جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۴May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 23 اردیبهشت 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 2 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 3 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 4 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 5 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 6 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 7 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 8 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 10 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 11 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 12 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 13 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 14 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 15 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 16 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 17 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 18 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 19 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 20 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 21 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 22 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 23 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 24 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 25 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 26 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 27 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 28 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 29 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاها، گفت: با افزایش قیمت کالاها مخالف هستم زیرا باید تمام جوانب امر اندیشیده شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
استاندار چهارمحال وبختیاری از افزایش 14.5درصد ی اعتبارات هزینه ای استان نسبت به سال گذشته خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۵    
طرفداران تیم فوتبال الجزایر در اقدامی جالب و به نشانه حمایت از فلسطینیان، پس از توقف بازی و خاموش شدن چراغ ها، با نور تلفن های همراه خود عبارت غزه را تشکیل دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۸    
استاندار لرستان عملکرد هلال احمر استان را مطلوب عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۰    
مردی که به دور از چشم همسرش با زنی دیگر قصد رفتن به سفرتفریحی را داشت توسط همسر خود دقایقی قبل از پرواز غافلگیر شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این جلسه با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی و اقدامات پیشگیرانه در ارتباط با خشکسالی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۰    
دکتر نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از اورژانس این مرکز بازدید بعمل آوردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۳    
دیپلمات پیشین کشورمان در رابطه با گزارش تحقیق و تفحص مجلس درمورد اتباع دوتابعیتی ایران نامه ای سرگشاده خطاب به رییس مجلس و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۹    
سایت فدراسیون کشتی نوشت: مصوبات جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد پس از برگزاری مرحله نهایی رقابت های انتخابی اعلام و با درخواست صدور مجوز به قهرمانان غایب مخالفت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۴    
انتخاب نوشت: آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن فرمود آنچه یاد می گیرید مهمان شماست، لذا شرک ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۵    
پس از افزایش قیمت سکه و ارز در هفته های اخیر، قیمت ها برای دومین روز پیاپی نزولی شد؛ این در شرایطی است که صعود قیمت ها موجب شده است که مشتریان خرید طلا و سکه در بازار کم شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۶    
مراسم آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه های جمع آوری گازهای ارسالی به مشعل واحدهای بهره برداری مارون 3، مارون 6 و منصوری با حضور مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۳    
سرپرست شهرداری کرج از افزایش 33 درصدی درآمد این دستگاه در هفته های اخیر در بررسی آمارهای نقطه به نقطه خبر داد و گفت: اگرچه این افزایش درآمد امیدوارکننده است اما نسبت به رکودهای درآمدی روزهای جاری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۷    
یک خانم سکاندار مدیریت دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری آذربایجان غربی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۳    
روز گذشته در ابتدای جاده خاوران به سمت شرق یک دستگاه کامیون کمپرسی به دلیل بی احتیاطی و بالا رفتن لگن کمپرسی، به زیر پل عابر پیاده گیر کرد که با تلاش آتش نشانان آزاد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۷    
ایسنا نوشت: مدیر بخش زلزله و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی روز گذشته اعلام کرد که نتایج مطالعات انجام شده نشان داده است که حدود 320 هزار متر مربع بافت فرسوده در محدوده حریم گسل های شهر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۴    
مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان از پلمب مطب دندانپزشک قلابی در رشت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۴    
برخی از جشنواره ها با چندین دوره برگزاری و یا برنامه ریزی صحیح و هدف گذاری مناسب و گروه اجرایی قوی بسیار موفق ظاهرشده و در کنار آن برخی دیگر از جشنواره ها صرفاً فقط برای برگزار شدن و عقب نماندن از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۲    
