یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۷May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 20 دی 1401 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 31 فروردین 1401 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1401 خبر آنلاین 31 خرداد 1401 خبر آنلاین 31 تیر 1401 خبر آنلاین 31 مرداد 1401 خبر آنلاین 31 شهریور 1401 خبر آنلاین 30 مهر 1401 خبر آنلاین 30 آبان 1401 خبر آنلاین 30 آذر 1401 خبر آنلاین 30 بهمن 1401 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 1 دی 1401 خبر آنلاین 2 دی 1401 خبر آنلاین 3 دی 1401 خبر آنلاین 4 دی 1401 خبر آنلاین 5 دی 1401 خبر آنلاین 6 دی 1401 خبر آنلاین 7 دی 1401 خبر آنلاین 8 دی 1401 خبر آنلاین 9 دی 1401 خبر آنلاین 10 دی 1401 خبر آنلاین 11 دی 1401 خبر آنلاین 12 دی 1401 خبر آنلاین 13 دی 1401 خبر آنلاین 14 دی 1401 خبر آنلاین 15 دی 1401 خبر آنلاین 16 دی 1401 خبر آنلاین 17 دی 1401 خبر آنلاین 18 دی 1401 خبر آنلاین 19 دی 1401 خبر آنلاین 20 دی 1401 خبر آنلاین 21 دی 1401 خبر آنلاین 22 دی 1401 خبر آنلاین 23 دی 1401 خبر آنلاین 24 دی 1401 خبر آنلاین 25 دی 1401 خبر آنلاین 26 دی 1401 خبر آنلاین 27 دی 1401 خبر آنلاین 28 دی 1401 خبر آنلاین 29 دی 1401 خبر آنلاین 30 دی 1401 
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۵    
روزنامه جوان نوشت: مافیای غرب زده و البته سیاست زده نزدیک چهار ماه است برگزاری کنسرت های موسیقی را برابر با عادی سازی وضعیت تعبیر کرده و طوری فضاسازی می کند تا کسی جرئت برگزاری کنسرت را نداشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۱    
روزنامه جوان نوشت: در مدت زمان بروز اغتشاشات اخیر در شهر تهران، در مجموع حدود 3 هزار و 800 نفر از آشوبگران به دست نیروهای بسیج، حدود 5 هزار نفر از سوی فاتب، حدود 2 هزار نفر توسط دستگاه امنیتی و.. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۲    
تسنیم نوشت: اگر شومن بازی حمید فرخ نژاد و امثال او پس از دریافت قسط کارش برای نهادهای جمهوری اسلامی خیلی شرم آور است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۵    
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در 9ماهه نخست سال جاری یک هزار و 15انشعاب غیرمجاز در سطح شهرها و روستاهای استان کشف شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۸    
روزنامه جوان در یادداشت خطاب به سردار رادان به قلم عبدالله گنجی نوشت: روانشناسی شخصیت به پلیس می گوید جوانی که به کلانتری آورده ای تا به قوه قضائیه بفرستی، مبادا توهینی از شما بشنود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۴    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه در بخش توسعه مراکز تفریحی و شادی آفرین عقب مانده ایم تاکید کرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۳    
ایرنا نوشت: جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا با تکرار ادعاهای خود، خواستار آزادی فوری زندانیان دوتابعیتی آمریکایی-ایرانی در ایران شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۸    
همشهری آنلاین نوشت: دانشمندان به تازگی موفق شدند چهره جمجمه معروف 9 هزار ساله را بازسازی کنند. این جمجمه در نزدیکی شهر باستانی جریکو کشف شده بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۸    
فرارو نوشت :حجت الاسلام پناهیان گفت: فتنه ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۲    
ورزش سه نوشت: بارسلونا در پرونده فسخ قرارداد یکی از بازیکنان سابقش محکوم شد و باید به ماتئوس که 18 ماه پیش قرارداد او را فسخ کرده بود مبلغ 8.5 میلیون یورو غرامت بدهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۰۸:۱۲    
تجارت نیوز نوشت :واردات خودرو با هدف تامین نیازهای بازار به اجرا درآمد. اما واردات تنها به امسال محدود نشده و دولت برای این طرح دو برابر امسال، بودجه برای سال آینده در نظر گرفته است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۰۷:۲۷    
اعتماد نوشت:صبح روز گذشته اخباری در فضای مجازی و کانال های وابسته به یک جریان خاص منتشر شد که خبر از بازداشت عیسی کلانتری به اتهام جاسوسی برای موساد می داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۰۷:۰۸    
کیهان نوشت: مخالفین نظام خطر سوریه سازی را یک بازی رسانه ای برای ترساندن مردم می دانند. اما با تضعیف نظام کدام یک از اتفاقات زیر رخ نخواهد داد؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۰۱:۲۱    
