یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۰۷Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای لیان 10 اسفند 1395 - lian-news.com

لیان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۲    
وزیر کشور گفت: به رغم گسترش رسانه های نوظهور و افزایش شبکه های معاند ماهواره ای، صداوسیما در جامعه دارای مرجعیت بالاست و این مرجعیت نسبت به گذشته افزایش هم یافته است که باید آن را حفظ کرد.
لیان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۲    
روابط عمومی وزارت امور خارجه، ادعای تازه کریمی قدوسی مبنی بر نامه نگاری وزیر امور خارجه کشورمان را با وزیر خارجه آمریکا، قویا تکذیب کرد.
لیان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهور ترکیه با تکذیب اخبار مبنی بر اینکه کشورش برای حفظ حضور نظامی خود در سوریه برنامه ریزی می کند تاکید کرد که ارتش ترکیه پس از پایان عملیات سپر فرات از اراضی سوریه عقب نشینی خواهد کرد.
لیان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۲    
در بازار امروز - سه شنبه - سکه تمام طرح جدید با کاهش 3000 تومانی در مقایسه با روز گذشته یک میلیون و 203 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا 3772 تومان قیمت دارد.
لیان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۲    
فرماندهی ستاد مشترک عملیات ارتش عراق اعلام کرد که نیروهای نظامی این کشور تلاش تکفیریهای داعش برای انجام عملیاتهای انتحاری در شهر سامراء را با ناکامی مواجه ساختند.
لیان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۷    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: مذاکرات حج تمتع سال 96 هم چنان ادامه دارد و قرار است نشست کاری دیگری در سطح رئیس هیات حج جمهوری اسلامی ایران و وزیر حج و عمره عربستان امروز برگزار شود.