شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۳May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 24 آذر 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 2 آذر 1397 کودک پرس 3 آذر 1397 کودک پرس 4 آذر 1397 کودک پرس 5 آذر 1397 کودک پرس 6 آذر 1397 کودک پرس 7 آذر 1397 کودک پرس 8 آذر 1397 کودک پرس 9 آذر 1397 کودک پرس 10 آذر 1397 کودک پرس 11 آذر 1397 کودک پرس 12 آذر 1397 کودک پرس 13 آذر 1397 کودک پرس 14 آذر 1397 کودک پرس 15 آذر 1397 کودک پرس 16 آذر 1397 کودک پرس 17 آذر 1397 کودک پرس 18 آذر 1397 کودک پرس 19 آذر 1397 کودک پرس 20 آذر 1397 کودک پرس 21 آذر 1397 کودک پرس 22 آذر 1397 کودک پرس 23 آذر 1397 کودک پرس 24 آذر 1397 کودک پرس 25 آذر 1397 کودک پرس 26 آذر 1397 کودک پرس 27 آذر 1397 کودک پرس 28 آذر 1397 کودک پرس 29 آذر 1397 کودک پرس 30 آذر 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۵    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: چیزی به اسم حذف تکالیف دانش آموزان نداریم بلکه جایگزین مهارت های تکالیف محور به جای مشق شب داریم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۵    
بدون حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش، تندیس پژوهشگران و فناوران برتر دانش آموزی اهدا شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۶    
مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش از برگزاری کلاس های حین و ضمن خدمت و آموزش های مداوم برای افزایش سطح توانایی معلمان دینی و قرآن خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۶    
سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: باید سعی کنیم عشق یادگیری را در وجود دانش آموزان قرار دهیم تا از یادگیری خسته نشوند و شوق تغییر و احساس کنجکاوی پیدا کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۶    
رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: اگر قرار است پژوهش در دانشگاه به نتیجه برسد باید پژوهش در مدرسه جدی گرفته شود و راه پژوهش از مدرسه می گذرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۹    
محمد ناصری مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی از اقدام صدا و سیما در پخش تبلیغ کتاب های آموزشی که مجوز خود را از آموزش و پرورش اخذ نکرده اند انتقاد کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۹    
رئیس فراکسیون حمایت از کودک و نوجوان با بیان اینکه این فراکسیون تاکنون جلسه رسمی نداشته است، گفت: تشکیل جلسات بیشتر در مورد ساختار و فرآیندها بوده تا بتوان بسترسازی مناسب را انجام داد و با روند بسیار ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۳    
کتاب مثل باران با موضوع شعر کودک و نوجوان توسط آستان قدس رضوی منتشر و روانه بازار نشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۸    
شبکه دو سیما تصمیم دارد برنامه چهل برگ را با موضوع تحقیق و تفحص نوجوان برای رسیدن به پرسش های خود در مورد انقلاب اسلامی به مناسبت چهل سالگی انقلاب به تصویر بکشد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۸    
برگزیدگان چهل سال سینمای کودک و نوجوان که توسط انجمن منتقدان انتخاب شده اند در دوازدهمین جشن سینمای ایران معرفی می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۳    
پزشکان دانشکده پزشکی دانشگاه حران ترکیه موفق به خارج کردن حدود دو کیلوگرم پلاستیک از معده و روده پسر 14 ساله مبتلا به اوتیسم شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۴۳    
نویسنده کتاب کودک و نوجوان گفت: دو کتاب برف و آفتاب و موش سر به هوا تا پایان سال از سوی انتشارات فاطمی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ می رسد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۳۸    
دومین دوره مسابقات کشوری سنگنوردی سالنی جام خلیج فارس در رده سنی نونهالان و نوجوانان در شهر برازجان استان بوشهر برگزار و برترین های آن مشخص شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۳۳    
نمایش مهمان های ناخوانده به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی از تولیدات طرح کتاب، تئاتر، مدرسه مرکز تئاتر کانون هم زمان با جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان در کاشان در حال اجرا است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۸    
مهدی فردوسی مشهدی گفت: دو ضلع تعلیمی و عاطفی نیازمند به یک ضلع دیگر یعنی ادبیات تفکرمحور برای کودکان و نوجوانان هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۳    
به تازگی گجتی قابل حمل برای ردیابی آلودگی هوا ساخته شده که می توان آن را همراه کودک جابه جا کرد. این دستگاه در صورت وجود آلودگی به کاربر هشدار می دهد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۳    
مهلت شرکت در جشنواره کودک آنلاین تا 14 دی تمدید شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۸    
رییس اداره بهزیستی شهرستان شوشتر گفت: از ابتدای آبان ماه تاکنون 12هزار کودک 3 تا 6 ساله درطرح پیشگیری از تنبلی و آمبلیوپی چشم، در این شهرستان سنجش بینایی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۳    
جایزه فیروزه جشنواره ای در حوزه معرفی و مصرف کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی- اسلامی است که امسال در چهارمین دوره خود با رویکرد کودک و خانواده برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۸    
