جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۸:۴۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خیبرآنلاین 21 مهر 1397 - kheybaronline.ir

خیبرآنلاین 29 اسفند 1393 خیبرآنلاین 29 اسفند 1394 خیبرآنلاین 1 فروردین 1395 خیبرآنلاین 1 فروردین 1396 خیبرآنلاین 30 فروردین 1397 خیبرآنلاین 28 اردیبهشت 1397 خیبرآنلاین 24 خرداد 1397 خیبرآنلاین 31 تیر 1397 خیبرآنلاین 28 مرداد 1397 خیبرآنلاین 31 شهریور 1397 خیبرآنلاین 30 آبان 1397 خیبرآنلاین 28 آذر 1397 خیبرآنلاین 26 دی 1397 خیبرآنلاین 1 بهمن 1397 خیبرآنلاین 29 اسفند 1397 خیبرآنلاین 1 مهر 1397 خیبرآنلاین 2 مهر 1397 خیبرآنلاین 3 مهر 1397 خیبرآنلاین 4 مهر 1397 خیبرآنلاین 5 مهر 1397 خیبرآنلاین 6 مهر 1397 خیبرآنلاین 7 مهر 1397 خیبرآنلاین 8 مهر 1397 خیبرآنلاین 9 مهر 1397 خیبرآنلاین 10 مهر 1397 خیبرآنلاین 11 مهر 1397 خیبرآنلاین 12 مهر 1397 خیبرآنلاین 13 مهر 1397 خیبرآنلاین 14 مهر 1397 خیبرآنلاین 15 مهر 1397 خیبرآنلاین 16 مهر 1397 خیبرآنلاین 17 مهر 1397 خیبرآنلاین 18 مهر 1397 خیبرآنلاین 19 مهر 1397 خیبرآنلاین 20 مهر 1397 خیبرآنلاین 21 مهر 1397 خیبرآنلاین 22 مهر 1397 خیبرآنلاین 23 مهر 1397 خیبرآنلاین 24 مهر 1397 خیبرآنلاین 25 مهر 1397 خیبرآنلاین 26 مهر 1397 خیبرآنلاین 27 مهر 1397 خیبرآنلاین 28 مهر 1397 خیبرآنلاین 29 مهر 1397 خیبرآنلاین 30 مهر 1397 
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۵    
استفاده از زنگ موبایل به جای زنگ ساعت در خانه ها باب شده است. اما لازم است بدانید که پزشکان توصیه می کنند که با زنگ موبایل بیدار نشوید!
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه با دولت ، بحث شد تا یارانه ارزی که به عنوان مابه التفاوت نرخ ترجیحی و بازار ثانویه اختصاص داده می شود به صورت یارانه در اختیار مردم قرار گیرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه بسیاری از نمایندگان مجلس از تصویب FATF پشیمان هستند، گفت:تکیه FATF معطوف بر عدم دور زدن تحریم هاست.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۸    
گرچه کاهش ارزش پول ایران دغدغه برخی ایرانی ها است که همه ساله تلاش می کنند در مراسم اربعین حسینی حضور داشته باشند، اما محبان اهل بیت در عراق نیز از این دغدغه ها غافل نیستند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۶    
"خیبرآنلاین" - دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در اطلاعیه ای اعلام کرد: صبح امروز نقل قولی از حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی پیرامون نظر مقام معظم رهبری در مورد لایحه مبارزه با تأمین مالی ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۱    
"خیبرآنلاین" - 1- روی سخن در این یادداشت با شورای محترم نگهبان است و سخن درباره وظیفه خطیری است که در مواجهه با کنوانسیون به اصطلاح مبارزه با تامین مالی تروریسم- CFT- بر عهده دارد ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۱۶    
اخیرا در رستوران های ایتالیایی، ساندویج هایی با نان سنگک فروخته می شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۱۱    
ترامپ از صحبت با ولیعهد عربستان درباره قتل روزنامه نگار مخالف رژیم آل سعود در کنسولگری این کشور در ترکیه خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۰۶    
قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوی های نظامی و قدرت دفاعی کشور است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه : پس از آنکه مشخص شد امریکا در دو مرحله تحریم هایی را ضد ما اعمال خواهد کرد، دولت 12 بسته حمایتی را برای غلبه بر این تحریم ها طراحی کرده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۱۹    
محمدعلی جعفری با اشاره به دیدار جمعی از نویسندگان با رهبر انقلاب گفت: در حال معرفی آثارم بودم که به یکی از کتاب هایم اشاره کردم. آقای مودب نسخه ای از این کتاب را تقدیم کردند ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۱۴    
اختیارات بانک مرکزی برای اجرای برنامه اصلاح نظام بانکی در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی تصویب شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عمل چشم و بستری شدن در بیمارستان مانع حضورم در جلسه بررسی لایحه CFT صحن علنی مجلس شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۹    
گزارش بانک جهانی می تواند برای سران فلسطینی مفید واقع شود و آنان می توانند این ادعا را مطرح کنند که تحریم ها بسیاربر روی وضعیت مردم غزه تأثیر منفی گذاشته است اما روی مقاومت و خود ملت فلسطین تأثیر بدی ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۹    
استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت: برای کنترل و خرو ج از شرایط رکود اقتصادی 3 راه کار کوتاه مدت با رویکرد جهادی وجود دارد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۴    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای انتصاب این افراد حتی از اداره اطلاعات هم استعلام گرفته نشده و این خلاف اصل سوم قانون اساسی است که اقدامات نباید منجر به تبعیض ناروا باشد ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۴    
