جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۲:۱۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران - مازند اصناف (mazandasnaf.ir)

پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 29 اسفند 1394 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 30 اسفند 1395 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 29 اسفند 1396 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 28 اسفند 1397 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 27 اسفند 1398 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 28 اسفند 1399 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 29 اسفند 1400 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 29 اسفند 1401 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 29 اسفند 1402 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 29 فروردین 1403 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 31 اردیبهشت 1403 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 1 خرداد 1403 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 2 خرداد 1403 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 3 خرداد 1403 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 4 خرداد 1403 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 5 خرداد 1403 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 6 خرداد 1403 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 7 خرداد 1403 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 8 خرداد 1403 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 9 خرداد 1403 پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران 10 خرداد 1403 
  ۸ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
در فصل بهار و با ورود نوبرانه ها به بازار، در حالی میوه هایی تا ده برابر قیمت واقعی آن به خلق الله فروخته می شود و فروشندگانش بهانه فروش گران این میوه ها را خرید گرانشان در میادین میوه و تره بار ...
  ۸ ساعت پیش   + ۸۶ سایت دیگر  
گمرک ایران به تازگی در بخشنامه ای از ممنوعیت ورود برند تجاری اپل خبر داده است، پیگیری ها نشان می دهد حتی مدلهای 13 و پایین ترِ موبایل آیفون که پیش تر مجاز به ورود بودند، ممنوع شده است.
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه صنفی آلومینیوم کاران، شیشه و آئینه آمل مشخص شد.
  ۹ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
قیمت روز میلگرد در اکثر کارخانه ها ثابت بود با این حال میلگرد برخی مبادی مانند کارخانه ابرکوه، خلیج فارس، اروند، یزد و سایر مبادی با افزایش جزئی قیمت همراه بود.
  ۹ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
تنکابن - بهار فصل چینش بهاره چای شروع شد اما چایکار و کارخانه دار نگران دپوی محصول و تبدیل سرنوشت آن همانند برنج است.
  ۹ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
استاندار مازندران با بیان اینکه امسال سرمایه گذاری یک هزار و 720 میلیارد ریالی در این استان هدف گذاری شده است، گفت که لازمه تحقق این مهم جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه صنفی مشاوران املاک ساری مشخص شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۰:۳۰   + ۳۲ سایت دیگر  
بر اساس مصوبه شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، قیمت نهایی یک کیلو گرم گندم نان 17 هزار و500 تومان و گندم دوروم 18 هزار تومان مصوب و ابلاغ شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۰:۳۰   + ۸۷ سایت دیگر  
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: بی نیازی به تسلیم اظهارنامه مالیاتی، تکمیل جداول درآمد و هزینه و نگهداری اسناد و مدارک از مزایای استفاده از تبصره ماده (100) است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۶   + ۲۱ سایت دیگر  
با ابلاغ قانون ساماندهی بازار زمین و مسکن نظارت ها بر روند فعالیت مشاوران املاک متخلف تشدید شده به طوری که تا به امروز 110 هزار مشاور املاک جریمه شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۱   + ۲ سایت دیگر  
کهنسال گفت: 33 واحد صنفی مشاور املاک متخلف طی دو ماه نخست امسال در مازندران شناسایی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۱   + ۲ سایت دیگر  
استاندار مازندران گفت: در بازدید سرزده امروز و دیدار با فعالان صنفی، موضوعات مطروحه کسبه میدان میوه و تره بار که موضوعات مهمی هم بودند با حضور دستگاه های مرتبط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اتحادیه کشوری گازهای طبی و صنعتی از طرح ضربتی بازرسی خبر داد که به زودی در سطح کشور و در دو مرحله با کمک کارگروه های استانی و هماهنگی سایر نهادهای عالی و ذی ربط استان ها عملیاتی خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۶   + ۲ سایت دیگر  
رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری از جریمه 500 میلیون ریالی قاچاقچی لوازم جانبی موبایل خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
این روزها افزایش بیش از پیش شعبه های فروشگاه های زنجیره ای زنگ خطر نابودی مشاغل خرد از جمله سوپرمارکت ها را به صدا درآورده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۶   + ۳۱ سایت دیگر  
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای از تشدید بازرسی از میوه فروشی های سراسر کشور و مقابله با گران فروشی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۱:۴۸   + ۱۴۴ سایت دیگر  
به منظور ساماندهی فروش نان به صورت غیرحضوری (سکوها و فروشگاه های اینترنتی، فروش تلفنی و ...) دستورالعمل فروش اینترنتی نان تصمیم جلسه کارگروه تنظیم بازار مورخ 14 اسفند 1402 ابلاغ شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۱:۴۸   + ۱۵ سایت دیگر  
علی بهره مند، رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران، مصاحبه منتسب به خود را قویاً تکذیب کرد و گفت: با همکاری دستگاه قضا و نهادهای نظارتی متخلفان را شناسایی و معرفی می کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۸   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از آغاز برداشت گندم در شرق این استان و تحویل اولیه محموله خرید تضمینی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۸   + ۲۴ سایت دیگر  
تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص اصلاحات تعرفه ای شامل کاهش و افزایش سود بازرگانی برای سال جاری نشان می دهد که تعرفه واردات انواع لاستیک خودروی سواری شش درصد تعیین شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۸   + ۴۴ سایت دیگر  
قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه به 76000 تومان، مرغ منجمد به 65700 تومان و نیم شقه بوقلمون به 93 هزار تومان هزار تومان کاهش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۸   + ۳ سایت دیگر  
رزمایش نظارتی بر بنگاه های اقتصادی استان مازندران برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۰:۴۸   + ۱ سایت دیگر  
قیمت ها در بازار سکه و طلا در حالی سیر نزولی را می پیمایند که به گفته کارشناسان هم اکنون این کالاها در کف قیمت قرار دارند به طوری که حباب نرخ طلا صفر شده و شرایط برای خرید مهیاست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۰:۴۸   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل از محکومیت 600 میلیون ریالی بدلیل تقلب در فروش جوجه یکروزه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۰:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 27 هزار نخ سیگار خارجی و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۰:۴۸   + ۵ سایت دیگر  
معاون بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: هیچ مشکلی برای تامین گوشت مرغ در بازار مازندران نداریم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۰:۴۸   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اتحادیه میوه و تره بار مرکز مازندران درباره بازار میوه بهاری می گوید که قیمت میوه ها در بازار تند است، به ویژه برای میوه های تازه رس و نوبرانه که وارد بازار شده، قیمت ها بالا است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۹   + ۱ سایت دیگر  
قیمت طلا، سکه و ارز در حالی روندی کاهشی را سپری می کنند که بازار این کالاها حتی با افت قیمت ها، خریدار چندانی ندارند و مشتریان نیز به انتظار کاهش بیشتر نرخ ها برای تهیه این کالاها دست نگه داشته اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۹   + ۵۱ سایت دیگر  
در صورت تخلف، مشاور املاک بار اول تذکر می گیرد؛ بار دوم 6ماه پروانه کسب مشاور تعلیق می شود، برای سومین بار، مجوز کسب یک سال تعلیق می شود و مرتبه چهارم مجوز کسب مشاور املاک لغو خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۹:۴۹   + ۱۱ سایت دیگر  
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تنکابن از وقوع یک فقره آتش سوزی در یک مرکز پذیرایی (رستوران) در این شهر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۹   + ۵۱ سایت دیگر  
وزارت صمت شرایط جدید خرید و ثبت نام لاستیک دولتی را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۹   + ۵۹ سایت دیگر  
