شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۹May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 20 آذر 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 2 آذر 1397 کودک پرس 3 آذر 1397 کودک پرس 4 آذر 1397 کودک پرس 5 آذر 1397 کودک پرس 6 آذر 1397 کودک پرس 7 آذر 1397 کودک پرس 8 آذر 1397 کودک پرس 9 آذر 1397 کودک پرس 10 آذر 1397 کودک پرس 11 آذر 1397 کودک پرس 12 آذر 1397 کودک پرس 13 آذر 1397 کودک پرس 14 آذر 1397 کودک پرس 15 آذر 1397 کودک پرس 16 آذر 1397 کودک پرس 17 آذر 1397 کودک پرس 18 آذر 1397 کودک پرس 19 آذر 1397 کودک پرس 20 آذر 1397 کودک پرس 21 آذر 1397 کودک پرس 22 آذر 1397 کودک پرس 23 آذر 1397 کودک پرس 24 آذر 1397 کودک پرس 25 آذر 1397 کودک پرس 26 آذر 1397 کودک پرس 27 آذر 1397 کودک پرس 28 آذر 1397 کودک پرس 29 آذر 1397 کودک پرس 30 آذر 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۰    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح آموزش و بازی از اول بهمن ماه برای تعدادی از دبستان های 10 استان کشور برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل فنی وحرفه ای وزارت آموزش و پرورش از تخصیص 90 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان های کشور خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۶    
عضو دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مصرف لبنیات علاوه بر استحکام بافت استخوان، سلامت دندان و پوست را به همراه دارد، گفت: حداکثر جذب کلسیم در بدن تا 30 سالگی است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۰۰    
کتاب قصه زندگی من ، به قلم شرمین نادری و فرهنگ قصه شناسی یلدا تالیف علی خانجانی، روز 27 آذر رونمایی می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۳:۵۵    
اعضای هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در نامه ارسالی به رئیس رسانه ملی، تبلیغات صدا و سیما را باعث توهم یادگیری در خانواده ها عنوان کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش می کنم ساعت بازی را در مدارس نهادینه کنم تا کودکان از طریق بازی، زندگی را تمرین کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۰    
سرماخوردگی یکی از مهم ترین بیماری های تنفسی است که معمولاً در فصل سرما بیش از فصول دیگر، افراد جامعه را درگیر خود می کند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۱۵    
تلویزیون و برنامه های مناسب سنین کودک همیشه دغدغه والدین بوده است، از اینکه محتوای برنامه ها، ساختار برنامه ها و مدت زمان استفاده برنامه های تلویزیونی چقدر باید باشد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۰۰    
انجمن هنرهای تجسمی استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز سومین سالانه نقاشی کودک و نوجوان استان البرز را برگزار می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۵    
نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان در کاشان چهارمین پایتخت کتاب ایران با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۰    
عضو ستاد اجرایی نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان، از افتتاح گذرهای فرهنگ و هنر این شهر به عنوان پایتخت کتاب کشور با حضور وزیر ارشاد در این شهرستان خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۰    
منتخبین بخش صدای پای آب جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان معرفی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۵    
عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: امروز در حوزه کودک و نوجوان ساختارهای قاعده مندی داریم. باید به این نکته توجه کرد که نخستین تشکل ها همچون ناشران و نویسندگان و.. ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۰    
دبیر هیات بسکتبال استان یزد گفت: از سوی کادرفنی، سیدحسین حسینی از نوجوانان عضو هیات بسکتبال شهرستان اشکذر به اردوی آمادگی تیم ملی که از 26 آذرماه 1397 به مدت یک هفته در مجموعه آزادی تهران برگزار می ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۰    
امروزه کودکان به رفتارهای نامتعارف مختلفی دچار هستند، قصه گویی تدبیری ریشه دار در فرهنگ ایرانی و ابزاری مناسب برای اصلاح ناملایمات تربیتی است که با پرداخت کارشناسانه می توان به تاثیر سازنده آن بر ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۰    
خانه اولین مدرسه ای است که هر انسانی در آن درس می خواند و پایه شخصیت هر انسانی در داخل خانه شکل می گیرد؛ عادت به کتابخوانی نیز در خانه در کودک ایجاد می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۱۵    
باید برای فرزند خود زمان با کیفیت بگذارید. با او بازی کنید. همانطور که هر روز غذای جسمی او را می دهید، باید غذای روانی کودک را هم بدهید. هم کیفیت و هم کمیت مهم است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۰۵    
