دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای مردم فردا 24 اردیبهشت 1401 - mardomefarda.ir

مردم فردا 29 اسفند 1400 مردم فردا 31 فروردین 1401 مردم فردا 1 خرداد 1401 مردم فردا 1 تیر 1401 مردم فردا 1 مرداد 1401 مردم فردا 2 شهریور 1401 مردم فردا 30 مهر 1401 مردم فردا 2 آبان 1401 مردم فردا 1 آذر 1401 مردم فردا 1 دی 1401 مردم فردا 30 بهمن 1401 مردم فردا 1 اسفند 1401 مردم فردا 1 اردیبهشت 1401 مردم فردا 2 اردیبهشت 1401 مردم فردا 3 اردیبهشت 1401 مردم فردا 4 اردیبهشت 1401 مردم فردا 5 اردیبهشت 1401 مردم فردا 6 اردیبهشت 1401 مردم فردا 7 اردیبهشت 1401 مردم فردا 8 اردیبهشت 1401 مردم فردا 9 اردیبهشت 1401 مردم فردا 10 اردیبهشت 1401 مردم فردا 11 اردیبهشت 1401 مردم فردا 12 اردیبهشت 1401 مردم فردا 13 اردیبهشت 1401 مردم فردا 14 اردیبهشت 1401 مردم فردا 15 اردیبهشت 1401 مردم فردا 16 اردیبهشت 1401 مردم فردا 17 اردیبهشت 1401 مردم فردا 18 اردیبهشت 1401 مردم فردا 19 اردیبهشت 1401 مردم فردا 20 اردیبهشت 1401 مردم فردا 21 اردیبهشت 1401 مردم فردا 22 اردیبهشت 1401 مردم فردا 23 اردیبهشت 1401 مردم فردا 24 اردیبهشت 1401 مردم فردا 25 اردیبهشت 1401 مردم فردا 26 اردیبهشت 1401 مردم فردا 27 اردیبهشت 1401 مردم فردا 28 اردیبهشت 1401 مردم فردا 29 اردیبهشت 1401 مردم فردا 30 اردیبهشت 1401 مردم فردا 31 اردیبهشت 1401 
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۳:۰۱    
همانطور که می دانید در سال های اخیر ایموجی (Emoji) یا همان صورتک ها بخش بزرگی از ارتباطات متنی مردم را تشکیل می دهند ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۱    
رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداری با عنوان "ثبت نام یارانه معیشتی" باشند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۵    
امروز خبر جدید و بزرگ Fall Guys در کانال یوتیوب و توییچ Mediatonic اعلام خواهد شد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۵:۰۱    
امروز شرکت BOE که یکی از فعالان صنعت تلویزیون و نمایشگر است، از یک تلویزیون اولد (OLED) 95 اینچی با رزولوشن 8K و نرخ نوسازی 120 هرتز رونمایی کرد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۱    
شرکت چینی AYANEO به تازگی جدیدترین کنسول بازی خود را با عنوان AYANEO2 معرفی کرده است که دارای آخرین پردازنده Ryzen 6000U “Rembrandt” APU با معماری Zen3+ و RDNA2 است ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۱    
علی نصیریان در هفدهمین شب بازیگر از حال و احوال فعلی مردم ابراز ناراحتی کرد و گفت: وقتی حال مردم، خوش نیست، نباید جشن بگیریم.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۱    
رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران می گوید، جنگ روسیه و اوکراین، تبعات بسیار سنگینی بر تولید و تجارت مواد غذایی در جهان خواهد گذاشت.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۶    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: سالیانه، 195 هزار میلیارد ریال صرف مدرسه سازی در کشور می شود.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۱    
وزیر امورخارجه جمهوری آذربایجان با اشاره به لزوم توسعه مناسبات مشترک و اعلام آمادگی برای تداوم سفرهای دیپلماتیک و تقویت مناسبات سیاسی در سطوح مختلف ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۶    
زن کلاهبردار در اینستاگرام وعده ازدواج می داد و کلاهبرداری می کرد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۷:۰۱    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش از شناسایی و شرکت یک میلیون و 639 هزار و 280 دانش آموز - درس در برنامه جبران و تثبیت یادگیری خبر داد و گفت: مشمولان، دانش آموزانی بودند که در سه درس فارسی ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۶:۰۱    
فناوری هوش مصنوعی استارتاپ Kintsugi برای تشخیص افسردگی و اضطراب از صدای افراد کمک می گیرد. این نرم افزار که در مراکز درمان از راه دور مورد قابل استفاده است، با پردازش بیست ثانیه ای مکالمه ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۵:۰۱    
یک پردازنده ی سری Zen 4 که احتمالاً AMD Ryzen 7 7800X است به تازگی در دیتابیس OpenBenchmarking با سرعت کلاک 5٫2 گیگاهرتز رؤیت شده است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۴:۰۱    
فصل سوم سریال طنز نون خ از امشب 24 اردیبهشت 1401 هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۳:۰۱    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از سقوط و نجات نوجوان 17 ساله از ارتفاع 70 متری در آبشار چهارده شهرستان بیرجند خبر داد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۱    
