پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۵:۴۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خط نیوز 22 اسفند 1394 - khatnews.com

خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۹    
نامزد پیشتاز جمهوری خواهان آمریکا سخنرانی انتخاباتی خود را در شیکاگو لغو کرد.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۴    
از نقاط قوت کار اصول گرایان در انتخابات هفت اسفند این بود که یک سازمان ائتلاف، کم و بیش در سراسر کشور توانست کار خود را نسبتاً خوب انجام دهد ...
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۹    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: در روزهای پایانی سال به سبب افزایش تقاضا پیش بینی می شود که قیمت برخی اقلام 5 درصد افزایش یابد.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۹    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برد موشک های ما متناسب با عمق تهدیدات دشمن است، گفت: آزمایش موشکی اخیر ایران ناقض برجام نیست و غربی ها هم بهانه تراشی نکنند.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۹    
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش وپرورش گفت: مدارس کشور تا آخرین روز فعالیت کاری در این هفته (چهارشنبه 26 اسفند) دایر بوده و به فعالیت خود ادامه می دهند.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۴    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از توزیع آرم های صادر شده سال 95 از امروز شنبه 22 اسفند ماه خبر داد.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۴    
معاون کل سازمان توسعه تجارت از نهایی شدن تعرفه ورود تمامی کالاها به جز گندم در دولت خبرداد و گفت: وزیر جهاد خواستار ممنوعیت واردات و وزیر صنعت خواستار وضع تعرفه 40 درصدی بدون ممنوعیت است.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۴    
علی مطهری منکر وعده های برجامی روحانی شد.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۰    
متخصص پوست در مورد چهارشنبه آخر سال گفت: در صورت وقوع حادثه با گاز استریل یا یک پارچه تمیز بدون کرک، محل سوختگی را بپوشانید و هرگز از خمیردندان ...
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۰    
علی النمر چهاردهم فوریه 2012 به اتهام شرکت در تظاهرات ضد دولتی دستگیر شد. در آن زمان علی هنوز هفده سال داشت و دادگاه در می 2014 حکم اعدام وی را صادر کرد که در سپتامبر 2015 این حکم تایید نهایی شد.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۰    
عضو هیئت مدیره کانون عالی کارفرمایان گفت: سقف مالیات کارگران در سال 95 سالانه 350 هزار تومان است، که این مبلغ باید 10 تا 15 درصد افزایش یابد.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه حریم اهل بیت خط قرمز ما است، گفت: اگر تروریست ها بخواهند به حرم اهل بیت تجاوز کنند تحمل نمی کنیم.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۵    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 گفت: لایحه دو دوازدهم بودجه 95 دوشنبه در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد و سعی می کنیم، بررسی بودجه همان روز پایان یابد.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۵    
در شرایطی که سایه رکود بر بازار سنگینی می کند تب خرید لوازم آرایشی درجامعه باشتاب فزاینده پیموده می شود،پیمایشی که مویدولع جامعه برای خود آرایی است.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
کار بدانجا رسید که در شب 19 رمضان سال 67 زمانی که آیت الله یزدی بر منبر سخنرانی در مهدیه تهران رفت، پیاده نظام جریان چپ و حامیان دولت موسوی رعایت شب قدر و ایام عزای امیر مومنان(ع) را هم نکردند و با ...
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۵    
سیاسی ترین عضو خاندان هاشمی رفسنجانی که انتشار پیام تبریک نوروزی فرح پهلوی در روزنامه زن را در کارنامه دارد، در جدیدترین اظهاراتش ...
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت این کشور از شورای امنیت خواسته است مسئله شلیک موشک های بالستیک توسط ایران، در نشست روز دوشنبه این شورا مورد بحث قرار گیرد.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۰    
دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مانند مارک روبیو و تد کروز از حزب جمهوریخواه و برنی سندرز از حزب دموکرات با اختصاص 4، 5 و 7 درصد از آرا در رتبه های بعدی قرار داشتند.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۰    
سخن گفتن از لمس یک امنیت واقعی در انتخابات با استدلال به قطع نشدن اینترنت در صبح انتخابات که گویی در سال 92 که جنابشان با اختلاف چند صدمی به ریاست جمهوری رسیدند تمام سیستم های مخابراتی و اینترنتی ...