ایرنا نوشت: این دیدار صبح پنجشنبه 22 دی ماه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۶    
فکر کنید امروز روحانی رئیس جمهور بود و ... روزنامه دولت: بیانیه چین و عربستان، قابل پذیرش است / معنای بخش جزایر ایرانی بیانیه، همسویی پکن و ریاض نیست ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۳:۵۵    
جماران از نامه وزارت ارتباطات به اپراتورها با محتوای انتقاد از عدم رعایت شئونات اسلامی و عادی انگاشتن بدحجابی پرسنل آنها خبر داد. بی حجابی خانم روسی در برابر آقای وزیر / محمد مهاجری ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۳:۵۰    
ایلنا نوشت: حجت الاسلام محمدحسنی گفت: اینکه استکبار تمام تلاش خود را می گذارد تا حیا را از زنان بگیرد برای این است که حیا دژ مستحکم است؛ پوشش اسلامی و پوشش آمیخته به حیا همان دژ مستحکم است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۱    
خبرورزشی نوشت: مدیرعامل استقلال برای جذب بازیکنان جدید دست ساپینتو را باز گذاشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۱    
دیجیاتو نوشت: ستون مخروطی شکل این سحابی که در فاصله 2500 سال نوری و در صورت فلکی تک شاخ قرار دارد، تقریباً 7 سال نوری طول دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۱    
ایرنا نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه سه شنبه شب در گفت وگوی تلفنی با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق خواستار جلوگیری و پایان دادن به حضور حزب کارگران کردستان (پ. ک.ک) در شمال عراق شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۱    
پلیس پایتخت به تازگی فردی را بازداشت کرده است که با شیرآلات، اسلحه تیراندازی تولید می کرد که با تیر شکاری کار می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۱    
ایسنا نوشت: شبکه خبری سی ان ان به نقل از برخی منالع گزارش داد که اسنادی محرمانه درخصوص ایران، اوکراین و انگلیس در دفتر پیشین جو بایدن پیدا شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۱    
صدآنلاین نوشت: اگر غذا لای دندان های شما گیر کرد به هیچ عنوان از خلال دندان استفاده نکنید که می تواند خطرناک باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۱    
به علت بارش برف و یخبندان، همه ی پروازهای فرودگاه مشهد لغو شد. این اتفاق در حالی است که سامانه بارشی به همراه برودت هوا اکثر نقاط کشورمان را در بر گرفته است. منبع: فارس
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۲    
مشرق نیوز نوشت: حال این سوال پیش می آید که سردار حسین اشتری بعد از 8 سال فرماندهی انتظامی کل کشور برای ادامه فعالیت در کدام سازمان یا نهاد مشغول به فعالیت می شودد؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۲:۵۰    
ایلنا نوشت:مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد اظهار داشت: مشکل نظام اقتصادی کشور مسئله تورم و عدم رشد اقتصادی است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۲:۴۳    
همشهری آنلاین نوشت: عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: با توجه به تعطیلات شنبه و یکشنبه در کشورهای دیگر و تعطیلات جمعه در برخی از کشورها نظیر کشور ما ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۲:۳۸    
فارس نوشت: رونالدو در تمرینات باشگاه النصر حضور پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۲:۲۴    
خبرورزشی نوشت: حضور امید عالیشاه در ترکیب امروز پرسپولیس یکی از بهترین تصمیمات یحیی گل محمدی در مسابقه امروز بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۱:۴۲    
سپاه نیوز نوشت : سرلشکرحسین سلامی با اشاره به سرنوشت توهین کنندگان به مقدسات مسلمانان تاکید کرد: خطا کاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می دهم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۱:۴۰    
ساکت الهامی در مورد چگونگی انتخاب فرهاد مجیدی برای استقلال افشاگری کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۱:۳۶    
روزنامه جوان در مطلبی به این پرسش پاسخ داد که چرا جمهوری اسلامی بهائیان را از برخی حقوق محروم می کند. به نوشته این روزنامه، اگر بهائیان عقاید خود را بروز ندهند، می توانند زندگی عادی داشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۱:۲۱    
مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت : میثم جبلی گفته بعد از حادثه هواپیمای اوکراینی و قربانی شدن برادرزاده اش، چنین تصمیمی گرفته و در همین مصاحبه گفته همه خانواده اش را دوست دارد به جز پیمان برادرش را .. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۹    