یک کارشناس ارشد روانشناسی گفت: کودکان طلاق به شدت نیازمند حفظ ارتباط با پدر و مادر خود هستند و حذف اجباری یکی از انها توسط والد دیگر نوعی “کودک ازاری” محسوب می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۰۰    
دیوید ویلیامز بازیگر مشهور انگلیسی و نویسنده کتاب های کودک اخیراً در گفتگویی رادیویی از مردم این کشور خواست نسبت به حفظ و نگهداری کتابخانه های عمومی تلاش کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۰۰    
صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد: بیش از 150 هزار کودک در عراق از امکانات لازم برای مواجهه با فصل سرما محرومند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: مراکز کانون پرورش فکری استان دارای 254 هزار و 785 جلد کتاب تخصص حوزه کودک و نوجوان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۰    
سماکوش گفت: چهار عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان، به خط بریل ویژه نابینایان و با موضوع دفاع مقدس در سمنان رونمایی می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۵    
عباس محمدی هزاوه رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوه از به سرپرستی گرفتن 50 کودک توسط علی دایی فوتبالیست مطرح ایران و جهان خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۰    
سازمان صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد: جان صدها هزار کودک آواره عراقی در معرض خطر سرمازدگی و عواقب ناشی از کاهش شدید دما و جاری شدن سیل در این کشور قرار دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۵    
بنیاد خیریه مادر مهربان در قالب طرح دوشنبه های خوشمزه برای یکی از کودکان نیازمند تحت پوشش خود جشن تولد برگزار کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۰    
معاون اجتماعی بهزیستی کردستان گفت: 13 مرکز نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست زیر نظر بهزیستی استان فعال است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۰    
نمایش کلوچه های خدا که هم اکنون در سالن بوستان روی صحنه است با استفاده از شیوه فانتزی و ارائه زبان ساده و داستانی روان، به مقوله خداشناسی در مواجهه با مخاطب کودک می پردازد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۵    
گروه تروریستی طالبان اعضای خود را بسیج کرده تا یک کودک خردسال را بیابند و او را تکه تکه کنند!
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۵    
مدیرعامل موسسه کودکان هوشمند از اعزام 35 کودک نابغه و هوشمند به مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی با چرتکه مالزی خبر داد و گفت: با ظرفیت و توانمندی موجود احتمال قهرمانی مجدد ایران دور از انتظار نیست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۵    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: 174 هزار و 303 کودک در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون واکسینه شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۵    
اقدام جنجالی پلیس آمریکا برای جدا کردن کودکی یک ساله از مادرش، واکنش خشمگیانه مردم را در پی داشته است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۰    
وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که یک کودک 5 ساله که در جریان راهپیمایی جمعه گذشته به ضرب گلوله صهیونیست ها زخمی شده بود، به شهادت رسید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۷    
رئیس پژوهشکده پیشگیری اولیه از بیماریهای غیرواگیر اصفهان گفت: براساس پژوهش صورت گرفته در این پژوهشکده مشخص شد که از هر چهار کودک یک نفر مبتلا به اختلال چربی خون است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۲    
رییس مرکز فرهنگی آموزشی سما استان اردبیل گفت: اولین پارک علم و فناوری کودک در استان با هدف ایجاد کسب و کارهای دانش محور راه اندازی می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۷    
مسابقات بین المللی یو سی مس با حضور 43 شرکت کننده در جهان برگزار شد که با موفقیت نوجوانان ایرانی به پایان رسید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۷    
سه نوجوان در درگیری فیزیکی در مقابل دانشگاه بیرمنگام انگلیس، همدیگر را با ضربات چاقو زخمی کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۷    
نوجوان کاشمری به اردوی تیم ملی بازی های بومی و محلی دعوت شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۷    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه با تندی و بداخلاقی نمی شود جوان را به مسجد جذب کرد، گفت: مسجد نباید منحصر به نماز جماعت خواندن باشد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۲    
نوگلان قرآنی اثری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی امید حدادنسب است که هر روز ساعت 6:30 دقیقه صبح (بازپخش 15:30) از این شبکه پخش می شود.