جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مردم فردا 31 فروردین 1401 - mardomefarda.ir

مردم فردا 29 اسفند 1400 مردم فردا 1 اردیبهشت 1401 مردم فردا 1 خرداد 1401 مردم فردا 1 تیر 1401 مردم فردا 1 مرداد 1401 مردم فردا 2 شهریور 1401 مردم فردا 30 مهر 1401 مردم فردا 2 آبان 1401 مردم فردا 1 آذر 1401 مردم فردا 1 دی 1401 مردم فردا 30 بهمن 1401 مردم فردا 1 اسفند 1401 مردم فردا 1 فروردین 1401 مردم فردا 2 فروردین 1401 مردم فردا 3 فروردین 1401 مردم فردا 4 فروردین 1401 مردم فردا 5 فروردین 1401 مردم فردا 6 فروردین 1401 مردم فردا 7 فروردین 1401 مردم فردا 8 فروردین 1401 مردم فردا 9 فروردین 1401 مردم فردا 10 فروردین 1401 مردم فردا 11 فروردین 1401 مردم فردا 12 فروردین 1401 مردم فردا 13 فروردین 1401 مردم فردا 14 فروردین 1401 مردم فردا 15 فروردین 1401 مردم فردا 16 فروردین 1401 مردم فردا 17 فروردین 1401 مردم فردا 18 فروردین 1401 مردم فردا 19 فروردین 1401 مردم فردا 20 فروردین 1401 مردم فردا 21 فروردین 1401 مردم فردا 22 فروردین 1401 مردم فردا 23 فروردین 1401 مردم فردا 24 فروردین 1401 مردم فردا 25 فروردین 1401 مردم فردا 26 فروردین 1401 مردم فردا 27 فروردین 1401 مردم فردا 28 فروردین 1401 مردم فردا 29 فروردین 1401 مردم فردا 30 فروردین 1401 مردم فردا 31 فروردین 1401 
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۹    
به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، از میان برنامه های افطار سیما، زندگی پس از زندگی با 14 درصد بیننده و 89.7 درصد رضایت زیاد در صدر برنامه های پرمخاطب افطار سیمای رسانه ملی قرار دارد ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۹    
مایکروسافت تایید کرد از مجموعه نرم افزاری آفیس 2013 برای مدت خیلی طولانی پشتیبانی نخواهد کرد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۱:۰۳    
قطعه موسیقی عدل موثق به خوانندگی و آهنگسازی محسن چاوشی خواننده مطرح موسیقی پاپ در آستانه ایام سوگواری شهادت حضرت علی(ع) منتشر شده است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه موج اُمیکرون در 4 ماه گذشته در آمریکا تا کنون حدود 200 هزار و در آلمان با جمعیت مشابه ایران، حدود 25 هزار قربانی گرفته ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۴    
خرید و فروش حواله خودرو با ورود به سال جدید رنگ و لعاب بیشتری گرفته و در فضای مجازی تبلیغات گسترده ای در این خصوص انجام می شود؛ معامله ای که میلیون ها تومان سود را همراه خود دارد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۷:۰۴    
متخصص بیماری های عفونی گفت: علیرغم کاهشی شدن شیب اُمیکرون در کشور؛ این بیماری همچنان تهدیدی برای افراد مسن و بیماران زمینه ای است و عوارض شدید و درجه ای از کُشندگی را به همراه دارد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۶:۰۳    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: سال هاست که برای برگزاری دیدارهای دوستانه، فوتبال ایران با مشکلات زیادی مواجه است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۴:۰۴    
برخی هوش مصنوعی و پیشرفت های جهانی در این عرصه را فرصتی برای خدمت به جامعه بشری دانسته و برخی برای آسیبی که به مشاغل می زند آن را رد می کنند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۱:۰۴    
اپل چند ماه دیگر از نسل جدید آیفون ها رونمایی می کند و حالا تحلیلگر مطرح محصولات کوپرتینویی ها، مینگ-چی کو پیش بینی کرده که دوربین سلفی سری آیفون 14 از فناوری فوکوس خودکار بهره می برد و همچنین دریچه ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۳    
آلبوم بحر بی کران با هنرمندی و سرپرستی عطاءالله ایمانی نوازنده سه تار، احمد مستنبط نوازنده تمبک و حسین رضایی نیا نوازنده دف و دایره در ژانر موسیقی ایرانی به تازگی منتشر شده است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۳    
تیم ملی فوتبال عربستان احتمال دارد پیش از شروع جام جهانی قطر با تیم آمریکا دیدار دوستانه برگزار کند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۴    
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ضمن اشاره به افزایش قیمت دارو طی سال گذشته، گفت: به دنبال عدم تامین منابع مالی مناسب برای بیمه سلامت در جهت برقراری پوشش کافی بیمه دارو ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۴    
مقامات بهداشتی انگلیس از شناسایی بیش از 1100 مورد ابتلا به کرونای XE در این کشور خبر دادند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۳    