علیرضا حقیقی در لیست 35 نفره تیم ملی برای جام جهانی حضور ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۴۲    
خراسان نوشت: مردی دختر تهرانی را کشت و جسدش را قطعه قطعه کرد. سیروس - معروف به حمید - که برای ناشناس ماندن جسد، اندام های زن جوان را در دو کیسه زباله مشکی قرار داده بود، تصور نمی کرد ناخن های مصنوعی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۲۱    
فوران آتشفشان کیلاویا در هاوایی 35 ساختمان را ویران کرده و صدها ساختمان دیگر را در خطر نابودی قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۰۵    
شرق نوشت: دایی و خواهرزاده ای که به خاطر اختلاف دو هم دانشگاهی اقدام به اسیدپاشی کرده بودند، قبل از محاکمه موفق به اخذ رضایت از شاکی پرونده شدند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۰۳    
کیهان نوشت: در حالی که آمریکایی ها مرحله جدیدی از جنگ اقتصادی علیه کشورمان را با میانداری وزارت خزانه داری این کشور کلید زده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۶:۵۲    
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در سال گذشته بیش از 550 خبر در خصوص فعالیت های شرکت در نشریات مکتوب و خبرگزاری های استان منعکس شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۶:۵۲    
شهردار اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، آیین مذهبی معنوی استقبال از ماه مبارک رمضان به همت شهرداری اردبیل برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۶:۳۳    
نمایش آنتی گون به کارگردانی علی راضی این روزها در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۶    
60 کیلو هروئین در لرستان کشف و ضبط شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۶    
آلکساندر پانوف، خبرنگار روزنامه نووایا گازتا در گزارشی پیامد خروج آمریکا از برجام را مورد بررسی قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۶    
روزنامه کمرسانت در گزارشی به نقل از یک مقام پیشین آمریکایی نوشته است: تصمیم ترامپ بدترین اقدام در سیاست خارجی آمریکا بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۶    
تیم شارلوا با نتیجه 4-1 مقابل خنک شکست خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۴    
محققان ام آی تی فناوری جدیدی برای خودروهای خودران طراحی کرده اند که بدون وابستگی به نقشه به مکان هایی که تابه حال پا نگذاشته می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۴    
مهر نوشت: در واکنش به اقدام اهانت بار جمعی از سیاستمداران فرانسوی به قرآن کریم، ترکیه اعلام کرد که تدریس زبان و ادبیات فرانسه را در دانشگاه های این کشور متوقف می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری مهر نوشت: مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز یکشنبه در پیامی توییتری اعلام کرد: در روزها و هفته های پیش رو با 3 کشور اروپایی برای [تدوین] توافقی راجع به تمامی رفتارهای بد ایران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:روحانی در گفت وگوی تلفنی با ترزا می حفظ برجام بدون آمریکا را امکان پذیر اما بدون حضور و تامین منافع ایران، آن را غیرممکن خواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۵    
وزارت خارجه کشورمان تاکید کردکه تصمیم نابخردانه ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن شهرقدس به عنوان پایتخت صهیونیست ها و انتقال سفارت خود به آنجا، بر عزم فلسطین در مقابله علیه اشغالگری می افزاید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۱    
یکی از نمایندگان مجلس گفت: عصبانیت رژیم صهیونیستی و ترامپ از برجام و خوشحالی آنها از برهم زدن برجام نشانه کار بزرگ دلاورمردان دیپلمات کشور در مذاکرات است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۱    
هیأت دولت در جلسه روز یکشنبه به ریاست جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی قانون نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی را به تصویب رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۲    
رییس شورای رقابت معتقد است: : شناسایی نیازمندان در دنیا به طور عمده از طریق یک پایه مالیاتی به نام مالیات مجمع درآمد انجام می شود؛ آن هم با درصد بالای اطلاعات.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۵    
بر اثر انفجار انتحاری در سه کلیسا در شهر سورابایا واقع در جاوه شرقی این کشور 8 نفر کشته و 38 نفر دیگر زخمی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۵    
امید ابراهیمی هافبک ملی پوش استقلال در خصوص مصدومیت اش گفت: در مورد من باید تا روز بازی با ذوب آهن صبر کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۴    
ایسنا نوشت: حمید بقایی عصر امروز (یکشنبه) از بیمارستان به زندان اوین منتقل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۳    
میلاد زکی پور در خصوص دیدار پیش رو مقابل ذوب آهن گفت: ما در بازی دو گل می زنیم و با حمایت هواداران مان برنده می شویم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۸    
سومین جلسه دادستانی تهران در سال 1397 با حضور تعدادی از معاونان و قضات زن این دادسرا، روز شنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۵    
محسن ربیع خواه در خصوص مصدومیت داریوش شجاعیان کفت: دیدن مصدومیت شجاعیان حالم را بد کرد!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۹    
احمدرضا کاظمی نیازمندی های طنز امروزش را در کانال شهرونگ منتشرکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۹    
محمد صلاح با گلزنی مقابل برایتون یک رکورد عالی برای خودش ثبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۲    