هم زمان با بازگشت تحریم های غیر قانونی آمریکا، ایران با شکستن انحصار شرکت های ایتالیایی و آمریکایی، تولید تجاری و صادرات 13 محصول جدید پلیمری به کشورهای آسیایی و اروپایی را آغاز کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۹    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عالیشاه با ادامه روند فعلی برای بازی با السد، آماده خواهد بود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۴    
حجت الاسلام سید ابوالقاسم شجاعی خطیب و واعظ صاحب نام هیات های مذهبی کشور که حدود یک ماه در بستر بیماری بود، صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۹    
فراخوان سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۹    
یک کارشناس تلویزیون معتقد است: مجریانی نظیر عادل فردوسی پور که خاستگاهشان تلویزیون است، باید در خدمت تلویزیون باشند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۴    
به عقیده کارشناسان فرستاده ویژه ترامپ پس از یک سال رایزنی، دولت آینده عراق را تحویل محور مقاومت داد و آورده ای جز شکست برای طرف آمریکایی به بار نیاورد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۹    
کارشناس هواشناسی: در بیشتر مناطق کشور هفته ای پر باران خواهیم داشت.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۴    
غلامحسین اسماعیلی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه آخرین وضعیت پرونده واردات خودرو به کجا رسید، گفت: پرونده های واردات خودرو پرونده های متعددی است و کار های تحقیقی و تکمیلی آن در حال انجام است و هر زمانی ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۹    
رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه در مورد کاهش قیمت صدور روادید عراق در ایام اربعین حسینی در طی چند روز اخیر ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۴    
در سومین دوره رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا کاروان خودباوری و امید ایران با 136 مدال به کار خود پایان داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۳    
"خیبرآنلاین" - بسم الله الرحمن الرحیم جناب مستطاب آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه (دامت برکاته) با اهداء سلام و تحیت؛ ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۳    
اطلاعاتی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی این تیم اعلام کرده بود درست و دقیق بود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۶    
دو ماه محرم و صفر بنا به شهادت ائمه اطهار (ع)، اهل بیت (ع) عزادار هستند، اما این عزاداری به معنی نحسی نیست.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۶    
یکی از عوامل موثر در حمایت از کالای ایرانی، معطوف به تبلیغات می شود، عنصری قابل توجه ای که متاسفانه در ایران آنچنان که باید بر روی آن کار نشده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سئوال تسنیم درباره خبر استعفای عباس آخوندی از وزارت راه می گوید کمی صبر کنید اسامی وزرا 10 روز دیگر اعلام می شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۱    
پس از آنالیز رای نمایندگان مشخص شد که 164 تن از آنها رای شان هنوز شفاف نشده؛ با اسامی و گرایش سیاسی این افراد آشنا شوید.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۶    
وزارت خزانه داری آمریکا در توصیه نامه خود ایران را به پولشویی و تأمین مالی تروریسم متهم کرده است. این در حالی است که هنوز جوهر امضای نمایندگان پای لایحه CFT خشک نشده است
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: شهردار مشهد و معاون شهردار تهران ، دو گزینه احتمالی برای معرفی به مجلس جهت تصدی وزارت راه و شهرسازی هستند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۶    
عماد نخستین موشک بالستیک دوربردِ زمین به زمین است که تمامی مراحل طراحی و ساخت آن توسط دانشمندان داخلی انجام شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۴    
عضو سازمان نظام روانشناسی از بازداشت رئیس این سازمان به دلیل کلاهبرداری و سوءاستفاده مالی خبر داد و گفت ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۹    
دبیرکل جمعیت ایثارگران می گوید که عملکرد شریعتمداری در وزارت خانه صمت قابل دفاع نیست و نباید مجدادا او برای وزارت خانه کار که تجربه ای در آن ندارد انتخاب شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۹    
قطع بی رویه درختان و قاچاق منابع طبیعی تجاوز به حقوق عامه مردم است که دادستان به عنوان مدعی العموم با ورود به این موضوع تا حدودی از سوء استفاده های افراد سودجو و فرصت طلب جلوگیری کرده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۴    
یک روزنامه چاپ ترکیه گزارش داد که قتل جمال خاشقجی و مثله کردن او، از سوی محافظ شخصی ولیعهد سعودی انجام شده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۴    
کم کاری لیست امید شورای شهر تهران در یک سال گذشته بر کسی پوشیده نیست و اعضای شورای شهر تهران به همراه شهردار پایتخت نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند و پروژه های شهری و عمرانی در توقفگاه قرار ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۲۹    
شبکه خبری بلومبرگ سرمقاله روز جمعه خود را به اختلافات دونالد ترامپ ، رئیس جمهوری آمریکا با کشورهای اروپایی اختصاص داد و نوشت آمریکا بدون متحدانش نمی تواند ایران را به چالش بکشد.