ناظران قیمت نفت به جای توازن عرضه و تقاضا، به تصمیمات فدرال رزرو ایالات متحده نگاه می کنند و جامعه مشتاقانه منتظر داده های تورم روز پنجشنبه است تا میزان افزایش نرخ بهره آتی را بسنجد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۳    
ورزش سه نوشت: پاری سن ژرمن فردا در اولین بازگشت لیونل مسی به ورزشگاه پارک دو پرنس، به عنوان قهرمان دنیا، مراسمی برای جشن گرفتن قهرمانی او در جام جهانی قطر برگزار نخواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۰:۴۰    
مهر نوشت: وزارت خارجه بلژیک امروز در اقدامی مداخله جویانه و به بهانه محکومیت یک شهروند این کشور در ایران، سفیر تهران را احضار کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۰:۳۶    
ایسنا نوشت: یائیر لاپید در واکنش به تلاش یکی از حامیان بنیامین نتانیاهو به زیر گرفتن تظاهرکنندگان مخالف نتانیاهو، گفت که تحریک های دولت او به خون ختم میشود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۰    
مقدمات ورود رودسر به فوتبال فراهم شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۶    
فارس نوشت: بیرانوند در ضربات پنالتی توانست عامل پیروزی پرسپولیس مقابل ون پارس اصفهان شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۹    
عیسی آل کثیر در موقع ضربات پنالتی استرس زیادی داشت./خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۸    
پایگاه اطلاع رسانی چندثانیه نوشت: ماه های آتی باید منتظر ماند و دید که آیا جریان اصولگرایی پذیرای پوشش جدید دختران خواهد بود یا هویت این بخش از جامعه به اختلاف جدی اردوگاه اصولگرایان بدل خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۱    
این اهانت ها و شقاوت های اخلاقی، تاوان سنگینی در پی خواهد داشت. واکنش آیت الله جوادی آملی به اهانت شارلی ابدو / حالا، کسی فحش داد، آدم که نمی تواند، فحش بدهد! / امیدواریم، خدا ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۴    
فضائلی از سردار اشتری قدردانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۹    
ایسنا نوشت: مدیرکل سیاسی وزارت کشور در خصوص واکنش های برخی چهره های اصلاح طلب نسبت به تصمیم کمیسیون ماده10 احزاب درباره دبیرکل حزب اتحاد ملت، گفت: تصمیم های کمیسیون ماده 10 قانون احزاب، غیرجناحی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۸    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می توانید از بازیکنان تیم ملی بپرسید که کوچک ترین حاشیه ای بابت بازی نکردن در جام جهانی 2022 قطر ایجاد نکردم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۴    
روزنامه کیهان نوشت: در این تقابل و به تعبیری تهاجم و جنگ فرهنگی که افتادن هر روسری و حجاب از سر دختران و بانوان ایرانی به عنوان افتادن عَلَم و پرچم یک سرباز و میدان دار تلقی می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۴    
با گذشت 18 ماه از آغاز دولت سیزدهم، نتایج بد در شاخص های اقتصادی، انتقادات به تیم اقتصادی رئیسی را افزایش داده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۰    
سرمربی پرسپولیس می گوید قبل از مسابقه به بازیکنانش هشدار داده بود که در بازی با ون پارس باید با تمرکز 100 درصدی بازی کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۸:۵۹    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه طی حکمی مجید نیلی احمد آبادی را به سمت دستیار وزیر و مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه منصوب کرد. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۸:۵۵    
سریال روزی روزگاری مریخ ساختهٔ پیمان قاسم خانی و محسن چگینی، سریالی است در ژانر کمدی و علمی تخیلی که مخاطب را به جهان غریبی می برد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۸:۵۳    
یورونیوز نوشت: افزایش چشمگیر مرگ و میر چهره های شناخته شده چین به نگرانی های عمومی در این کشور از تلفات موج شیوع ویروس کرونا در این کشور دامن زده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۸:۵۰    
صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات بانک شهر با صدور مجوز از سوی بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۸:۳۷    
امتداد از محکومیت مهتدی به 6 سال حبس تعزیری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۸:۳۰    
گجت نیوز نوشت: هوش مصنوعی VALL-E مایکروسافت ابزاری جذاب و در عین حال ترسناک است که علاوه بر تقلید دقیق صدا، می تواند لحن و احساسات گوینده را نیز بازتولید کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۸:۲۴    
