شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 21 آبان 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 آبان 1397 مشرق نیوز 2 آبان 1397 مشرق نیوز 3 آبان 1397 مشرق نیوز 4 آبان 1397 مشرق نیوز 5 آبان 1397 مشرق نیوز 6 آبان 1397 مشرق نیوز 7 آبان 1397 مشرق نیوز 8 آبان 1397 مشرق نیوز 9 آبان 1397 مشرق نیوز 10 آبان 1397 مشرق نیوز 11 آبان 1397 مشرق نیوز 12 آبان 1397 مشرق نیوز 13 آبان 1397 مشرق نیوز 14 آبان 1397 مشرق نیوز 15 آبان 1397 مشرق نیوز 16 آبان 1397 مشرق نیوز 17 آبان 1397 مشرق نیوز 18 آبان 1397 مشرق نیوز 19 آبان 1397 مشرق نیوز 20 آبان 1397 مشرق نیوز 21 آبان 1397 مشرق نیوز 22 آبان 1397 مشرق نیوز 23 آبان 1397 مشرق نیوز 24 آبان 1397 مشرق نیوز 25 آبان 1397 مشرق نیوز 26 آبان 1397 مشرق نیوز 27 آبان 1397 مشرق نیوز 28 آبان 1397 مشرق نیوز 29 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۴۹    
حمله یک حیوان درنده به کودک هفت ساله در میبد جان وی را گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۲۲    
شاپرک پیشنهاد داده است که پرداخت یارانه سوخت خودروها از طریق شبکه شاپرک و واریز یارانه به کارت بانکی دارنده خودرو انجام شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۳    
استادیوم مدرن فولاد خوزستان امروز به دست جهانگیری معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۱    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: نهاد رهبری در حال برنامه ریزی فرهنگی برای کل ازدواج های کشور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۰    
فینال لیگ قهرمانان هر قدر برای کاشیما و طرفدارانش شیرین بود برای ستاره این تیم تلخ تمام شد، چون مصدومیت مهاجم جوان و تازه دعوت شده به اردوی تیم ملی را از حضور در جام ملتهای آسیا محروم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۸    
سیمافیلم با کارگردان های مطرح کشور برای ساخت این اثر گفت وگو کرد که یکی از این کارگردان ها، پرویز شیخ طادی بود؛ اما حالا چهار سال از این موضوع گذشته و هنوز این سریال ساخته نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۲۰    
چرت زدن پادشاه مراکش حین سخنرانی امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، از حاشیه های نشست رهبران جهان در پاریس شد. نگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به چرت زدن محمد ششم نیز سوژه رسانه های شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۸    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در سیزدهمین گزارش خود بار دیگر پایبندی ایران به برجام را تأیید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۰    
شنیدیم گادوین منشا که تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد بعد از اتمام نیم فصل اول لیگ برتر به یک تیم عربستانی خواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۵۵    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درباره سوءاستفاده احتمالی از کارت های سوخت شخصی در جایگاه ها توضیحاتی را ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۸    
انتشار سندی از یک پژوهش که توسط مرکز پژوهش های مجلس در سال 1389 منتشر شده، مشخص می شود فدراسیون فوتبال ایران تحت قوانین فیفا و یک نهاد غیر دولتی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۳    
در میان این آثار آنچه بیش از همه مشهود بوده، نقش پررنگ زنان در روایت دفاع مقدس است. علاوه بر اینکه بهترین کتاب نیز به اثر بهناز ضرابی زاده تعلق گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۴    
پژوهش هایی نیز این مسأله را تأیید کرده اند و نشان داده اند که بین نارضایتی از بدن و استفاده مداوم از رسانه های اجتماعی، رابطه وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۸    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به این که سهام عدالت 13 میلیونی جهانگیری کاغذی است، گفت: اعلام چنین نرخ هایی جز بالا بردن مطالبات و ایجاد توقع در مردم نتیجه دیگری ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۳    
یشتر وقت ها پیتزا می خرید که بخورد، اما هیچ وقت دلش نمی آمد که به آن دست بزند. همان طور سالم و دست نخورده، می آوردش خانه و با ما غذای خانگی می خورد. پیتزا هم روزی خواهرم می شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۷    
سرور جپاروف در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۳    
بعد از شکست سنگین و حواشی پیش آمده در باشگاه ترابزون هیات مدیره باشگاه تصمیم به جریمه 100 هزار لیره ای برای باریکنان گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۰    
