سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۲:۱۳Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خوانا 20 آبان 1394 - khananews.com

خوانا 31 مرداد 1394 خوانا 31 شهریور 1394 خوانا 30 مهر 1394 خوانا 30 آذر 1394 خوانا 30 دی 1394 خوانا 30 بهمن 1394 خوانا 26 اسفند 1394 خوانا 3 آبان 1394 خوانا 4 آبان 1394 خوانا 5 آبان 1394 خوانا 6 آبان 1394 خوانا 7 آبان 1394 خوانا 9 آبان 1394 خوانا 10 آبان 1394 خوانا 11 آبان 1394 خوانا 12 آبان 1394 خوانا 13 آبان 1394 خوانا 14 آبان 1394 خوانا 16 آبان 1394 خوانا 17 آبان 1394 خوانا 18 آبان 1394 خوانا 19 آبان 1394 خوانا 20 آبان 1394 خوانا 21 آبان 1394 خوانا 22 آبان 1394 خوانا 23 آبان 1394 خوانا 24 آبان 1394 خوانا 25 آبان 1394 خوانا 26 آبان 1394 خوانا 27 آبان 1394 خوانا 28 آبان 1394 خوانا 29 آبان 1394 خوانا 30 آبان 1394 
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۶    
هر اونس طلا امروز، 20 آبان ماه به قیمت یک هزار و 90 دلار در بازارهای جهانی معامله شد که در مقایسه با نرخ روزهای گذشته 5 دلار کاهش داشته است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۶    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه 24 هزار و 800 بیمار تنفسی به اورژانس های بیمارستانی خوزستان از ابتدای بارندگی ها تاکنون خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۱    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه میزان حضور نیروهای سپاه در سوریه تغییر خاصی نکرده است، گفت: عملیات آزادسازی تا به نتیجه رسیدن ادامه پیدا می کند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۱    
جنبش فتح ضمن اعلام شناسایی عامل ترور رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین، تاکید کرد رژیم صهیونیستی مسئول این ترور است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۱    
وی با اشاره به اینکه شماره ملی برای اشخاص حقیقی و شناسه ملی برای اشخاص حقوقی است که باید بانک ها آنها را اخذ کنند، تصریح کرد: با همکاری سازمان ثبت ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۶    
اگر کی اف سی بخواهد استانداردهای سوئیس برای گوشت مرغ مورد استفاده اش را رعایت کند، دیگر نمی تواند یک جعبه پر از تکه های مرغ را با قیمت پایین عرضه کند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۶    
درحالی که رسانه های فرانسوی گزارش می دهند مهمانی رسمی نهار هفته آینده در کاخ الیزه برای پذیرایی از حسن روحانی رئیس جمهور ایران به علت اختلاف بر سر سرو کردن شراب لغو شده ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۴۲    
تصویر معتمدآریا با پخش تیزر اینجا بدون من از تلویزیون پخش شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۴۲    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اینترنتی گفت: 95 درصد کانالهای غیراخلاقی شبکه پیام رسان تلگرام باز است و موضوع مسدودسازی این شبکه اجتماعی همچنان در دستور کار کمیته تعیین مصادیق قرار دارد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۴۲    
مربی یک تیم بسکتبال در مکزیک به دست پدر یکی از بازیکنانش به قتل رسید.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۴۲    
سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه در پاسخ به معاون نخست وزیر اردن گفت: شما در جهان عرب یک ژنرال همچون سردار سلیمانی که بتواند تنفس تروریسم را مختل کند، ندارید.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۴۲    
|صادق سامانی |
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۷    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال از هواداران تیمش خواست که به مجری تلویزیون توهین نکنند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۷    
خبرگزاری رویترز انگلیس گزارش داد، شرکتهای نفتی اروپایی اعلام کردند، به شرطی حاضر به سرمایه گذاری جدید نفتی در ایران هستند که قراردادهای سودآور و جذاب به آنها پیشنهاد شود، وگرنه تمایل به حضور ندارند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۷    
رییس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: رشد بیماری های تنفسی در دانش آموزان خوزستان نگران کننده است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در صورت داشتن هرگونه اعتراض احتمالی تا 21 آبان آن را به اداره کل آموزش وپرورش استان ارسال کنند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۷    
اولین باری که بعد از بارندگی مشکل تنگی نفس برای شهروندان خوزستان ایجاد شد سال 92 بود که بعد از بارندگی طی 2 هفته، 23 هزار نفر به دلیل تنگی نفس به بیمارستان ها مراجعه داشتند ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۷    
خوزستان نیز به فراخور دیگر استان ها شاهد تغییر استاندار بود و متعاقب آن بر سر کارآمدن مدیرانی که نزدیک به هشت سال از مدیریت بدور بودند و به نوعی دوران آمادگی برای بازنشسته شدن را در سر می پروراندند ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۲    
خودروسازان مدعی شدند طی دو روز گذشته 45هزار خودرو در طرح وام 25میلیون تومانی به فروش رفته و هر 2ثانیه یک خودرو فروخته شده است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۲    