در روز یکشنبه 23 اردیبهشت، مهم ترین خبرها به روایت جهانگیری از دستور ارزی رهبری اختصاص داشت. خبرهایی از چگونگی شهردار شدن افشانی و توافق هسته ای هم پربازدید بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۴    
کنایه وزیر ارتباطات به ممنوع التصویری خود و مجبور کردن افراد برای واگذاری سهام خود به صداوسیما را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۴    
کاربران زین پس قادرند از طریق بلوتوث، موبایل و تبلت خود را به کنترلر گیم استیم وصل کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۹    
تسنیم نوشت: امام جمعه بجنورد با اشاره به آسیب های اجتماعی در مدارس گفت: وضعیت حجاب و آرایش دختران در مدارس نامناسب شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۵    
نمایشگاه کشفیات و اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی، صبح امروز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه با حضور سردار سرتیپ دوم قادر کریمی در اداره پلیس مواد مخدر این استان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۲    
ایسنا نوشت :پس از قهرمانی فرنگی کاران، تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران هم بر سکوی قهرمانی ایستاد تا درخشش پسران نوجوان ایران در آسیا تکمیل شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۵    
نمایشگاه آثار مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور پایان یک داعش ، فردا افتتاح خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۰    
ایلنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دائما با منفی گویی ذهن جامعه را خسته کرد بلکه باید علل موفقیت خانواده های موفق پرسیده شده و این خانواده ها معرفی شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با رئیس جمهور سریلانکا فرمودند: جمهوری اسلامی ایران آماده تقویت دوستی و همکاری با دولت و کشور شماست و در این خصوص باید یادداشت های تفاهمی که امروز امضا شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۵    
میزان نوشت:سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اروپایی ها 60 روز فرصت دارند که تضمین های لازم را در خصوص تأمین منافع ایران و جبران خسارات خروج آمریکا را به ایران بدهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۲    
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی لرستان از شیوع بیماری برق زدگی نخود در استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۱    
فهرست 35 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای رقابت های جام جهانی 2018 روسیه از سوی سرمربی پرتغالی اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۶    
در اینفوگرافیک زیر شهرداران تهران پس از انقلاب اسلامی را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۹    
روبین کازان در آخرین هفته لیگ روسیه با گلزنی مهاجم ایرانی اش برابر کراسنودار مساوی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۸    
برج (Zen) در دبی مارینا در امارات متحده عربی دچار آتش سوزی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۶    
در این دیدار در خصوص طیف گسترده ای از موضوعات دوجانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی بویژه برجام گفت وگو و تبادل نظر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۴    
ایسنا نوشت: فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا، با حضور در دفتر جریان حکمت ملی عراق با "سید عمار حکیم"، رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق و رئیس جریان حکمت ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۳    
سه سریال سر دلبران ، پدر و رهایم نکن و همچنین برنامه هایی چون خندوانه در ماه رمضان روی آنتن می روند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۹    
ایرنا نوشت: معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از 94 درصد مصرف دارویی کشور تولید داخل است و برای تامین اندک اقلام وارداتی نیز مشکلی وجود ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۲    
کاربران شبکه های اجتماعی از فروش پیراشکی با روکش طلای خوراکی با قیمت 100 هزار تومان در تهران خبر می دهند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۰    
ایلنا به نقل از معاون اول رییس جمهور نوشت:اجرای سیاست های جدید ارزی امکان مدیریت بهتر کشور در شرایط جدید را فراهم کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۷    
قرارداد سه مربی کروات پرسپولیس امروز یک شنبه در محل باشگاه برای دو سال تمدید شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ویژه برنامه ماه و ماهی در لحظات افطار با اجرای گوینده رادیو جوان از شبکه یک روی آنتن می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۹    
اقتصاد بر خط نوشت: فرمانده انتظامی البرزاز کشف 218 هزار 60 دلارارز قاچاق از یک صرافی دراین استان کشف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۹    
تسنیم به نقل از مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ نوشت:مشترکان برق که به فکر اقتصاد برق هستند می توانند مصرف وسایل برقی خود را به بعد از ساعت 11 شب موکول کنند چرا که از 15 خرداد تا 15 شهریورماه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۹    
مراسم اهدای قرآن کتابت شده به موزه آستان قدس رضوی درهمایش کشوری سوادآموزی مشهد مقدس با حضور دالوند، معاون سوادآموزی لرستان انجام گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۹    
در سال های اخیر با میزان بارندگی و افزایش مصرف به مقدار قابل توجهی از ذخیره های آبی چه سطحی و چه غیرسطحی کاسته شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۴    
علیرضا رحیمی نه تنها در توئیترش که از تریبون مجلس هم به آتش زدن پرچم آمریکا در صحن علنی بهارستان اعتراض کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۴    
