه تلاش برای تعرض به اموال عمومی را صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۲    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دنیا انتظار داشت که آمریکا در اجرای برجام نیز مانند تصویب آن کوشا باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۲    
در فیلم زیر یک محیط بان خرطوم بچه فیل را ماساژ می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۵    
کابران مشکلات خود را اعلام کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۵    
ایسنا نوشت: محققان دانشگاه ایالتی آیوا با ساخت ذرات میکروسکوپی فلز مایع، فرایند لحیم کاری و اتصال مدارهای الکتریکی را در شرایط معمولی و در دمای اتاق امکان پذیر ساختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۲    
بدون شک، یکی از ویژگی های مرحوم شهید مطهری، شهامت وی بود. بخشی از این شهامت، در انتقاد وی از نهاد روحانیت بود، و در این باره فراوان گفت و نوشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۹    
سکونت 10 میلیون نفر در بافت فرسوده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۰    
صاحب نعمت الهی اظهار کرد:دو فرزند 8 و 12 ساله که در درون خودروی وانت بودند که به خودرو به دره سقوط می کند و به علت این بی احتیاطی فرزند 8 ساله خانواده فوت کرده و جهت مراحل پزشک قانونی به دهدشت اعزام ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۱    
ایسنا نوشت: رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به وقوع سه تخلف در حوزه های انتخابیه مهرآباد، رودهن و قدس در مرحله دوم انتخابات گفت: متخلفان پیش از هر اقدامی دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۹    
استقلال اهواز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با نتیجه سه بر دو به فولاد باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
رئیس مجلس سنای بلژیک که در رأس یک هیئت پارلمانی به منظور دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان به ایران آمده است، عصر امروز با دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۹    
مارکوس کلین مدیر شبکه توزیع جهانی شرکت دایملر و مرسدس به همراه آندرس بکس مدیر خدمات جهانی مرسدس به اتفاق مدیران شرکت ستاره ی ایران نماینده ی رسمی مرسدس بنز در ایران از گروه خودرویی برادران دلیلی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۳    
دو تغییر باعث شده تا کتابخوانها و کتابخرها امسال از برگزاری نمایشگاه کتاب، گلایه مند باشند. آنها می گویند راه دور نمایشگاه شهر آفتاب و روش جدید نصب اپلیکشین خرید بن کتاب و رفتن به بانک شهر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۷    
ایسنا نوشت: رسانه های عراقی از دیدار رهبر جریان صدر عراق با مرجع عالی قدر شیعیان عراق خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۱    
کمیته انضباطی نرخ سال جدید را اعلام کرد؛ نارنجکی 15 میلیون تومان!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۱    
درحالی که فدراسیون کاراته در تب و تاب انتخاب رئیس خود به سر می برد، زمزمه ی انتخاب سرمربی در این برهه برای کارشناسان امری سئوال برانگیز شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۲    
العالم نوشت: منابع عراقی از خروج سریع حیدر العبادی نخست وزیر عراق از منطقه امنیتی و دیپلماتیک موسوم به منطقه سبز درمرکز بغداد و عزیمت او به مکان دیگری خبردادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۶    
محسن جلال پور در یادداشتی تلگرامی با عنوان زیر پوست پول نوشت: بیش از 20 درصد کل نقدینگی کشور در اختیار موسسه های غیر مجاز قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۶    
خیلی ها پیش می آید که با وجود خوردن وعده های غذایی روزانه باز هم در طول روز احساس کم بودن انرژی می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۷    
ایسنا نوشت: رهبر جریان صدر که به اوضاع سیاسی نابسامان و فساد در کشورش اعتراض دارد از هواداران خود خواست همچنان در خیابان های پایتخت بمانند و به تحصن خود ادامه دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با رئیس اتاق صنایع استانبول ضمن گفت و گو درباره نتایج کمیسیون مشترک اقتصادی ؛ افزایش همکاری در صنایع مختلف با کشور ترکیه را نیز خواستار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۱    
مجموعه تئاتر شهر با 4 نمایش روی صحنه،تماشاخانه سنگلج با دو نمایش و خانه نمایش اداره تئاتر با یک نمایش، آمار تماشاگران هفته گذشته خود را اعلام کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۸    
ایسنا نوشت: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از "خودکشی مردی 65 ساله" در پل عابر خیابان میرداماد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۲    
سلیم الجبوری رئیس مجلس نمایندگان عراق از مقتدی صدر رهبر جریان صدر خواست معترضان را از ساختمان پارلمان خارج کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۹    
ایران در چهل و ششمین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی قاره کهن در تاشکند ازبکستان نایب قهرمان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۹    
مخالفان دونالد ترامپ، کاندیدای جنجالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در کالیفرنیا دست به تظاهرات زدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۹    
کارفرما نمی تواند پس از مرخصی زایمان تا دو سال اخراج کند و اگر کسی مشکل دارد در هیات های حل اختلاف رسیدگی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۶    