ایلنا نوشت: کشور عراق قصد ندارد جام مسابقات حوزه خلیج فارس را تغییر بدهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۸:۱۳    
ایسنا نوشت: وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی برای گفت وگو با مقامات آمریکایی درباره برنامه هسته ای ایران و موضوعات دیگر به واشنگتن سفر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۷:۵۹    
پرسپولیس در ضربات پنالتی موفق به حذف ون پارس اصفهان شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۷:۴۵    
اعتماد نوشت :همسر مهدی بیک اوغلی از آزادی او به قید وثیقه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۷:۴۴    
روح الله سهرابی در یک گفتگوی رادیویی ضمن تشریح آخرین وضعیت برخی فیلم های مشکل دار مانند کاناپه از تکمیل فرم حضور در جشنواره از سوی عوامل فیلم تازه کیانوش عیاری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۷:۴۱    
میزان نوشت : بر اساس حکم صادر شده از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران الیویر وند کاستیل ، فرزند برنارد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۷:۳۳    
میزان نوشت : در روزهای اخیر رسانه های معاند ادعا کردند فردی به نام پوریا جواهری اهل کامیاران به اتهام قتل یکی از نیروهای سپاه پاسداران به اعدام محکوم شده است و در آستانه اجرای حکم قرار دارد این ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۷:۱۸    
بر خلاف تهمتی که به دیگران زدید، خودتان اصلا قطعنامه ها را نخوانده اید. انتقاد تند پزشکیان به جلیلی و مخالفان توافق : این ها را ول کنید نمی توانند نان شب شان را تامین کنند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۸    
آقای رئیسی، امروز، سر و کار شما با سلطان پیاز است و باید ببینیم با سلطان پیاز چه می کنید؟!
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۴    
دیدار پرسپولیس با ون پارس به وقت اضافه کشیده شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۱    
انتخاب از کنایه تند علی نادری، مدیر عانل ایرنا به انتقادهای اخیر مصباحی مقدم از بی برنامه بودن رئیسی و کابینه او ، خبر داد. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۵    
لوله داربست لوله ای فولادی است به قطر 48 میلیمتر و ضخامتی بین 1.8 تا 3 میلیمتر که در ساخت سازه های پیش ساخته ای به همین نام کاربرد دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۴    
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با تاکید بر مدیریت بهینه سوخت در واحدهای نانوایی، گفت: هم اکنون 62 درصد نانوایی های مازندران دوگانه سوز هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران باهدف معرفی توانمندی های صادراتی غیرنفتی کشور در قشم افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حجت الاسلام والمسلمین هادی اکبری، مدیر امور اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری و حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
فرمانده انتظامی دزفول با تکذیب خبرسرقت مسلحانه کلنیک زیبایی، از دستگیری سرکرده باند خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
استاندار سمنان گفت:دستگاه های اجرایی استان با جدیت بحث دریافت زکات و مسائل مرتبط را پیگیری نمایند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
در جلسه ای با حضور مدیر عامل و مدیران شرکت آب منطقه ای لرستان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، تفاهم نامه اجرای طرح های سواد آبی شامل طرح داناب و انسان و محیط زیست در سال تحصیلی 1402-1401 ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت:سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی گفت: در بدنه اقتصاد، محیط مناسبی برای کسب و کار دانش آموختگان و نخبگان طراحی نکرده ایم در حالی که اگر کارهای ما درست باشد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: آمار طلاق روز به روز رو به افزایش است و خدایی نکرده نسل ما دچار مشکل جدی می شود لذا باید رویه های مربوطه در این زمینه اصلاح شود تا طلاق کاهش یابد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
تسنیم نوشت:درحالی طبق آخرین مصوبه شورای پول و اعتبار نرخ سود سپرده حداکثر 18 درصد تعیین شده که در روزهای گذشته بانک مرکزی اعلام کرده، طبق مصوبه این بانک ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
