پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۷:۳۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشهد پیام 11 اسفند 1394 - mashhadpayam.ir

مشهد پیام 15 تیر 1394 مشهد پیام 28 مهر 1394 مشهد پیام 30 آبان 1394 مشهد پیام 30 آذر 1394 مشهد پیام 30 دی 1394 مشهد پیام 29 بهمن 1394 مشهد پیام 1 اسفند 1394 مشهد پیام 2 اسفند 1394 مشهد پیام 8 اسفند 1394 مشهد پیام 9 اسفند 1394 مشهد پیام 10 اسفند 1394 مشهد پیام 11 اسفند 1394 مشهد پیام 12 اسفند 1394 مشهد پیام 13 اسفند 1394 مشهد پیام 14 اسفند 1394 مشهد پیام 15 اسفند 1394 مشهد پیام 16 اسفند 1394 مشهد پیام 17 اسفند 1394 مشهد پیام 18 اسفند 1394 مشهد پیام 19 اسفند 1394 مشهد پیام 20 اسفند 1394 مشهد پیام 22 اسفند 1394 مشهد پیام 23 اسفند 1394 مشهد پیام 24 اسفند 1394 مشهد پیام 25 اسفند 1394 مشهد پیام 26 اسفند 1394 مشهد پیام 27 اسفند 1394 مشهد پیام 29 اسفند 1394 
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۹    
خرید و هبه 5 دستگاه SNG برای صدا و سیمای خراسان رضوی در صحن علنی ششورای شهر مشهد تصویب شد.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۹    
مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی از کاهش حدود 10 درصدی آمار طلاق استان از ابتدای امسال تا آذرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۹    
مانور امداد و نجات ظهر امروز با حضور بانوان آتش نشان داوطلب در مشهد برگزار شد.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس های بین شهری برای ایام نوروز در خراسان رضوی از امروز یازدهم اسفندماه خبر داد.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۴    
نتایج نهایی و آرای همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مشهد و کلات مشخص شد که به صورت غیررسمی و اختصاصی در تابناک رضوی منتشر می شود.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۹    
رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی از آغاز دهمین المپیاد کشوری فرش دستباف و رقابت 160 نفر از دانشجویان و دانش آموزان رشته فرش سراسر کشور با حضور مقامات کشوری و استانی خبر داد.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۹    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه هیئت دولت مبنی بر افزایش نرخ برخی جرائم رانندگی را ابطال کرد.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۰    
نماینده مردم تهران در انتها با اشاره به حواشی مطرح شده در طول انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای به بهانه ی اینکه من در چند جای مشغول فعالیت هستم می گفتند که دیگر حداد نباید در مجلس باشد.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۶    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: هیچ پروانه ساختمانی برای ساخت و ساز در ارتفاعات صادر نشده است.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۱    
استاندار خراسان رضوی از سفر هیئت بازرگانی 75 نفره لهستانی با مدیریت معاون وزیر توسعه آن کشور به استان در هفته آینده خبر داد و گفت ...
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۶    
اجرای نمایش بینوایان به دلیل استقبال خوب مخاطبان مشهدی تمدید شد.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۶    
آبی که ازنیمه های شب ازمنبع آب اکبرآباد تا 6صبح هدرمیرود(سه راهی فردوسی)
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۱    
دبیر کمیسون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی از امحا بیش از هفت هزار و 103 کیلوگرم انواع میوه خارجی فاقد اسناد وگواهی معتبر در مشهد خبر داد.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۱    
از اواخر بهمن ماه نظارت بر توزیع بهداشتی ماهی حدود 6 میلیون قطعه ماهی قرمز شب عید آغاز می شود.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۱    
سفیر هند در ایران گفت: به دنبال ایجاد ارتباطات هر چه بیشتر میان ایران و هند هستیم به همین منظور ایجاد پرواز مستقیم میان دو شهر مشهد و حیدرآباد می تواند در واقع فرصتی برای توسعه و رونق اقتصادی دو کشور ...
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۶    
چهارمین فراخوان از مجموعه فراخوان های استقبال از بهار 95 با موضوع نمایش های شهری منتشر شد.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۶    
نخستین فراخوان نگارش منبر ویژه دهه فاطمیه همراه با کارگاه تخصصی تولید محتوای منبر ویژه متقاضیان به همت فرهنگسرای قرآن و عترت در مشهد برگزار می شود.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۶    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از عرضه میوه های قاچاق خارجی در میادین خبر داد و گفت: گیلاس 120 هزار تومانی در پایتخت عرضه می شود.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۶    
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: منتظر صدور حکم در پرونده متهمان نفتی هستیم تا به مرحله اجرا برسد.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۱    
مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی طی اطلاعیه ای از بارش برف ، باران و مه گرفتگی در برخی محورهای استان خبر داد.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۱    
کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از تشکیل 100 پایگاه ترویج نهج البلاغه در سطح استان خبر داد و گفت: یک هزار و 600 جلسه در این مساجد برگزار می شود.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۶    
سوال این عضو شورای شهر به اذعان ناظران و کارشناسان مسایل فرهنگی اجتماعی آن قدر حائز اهمیت نبود که فرصت خدمت را از شخص اول مدیریت شهری بگیرد و او را برای پاسخ به صحن علنی شورا فرا بخواند.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۶    
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست خراسان رضوی بیان داشت: درروز نخست از برپایی نمایشگاه ، انیمیشن "بزفسور" کاری جدیدی از سری پویانمایی حفاظت محیط زیست استان که آن نیز با رویکردی نو به بررسی ...
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۱    
صادارت همواره به عنوان یکی از وجوه اصلی اقتصاد به شمار می رود؛ در عین حال مشکلات زیادی برای صادرکنندگان خراسان رضوی وجود دارد که در وضعیت پساتحریم هم وضعیت مشکلات این حوزه تفاوت چندانی با گذشته نکرده ...
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۱    
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مراسم جشن نیکوکاری در بیش از 3 هزار پایگاه خراسان رضوی برگزار می شود.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۱    
بر اساس آخرین اطلاعات واصله از ایستگاه های سطح شهر کیفیت هوای شهر مشهد با عدد شاخص 63 در شرایط سالم قرار دارد.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۱    
بیشترین سن مبتلا شدن به بیماری اختلال نارسایی توجه در گروه سنی 4 الی 11 سال است که 60 درصد آنها درمان پذیر هستند.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۱    
رییس بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: به مناسبت دهه سوم فاطمیه تئاتر غیرقابل انکار با پرداختن به جریان زندگی حضرت زهرا(س) به مدت 18 شب در مشهد به روی صحنه می رود.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۱    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی با اشاره به خطر فرسایشی شدن زمین 16 شهر استان گفت: 600 هزار هکتار جنگل های دست کاشت برای جلوگیری از این خطر انجام شده است.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۱    
شهردار مشهد گفت: به منظور توسعه روابط دو جانبه کشور هند با ایران برگزاری هفته های فرهنگی دو کشور همزمان با رویداد جهانی مشهد 2017 در دستور کار شهرداری مشهد است که می تواند در نهایت سبب توسعه روابط ...
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۷:۵۶    
سفیر هند در ایران ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی مشرف و بازدید از فعالیت های آستان قدس رضوی اظهار کرد: هنرهای به کار رفته در حرم مطهر انسان را شیفته خود می کند.
مشهد پیام   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۷:۵۶    
برگزیدگان دوره پانزدهم و شانزدهم طرح پرسش مهر ریاست جمهوری طی مراسمی روز دوشنبه در مشهد مورد تجلیل قرار گرفتند.