پتاسیم علاوه بر کمک به کنترل و جلوگیری از بیماری های قلبی، برای استخوان ها و عضلات نیز مفید است و همچنین در جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه نیز موثر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۵۵    
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی جزئیات جدید از بسته حمایتی دولت که به صورت کالایی عرضه می شود را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۸    
سازمان هواشناسی کشور برای 8 استان کشور در روز چهارشنبه و پنجشنبه، "بارش شدید باران"، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها پیش بینی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۳    
جواد محمدی 34 ساله، اهل روستای زرنه ایوان که از شهرستان های استان ایلام به شمار می رود، شب دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک اتفاق تلخ، بر اثر شلیک گلوله کشته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۳۱    
رئیس سازمان خصوصی سازی با بین اینکه در دوره مدیران قبلی را به ناکارآمدی متهم و از مدیریت خودش تعریف کرد و گفت: در دولت دوازدهم میزان مشارکت بخش خصوصی در واگذاری ها به 100 درصد رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۷    
بازیکنان تیم ملی ایران در اعتراض به کمبود های موجود دست به اعتصاب زدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: خودروسازان باید به تعهداتشان در برابر کسانی که قرارداد فروش قطعی خودرو دارند عمل کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۱۵    
آتش سوزی اخیر جنگل های کالیفرنیا یکی از سهمگین ترین آتش سوزی های اخیر تاریخ آمریکا بود. چند لحظه تصور کنید اگر این آتش سوزی در ایران رخ می داد چه اتفاقی می افتاد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۱۰    
مقامات عربستان سعودی به منظور محقق ساختن رؤیای دیرینه خود در هسته ای شدن، به گونه ای برنامه ریزی کرده اند تا طی چند دهه آینده 16 مورد تأسیسات هسته ای در این کشور وجود داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۰۷    
عادل فردوسی پور در برنامه 90 این هفته از غیبت کارلوس کی روش در فینال لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۰۰    
آیین تودیع علی ربیعی و معارفه محمد شریعتمداری وزیر جدید تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با حاشیه همراه بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۴:۰۰    
یک برنامه جدید به تازگی برای گوشی های هوشمند توسعه یافته که می تواند تعیین کند آیا کاربر در معرض حمله قلبی جدی قرار دارد یا خیر!؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۳:۰۰    
پژوهشگران کانادایی، دو پروتئین کشف کرده اند که در شکل گیری و تنظیم اندازه عضلات موثر هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۲:۳۰    
دبیر انجمن رادیوتراپی انکولوژی با اشاره به 5 آزمایش ضروری که زنان باید انجام دهند، گفت: از هر12 زن ایرانی یک نفر مبتلا به سرطان سینه می شود و این در حالی بوده که این سرطان قابل پیشگیری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۳:۳۰    
در حالی که دانشمندان تا به امروز اصرار داشته اند که ورزش صبحگاهی برای سوزاندن کالری مفیدتر است، حالا مشخص شده ورزش در عصر بیشتر موجب کالری سوزی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۳۲    
رئیس جمهور فرانسه می گوید آمریکا پذیرفته است دیگر کشورها در توافق با ایران(برجام) باقی بمانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۲۱    
مدعیان اصلاحات همواره از عدم ثبات در مدیریت های عالی کشوری گلایه داشته اند اما زمانی که خود به خلوت قدرت راه یافته اند آن کار دیگر کرده و به حرف های خود پشت پا زده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۱۱    
یک سایت اصلاح طلب هشدار داد اصلاح طلبان به خاطر کارنامه بد خود بر لبه پرتگاه سقوط قرار گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۵۱    
وزیر امور خارجه به جای پاسخ به نقدها، در اظهاراتی عجیب و خلاف واقع و بدون ارائه هیچگونه سند و مدرکی، منتقدان FATF را متهم به پولشویی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۳۲    
دموکرات ها که اکثریت شکننده مجلس نمایندگان را به دست آوردند در برابر چالش استیضاح و مهار ترامپ هم سردرگم، هم بیمناک و هم ناتوان هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۲۲    
