چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۴:۱۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه مردم سالاری 23 اردیبهشت 1403 - mardomsalari.com

روزنامه مردم سالاری 28 اسفند 1393 روزنامه مردم سالاری 26 اسفند 1394 روزنامه مردم سالاری 22 اسفند 1395 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1398 روزنامه مردم سالاری 30 اسفند 1399 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1400 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1401 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1402 روزنامه مردم سالاری 31 فروردین 1403 روزنامه مردم سالاری 1 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 2 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 3 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 4 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 5 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 6 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 7 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 8 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 9 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 10 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 11 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 12 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 13 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 14 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 15 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 16 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 17 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 18 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 19 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 20 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 21 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 22 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 23 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 24 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 25 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 26 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 27 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 28 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 29 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 30 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 31 اردیبهشت 1403 
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۵    
همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی و روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، بازدید از آرامگاه های شاعران کشور، رایگان است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا گفت: برای اولین بار توسط یکی از شرکت های زنجیره تامین، خودکفایی در تولید قطعه اینفلیتور (چاشنی انفجاری) ایربگ خودرو حاصل شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۲    
من عقیده دارم حتی قبل از حمله وعده صادق هم لازم بود که وقت را از دست ندهیم و مذاکره مستقیم داشته باشیم و مباحث خودمان را پیش ببریم؛ لذا بی برنامگی در حوزه سیاست خارجی مشهود است ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۰    
در چشم انداز پویای سیاست جهانی، مانور دریایی مشترک اخیر روسیه، چین و ایران در خلیج عمان که اواسط مارس 2024 برگزار شد ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۵    
مشاور رسانه ای معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علت تغییر معاونت پارلمانی رئیس جمهوری را شکل گیری مجلس جدید اعلام کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۵    
نماینده مرم خرم آباد و چگینی گفت: امروز هم آخرین تذکرم به رئیس جمهور محترم این است که آن هایی که با زدن دکمه رأی به این مجلس آوردید، همان هایی خواهند بود که از روی شما رد می شوند ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۰    
جلیل محبی در توئیتی نوشت: امیدوارم اصولگرایان از این انتخابات راهبرد استخراج نکنند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۵    
نبویان گفت: به هیچ وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۵    
دبیر ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب گفت: اُمناء تشکلی نیست که یک شبه و در ایام انتخابات و با اهداف کوتاه مدت و مقطعی تشکیل شده باشد و حتما تداوم خواهد داشت.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۵    
جنگ اوکراین به سمت یک تابستان داغ درحال حرکت است. روسیه که همین چند روز پیش رژه نهم می را به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد شکست ارتش آلمان نازی برگزار کرده بود ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با حضور در بهارستان پس از یک هفته تعطیلی و حضور در حوزه های انتخابیه و همچنین تبلیغات مرحله دوم انتخابات به بررسی موارد در دستور کار صحن علنی پرداختند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۰    
سوالی که اکنون پس از پایان انتخابات در دور دوم و مشخص شدن نتایج بسیار مطرح می شود این است که مجلس جدید از نظر سیاسی چه سمت و سویی دارد؟
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۷    
رئیس جمهور در جلسه امروز هیأت دولت، با اعلام پایان مأموریت سید محمد حسینی در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، از خدمات و زحمات وی قدردانی کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۵    
شهردار منطقه 5 شیراز ساعتی پیش توسط افراد ناشناس به قتل رسید.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۵    
در بودجه امسال تبصره 18 و 16 که تسهیلاتی برای رونق تولید می پرداخت حذف شده و تمامی منابع آن در تبصره 2 و در حسابی به نام حساب پیشرفت و عدالت جمع شده است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۰    
194 و نیم میلیارد تومان میزان فروشی است که سخنگوی نمایشگاه کتاب تا پایان روز چهارم این رویداد از میزان فروش آن اعلام کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۵    
از امروز شاهد ورود موج بارشی جدیدی به کشور خواهیم بود که بسیاری از نقاط در استان های نوار شمالی و شمال غرب کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت گفت: هر کارت سوخت امکان سوخت گیری تا سقف 7000 لیتر در شبانه روز و یا با تعداد دفعات سوخت گیری 255 بار را دارد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر تجربی و میدانی، حوزه سیاست های ارزی که اجرا می شود با قانون و حتی با سند تحول دولت مردمی آقای رئیسی که نیمه دوم 1400 ابلاغ کردند و رویه های جاری ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۰    
طبق سندی دیگری، ادعا شده مبلغ 145 میلیون تومان به حساب خانمی به نام روجا صفرپور واریز شده است. او همان زنی است که در انتخابات 11 اسفند بدون حجاب سر صندوق رای حاضر شد و رای داد و سپس به دیدار رائفی ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
نماینده ادوار مجلس گفت: رییسی محرز خلاف واقع می گوید. در بهمن ماه سال 1402 کشور بالای 52 درصد تورم داشته و در هیچ سالی دولت سیزدهم نتوانسته تورم را زیر 40 درصد بیاورد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۵    