ویدئویی از کری خواندن یک کودک فلسطینی برای رژیم صهیونیستی منتشر شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۳    
توزنده جانی از حضور 50 نویسنده و تصویرگر در 80 مدرسه در کاشان خبر داد و گفت: بخش جدی جشنواره کتاب کودک کاشان، حضور نویسندگان در مدارس است که هم بچه ها و هم نویسندگان از آن استقبال می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۸    
رئیس پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: درخصوص اجباری شدن استفاده رانندگان از صندلی کودک در خودروهایشان در انتظار ابلاغ آن هستیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۳    
حضور نظامیان صهیونیست برای بازداشت یک کودک غیر مسلح فلسطینی با اداوات و تجهیزات نظامی خبر ساز شد، که در ادامه مشاهده می کنید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیکوکاران از پنج هزار و 139 نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان تحت حمایت این نهاد حمایت و سرپرستی می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۲    
مصطفی رحماندوست نویسنده کتاب کودک از بهره گیری برخی از مدارس در استفاده از رویکرد آموزشی با کمک قصهگویی خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۲    
محمد ناصری، دبیر هجدهمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور نامزدهای بخش نوجوانان این جشنواره را معرفی کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۷    
آیین نکوداشت مصطفی رحماندوست و احترام برومند روزهای 26 و 28 آذر در بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۱    
کانون زبان ایران در آستانه فرارسیدن شب یلدا مسابقه عکاسی یلدای کانون زبانی را برای زبان آموزان خود در سراسر کشور برگزار می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۶    
یک روانشناس گفت: بیش فعالی از جمله مشکلات رفتاری و عصب شناسی است که اغلب در پسران شایع می شود و راهکارهای مختلفی برای درمان آن وجود دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۱    
عبدالرزاق پهلوان نوشته ی نادر ابراهیمی بار دیگر از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۶    
سیستم ایمنی بدن نوزاد مانند بزرگسالان نیست، و نوزاد در این سنین در مقابل برخی باکتری ها و ویروس ها آسیب پذیر است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۱    
چه عواملی باعث می شود که یک کودک به بزرگسالی باهوش و بااستعداد تبدیل بشود؟ آیا هوش تنها بوسیله ژنتیک تعیین می شود؟
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۶    
حیوانات مهندس در حیات وحش اثری از لیون گری است که درباره ی ساخت سازه های باور نکردنی از سوی حیوانات با مخاطبان سخن می گوید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۱    
استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام به تبیین 9 خطای شناختی در تربیت فرزند و شیوه اصلاح آن ها و همچنین شرایط و انواع تنبیه مؤثر پرداخت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۶    
امیر عباس کودک 8 ساله گیلانی که آرزوی پلیس شدن داشت، پس از ماه ها مبارزه با سرطان آسمانی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۵    
هنگامی که کودکان ظاهراً به علت سرماخوردگی به عطسه و سرفه می افتند، طبیعی است که والدین نگران شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۵    
هم زمان با هفته ی پژوهش و در آستانه ی بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی علاقه مندان می توانند از آثار برتر پژوهشی در حوزه های مرتبط با کودک و نوجوان و قصه گویی دیدن کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۵    
پژوهش گران و کارشناسان آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور طی کارگاهی با ویژگی ها و ضرورت های پژوهش آشنا شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۰    
تیزر اصلی بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی با روایت گری ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت کشورمان منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۵    
تئاتر کمدی “بازنشسته 2” با لهجه شاهرودی و با هدف ترویج فرهنگ و آداب و رسوم این شهرستان در جامعه و به ویژه در بین قشر جوان و نوجوان در این شهر به روی صحنه رفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۵    
دو دختر نوجوان هنگام پریدن از روی دیوار مرزی بین مکزیک و آمریکا مجروح شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۵    
سری جدید برنامه “پرپروک” ویژه گروه سنی کودک و نوجوان از سیمای خلیج فارس پخش می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۰    
نزدیک به یک دهه از شروع ساخت بنای کانون پرورش فکری کودک و نوجوان فاروج می گذرد اما همچنان کودکان این شهرستان از مزایای استفاده از این فضا بی بهره اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۵    
پسری 19 ساله که با وعده های واهی به دختر نوجوانی، او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، پای میز محاکمه ایستاد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۰    
فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان گفت: پنهان کاری آزار جنسی عواقب خطرناکی دارد. والدین باید نشانه های آزار جنسی کودکان را بشناسند ...