طرف را برای شام دعوت کرده بودند ولی هرچه نشست از غذا خبری نشد. بعد از چند ساعت صاحبخانه گفت؛ مرغ هست، اگر غذا میل دارید بگویم تخم کند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۰    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای طی توییتی 4 مورد از چالش های جدی ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۱    
در حالی که روابط قطر و عربستان همچنان بحرانی است، نخست وزیر مأمور تشکیل دولت لبنان عکس جنجال برانگیزی از خود کنار شیخ تمیم امیر قطر منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس، اظهارات ظریف مبنی بر وجود پولشویی گسترده در ایران را تهمتی بزرگ به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد این اظهارات، کاملا به معنای بازی در زمین دشمن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۶    
نتایج تجزیه و تحلیل مستقل آزمایشگاه شیمیایی و تحلیلی روسیه دروغ بودن اتهامات علیه دولت سوریه مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی را ثابت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۱۱    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای طی توییتی دو خبر متفاوت از یک شخص اسرائیلی را منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۲    
اکنون جای این سؤال است که آیا اظهارات نسنجیده جنابعالی متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به پولشویی برای تامین مالی تروریست ها نیست؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۹    
بانک مرکزی اعلام کرد قطع خدمات سوئیفت در برخی بانک های کشور خللی در انجام مبادلات ارزی و فرایند تجارت خارجی کشور ایجاد نمی کند و سامانه های جایگزین پیام رسانی از مدت ها پیش عملیاتی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: وقت آن است که کشورهای ثروتمند هزینه محافظت از خود را به آمریکا بپردازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور سوریه و دستیار ارشد وزیر امو خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی بر ادامه مبارزه با تروریسم تاکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۲۸    
وزیر کشور گفت: وزارت جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و نهادهای مرتبط در زمینه تثبیت قیمت ها و نظارت بیشتر اقدامات مناسب، به موقع و موثر انجام دهند و اطلاع رسانی لازم در این خصوص به هنگام صورت گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۱۸    
افکار عمومی دنیا به خوبی به یاد دارد که در سال 2017، گابریل نیز همگام با فرانسه و انگلیس، با تاکید بر لزوم تغییر برجام، تامین خواسته های آمریکا را بر ایستادگی در برابر ترامپ ترجیح داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۹    
اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد 780 روز مدیر و یا حتی سرپرستی به خود ندیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۸    
یک فعال زن اماراتی که توسط نیروهای امنیتی این کشور شکنجه شده گفت که شکنجه وی با چراغ سبز محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی صورت گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۵۶    
وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با العربی الجدید با اشاره به مطلع بودن تهران از طرح های تروریستی سعودی ضد مقامات ایرانی از دنیا خواست که چشمانش را به روی اقدامات ریاض باز کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۵۲    
رسانه های عربی از شهادت سه فلسطینی در حملات پیاپی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۴۶    
ممنونم شورای شهر تهران! ممنونم آقای قوچانی! ممنونم روزنامه سازندگی که حرفی را که ما باید با صدها ساعت سخنرانی و مناظره و... برای مردم اثبات می کردیم، بهتر از ما دارید ثابت میکنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۷    
به گزارش مشرق ، محمد صادق کوشکی در توییتی درباره خصوصیات مشترک آخوندی و اصلاح طلبان نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۶    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: میزان مصرف کنندگان مواد مخدر در کشور حدود 2 میلیون و 800 هزار نفر بوده که نزدیک به 10 میلیون خانوار را درگیر خود کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۱    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در سیزدهمین گزارش بعد از اجرایی شدن برجام پایبندی ایران به تمامی تعهداتش ذیل این توافق را تأیید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۴    
به گزارش مشرق ، یک فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره احتمال شهردار شدن عباس آخوندی نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۰    