جلسه مشترک سهامداران عمده شرکت مخابرات ایران با اعضای جدید هیات مدیره این شرکت و همراه اول، با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نهم اردیبهشت سال جاری در ساختمان مرکزی وزارت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد: پس از تعیین اعضای هیئت مدیره مخابرات و برگزاری جلساتی در سازمان تنظیم مقررات امیدواریم در یک ماه آینده تعرفه های جدید تلفن ثابت اعلام شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۶    
تسنیم نوشت: منابع عراقی از به تعویق افتادن جلسه امروز پارلمان عراق به زمان دیگر خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
تحقیق درباره تصاویر منتشر شده از مردی که به صورت حلق آویز از یک پل عابر پیاده در خیابان میرداماد، حد فاصل خیابان ولیعصر و آفریقا کشف شده، در حالی آغاز شده است که هنوز هیچ نهاد رسمی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۴    
سروش صحت نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون می گوید که انتقال نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب از ورود آدم هایی که برای خوردن ساندویچ و نوشابه به نمایشگاه می آمدند، جلوگیری می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۸    
استاندار بوشهر گفت: موهبت خلیج فارس ظرفیت مهمی برای توسعه استان بوشهر فراهم کرده که در این زمینه طرح های توسعه ای بر محور گردشگری دریایی، آبزی پروری و تجارت دریایی تدوین شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۹    
میزان نوشت: میزان گرد و غبار در شهرکرد امروز به مرز هشدار رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۶    
پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو نوشت:در بخش آب و انرژی دو کشور مصمم به همکاری های بیشتری هستیم و دولت و شرکت های خصوصی کره جنوبی تمایل دارند وارد بازار ایران شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۰    
روابط عمومی کل سپاه از شهادت سرهنگ دوم پاسدار حسن اکبری یکی از افسران سپاه ولی امر (عج) در حین اجرای ماموریت آموزشی و تمرینی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۴    
تکلیف تنها نماینده باقی مانده حوزه انتخابیه شیراز و همچنین دو نماینده مردم میاندو آب، شاهین دژ و تکاب هم مشخص شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۴    
تسنیم نوشت: درگیری دو پسر جوان برای ازدواج با یک دختر منجر به قتل یکی از آ نها شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۵    
ایرنا نوشت: استاندار اصفهان گفت: ابطال آراء منتخب سوم اصفهان، ماده قانونی صریح، روشن و شفافی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۲    
تسنیم نوشت: مرد شیشه ای که فقط کیف و گوشی زن ها را سرقت می کرد، دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۹    
در دسته فوق سنگین مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا بهادر مولایی طلای دو ضرب و برنز مجموع را گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۷    
ایسنا نوشت: طرحی برای نام گذاری روز 26 می به اسم جان وین ستاره فیلم های وسترنی همچون جویندگان در آمریکا، به دلیل اظهارات نژادپرستانه این بازیگر در زمان حیاتش رد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۱    
سرمربی پرسپولیس گفت: بحث انگیزه در تیم من جای سوال ندارد. با 80 هزار تماشاگر نمی شود انگیزه نداشت. با این هواداران فقط برای پیروزی و قهرمانی می جنگیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۶    
این دیدار با حضور دکتر مجربی به همراه مهندس طهماسبی نایب رییس اول سازمان و مهندس سیروسی از اعضای هیات مدیره و مهندس سیکارودی و روابط عمومی و مدیر امور عضویت و پروانه اشتغال سازمان در دفتر دکتر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۶    
بارش برف و یخبندان در اواسط بهار بخش های مختلف انگلیس را سفید پوش کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دبیر کل حزب کارگزاران گفت: با ترکیب مجلس دهم دولت بهتر از گذشته برنامه هایش را اجرا خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
اختلافات مجید جلالی و مدیرعامل سایپا باعث شد دست این تیم در اعلام رقم قراردادها رو شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان می گوید که نگاه نیروهای فرامنطقه ای به عراق یک نگاه راهبردی در چارچوب منطقه است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۶    
اگرچه استانداری های سراسر کشور نتایج مورد تاییدشان در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم را ارائه داده اند، اما ستاد انتخابات کشور هنوز در مورد 4 کرسی، نتایج نهایی را اعلام نکرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۴    
معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید سه شنبه آینده - 21 اردیبهشت ماه 1395 - به استان کرمان سفر می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
مروری بر ادوار مختلف مجالس شورای اسلامی نشان می دهد که در خوشبینانه ترین حالت، تنها 39 درصد نمایندگان هر دوره شانس ابقا شدن در دوره بعدی را داشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۸    
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 16 اردیبهشت ماه و با حضور بیش از 1900 شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
ایسنا نوشت: مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: زمانی که مجید جلالی با این باشگاه قرارداد یک میلیارد و 200 میلیونی می بست آیا من شاخصه داشتم؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
