پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۴۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی کنگان 19 تیر 1396 - koogana.ir

پایگاه خبری تحلیلی کنگان 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 29 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 28 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 28 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 1 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 2 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 3 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 4 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 5 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 8 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 10 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 11 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 12 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 13 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 14 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 16 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 19 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 20 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 21 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 22 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 23 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 24 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 26 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 29 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 تیر 1396 
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۳    
شهرزاد مدیری کوچک ترین عضو خانواده مدیری هست. آرام و شمرده حرف می زند و سعی می کند که با جواب های کوتاه، این آرامش را بعنوان خصلت ذاتی اش به ما معرفی کند.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۳    
نیروهای عراقی در شهر موصل به سند مهمی از تروریست های داعش دست یافتند که برای حفظ وحدت این گروه صادر شده بود.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۳    
نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی طرحی ارائه کرده اند که خواستار تمدید برخی محدودیت های علیه برنامه موشکی ایران، پیش از اتمام آنها هستند.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۳    
تردیدهای فراوانی در خصوص اینکه "آیا چنین طرحی برای فیصله بخشیدن به جنگی که ده ها هزار قربانی بر جای گذاشته موفق خواهد بود یا خیر؟" وجود دارد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۳    
جمهوری اسلامی به عنوان قدرت بزرگی وارد نبرد با داعش در عراق و سوریه شده و حتی در مواقعی با مخالفان بر سر میز مذاکره نشسته است.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۳    
ایران از تهاجمات کنونی علیه داعش بهره برداری می کند تا یکی از اولویت های اصلی خود را محقق سازد که همان کنترل خاورمیانه از مرزهای این کشور تا دریای مدیترانه است ...
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۳    
گروه جهادی شهدا مدافع حرم که از نیروی پاسدار ناحیه سپاه کنگان تشکیل شده است که به روستای لاورده اعزام شدند
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۳    
جلسه هماهنگی طرح هجرت در اتاق مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان برگزار شد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
منابع اسرائیلی مدعی شدند رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از نفوذ ایران در سوریه قصد تشکیل ارتشی سوری در مرزهای جولان اشغالی و مرز با اردن را دارد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
ائتلاف تروریستی هیئت تحریرالشام که هسته اصلی آن القاعده است، در ادامه عملیات خود علیه داعش در استان ادلب، توانست شماری از عناصر برجسته این گروه را شناسایی و بازداشت کند.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
سناتورهای جمهوری خواه ایده ترامپ برای همکاری سایبری با روسیه را مورد تمسخر قرار دادند.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
منابع خبری از کشته شدن دست کم 23 و زخمی شدن 46 غیرنظامی در حمله 48 ساعت اخیر جنگنده های ائتلاف آمریکا به الرقه سوریه خبر دادند.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
یکی از اصلی ترین مراکز خرید شهر لندن با حدود 1000 واحد تجاری و تفریحی گرفتار حریق شد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
با وجود این که روسیه یکی از اعضای اصلی توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک به شمار می رود، تولیدکنندگان این کشور با این ابهام روبه رو هستند که آیا شراکت شان همچنان سودآور خواهد بود و به آنها انگیزه لازم ...
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
رئیس جمهوری آمریکا گفته است که تا زمان حل دو بحران در سوریه و اوکراین، موضع کشورش درقبال تحریم های روسیه تغییر نخواهد کرد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل می گوید که تهران معضل اصلی آمریکا در خاورمیانه است و بهترین پاسخ برای این معضل تغییر نظام این کشور است.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به یک تغییر راهبردی اساسی در بسیج نیازمندیم و باید سمت و سوی فعالیت ها را به سمت خدمات اجتماعی سوق دهیم.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
اینجا جلاران است، روستایی در نزدیکی مرز افغانستان؛ در این روستا نه از آب شرب خبری هست و نه برق و مردمانش اگر یارانه شان قطع شود حتی نان هم برای خوردن ندارند.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
لاریجانی با بیان اینکه کشورهای اروپایی مطرح می کنند که اگر شرکت وابسته به اروپا با ایران همکاری کند، از سوی آمریکا تحریم می شود، تاکید کرد: باید به آن ها گفت که خوب این موضوع به ما چه ارتباطی دارد؟
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
نیروهای نظامی عراق پس از حدود شروع 9 ماه از آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل توانستند که این شهر را به صورت کامل از لوث تروریست های داعشی پاکسازی کنند./ عکس : Reuters
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
درحالی که قرار بود دوشب پیش، بعد از مدت ها بازهم برنامه ثریا از تلویزیون پخش شود، مستند این برنامه با فشار سازمان حفاظت از محیط زیست از کنداکتور پخش خارج شد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
میزان واردات دولت یازدهم از چین آنقدر عجیب بود حتی رقم 4 ساله آن از کل واردات 8 ساله دولت قبل بیشتر بوده است.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۳    
وزیر خارجه مصر طی گفت وگویی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که چهار کشور عربی تحریم کننده دوحه، مصمم به تغییر دادن سیاست های قطر هستند.
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۳    
وقتی کارکنان و کارکنان دستگاههای حلقه ی اول دولتی کشور عزتمند و دوستدار سرزمین و مردم خود باشند با همه ی توان و اخلاص برای تثبیت عدالت و گسترش آن تلاش می کند و آنها وقتی این رویه را از خود شروع کنند ...
کوگانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۳    
ایالات متحده آمریکا کودک دست آموز دولت بین المللی بیلدبرگ در حال جنگی به شدت پر رمز و راز است که کنگره آمریکا آن را برملا نمی تواند کند و قطعا جمعیت انسانی بسیاری از کشورهای خاورمیانه برای تامین ...