یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۳۱Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه مردم سالاری 29 اردیبهشت 1403 - mardomsalari.com

روزنامه مردم سالاری 28 اسفند 1393 روزنامه مردم سالاری 26 اسفند 1394 روزنامه مردم سالاری 22 اسفند 1395 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1398 روزنامه مردم سالاری 30 اسفند 1399 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1400 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1401 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1402 روزنامه مردم سالاری 31 فروردین 1403 روزنامه مردم سالاری 1 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 2 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 3 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 4 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 5 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 6 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 7 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 8 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 9 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 10 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 11 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 12 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 13 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 14 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 15 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 16 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 17 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 18 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 19 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 20 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 21 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 22 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 23 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 24 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 25 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 26 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 27 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 28 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 29 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 30 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 31 اردیبهشت 1403 
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۰    
هلی کوپتر رییس جمهوری و همراهانش در حالی دچار سانحه شد که وی از افتتاح بزرگترین پروژه ی آبی مرزی میان ایران و اذربایجان بازمی گشت.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۰    
تلسکوپ فضایی هابل از یک منظومه سه ستاره ای عکس گرفته است که یکی از ستاره های آن به خورشید ما شباهت دارد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۰    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعد از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه (1 تا 3 خرداد) در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق در استان پیش بینی می شود.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۶    
قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو ریسپکت2 در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده انجام شد و اسامی منتخبان پس از تایید اطلاعات خودروی فرسوده توسط ستاد اسقاط و نوسازی ناوگان و احراز مدارک متقاضیان ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۰    
استقبال بازار از محصولات تجاری بهمن دیزل و اطمینان رانندگان از خدمات و کیفیت خودرو های فورس در بازار تجاری بر سر زبانهاست
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۵    
شهرداری تهران اعلام کرد به منظور ادامه عملیات اجرایی ساخت بزرگراه یادگار امام غرب مسیر میدان جی به مدت یکسال مسدود می شود.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۰    
تحلیل گر مسائل سیاسی ضمن ارائه تحلیلی از رأی مردم در دو مرحله انتخابات مجلس دوازدهم، گفت: مردم با نه به رأی لیستی از چهره های شاخص سیاسی عبور کردند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۵    
ورود و دخالت دولت برای تعیین سقف اجاره بها را اگر چه باید نوعی حرکت رو به جلو به لحاظ قانونی شدن این اقدام دانست ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۰    
یوناه جرمی باب و ایان اویاتار دو روزنامه نگار تحقیقی اسرائیل هستند که به طور خاص مسائل امنیت ملی اسرائیل را دنبال می کنند ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۵    
نام ورزشگاه آزادی در بین 20 ورزشگاه برتر جهان از نگاه یک سایت انگلیسی دیده می شود.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۶    
اوکراین بازهم غافلگیر شده است.روسیه که در جنگ زمستانه توانسته بود موقعیت استحکامات خود را تقویت کند ؛ حملات برق آسای بهاره برای عملیات بزرگ تابستان را آغاز کرده است ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۳    
دو هفته ای است که کشمکش بین صنف طلافروشان و مسئولین مالیاتی و وزارت صمت باعث ترک کار اعضای فعال در طلافروشی شده است و قلب بازار تهران و خیلی از شهرهای کشور را به تعطیلی کشانده است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۰    
به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت تعداد خودروهای وارداتی در آخرین عرضه صورت گرفته به بیش از 6000 دستگاه می رسد و در هفته آینده باز هم عرضه خودروهای بنزینی وارداتی صورت می گیرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۰    
آنچه از شواهد و قرائن می توان برداشت نمود این است که گویا شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشورمان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری پیش رو است ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۵    
در طول سه سال فعالیت دولت سیزدهم اتفاقات بس مهم و شگرفی در سپهر سیاسی ایران رخ داد که می توان مهمترین آنرا عملیات وعده صادق در بعد داخلی و بین المللی محسوب کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۵    
تقسیم تهران به سه استان و تشکیل استان های تهران شرقی و غربی مدتی است، مطرح شده اما این مطالبه از چه زمانی ایجاد شد و چه وقت اجرایی می شود.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۰    
زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان در روزهای یکشنبه و دوشنبه 30 و 31 اردیبهشت به تاخیر افتاد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۵    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور نسبت به بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیل و سیلاب در 10 استان کشور هشداد داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۰    
بررسی ها نشان می دهد که منطقه 5 دارای بیشترین ارزش معاملات در سال 1402بود.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۵    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تعیین تکلیف کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۶    
بازنشستگان تامین اجتماعی گزارش دادند با وجود اینکه عرف پرداختی سازمان تامین اجتماعی از نظر زمانی معمولاً بیستم هر ماه بوده است، اما بسیاری از بازنشستگان با چهار روز تاخیر حقوق مستمری دریافت کردند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
فرماندار مشهد اظهار کرد: هرچند بارش شدید باران و تگرگ در عصر امروز موجب آبگرفتگی در برخی مناطق شده اما تاکنون گزارشی از خسارت جانی و مورد فوتی یا مجروح نداشته ایم.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۸    
هواداران تیم فوتبال الهلال پس از ناکامی فوق ستاره پرتغالی النصر در دیدار دیشب دو تیم، با فریاد زدن نام رقیب سنتی وی، کاپیتان النصر را به تمسخر گرفتند!