رییس جمهوری در نشست شورای اجتماعی کشور، پرهیز از موازی کاری برای کاستن از آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و تأکید کرد: برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تقسیم کار ملی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
مهر نوشت: مدیر کل بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه استان تهران از نظر طلاق و ازدواج وضعیت مناسبی ندارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:قیمت انواع خودروهای دست دوم داخلی در بازار منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۴    
در اطلاعیه شماره 137 ستاد انتخابات کشور منتخبان حوزه انتخابیه رشت مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای که موفق به کسب اکثریت نسبی آرای صحیح در حوزه انتخابیه شده اند اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۴    
به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک و به منظور پاسداشت و نکوداشت کره زمین و حفاظت از منابع زیستی با شعار درختان برای زمین و زمین برای زندگی و با فراخوان عمومی و نصب پرده در سطح شهر کلاچای توسط مدیریت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۴    
نمایش “جزیره” به نویسندگی آثول فوگارد و کارگردانی رضا میرمعنوی هنرمند پیشکسوت و مطرح استان از 15 الی 30 اردیبهشت ماه در رشت به روی صحنه خواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تاکید بر اینکه خشک شدن باغ سیب کرج می تواند ضمن ایجاد گرد و غبار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان گفت: علت مرگ سفره ماهی های جزیره ناز گیر افتادن آن ها در تور صیادی بوده و بعد از بررسی های شیلات متخلف بودن یا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۴    
محمدرضا خباز در جلسه شورای مدیریت بحران استان سمنان گفت: باید حوادث غیر مترقبه را از تهدیدات به فرصت تبدیل کنیم
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۴    
تیم کبدی ساحلی ساری در فینال لیگ کشور با پیروزی مقابل اراک توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۴    
به مناسبت دهم اردیبهشت روز صنعت برق وروز جهانی کارو کارگر طی مراسمی و با حضور مدیران ،کارکنان و پیشکسوتان و کارگران شرکت برق منطقه ای سمنان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۲    
مشاور مقام معظم رهبری روز شنبه 11 اردیبهشت ماه با رئیس جنبش جهاد اسلامی و هیئت همراه دیدار و در خصوص آخرین وضعیت منطقه ای و مبارزه ملت فلسطین بحث و تبادل نظر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۷    
شب گذشته در برنامه هفت آیتم هفت نما که به اخبار حوزه سینما می پردازد پخش نشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۱    
مجلس دهم با حضور 17 بانوی نماینده، رکورد حضور زنان در پارلمان را شکست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت خارجه در گفتگو با خبرآنلاین وضعیت بحران سیاسی در پارلمان عراق را بررسی می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۵    
رییس اتاق صنایع استانبول همراه با 70 نفر هیات تجاری امروز در اتاق بازرگانی تهران نشستی برگزار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۲    
وحید هاشمیان ملی پوش سابق ایران پست آخر اینستاگرامش را حذف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۷    
سومین فصل برنامه تلویزیونی روزآمد از شبکه سراسری پنج سیما پخش خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۱    
رادیو کنگره همزمان با آغاز نخستین کنگره ملی 8000شهید استان گیلان از طریق استودیوی راه اندازی شده رادیو گیلان در میدان شهرداری رشت به طور زنده پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
آتش سوزی انبار سوپرمارکت مریخ با تلاش آتش نشانان سمنان مهار شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۵    
دکتر محمد جواد ظریف و خانم کریستین دوفرین رئیس مجلس سنای بلژیک آخرین راههای گسترش روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۲    
عالی ترین مقام قضایی استان البرز در واکنش به طرح و تصمیم گیری در مورد باغ سیب در شورای عالی شهرسازی کشور، تاکید کرد: در مورد آینده باغ سیب این مردم کرج هستند که باید تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۲    
معاون فنی و عمرانی شهردار کرج از افتتاح تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید بهشتی و خیابان میانجاده در آینده نزدیک خبر داد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۹    
شهردار کرج با اشاره به شروع دومین کارگاه مناسب سازی معابر شهری کرج، اجرای طرح های مناسب سازی برای تسهیل تردد افراد کم توانان و ناتوانان در شهر را نه تنها وظیفه ای مدیریتی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۹    
دومین کارگاه استانداردسازی معابر شهری با هدف ارتقاء سطح علمی سازندگان معابر شهری به همت معاونت برنامه ریزی و توسعه انسانی و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج و حضور اساتید و کارشناسان ژاپنی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری میزان نوشت؛ مدیرعامل پشین باشگاه پرسپولیس با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۱    
مجلس دهم در مقایسه با مجلس نهم با 75 درصد تغییر همراه بوده است و تنها 73 تن از نمایندگان مجلس کنونی موفق به راهیابی به پارلمان دهم شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۶    
رقابت های بسکتبال نواحی پنجگانه آموزش و پرورش و شهرستان های فعال در مقطع متوسطه در تبریز برگزار و تیم های اول تا سوم مشخص شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۶    
تیم فوتبال نیشکر هفت تپه در سری مسابقات چهار جانبه جام کارگری شمال خوزستان قهرمان شد.