با پایان هفته پنجم اکران نوروز در دومین هفته متوالی روز صفر موقعیتش را در رتبه دوم جدول حفظ کرد. فیلم سعید ملکان که در هفته اول اکران نوروز در رتبه پنجم جدول بود ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۴    
رئیس پلیس فتا استان البرز با اشاره به ترفندهای مختلف افراد شیاد در فضای مجازی برای انجام کلاهبرداری، از کاربران خواست فریب این افراد به بهانه فروش بلیت بازی های جام جهانی قطر را نخورند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۴    
شاید فکر کنید رساندن فیبرنوری به منازل به تازگی در جریان کار دولت قرار گرفته؛ اما نگاهی به گذشته نشان می دهد که از اواسط دهه 80 دولت به دنبال رساندن فیبرنوری به کاربران نهایی بوده است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۴    
طی روزهای اخیر در فضای مجازی ویدئویی با عنوان روش قاچاقچیان چوب در جنگل های هیرکانی در امامزاده اسحاق(ع) شهرستان شفت منتشر شده که این ماجرا را از مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۴    
انتظار می رود که یک شرکت تسویه وجوه استرالیایی با نام ASX Clear که دسترسی به بازارهای سرمایه این کشور را کنترل می کند، یک صندوق قابل معامله بورسی (ETF) بیت کوین را تأیید کند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۴    
دیدار دیشب نساجی و مس کرمان، سوژه های جالبی داشت.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۹    
دبیر انجمن حبوبات گفت: قرار بود اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در مورد اقلام خوراکی و کالاهای سفره مردم منتفی شود ولی این معافیت تاکنون شامل حال حبوبات نشده است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۹    
محسن چاوشی خواننده، آهنگساز و ترانه سرا شب گذشته 30 فروردین 1401 بعد از پنج ماه سکوت موسیقایی، تازه ترین قطعه خود را به نام عدل موثق با ترانه ای از امید روزبه منتشر کرد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۴    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه کانون وکلا هنوز به درگاه ملی مجوزها متصل نشده است، گفت: ظاهراً این کانون در مقابل هرگونه تغییر در زمینه حذف انحصار مقاومت می کند و تغییرات را تهدیدی برای ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب تهران به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال استان تهران دستور داد: برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و پیشگیری از تعرض به اراضی دولتی و منابع طبیعی ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۹    
با افزایش موارد ابتلا به کووید-19 در کودکان در برخی مناطق هند ناشی از سویه نوترکیب XE، والدین خواستار بازگشت به حالت آموزش از راه دور برای کودکان خود هستند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۴    
مراکز دولتی شامل وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات دولتی در سراسر کشور با مصوبه هیات وزیران در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر کار خود را آغاز می کنند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۴    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران تا ساعت 9 و 30دقیقه، 0.84درصد و شاخص هم وزن 0.4درصد افت کردند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۴    
نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی گل به خودی گفت اگر تمامی صنوف سینما از فیلم های روی پرده حمایت کنند هرسال شاهد بهتر شدن وضعیت اکران و احقاق حقوق فیلمسازان خواهیم بود.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۴    
هیچ یک از بازیکنان تیم نساجی مشکلی برای حضور در بازی فینال جام حذفی ندارند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۴    
به جرأت می توان گفت از زمان حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس، همیشه فضایی توأم با حداکثر حمایت از او وجود داشته است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۴    
همزمان با تداوم بحران تراشه در آمریکا که صنعت خودروسازی این کشور را متأثر کرده، شرکت تایوانی تی اس ام سی از اختصاص بودجه 3.5 میلیارد دلاری برای حل این مشکل خبر داده است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۳    
نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در مقایسه قیمت اینترنت در ایران با سایر کشورهای دنیا ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۳    