وزارت دفاع انگلیس یک بسته کمک نظامی برای اوکراین اعلام کرد که بزرگ ترین بسته در تاریخ این کشور است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
اکنون به جرأت می توان گفت که جمهوری اسلامی ایران به عنوان کمترین اقدام ضروری باید اجرای تمامی قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۱    
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران کشور گفت: هر کیلو گرم دام سنگین در کشور بسته به وزن دام، به طور میانگین بین 190 تا 200 هزار تومان خرید و فروش می شود.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۱    
گروه خودروسازی سایپا از چهارشنبه هفته جاری فروش محصولات خود را آغاز می کند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۱    
منابع آگاه از تکاپوی رهبر جریان صدر عراق برای بازگشت به صحنه سیاسی این کشور خبر دادند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۱    
اولین فرد دریافت کننده پیوند کلیه خوک درگذشت.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۱    
محمد فاضلی به دستگیری صادق زیباکلام واکنش نشان داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۵    
وکیل مصطفی تاجزاده آخرین وضعیت پرونده موکل خود را تشریح کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
ستاره تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار روز گذشته با هوادار راهی کشورش شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۳    
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفت: بر اساس اظهار نظر رسمی قوه قضائیه بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت پرداخت شده است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: در حوادث ویژه هفته گذشته 171 نفر جان خود را از دست داده اند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۲    
رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که عملکر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه را فراتر از جنایت های هیتلر توصیف کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۵    
پرسپولیس و استقلال در رده بندی جهانی به ترتیب صعود و سقوط داشتند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به بازگشت ناگهانی طرح صیانت به صحن علنی در روزهای پایانی و بی رمق مجلس یازدهم واکنش نشان داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۵    
قمار دولت بایدن برای تشکیل دولت مستقل فلسطین بر از سرگیری تلاش های دیپلماتیک برای عادی سازی رابطه عربستان سعودی و اسرائیل استوار است، روندی که ابتدا با حمله 7 اکتبر حماس و جنگ متعاقب آن متوقف شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۵    
عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در کمیسیون اجتماعی جلسه رسمی برای تغییر روز تعطیلی از روز پنج شنبه به شنبه تشکیل نشده است ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۵    
بانکی پور، نماینده مجلس گفت: در قانون جدید عفاف و حجاب، بین مردم عادی و سلبریتی ها در این زمینه تفاوت قائل شده است؛ هر فرد مشهوری که روی جامعه تاثیرگذار است ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۵    
دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات 2024، انتخاب نیکی هیلی رقیب سابق خود را به عنوان معاونش در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر، رد کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۵    
میزان : در پی قطعی شدن برخی احکام پرونده های قضایی صادق زیباکلام ، این فرد جهت اجرای احکام صادره وارد زندان شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۵    
به نظر می رسید در این دوره از انتخابات چیزی که برای جریان های سیاسی و افراد نامزد شده آن ها اهمیت نداشت، میزان مشارکت بود.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۵    
ساده انگارانه است اگر تصور شود، زد و خورد شدیدی که در حوزه های مختلف قدرت جناح راست نمایان شده، یک دعوای حیدری و نعمتی (قالیباف- رائفی پور)میان دو فرد یا دو طیف محدود در جبهه اصولگرایی است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۵    
مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا سه ماه باشد با سه ماه اضافه خدمت و در صورتی که مدت غیبت اولیه از سه ماه بیشتر باشد با شش ماه اضافه خدمت اعزام می شوند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
حسام الدین آشنا خطاب به دولت سیزدهم در توئیتی نوشت: تحریم های سهمگین خارجی را به رسمیت بشناسید و برای رفع آن واقعا تلاش کنید.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
معاون پارلمانی رئیسی گفت: جمعیت تهران یک جمعیت فوق العاده ای است و رسیدگی به شهرهای اطراف تهران باید با جدیت بیشتری باشد چراکه مسائل خاص اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و گاهی اوقات امنیتی دارند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۰    
رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حال حاضر تنها چیزی که این رژیم به آن نیاز دارد رفتن بنیامین نتانیاهو است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۰    
باتری خودرو یکی از مهم ترین بخش های وسیله نقلیه محسوب می شود و برای خرید آن لازم است نکات مهم خرید باتری را در نظر بگیرید ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۲    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران از شرایط و امکان های تغییر دکترین هسته ای ایران خبر داده است. این شرایط چیست و ایران در چه موقعیتی ممکن است راهبرد استفاده از سلاح های متعارف را تغییر دهد؟ گزارش ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
روابط عمومی متروی تهران گفت: تصاویر آتش سوزی قطار، ارتباطی با متروی تهران ندارد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۳    
افزایش شدید قیمت ارز و تاثیر آن بر بازارهای مالی سبب شده است که هزینه های کالاهای اساسی به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۳    
رییس آتش نشانی فردیس از وقوع آتش سوزی در بخشی از قطار مسیر تهران خبرداد و گفت: هیچ آسیبی به مسافران وارد نشده است
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۱    
صادق زیباکلام، چهره سیاسی اصلاح طلب می گوید: تفاوتی میان قالیباف و رسایی وجود ندارد اما بعید است قالیباف رئیس مجلس نشود.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۱    
موسیقی غذای روح انسان است و وقتی با هنر و لطافت و ظرافت ترکیب می شود، نمی توان زیبایی روح نواز آن را نادیده گرفت ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۰    
21 اردیبهشت ماه مرحله دوم انتخابات برگزار شد و با تعیین تکلیف 45 کرسی، مجالس دوازدهم ترکیب290 نفره نمایندگان مردم را شناخت.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۵    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جریان یک کارزار انتخاباتی شرایط به دست آمدن یک توافق آتش بس بین حماس و صهیونیست ها را مطرح کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۰    
شهردار منطقه 11 تهران اعلام کرد که مدیریت شهری با همکاری سایر نهادها با تذکر لسانی طرح را مجدد از سر گرفته است و از حضور هرگونه دستفروش در این محدوده جلوگیری می کند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۵    
طبق اعلام کمیته امداد، بیش از 53 هزار مادر روستایی و عشایر تحت پوشش امداد، مشمول طرح بیمه رایگان زنان دارای سه فرزند روستایی و عشایر هستند.