برای ستیز با دولت آمده و نظریه پردازی می کند . برنامه عملی برای بحران ها ندارد. پرونده دارد و تایید صلاحیت نمی شود.اینها بخشی از صحبت های شورای شهری ها در خصوص آخوندی 62 ساله است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۲    
درگیری میان نیروهای مزدور ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی با نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله در محورهای مختلف شهر الحدیده همچنان ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۹    
جمشید برزگر در شرایطی مقارن با انتخابات 1392 ، در بی بی سی فارسی ساختار انتخابات و عالی ترین مقامات نظام را در حالی به چالش می کشید که برادرش در تهران مشغول ساختن فیلم انتخاباتی محمدرضا عارف بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۸    
یک مقام آگاه ضمن تکذیب هرگونه تغییر در بنیاد مستضعفان اعلام کرد: آقای سعیدی کیا با قوت و همت مضاعف به مسئولیت خود ادامه خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۴۸    
یک فرمانده عملیات الحشد الشعبی می گوید در عملیات موشکی این نیروها علیه داعش در خاک سوریه دست کم 13 تروریست کشته شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۹    
ایران قصد دارد معاملات بانکی را با ارز دیجیتال انجام دهد تا تحریم های اقتصادی ترامپ را دور بزند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۲۹    
5 جوان در شب شهادت امام رضا (ع) به وسیله چاقو به دو طلبه نیشابوری حمله کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۹    
شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی به سخنان منتسب به نتانیاهو و میل او به کناره گیری از سمت نخست وزیری اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۴    
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل 5 دانشگاه بزرگ تهران نوشتند: جریانات سیاسی در شورای شهر تهران بیش از آنکه به فکر کارآمدی شهرداری باشند گرفتار سهم خواهی های حزبی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۸    
گرچه مراسم اربعین امسال با شکوهی مضاعف برگزار شد، اما زائران ایرانی به دلیل بی تدبیری مسوولان با مشکلات بسیاری مواجه شدند که امید است برای سالهای آینده برای رفع آن تدابیر لازم اندیشیده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۴    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز ضیافت ناهاری ترتیب داد تا از کارمندان باشگاه و افرادی که در برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند قدردانی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۰    
وزیر خارجه ایران به توئیت ساعاتی قبل تر وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داد و از او انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۶    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر تهران از راه اندازی بورس خرید و فروش خودرو در پایتخت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۹    
مرد جوانی پس از فرار از زندان از بازداشت پدرش با خبر شد و به دلیل عذاب وجدان خودسوزی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۷    
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در اقدامی جالب توجه صفحات اینستاگرام خود را غیر فعال کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۳    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق سابقه دار در همدان که با تهدید و اغفال کودکان، آنها را وادار به سرقت می کرد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۷    
وزیر خارجه آمریکا به افشاگری های محمدجواد ظریف درباره اِعمال تحریم های یکجانبه واشنگتن و نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۲    
رده بندی برترین تیم های اروپا از نگاه بلیچر ریپورت منتشر شده است که بر این اساس منچستر سیتی به صدر رسید و یوونتوس و بارسلونا در جدول سقوط کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۴    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از معافیت 2 تا 6 ماهه برای سربازانی خبر داد که به علت برخی بیماری ها برای مدت کوتاهی درگیر بیماری هستند و نمی توانند خدمت سربازی انجام دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۵    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با دریافت گزارش ام آر آی متاسفانه تشخیص ما درست از کار در آمد و رباط صلیبی زانوی محمد انصاری پاره شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۲    