شورای امنیت سازمان ملل با محکوم کردن قتل خبرنگار الجزیره خواستار تحقیقات فوری و کامل و محاکمه عاملان به شهادت رساندن این خبرنگار فلسطینی-آمریکایی شد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۱:۰۱    
نماینده کشورمان به همراه تنیسوری از بلژیک عنوان قهرمانی بخش دونفره سطح 3 تور جهانی تهران در بخش دختران را از آنِ خود کردند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۲    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران معتقد است عملی شدن واردات خودرو به کشور گامی مثبت برای تنظیم بازار است که در مدت زمان کوتاهی به ریزش قیمت ها خواهد انجامید.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۷    
وزیر علوم از ارائه طرح جدید برای استخدام اساتید خبر داد و گفت: طرحی دادیم که اساتید قبل از آغاز تدریس، دوره صلاحیت مدرسی را بگذرانند اما از این موضوع برداشت های سیاسی صورت گرفت.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۲    
روند افزایشی اوراق مسکن همچنان ادامه دارد؛ به طوریکه متاهل ها برای خرید این اوراق باید بیش از 119 میلیون تومان پرداخت کنند، درحالی که این رقم در هفته قبل حدود 98 میلیون تومان بود.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۲    
رییس پژوهشگاه ابن سینا با بیان اینکه درمان ناباروری نیازمند تکرار به دفعات است و ممکن است زوجین توانایی تامین آن را نداشته باشند ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۲    
عضو هیئت امنای خانه ای بی ایران، با اشاره به ثبت و شناسایی حدود 750 تا 800 بیمار ای بی در کشور، در عین حال افزایش پوشش بیمه ای داروها و پانسمان های بیماران پروانه ای و همچنین خاص شدن این بیماری را ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۲    
نحوه اعزام کاروان تیم ملی فوتبال ایران به کانادا برای برگزاری بازی دوستانه با این تیم امروز مشخص می شود.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۱:۰۲    
به دنبال تمدید توافق نظامی دوجانبه بین یونان و آمریکا، آتن به سربازان آمریکایی اجازه داده به مدت پنج سال از پایگاه های نظامی این کشور استفاده کنند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۱:۰۲    
در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران و شاخص هم وزن به ترتیب 0.9درصد و 1.44درصد رشد کردند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۲    
هند اعلام کرد که در راستای افزایش جهانی قیمت گندم و نیاز به حفاظت از امنیت غذایی این کشور و کشورهای آسیب پذیر همسایه، سیاست صادرات گندم خود را اصلاح می کند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۲    
خبرگزاری دولتی کره شمالی اعلام کرد موارد ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در این کشور رو به افزایش است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۷    
رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 6 هزار عدد لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش بیش از 100 میلیارد تومان خبر داد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۲    
استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه سطح انتقال ویروس کرونا پایین است،گفت: به نظر نمی آید در فاصله نزدیک پیک دیگری را شاهد باشیم.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۷    
از ارائه تسهیلات فرزندآوری به زوجهای دانشجو تا آغاز توزیع بسته های لبخند مادری توسط ستاد اجرایی فرمان امام
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۷    
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تاکید کرد: قدرت یک دیپلمات و دستگاه دیپلماسی این است که هنگام مواجه شدن با بن بست در یک مسیر ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۲    
بازار سهام در هفته گذشته شاهد واکنش مثبت به تصمیمات جدید دولت در حوزه یارانه ها بود به نحوی که با رشد 3/ 2درصدی شاخص کل و 8/ 3درصدی شاخص هم وزن ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۲    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده، رعد و برق و وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک و توفان شن در برخی نقاط کشور خبر داد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۲    
تاریخ مراسم اسکار و همینطور مهلت ارسال آثار و اعلام نامزدهای دوره آینده مشخص شد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا پس از گذشت 5 سال، یوهانس آبراهام را به عنوان نماینده خود در جنوب شرقی آسیا معرفی کرد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۲    
فرانس 24 در فاصله چند روز مانده به آغاز دوره جدید جشنواره کن، 5 استعداد جدید امسال این رویداد سینمایی را معرفی کرد که از جمله آن ها، سعید روستایی کارگردان فیلم سینمایی برادران لیلا است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۲    
