سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۸:۴۶Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری خاورستان 15 مهر 1396 - khavarestan.ir

پایگاه خبری خاورستان 30 اسفند 1395 پایگاه خبری خاورستان 31 فروردین 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 خرداد 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 مرداد 1396 پایگاه خبری خاورستان 1 شهریور 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 آبان 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 دی 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 بهمن 1396 پایگاه خبری خاورستان 29 اسفند 1396 پایگاه خبری خاورستان 1 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 2 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 3 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 4 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 5 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 6 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 7 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 8 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 9 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 10 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 11 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 12 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 13 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 14 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 15 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 16 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 17 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 18 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 19 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 20 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 21 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 22 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 23 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 24 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 25 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 26 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 27 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 28 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 29 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 مهر 1396 
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۰    
پتاسیم یک ماده غذایی حیاتی برای قلب است و علاوه بر قلب، سلول های مغزی برای عملکرد بهتر به پتاسیم نیاز دارند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از جدایی کردستان عراق راه اندازی جنگ های قومی و قبیله ای در منطقه است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۰    
رئیس جمهور روحانی در حالی در اشاره به برجام خود از آیات قرآن استفاده کرده است که روند مذاکره با غرب پیش از او هم جریان داشته است. اما نه به هر قیمتی...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۲۰    
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از متلاشی شدن 14 باند سرقت در استان خبر داد و گفت: با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت، میزان کشفیات این حوزه هفت درصد رشد داشته است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۰    
رئیس بهزیستی بیرجند از افتتاح یک باب مهدکودک در حاشیه شهرستان بیرجند به مناسبت "هفته جهانی کودک" خبرداد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۰    
علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تنی چند از مدیران کل وزارت متبوع وارد خراسان جنوبی شد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی دولت با بیان اینکه کاهش اشتغال جوانان در مناطق روستایی باعث نگرانی دولت است، گفت: در برنامه ششم برای یک میلیون و 914 هزار نفر باید فرصت شغلی در این مناطق ایجاد کنیم که تحقق این امر نیاز توجه ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۰    
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ما قصد داریم در پنج سال آینده از 6 هزار طرح اشتغالزایی حمایت مالی بکنیم و برای آن نیز توان مالی مورد نیاز را در نظر گرفتیم.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۰    
ارزش تمامی توافقنامه ها در بهترین ارزیابی ها بالغ بر 10میلیارد دلار نمی شود، که 3میلیارد دلار آن مربوط به نفت است. این رقم ها با توافقنامه های امضا شده در معامله های عربستان و آمریکا قابل مقایسه نیست.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۰    
دبیر کل حزب مردم سالاری با اشاره به دلیل رأی نیاوردن وزیر پیشنهادی نیرو گفت: عده ای از نمایندگان به سرعت تغییر جهت سیاسی می دهند و یکی از دلایل اساسی مخالفت ما با شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان نیز این ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۰    
در پی انتشار برخی شایعات واهی در فضای مجازی و نسبت دادن این ادعاهای کذب به مسئولان عالی دستگاه قضا، مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضائیه با انتشار بیانیه ای ضمن رد شایعات و نامه های مجعول ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۰    
مدیر کل پست خراسان جنوبی گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی 2 پروژه را در دستور کار داریم، پروژه پست لجستیک و پروژه سیماک( سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۰    
رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران گفت: اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی خودگردان است و باید توسط خود اعضا مورد سوال و جواب قرار بگیرد که تا کنون این کار صورت گرفته است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۰    
عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: جلسه جمع بندی ابعاد اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان روز دوشنبه 17 مهرماه برگزار می شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: منصوریان از سرمایه های باشگاه بود که متاسفانه در مقطعی که نباید به این تیم آمد و سوخت.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مصوب شد که یک کمیسیون ویژه با 16 عضو تشکیل شود تا تدابیر و پیشنهادات رهبری به صورت خاص مورد بحث قرار گیرد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۰    
از جمله دلایل اصلی طرح مذاکره مجدد توسط آمریکا را می توان وجود اهرم بازگرداندن تحریم ها بدون پاره کرده برجام دانست ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۰    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با تأکید بر اینکه افزایش حق انشعاب برق موضوع جدیدی نیست،یک اقدام قانونی بوده و وزارت نیرو این مصوبه را به شرکت های توزیع برق ابلاغ کرده است ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۰    
بررسی اسناد آمد نیوز و اشتباهات فاحش در آنها نشان می دهد جاعلان تاکنون کار اداری و تشکیلاتی نکرده اند و از همین رو به درستی نتوانستند اسناد جعلی خود را بدون خطا منتشر کنند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت:یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی،دوشنبه 17 مهرماه جاری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور افتتاح می شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۰    
قرار است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی به جای مدیرکل فعلی بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان جنوبی منصوب شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۰    
سرپرست شهرداری بیرجند تصریح کرد: در زمان سرپرستی قبلی ام در شهرداری، بدهی های شهرداری را به صفر رساندم و وقتی مدیح به عنوان شهردار انتخاب شد؛ شهرداری هیچ بدهی نداشت.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حاج داود احمدی نژاد را تسلیت گفتند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۰    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت:حضور ما در منطقه باعث می شود که خیرین و مسئولین با این منطقه و مناطقی از این قبیل آشنا شده و قدمی در رفع محرومیت بر دارند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۰    
بزرگ طایفه عشایر چاهشند گفت: همه سختی ها را به جان خریده و در مرز می مانیم چرا که امنیت مرز را یک فریضه واجب دانسته و از آن حفاظت می کنیم.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۰    
علی جزندری مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری از استان خراسان جنوبی به کرج رفت.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۰    
رئیس شورای شهر بیرجند گفت: عظیمی زاده شهردار سابق یزد که دارای سوابق خوبی هم بود، از حضورش برای شهرداری بیرجند انصراف داد که ممکن است دلیل آن هم وضعیت درآمدی شهرداری و بدهی ها و یا هم فشارهایی بود که ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۰    
شورای اداری شهرستان قاین با حضورمعاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور وبا هدف تکریم ومعارفه امام جمعه جدیدقاین برگزار شد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۰    
امام جمعه جدید قاین گفت: تفکر من نه اصول گرای محض ونه اصلاح طلب محض است بلکه در بسیاری از جاها گفته ام من اصول گرای اصلاح طلب هستم.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عدم حضور آمریکا در ادامه برجام حتی به خواست خود، به معنای باطل شدن کل برجام است و قطعا جمهوری اسلامی برجام را ادامه نمی دهد الا اینکه همه به تعهدات خود ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۰    
باعدم استقبال مردم برای تسویه با سازمان خصوصی سازی در جهت مالکیت کامل سهام عدالت، پیش بینی می شود رقمی بین 20 تا 25 هزار میلیارد تومان از سبد این سهام به مالکیت دولت در بیاید.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۰    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه ای روز جمعه گفت که ایران بر سر هیچ چیزی که باعث محدود شدن توان دفاعی کشور شود، توافق نکرده است.