ایسنا نوشت: "ائتلاف الوطنیه" به رهبری ایاد علاوی امروز (یکشنبه) خواستار لغو نتایج انتخابات پارلمانی اخیر عراق و برگزاری دوباره آن در زمانی دیگر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در پکن با همتای چینی خود دیدار و گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۴    
انتخاب نوشت: عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی رییس دولت اصلاحات درباره تاثیر خروج آمریکا از برجام بر دو انتخابات آتی کشور می گوید: اگر جامعه مانند اردیبهشت 96 شور رای داشته باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
ایسنا نوشت: جلسه رسیدگی به پرونده مدیرمسئول روزنامه آفتاب یزد صبح امروز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
رییس باشگاه پاریسن ژرمن اطمینان دارد که نیمار در تابستان این تیم را ترک نخواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
ایسنا نوشت: رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: همراهی جهانی با ایران در زمینه برجام را باید به عنوان یک سرمایه تلقی کرده و برای مقابله با اقدامات ترامپ علیه کشورمان، وحدت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۴    
ایسنا نوشت: مسوول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان لیگ برتر از احتمال کسر امتیاز از باشگاه ملوان در فصل آینده در لیگ دسته اول فوتبال خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۷    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:یک قطعه زمین 130 متری در محدوده رشت با مبلغ 120 میلیون تومان به فروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۷    
محسن کوهکن نماینده ای بود که با فندک پرچم آمریکا را روز چهارشنبه هفته گذشته در جایگاه ناطقان آتش زد. او امروز وقتی با اعتراض علیرضا رحیمی مواجه شد که این اقدام را انقلابی گری نمی دانست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۴    
تعداد زیادی از شهرداران تهران دارای رزومه هایی از استانداری و فرمانداری در شهرها و استان های دیگر جز تهران بودند. غلامحسین کرباسچی، محمود احمدی نژاد، محمدحسن ملک مدنی و حالا محمد علی افشانی.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دفتر موسیقی وزارت ارشاد به انتشار خبر مجوز گرفتن جواد یساری و درج نام او به عنوان خواننده در پوستر یک فیلم سینمایی، واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات از بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس به عنوان یک بازی سخت و هیجان انگیز یاد کرد و گفت که در دیدار برابر رئال مادرید هم وقت کشی نمی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۱    
حسین راغفر اقتصاددان گفت: گروهی به بهانه افزایش نرخ ارز کالاها را گران می فروشند،در حالی که این غارت اموال مردم است.به نظرمن مساله اصلی بحرانی در کشور ما داخلی است و نه خارجی.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۶    
تسنیم به نقل از وزیر نفت نوشت:توتال هنوز چیزی در رابطه با خروج از پارس جنوبی اعلام نکرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۶    
صبح امروز رضوی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در پنجمین جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز که در سالن اجتماعات علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۸    
مرحوم دکتر اصغر مهدوی فرزند حاج محمدحسین امین الضرب، در 22 اردیبهشت سال 1383 درگذشت. ایشان به رغم آن که استاد در اقتصاد بود، کار بی نظیری در باره سیرت رسول الله کرد. این گزارش آن کتاب است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی ثبت احوال کشور آخرین آمار ازدواج و طلاق و همچنین نسبت های ولادت و مرگ و میر در کشور را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۴    
معاون وزیر بهداشت با استناد به آمارهای پزشکی قانونی، ضربه به مغز را یکی از شایع ترین علل مرگ جوانان تهرانی اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۶    
در سراسر اروپا بین 15 هزار تا 500 هزار محل دفن زباله وجود دارد که 90 درصد این مکان ها غیربهداشتی است. گورستان های زباله، هم چالشی زیست محیطی است و هم فرصتی اقتصادی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۶    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید بازیکنان می خواهند در بازی فردا (دوشنبه ) نکاتی که کادر فنی در طول این هفته گوش زد کرده را در زمین اجرا کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۸    
داشتن خانه در ایران رویای هر خانواده ای است؛ رویایی که هر روز برای اقشار بیشتری دورتر و دست نیافتنی تر به نظر م یرسد. امسال برخی مستاجرین با درخواست افزایش اجاره بها تا 50 درصد مواجه شده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید الجزیره برای جبران نتیجه ضعیفش در لیگ قطر قصد این را دارد که پرسپولیس را در این مرحله متوقف کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۸    
آن چه چهاردهمین دوره انتخابات سراسری مالزی را خاص می کرد نبرد مردی بود که برای قدرت گرفتن نمی جنگید. ماهاتیر محمد آمده بود تا هم دین اخلاقی-سیاسی خود را به کشورش ادا کند و هم آن که حقی را به حق داری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۶    
ظریف این بار سفر دوره ای خود را نه برای رسیدن به توافقی جدید بلکه حفظ توافق قبلی شروع کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۲    
ایسنا نوشت: جنبش انصارالله از هدفگیری تانک عربستان در منطقه نجران و کشته شدن تمامی نیروهای سوار بر آن خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۲    
مهر نوشت: دبیرکل بحرینی شورای همکاری خلیج فارس با ارائه 5 شرط مدعی شده است که اگر ایران به این 5 شرط عمل کند، خاورمیانه ای امن خواهیم داشت!