دیجیاتو نوشت: هواوی از چند سال پیش تحت تحریم های گوگل قرار گرفت و عملاً در بازار جهانی کم فروغ شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
دوربین تله ای در طبیعت لحظه عبور گراز وحشی به همراه فرزندش را ثبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
کشور عربستان در چند سال اخیر میزبانی مسابقات مهمی را بر عهده داشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: شرکت اسپیس ایکس به تازگی گروه بزرگ دیگری از ماهواره های اینترنتی را برای شرکت وان وب پرتاب کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
گجت نیوز نوشت: یک افشاگر تصویری از قاب گلکسی S23 اولترا سامسونگ را منتشر کرده که نشان می دهد دوربین این گوشی بزرگ تر شده و طراحی آن یک تغییر دیگر هم کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
یک مسابقه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
جماران نوشت: هفته فرهنگی بر آستان آفتاب روز جمعه 23 دی ماه با حضور و سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در خمین افتتاح می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: داشتن دولت انقلابی برخورد صحیح، منطقی و انقلابی با متخلفین را می طلبد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: فرماندار شهرستان سراب گفت: در 24 ساعت گذشته، این شهرستان با دمای منفی 23 درجه سانتی گراد سردترین شهر کشور شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: تعطیلات بدون برنامه به آموزش و پرورش کشور ضربه می زند، باید تعطیلات را ساماندهی و برنامه ریزی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: با از سرگیری سفرهای بین المللی در چین، شمار کشورهایی که برای مسافران خروجی از چین محدودیت های سفری مرتبط با ویروس کرونا را تعیین کرده اند، درحال افزایش است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: آمریکا به صورت غیرمستقیم بر درگیری شدید محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و بیشتر احزاب چارچوب هماهنگی که ستون فقرات این کابینه را تشکیل می دهند، نظارت دارد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در عراق گواهینامه رانندگی موضوعیت ندارد، گفت: در این کشور هر فردی که رانندگی بلد باشد از خودرو استفاده می کند و به همین دلیل هم تصادفات در عراق سه ونیم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایران تئاتر نوشت: جشنواره تئاتر فجر منطقه ای در مناطق شمالی کشور به میزبانی استان مازندران از 18 تا 21 دی برگزار می شود که در روز دوم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
به رغم بی گناهی عیان همسرم، در دادگاه انقلاب ساری به 18 سال حبس محکوم شد که 10 سال از آن قابل اجراست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از فعالیت 200 هزار نفر از بانوان کشور بعنوان فرهنگ یار ترافیک خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:رئیس اتحادیه دارندگان قنادی گفت: باتوجه به نزدیک شدن به روز مادر، هیچ افزایش قیمتی برای کیک و شیرینی در بازار نداریم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
دیجیاتو نوشت: اخترشناسان موفق شده اند دورترین ستاره در کهکشان راه شیری را شناسایی و برای مرز بیرونی کهکشان ما تعریف جدیدی ارائه کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: به دلیل تصادف یک دستگاه خودرو 405 با دو کامیون در محور نیشابور_ فیروزه 5 نفر جان خود را از دست دادند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: وزیر خارجه آلمان راه حل دو کشوری برای مناقشه جزیره قبرس را رد کرد و گفت که برلین بر تنش زدایی در این جزیره پافشاری می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: منابع دیپلماتیک از اقدامات بی سابقه ای پرده برداشتند که شاهزاده های آل سعود از ماه ها پیش در سکوت برای تشکیل یک جبهه متحد علیه ولیعهد عربستان انجام می دهند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفتگو با خبرآنلاین درباره حدود و ثغور بدحجابی و کشف حجاب و تدوین برنامه هایی درباره شیوه برخورد با آنها سخن گفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
در تمرین پیش از مسابقه پرسپولیس و ون پارس در جام حذفی؛ بین علیرضا بیرانوند و حامد پاکدل کل کلی به وجود آمد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
تیم ون پارس موفق شد در کمال شگفتی، در دقیقه 10 دروازه پرسپولیس را باز کند./ایسنا
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
استحکام عجیب خودرو تیبا بعد از تصادف تعجب همه را برانگیخت. منبع: خبرفوری