طبق عملکرد بودجه سال 97 در شش ماهه نخست امسال، حدود 168 هزار و 600 میلیارد تومان منابع کسب شد و بودجه پرداختی به طرح های عمرانی 240 درصد و کسری بودجه 105 درصد افزایش یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۴۶    
گروه تروریستی داعش که همچنان از حمایت برخی کشورها از جمله آمریکا برخوردار است، تلاش دارد سازماندهی مجدد نیروهای خود را تحت اسامی جدید در کشورهای مختلف احیا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۴۰    
بارندگی و شرایط زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین محل تمرین سایپا را تغییر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۷    
کمیته مسابقات زمان دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۱    
دبیر انجمن قطعه سازان راهکار اساسی حل مشکل صنعت قطعه سازی کشور را آزادسازی قیمت خودرو اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۲    
در بازار امروز تهران دنا به قیمت 79 و مزدا 3 به قیمت 290 میلیون تومان معامله شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۶    
تمرین امروز تیم ملی فوتبال در شرایطی در زیر باران برگزار شد که رئیس فدراسیون فوتبال هم نظاره گر تمرین تاکتیکی ملی پوشان بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۲    
نماینده ائتلاف سائرون عراق تأکید کرد که باید به دور از هر گونه تعارف سیاسی عوامل جنایت کشتار 1700 عراقی در جریان کشتار اسپایکر هر چه زودتر مشخص شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۰    
هجوم ناباورانه هواداران ای آی ک سوئد به داخل زمین بعد از قهرمانی تیمشان، این اولین قهرمانی این باشگاه سوئدی از سال 2009 به بعد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۵    
جایزه بهترین بازیکن فصل به فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا اهدا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۶    
با اینکه ایران بزرگ ترین مصرف کننده پارچه چادر مشکی در دنیاست اما بازار این محصول در انحصار کشورهای خارجی است و نوسانات ارز هم مرتب قیمت این محصول را بالاتر می برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۳    
بازندگی امروز در اهواز موجب ایجاد سیل و آبگرفتگی معابر این شهر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۵    
تجربه نشان داده، شکست ترامپ در انتخابات کنگره نیز تأثیری بر سیاست های آمریکا در قبال ایران نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۱    
رئیس فدراسیون فوتبال، گفت:به ورزشکاران فوتبال ساحلی تبریک می گویم خوش درخشیدند و اتفاق بزرگی را رقم زدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۶    
بیش از دو دهه از خشک شدن بزرگ ترین دریاچه و تالاب بین المللی کشور می گذرد ولی وعده های متعدد دولت نه تنها چاره ساز نبوده بلکه ضمن تداوم چالش ها، بر مشکلات این زیست بوم دامن زده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۵    
دانشجوی تازه مسلمان شده تایلندی از خاطره حضور در حرم رضوی و خواسته اش از امام رضا(ع) می گوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۴    
به گزارش مشرق؛ طی روزهای اخیر برخی از کاربران مشرق با ارسال تصاویری از قبض های گازی که اخیرا برای آن ها ارسال شده، از دریافت سود برروی بدهی های گذشته خود توسط شرکت گاز شکایت کردند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۹    
محققان در ساحل غربی ایرلند و در عمق 321 کیلومتری آب مکانی را کشف کرده اند که نوع خاصی از کوسه ها در آنجا تخم گذاری می کنند. این نقطه به مهد کودک کوسه ها مشهور شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۶    
هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان بعد از جلسه روز گذشته با داریوش یزدی و جمع بندی هایی که صورت داد در نهایت به این جمع بندی رسیدند که برای بهبود شرایط تیم تصمیم بهتر تغییر کادرفنی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۱    
هایپراستار جدیدترین فروشگاه خود را روز یکشنبه، بیستم آبان ماه 1397، در مجتمع خلیج فارس شهر یزد افتتاح کرد. فروشگاه هایپراستار یزد با متراژ 4700 متر مربع بزرگترین فروشگاه در سطح شهر یزد است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۹    
به گزارش مشرق ، یک فعال فضای مجازی طی توییتی درباره احتمال شهردار شدن آخوندی نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۱    
آرزویش این بود که مشت ولایت را هرچه محکم تر و پولادین تر کند تا وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند: تهدید را با تهدید جواب می دهم ، مشت ولایت پر باشد.