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۵    
به گفته دبیر انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران سالانه 1.5 میلیارد دلار لوازم خانگی قاچاق به کشور وارد می شود و شمار تلویزیون هایی که به صورت قاچاق به کشور می آید به سالانه 700 هزار دستگاه افزایش یافته ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۷    
بر اساس اعلام یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا، اختلاف سرمربی برزیلی با این باشگاه برای تمدید قرارداد، 50 هزار دلار است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۶    
رای دادگاه رسیدگی به شکایت سرمربی تیم ملی از محمد مایلی کهن اعلام شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۵    
ماجرای شکایت یک ستاره فیلم های پورن از ترامپ، آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای او دردسر ساز شده است ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۶    
قوه قضاییه اعلام کرد: حساب های منتسب به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس عدلیه در شبکه ها و سکوهای اجتماعی مسدود هیچگونه ارتباطی با شخص رئیس قوه قضاییه و قوه قضاییه ندارند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۵    
موسسه مصاف در سال های گذشته معروف به انجام فعالیت های تبلیغی بوده و حتی برای ترویج تفکراتش مدرسه ای نیز راه انداخته بود ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
هواشناسی استان تهران آخرین پیش بینی ها از وضعیت جوی استان را اعلام کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۵    
وزیر کشور گفت: استدلال آنهایی که از تعطیلی شنبه دفاع می کنند این است که ما باید در ارتباطات بین المللی نقش ایفا کنیم.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۰    
هشدار نسبت به تشدید دوقطبی ملت-حاکمیت
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۵    
فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به سخنان رئیسی در خصوص فرزندآوری نوشت: برای متعارف شدن فرزندآوری در ایران بهتر است که دولت و مسئولان از دخالت و اظهار نظر در این موضوع پرهیز کنند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۶    
نرخ ارز در بازار غیر رسمی در معاملات امروز (شنبه) نسبت به هفته گذشته روند کاهشی را آغاز کرد و به کانال 57 هزار تومان رسید.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
پیکر زهرا خوشکام در کنار مزار همسرش علی حاتمی (کارگردان سینما) به خاک سپرده شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی وزارت امر به معروف حکومت سرپرست افغانستان با انتشار نظر رهبر طالبان در مورد لزوم تفاوت قائل نشدن میان زبان فارسی و پشتو، اظهار داشت: فرد یا افراد متخلف به دادگاه معرفی و مجازات خواهد شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۱    
علی اکبر رائفی پور در توئیتی به سخنان اخیر سخنگوی دولت رئیسی درباره تولید سیمان و فولاد واکنش نشان داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۰    
سید حسین موسویان به بیانیه کشورهای عربی واکنش نشان داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
روزنامه العربی الجدید گزارشی را از ابطال گذرنامه های تروریست های تجزیه طلب توسط بغداد منتشر کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمن همه توانش را برای کوچک جلوه دادن عملیات وعده صادق به کار گرفت و 13 روز برای این کار مهلت داشت و حرفه ای ترین خبرنگاران را استخدام کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۱    
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، با بیان این که تارا هیبرید به دلیل بهره مندی از تکنولوژی قوای محرکه دوگانه، به هیچ زیرساختی برای شارژ نیاز ندارد ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۱    
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: توصیه می شود مردم در مناطق شمالی استان به خصوص مشهد از هر گونه تردد غیر ضروری شهری و جاده ای خودداری کنند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه مگاموتور در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور ضمن خداقوت به مدیران و کارکنان مگاموتور و ضرورت پیگیری و تسریع در تولید انبوه موتورهای برقی گفت ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۵    
