جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۷:۳۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خیبرآنلاین 4 مهر 1397 - kheybaronline.ir

خیبرآنلاین 29 اسفند 1393 خیبرآنلاین 29 اسفند 1394 خیبرآنلاین 1 فروردین 1395 خیبرآنلاین 1 فروردین 1396 خیبرآنلاین 30 فروردین 1397 خیبرآنلاین 28 اردیبهشت 1397 خیبرآنلاین 24 خرداد 1397 خیبرآنلاین 31 تیر 1397 خیبرآنلاین 28 مرداد 1397 خیبرآنلاین 31 شهریور 1397 خیبرآنلاین 30 آبان 1397 خیبرآنلاین 28 آذر 1397 خیبرآنلاین 26 دی 1397 خیبرآنلاین 1 بهمن 1397 خیبرآنلاین 29 اسفند 1397 خیبرآنلاین 1 مهر 1397 خیبرآنلاین 2 مهر 1397 خیبرآنلاین 3 مهر 1397 خیبرآنلاین 4 مهر 1397 خیبرآنلاین 5 مهر 1397 خیبرآنلاین 6 مهر 1397 خیبرآنلاین 7 مهر 1397 خیبرآنلاین 8 مهر 1397 خیبرآنلاین 9 مهر 1397 خیبرآنلاین 10 مهر 1397 خیبرآنلاین 11 مهر 1397 خیبرآنلاین 12 مهر 1397 خیبرآنلاین 13 مهر 1397 خیبرآنلاین 14 مهر 1397 خیبرآنلاین 15 مهر 1397 خیبرآنلاین 16 مهر 1397 خیبرآنلاین 17 مهر 1397 خیبرآنلاین 18 مهر 1397 خیبرآنلاین 19 مهر 1397 خیبرآنلاین 20 مهر 1397 خیبرآنلاین 21 مهر 1397 خیبرآنلاین 22 مهر 1397 خیبرآنلاین 23 مهر 1397 خیبرآنلاین 24 مهر 1397 خیبرآنلاین 25 مهر 1397 خیبرآنلاین 26 مهر 1397 خیبرآنلاین 27 مهر 1397 خیبرآنلاین 28 مهر 1397 خیبرآنلاین 29 مهر 1397 خیبرآنلاین 30 مهر 1397 
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۶    
اگر صلح و پایان جنگ را مجموعه ای از آتش بس، عقب نشینی، تعیین متجاوز، پرداخت غرامت و چند عامل دیگر بدانیم، باید بگوییم پس از فتح خرمشهر هیچ گونه پیشنهاد صلحی به طور رسمی به ایران، ارائه نشد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۰    
هفتمین قسمت از فصل دوم برنامه تلویزیونی 360 درجه به ماجرای حمله تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز و شهادت مردم و سربازان بی گناه می پردازد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۰    
اولین خودروی تسلا در ایران، این خودرو متعلق به دو جهانگرد سوییسی است که در حال سفر با تسلا بودند و ایران نیز در مسیر سفر آنها قرار داشت. تسلا موتورز سرشناسترین شرکت خودروساز برقی دنیاست.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۰    
نشست خبری سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در میان بی نظمی حاضرین در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان آخرین وضعیت بررسی شکایات روز استیضاح علی ربیعی را در مجلس تشریح کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۰    
دولت روسیه با نپذیرفتن تصمیم رژیم صهیونیستی برای اعزام هیأتی عالی رتبه جهت توضیح درباره انهدام هواپیمای روسی در سوریه، از آن ها خواست توضیحاتشان را غیرحضوری ارائه کنند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۰    
من در محل زندگی با کارتن خواب ها زندگی می کنم. برای این افراد غذا می برم با آنها دردودل می کنم و از بودن در کنارشان لذت می برم، دردهایم را اینگونه تسکین می دهم.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۰    
اردوغان در مصاحبه ای گفت: ما باید منعطف باشیم... آیا ما باید مردم را در زمستان سرد بلرزانیم؟ هیچ کسی نباید دلخور شود. چطور من می توانم خانه های مردمم را گرم کنم اگر گاز از ایران خریداری نکنم؟
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۰    
شبکه تازه تاسیسی که از پیوند خوردن بازمانده های تلویزیون های فارسی زبان به وجود آمده، در طول این مدت کوتاه، به گونه ای عمل کرده که حتی مورد انتقاد خبرنگاران خودش و کارشناسان خارج نشین قرار گرفته است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۰    
از دیدگاه حضرت آیت الله خامنه ای فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی این است که بتواند همچنان که اسلام از مسؤولان، انسان ها و ملت ها خواسته است، در میان مردم، عدالت، اخلاق ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۰    
وزیر بهداشت در خصوص توصیه جنجالی اخیرش به یک شهروند توضیح داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۰    
فرمانده سپاه گفت: امروز آمریکا نماد ستم در همه عالم است و مظلومان و آزادیخواهان جهان در حال متحد شدن علیه آمریکا هستند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۰    
جنگنده های ائتلاف سعودی با ادامه بمباران مناطق غیرنظامی یمن، جان سه شهروند دیگر یمنی از جمله یک کودک را گرفتند و شماری را زخمی کردند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بحث استعفای اعضای کابینه دوازدهم مطرح نیست.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۱    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، برنامه انضباطی دربی88 را تشریح کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۰    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن امروز به دنبال کنترل جمعیت از طریق محصولات تراریخته است، بنابراین ترور بیولوژیک را جایگزین عملیات انتحاری کرده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۰    
قیمت دلار و سکه بازهم رکورد زده و به مرزهای تاریخی رسیده اما در هیاهوی این گرانی ها یک اتفاق تکراری خطرناک بازهم درحال انجام است و آن هجوم مردم برای خرید دلار است که در واقع باعث تشدید گرانی ارز و ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۰    
اداره کشور گرفتار مثلث نحس رها سازی است و خیز هرگونه تغییری منوط به شکستن این سه گانه است. سه راس این مثلث نامبارک که اداره کشور را زمینگیر کرده، چنین شکل گرفته است:
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۰    
نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد " و سخنرانی روسای جمهور کشور های مختلف در این نشست بحث داغ این روز های رسانه ها و شبکه های اجتماعی است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۰    
روند افزایش درصد تورم نشانگر این است که تداوم وضعیت فعلی و بی تحرکی دولت می تواند تورم بالای 50 درصدی را برای کشور به همراه داشته باشد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۰    
ابوالفضل حسن بیگی گفت: عربستان سعودی به عوامل حادثه اهواز قول داده بود تا پس از انجام عملیات به هر نفر 5هزار دلار به علاوه اقامت در هر یک از کشورهای غربی که خودشان بخواهند بدهد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۰    
خبر بازگشایی مجالس دراویش گنابادی در سراسر کشور و برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا با حضور نورعلی تابنده (قطب/رئیس) را می توان به منزله سرآغازی برای برون رفت از فضای حاکم بر این فرقه ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۰    
افشین علا و نوشین اعلا هر کدام با یک رباعی نورانی ! به جنگ ترامپ رفتند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۰    
به عنوان خانواده شهید محمد حسین حدادیان و همه عزیزانی که در مسیر حفظ اسلام و میهن، ارزشمند ترین سرمایه های خود را باتمام وجود نثار کردند تا کوچکترین خدشه ای به استقلال و اقتدار این مرز و بوم وارد ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۰    
پیراهن شهید محمدطاها اقدامی شهید خردسال حمله تروریستی اهواز در حاشیه نخستین نشست گفتگوی امنیتی منطقه ای تهران به نمایش درآمد
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۰    
رئیس کمیسیون عمران از فرصت 10 کمیسیون متبوع خود جهت بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۰    
عضو انجمن رادیوتراپی آنکولوژی ایران با انتقاد از سیاست های وزارت بهداشت در حوزه رادیوتراپی گفت: متاسفانه وزارت بهداشت از رادیوتراپی برای درمان سرطان حمایت نمی کند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۰    
با موافقت بانک مرکزی، هزینه صدور ویزای زائران اربعین حسینی بر اساس ارز 8 هزار تومانی محاسبه می شود. این در حالی است که با وجود اعلام دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی، سامانه سماح هنوز باز نشده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۰    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به وضعیت معیشتی مردم گفت: مردم باید چه قدر صبر کنند، تا مشکلات معیشتی شان حل شود، مضیقه مردم یک مصیبتی در جامعه است که باید مسئولان و مرجعیت به آن توجه داشته باشند ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۹    
یک رسانه آمریکایی تحلیلی از دلایل خنده سران دنیا به سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارائه کرده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۹    
با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب 110 مدرسه اهدایی رهبر معظم انقلاب که توسط بنیاد برکت احداث شده به بهره برداری رسید.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۹    
اگرچه افزایش فروش نفت در ماه های گذشته خوب بوده و حتی با بالا رفتن نرخ نفت و نرخ دلار درآمد های دولت افزایش داشته است اما با توجه به اینکه مشخص نیست در ماه های بعدی سال تحریم های نفتی تا چه اندازه ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۹    
رشید وطن دوست خواننده موسیقی کلاسیک از روزهایی تعریف می کند که ارکستر سمفونیک تهران در جبهه ها حضور می یافت و به اجرای قطعات حماسی برای رزمندگان می پرداخت.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۹    
نماینده میانه در اعتراض به وضعیت اقتصادی و حادثه تروریستی اهواز در جلسه علنی امروز در مقابل جایگاه هیئت رئیسه بست نشینی کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط و نحوه اعطای مجوز به کالاهای وارداتی را مشخص کردند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۹    
معاون دبیر کل حزب وحدت مسلمین پاکستان با حضور در کنسولگری ایران در کراچی و قرائت فاتحه برای قربانیان حادثه تروریستی اهواز این جنایت را به شدت محکوم کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۹    
"خیبرآنلاین" - دکتر محمد عجم کارشناس و پژوهشگر مسائل بین الملل، گفت: دولت روحانی در یک سال گذشته 2 گل خورده و یک گل زده در کارنامه دیپلماسی و اقتصادی خود دارد! ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۹    
از دلاری که وارد کانال 18 هزار تومان شده، تا سکه ای که تنها یک پله تا ورود به کانال 5 میلیون تومان برای هر قطعه فاصله دارد؛ همه و همه حکایت از بلبشوی اقتصادی کشور دارد ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۹    
وزیر اقتصاد دولت یازدهم بدون دریافت نظر مجلس و صرفا با توجه به نظر دولت، آن را امضا کرد. آنها کار خلافی انجام دادند، زیرا هیچ معاهده بین المللی تا زمانی که به تصویب مجلس نرسیده است، نباید ابلاغ شود ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۴۹    
نخستین نشست مشاوران امنیتی ملی کشور های منطقه با عنوان گفتگوی امنیتی منطقه ای امروز در تهران برگزار می شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۳۹    
وزیر اسبق بازرگانی با بیان اینکه،در شرایط فعلی که با نوسانات ارزی مواجه شده ایم، 6 راهکار برای حفظ سطح معیشت مردم وجود دارد ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۳۹    
سقوط هواپیمای روس در سوریه و کشته شدن 15 نظامی روس سرآغاز تحول تازه ای بود که به وعده روسها برای تحویل اس 300 به سوریه و کابوس تل آویو منجر شده است.