کوی آل صافی در پای کوه های مرتفعی قرار دارد و با کمترین بارندگی سیلابی از قله کوه ها به سمت دامنه سرازیر می شود ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۲    
باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه وضعیت اضطراری رابطه با ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرد ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۷    
| ع. بساک |
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۲    
بازیگران قدیمی ترین برنامه تلویزیون چشم انتظار بخشش اند. باور نمی کردند شوخی های برنامه شان نه تنها باعث توقیف برنامه و ممنوع التصویری که موجب رنجش هم وطنان ترک شود
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۷    
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز برخی بوق های استکباری اصل وجود دشمن را هم مورد تردید قرار می دهند و می گویند اصلا دشمن و نفوذ وجود ندارد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۷    
مسئولان سپاهان به خاطر اتفاقی که در دقیقه 90 مانع عقد قراردادشان با اسکوچیچ شد بار دیگر به سراغ استیماچ رفتند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان، در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا تهدید به ترور شده است؟ گفت: بعید می دانم دوستان ما و منتقدان سیاست های دولت دستشان آلوده به چنین اقداماتی شود ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۲    
وزیر امور خارجه پیشین کشورمان با بیان اینکه به برجام خوش بین هستم گفت: بعد از نامه 9 بندی مقام معظم رهبری دیگر باید بحث در مورد برجام، مذاکرات و گفت وگو ها را خاتمه یافته تلقی کنیم.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۲    
زاکانی بعد از دور خوردن در ماجرای تصویب طرح مجلس و بررسی آن در کمیسیون امنیت ملی بر اساس نظر هیئت رئیسه مجلس به هر شکل ممکن می خواهد بازی را به نفع خود تغییر دهد ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۲    
نتایجی که فوتبال ایران در طول تاریخ برابر ترکمنستان کسب کرده نشان می دهد با حریف سرسختی مواجه هستیم.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۲    
اولویت های اوباما در سوریه تغییر کرده است. سایت روزنامه هافینگتن پست نوشت: طی چندین دهه متوالی دولت های آمریکا سیاست خارجی خود در خاورمیانه را مبنای مهار جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری می کردند ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۷    
رییس اتحادیه دامداران خوزستان گفت: کارخانه های خریدار شیر، وجه شیر خریداری شده را به موقع به دامداران پرداخت نمی کنند که این مساله دامداران را با مشکلات فراوانی روبه رو می کند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۷    
برای نخستین بار، نوزدهمین کنگره همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت 30 دی ماه آینده در استان خوزستان برگزار می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۷    
معاون هواشناسی خوزستان گفت: برای مناطق جنوبی و شمال استان با احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها پیش بینی می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۷    
سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز گفت: تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده 50 میلیون تومان است که در 2 سال گذشته بانک ها آن را به متقاضیان در اهواز پرداخت نکرده اند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۲    
رییس اداره شوراهای حل اختلاف خوزستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 80 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان مورد رسیدگی قرار گرفت.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۷    
مربی کروات فولاد علی رغم توافق روز گذشته با فولادی ها برای فسخ قرارداد و قبول هدایت سپاهان، بالاخره در این تیم باقی ماند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۷    
معاون اول رییس جمهور رفع آلودگی رودخانه کارون و اصلاح وضعیت فعلی این رودخانه را از اولویت های مهم دولت برشمرد و با تاکید براین که دولت تردیدی برای انجام این کار مهم ندارد ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۲    
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بیان این که پیروزی برابر پتروشیمی بندرامام کار راحتی نبود، گفت: ما در این مسابقه از اسم پتروشیمی نترسیدیم.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۲    
در معاملات روز گذشته، 18 آبان ماه در بورس منطقه ای خوزستان 2 میلیون و 17 هزار سهم به ارزش بیش از 3 میلیارد و 561 میلیون ریال معامله شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۷    
پنج بانوی فوتسالیست خوزستانی جهت حضور در رقابت های جام جهانی کوچک گواتمالا به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۷    
مدیرعامل بازارچه های مرزی خوزستان گفت: بازارچه های مرزی استان از یک هفته پیش از فرا رسیدن ایام اربعین حسینی تعطیل خواهند شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۷    
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: قرار است یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه های استان برای شناسایی عامل ایجاد مشکلات تنفسی مردم پس از نخستین باران پاییزی در استان تشکیل شود که برای موفقیت ...