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۰    
پیش از این خبرگزاری ریانوستی به نقل از یک مقام روس گفته بود که سامانه اس-300 در ماه فوریه(اسفند) به ایران تحویل داده خواهد شد.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۰    
وزیر سابق راه و شهرسازی با انتقاد از اظهارات مسئولان دولتی در خصوص طرح مسکن مهر گفت: فقط سیاسیون و دولتی ها مسکن مهر را قبول ندارند و در سراسر ایران نمی توان به تعداد انگشتان یک دست مردمی را پیدا کرد ...
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۵    
افشای اسامی این مقامات دولتی از سوی بانک در حالی است که پیش از این محمدرضا عارف با اذعان به نقش آفرینی برخی مقامات دولتی در ائتلاف اصلاح طلبان حاضر به انتشار اسامی آنها نشده بود.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی دولت در جدیدترین اظهار نظر درباره ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات گفت: مستند به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، کمیته سیاست گذاری تبلیغات دبیرخانه، در سال های گذشته و دوره جدید فعالیت ...
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۵    
دنیس راس از مؤسسان لابی ایپک، مشاور کلینتون و زمانی دستیار ویژه اوباما در امور خاورمیانه و خلیج فارس و نیز هماهنگ کننده امور ایران از سوی اوباما بود ...
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۵    
با رشد محبوبیت تلگرام در میان مردم، بازار کلاه برداری برای این اپلیکیشن پیام رسان نیز داغ شده و فروشندگان جعلی نرم افزار "هک تلگرام" علاوه بر دزدی پول ...
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۰    
ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در زمینه افزایش شش درصدی قیمت لبنیات پر مصرف شامل شیر، پنیر و ماست به شرط افزایش 100 تومانی قیمت شیر خام در زنجان اجرایی شد.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۰    
دربرنامه هفت شب گذشته میزگرد فروش سینمای ایران در سال 94، به بحث همیشگی چند سال اخیر یعنی مشکل مخاطب سینمای ایران کشیده شد و بهروز افخمی مجری برنامه ...
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۰    
در شهر تهران، مدارس سمپاد دیگر دانش آموز استعداد درخشان نمی پذیرند. آزمونی برای ورود به دبیرستان های استعداد های درخشان برای دانش آموزانی که سال ها منتظر بودند تا بتوانند با عبور از آزمون در زمره ...
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی نیروهای مردمی عراق اعلام کرد که تروریست های داعش برای دومین بار از گازهای سمی در حمله به منطقه تازه واقع در کرکوک استفاده کرده اند.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۰    
رسانه های روسیه جزئیات حکم رئیس جمهوری این کشور درباره اجرای قطعنامه شماره 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره ایران را منتشر کرده اند.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۰    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت برخی مناطق دیگر از جمله ارتفاعات مشرف بر روستای القلعه در شمال لاذقیه را از کنترل تروریست های متحد ترکیه خارج کردند.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۰    
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به مهترین حوادث 24 ساعت گذشته در کشور گفت: بیش از 800 نفر طی 5 روز گذشته در 4 استان به دلیل سیل و آب گرفتگی امدادرسانی شدند.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۰    
رقابت های انتخاباتی پایان یافته و مردم منتظر رفع مشکلات خود هستند و انتظار از موثران جامعه این است که به حفظ آرامش و پرهیز از دودستگی جامعه کمک کنند.
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۵    
در جدول سال 2016 که در دوران پسا برجام نیز منتشر شد اوضاع تغییری پیدا نکرده و ایران کماکان در رده نود و هشتم قرار دارد و تعداد کشورهای مجاز برای تردد بدون ویزا در همان عدد 37 باقی مانده است ...
خط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۵    
دقت در صحیفه امام نشان می دهد که جهانخواران ، اسلام ناب محمدی ، استکبار ، محرومین و مستضعفین ، دعوت و صدور انقلاب ، دائمی بودن مبارزه ، عدم جدایی دین از سیاست و ... گفتمان اصلی امام را تشکیل می دهند.