اهداف و راهبردهای کلان پنج ساله پدافند غیرعامل کشور در جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل، تصویب شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۵    
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: در انتخابات مجلس خبرگان شخصیتی مانند آقای روحانی که 24 سال در شورای عالی امنیت ملی 20 سال در مجلس شورای اسلامی و 8 سال در ریاست جمهوری بود را رد صلاحیت کردند که پاسخ ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اعلام کرد که دریافت اجباری کمک های نقدی در مدارس ممنوع است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۵    
تحلیل ها در باب آینده کریدور اقتصادی هند-خاورمیانه و اروپا افزایش یافته؛ کریدوری که به باور ناظران این پتانسیل را دارد تا ضمن ایجاد همگرایی میان خاورمیانه و آسیا ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
وضعیت دانش آموزانی که موفق به دریافت کارت امتحانات نهایی نشدند مشخص شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۲    
کاخ سفید نسبت به نشست های دو روز گذشته روسای جمهور روسیه و چین در شهر پکن واکنش نشان داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی اعلام کرد که گاز مشترکان در شهرستان فاروج به مدت پنج روز قطع خواهد بود.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۰    
مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تا تمام کارگران متقاضی مسکن را خانه دار نکنیم، آرام نمی نشینیم ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۵    
دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان گفت: در حوزه های مختلف تلاش می کنیم تا بتوانیم زمینه آزادسازی آقای نوری را فراهم کنیم اما نظام قضایی سوئد یک نظام قضایی عادلانه نیست ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
فرهاد ناظرزاده کرمانی، نمایشنامه نویس و استاد پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مراسم افتتاحیه نمایش آرت با کارگردانی علیرضا کوشک جلالی ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
اقدامات نتانیاهو در کشتار غیرنظامیان فلسطینی خشم جمهوری خواهان را نیز به دنبال داشته است. آژانس های اطلاعاتی امریکا پیش بینی های خطرناکی برای آینده سیاسی نتانیاهو و پیش بینی رفتار حماس در فردای جنگ ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۴    
حواله ارزی: انتقال پول به روش الکترونیکی ، یکی از مزیت های زندگی دیجیتال به حساب می آید. همانطور که پول را به صورت فیزیکی وسنتی هم میتوان انتقال داد ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
ما نمی گوییم که حتما آقای وزیر سابق کشاورزی مرتکب فساد شده، ولی به محض باز شدن پرونده، حتی اگر او متهم هم نبود باید از وزارتخانه کنار می رفت تا بدون حضور او در وزارتخانه، رسیدگی قضایی انجام شود ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۵    
بعد از واگذاری عجیب و غریب استقلال و پرسپولیس، برخی به این نتیجه رسیده اند که می توانند هر طور دل شان خواست خرج کنند و هر زیاده خواهی را که تاکنون نتوانسته اند، امروز انجام دهند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۵    
وزیر اسبق بهداشت می گوید: بهترین شاگردهایی که در این مملکت تربیت کردم مهاجرت کردند، وقتی از آن ها می پرسیم چرا مهاجرت می کنید پاسخ می دهند با شما که این همه خدمت کرده اید این برخوردها می شود پس قرار ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۲    
امارات متحده عربی در فروردین امسال درگیر پیامدهای شدیدترین بارندگی خود طی 75سال اخیر شد به نحوی که دوبی، شاهد بارش بیش از 142میلی متر باران طی 24ساعت بود و بسیاری از بزرگراه ها مملو از آب شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۰    
عطاءالله مهاجرانی در یادداشتی به نوشته عباس عبدی در باره امام جمعه مشهد اشاره کرده است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۵    
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۰    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: گاهی برای مدیریت خاموشی ها شاهد هستیم که به سمت صنایع رفته و در این بخش خاموشی داریم که این امر به تولید آسیب وارد می کند.