گروه دوم بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هندبال از روز 26 اردیبهشت ماه وارد اردو می شوند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۲    
جدیدترین گزارش ها حاکی از این هستند که متا و AMD در حال همکاری برای تقویت شبکه های تلفن همراه هستند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۲    
انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان به هفته بعد موکول شد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۷    
یکی از اهداف نهایی متخصصان حوزه هوش مصنوعی دسترسی به سیستمی با قابلیت هوش جامع مصنوعی (AGI) است، سیستمی که بتواند همه کارهایی را که انسان ها انجام می دهد، بفهمد و یاد بگیرد ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۷    
سخنگوی کاخ سفید درباره آخرین وضعیت مذاکرات وین مدعی شد که خواسته های ایران مانع اصلی بر سر راه بازگشت به این مذاکرات است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۷    
سرمربی تیم کشتی آزاد ناشنوایان ایران گفت: سطح این دوره از بازی های المپیک بسیار بالا است، با وجود این شرایط انتظار ما صعود 6 کشتی گیر به فینال بود.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۷    
انویدیا ضمن اعلام تاریخ و زمان برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه کامپیوتکس، نام 6 سخنران این کنفرانس را نیز اعلام کرده است. نام جن سون هوانگ در بین سخنران ها دیده نمی شود.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۲    
مدیر کل جدید امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه منصوب شد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۲    
سرمربی کروات تیم ملی زمان بازگشت خود را به تعویق انداخت، در حالی که فوتبال ایران در روزهای حساسی قرار دارد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از انسداد یکی از محورهای شمالی ایران خبر داد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۲    
با رصد و اشراف اطلاعاتی بر شبکه دلالان غیرمجاز ارزی، معاملات پنهان و مشکوک ارزی و رمزارز کشور، حساب های بانکی 454 نفر از عوامل غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شدند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۲    
کنفدراسیون فوتبال آسیا از انصراف چین برای میزبانی در جام ملت های آسیا 2023 خبر داد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۷    
یک پایگاه تحلیلی در گزارشی درباره سفر اخیر نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین به تهران برای رفع موانع موجود سر راه رسیدن به یک توافق از طریق این مذاکرات ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۲    
پس از حدود 7 سالی که از حضور نسبتاً ناموفق گیتی پسند، نماینده اصفهان در لیگ برتر والیبال مردان کشور گذشت ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۲    
رئیس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 45 میلیون دز واکسن کرونا ذخیره شده در کشور وجود دارد و افراد واجد شرایط باید دز چهارم تزریق کنند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
در بحبوحه مواضع مسکو درباره برنامه پوششی تسلیحات بیولوژیکی در اوکراین، مدیر امور خلع سلاح سازمان ملل گفت که این نهاد بین المللی درباره چنین برنامه هایی مطلع نیست و هیچ ظرفیت عملیاتی تکنیکی یا دستوری ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۲    
دولت ها و قانونگذاران اروپایی برای اعمال قوانین امنیت سایبری سختگیرانه تر برای شرکت های بزرگ حوزه انرژی، حمل و نقل، امور مالی، تهیه کنندگان سرویس های دیجیتال و غیره توافق کردند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
به دنبال افت مجدد بازار رمزارزها، بیت کوین وارد کانال 29 هزار دلاری شد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
یک نماینده مجلس تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی، جراحی اقتصادی که تیم اقتصادی آقای رئیسی پیگیری می کنند، منجر به مرگ بیمار خواهد شد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۲    
وزرای خارجه هفت کشور صنعتی جهان در بیانیه ای از طالبان خواستند تا فوراً برای رفع محدودیت های زنان و دختران افغانستان و احترام به حقوق بشر اقدام کند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۲    
یک موشک اسپیس ایکس همراه 53 ماهواره اینترنتی استارلینک از ایالت کالیفرنیا به فضا پرتاب شد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۲    
ولودیمیر زلنسکی گفت که 37 سفارت خارجی کار خود را در کی یف پایتخت اوکراین از سر گرفته اند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل صنایع حمل ونقل وزارت صمت گفت: با توجه به اینکه همه خودروسازان با هم خودرو عرضه خواهند کرد، میزان عرضه و تنوع محصولات در سامانه یکپارچه فروش خودرو افزایش می یابد.