شبکه خبری العالم به نقل از رسانه های عبری از تصمیم رژیم صهیونیستی برای بستن صحن های مسجدالاقصی به روی شهرک نشینان از روز جمعه تا پایان ماه رمضان خبر داد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۹    
اکران آنلاین فیلم سینمایی عنکبوت به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد که درباره یکی از قاتلان زنجیره ای دهه هفتاد است که در شهر مشهد چندین زن خیابانی را به قتل رساند. آغاز شد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۹    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد، هدف از انجام عملیاتی که کشورش در شمال عراق آغاز کرده، حفاظت و حمایت از وحدت و تمامیت ارضی این کشور است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۴    
محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا روز شنبه 3 اردیبهشت در جاده های مازندران اعمال می شود.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۴    
با غیبت تیم ملی فوتسال چین در دور انتخابی جام ملت های آسیا، این تیم فرصت شرکت در مرحله نهایی این مسابقات را از دست داد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۴    
شبکه سی ان ان گزارش داد؛ دولت بایدن هم اکنون فاقد توانایی ردیابی و رصد قابل اعتماد در زمینه تسلیحات ارسالی به اوکراین است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۴    
درحالی که ترمز افزایش هزینه وام مسکن در سال جدید کشیده شده و هفته قبل هر برگ از تسهیلات مسکن حدودا 78 هزار تومان قیمت داشت، قیمت این اوراق اکنون به بیش از 90 هزار تومان نیز رسیده است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۴    
نزدیک به 40 کشور قصد طرح پیش نویس قطعنامه ای را در مجمع عمومی سازمان ملل دارند که هدفش پاسخگو کردن پنج کشور دارای حق وتو در شورای امنیت این سازمان، به هنگام به کارگیری این امتیاز است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۹    
یک چهره سیاسی اصلاح طلب می گوید: محال است که اقتصاد کشور نقدینگی حدود 40 درصد داشته باشد، بعد انتظار داشته باشید که قیمت ها افزایش پیدا نکند.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۹    
هم زمان با عید پاک ، دبیرکل سازمان ملل خواستار برقراری آتش بس چهار روزه در اوکراین شد تا امکان توزیع کمک های بشردوستانه و خروج غیرنظامیان فراهم شود.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۹    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران از رانش زمین در بزرگ ترین اتوبان پایتخت خبر داد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۴    
پسر بچه خردسالی که توسط یک شرور مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، با کمک مردم نجات پیدا کرد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۴    
شب گذشته شورای عالی کار به صورت فوق العاده برای بازبینی مصوبه افزایش دستمزد کارگران سال 1401 تشکیل جلسه داد ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۳    
انتشار فیلم سینمایی صحنه زنی در شبکه نمایش خانگی موجب شد یک فعال حوزه اقتصادی خواستار پیگیری این معضل در صنعت بیمه شود؛ اقدامی که طی آن عده ای جهت کسب درآمد، با ایجاد صحنه های ساختگی تصادف ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۹    
سرپرست امور بین الملل وزارت ورزش تاکید کرد که تا الان هیچ گونه اطلاعیه ای مبنی بر ثبت نام توسط فدراسیون فوتبال صادر نشده است.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۹    
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از تعیین مهلت یک ماهه به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ساماندهی کولبران خبر داد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۴    
معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به درجه بالای حرارت و میزان تبخیر در خوزستان، کشت برنج در این استان، نیازمند حدود 22 تا 28 هزار متر مکعب آب در هر هکتار است که این رقم ...
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۴    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز 0.05درصد افت کرد اما شاخص هم وزن با رشد 861واحدی همراه شد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۴    
کانادا در اقدامی هماهنگ با متحدان غربی خود، 14 تبعه روس شامل دو دختر ولادیمیر پوتین را تحریم کرد.
مردم فردا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۳    
منابع رسانه ای افغانستان اعلام کردند که انفجاری در مسیر خودروی نظامی طالبان در کابل به وقوع پیوسته که در این حادثه 2 نظامی این گروه زخمی شدند.