جدول مالیات عملکرد صاحبان مشاغل خودرویی در سال 1402 توسط رئیس کل سازمان امور مالیاتی به ادارات کل امور مالیاتی کشور ابلاغ شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۹   + ۲۰ سایت دیگر  
خرید طلای دست دوم با وجود هشدارها کماکان ادامه دارد و خیلی ها ترجیح می دهند بخشی از سرمایه خود را به این سمت هل دهند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۰:۱۹   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: خرید تضمینی گندم از نیمه دوم خردادماه همزمان با برداشت در استان آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۹    
نصاب شیشه سکوریت به دلیل تقلب در انجام سفارش به پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی و بازگرداندن حق شاکی محکوم شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۹   + ۴۳ سایت دیگر  
براساس مصوبه کمیته تخصصی هیات مقررات زدایی تمامی مجوزهای الکترونیکی (شناسه های یکتا) صادره که اعتبار آنها منقضی شده است یا خواهد شد، تا زمان امکان فنی مرجع صدور برای تمدید این نوع مجوزها ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۹   + ۹ سایت دیگر  
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت :پس از دستور ویژه رئیس جمهور شهید در دور دوم سفر استانی به این خطه در خصوص جلوگیری از واردات بی رویه برنج و حرکت به سمت خودکفایی این محصول ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۹   + ۴۴ سایت دیگر  
رئیس شورای تامین دام کشور در مورد وضعیت بازار گوشت قرمز می گوید: ما همیشه در چنین فصل هایی یعنی در ماه هایی از بهار و تابستان عرضه گسترده دام را داریم در حالی که از طرفی کاهش تقاضا هم داریم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۹   + ۱ سایت دیگر  
نماینده وزیر صمت در هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران به تخلفات واحدهای صنفی بدون پروانه کسب اشاره کرد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۲   + ۳۰ سایت دیگر  
رئیس سازمان بسیج اصناف استان مازندران در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان ایشان در پی حادثه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت 202 هزار یورویی و محرومیت فعالیت بازرگانی شرکت متخلف خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۲   + ۲۲ سایت دیگر  
قیمت لاستیک های پرفروش چه به صورت دولتی و چه در بازار آزاد با افزایش مواجه شده است. بعضا قیمت یک لاستیک در بازار 60 درصد گران تر از قیمت لاستیک دولتی مشابه است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اگرچه موضوعات و مشکلاتی در حوزه های مرتبط با اصناف وجود دارد اما این مشکلات را تنها با وحدت و اتحاد می توان رفع کرد و لازم است مشکلات از کانال های قانونی بررسی و رفع شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
طرح ساماندهی املاک و مستغلات در کشور در حال اجرا است اما گشت های غیرمشترک و رفتارهای شلاقی از وزارت راه و شهرسازی با مشاوران املاک شده اند و با استفاده از ظرفیت رسانه ملی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۲   + ۶۷ سایت دیگر  
هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به مازندران با حضور معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور مشکلات و چالش های کشتارگاه طیور سوادکوه بررسی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور که در دومین روز سفر استانی به مازندران، به غرب این استان سفر کرده بود، در جریان سخنرانی خود در مصلای نوشهر، اشاره ای به بررسی درخواست مردم این منطقه برای ایجاد استان جدید در هیات دولت داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۲   + ۱۷ سایت دیگر  
رئیس جمهور با اشاره به توسعه تجارت کشور به ویژه با همسایگان، دستوراتی در جهت تقویت زیرساخت ها و توسعه بندر نوشهر صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف 4 هزار و 566 نخ سیگار و نوشیدنی های قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در چالوس خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ساری گفت: در این سفر شاهد رشد و شکوفایی 300 واحد تولیدی در مازندران بودیم که راکد بوده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
26 واحد ارزانکده در مازندران به دلیل تبلیغات خلاف واقع و اجحاف به مصرف کنندگان به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۲   + ۲۰ سایت دیگر  
بازرس کل استان مازندران در بازدید سرزده از بندر فریدونکنار و نوشهر خواستار تعیین تکلیف غلات رسوب شده در این بنادر شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۲   + ۷ سایت دیگر  
سید ابراهیم رئیسی در قائمشهر، گفت: دست دلالان را باید از این چرخه قطع کنیم. حق العمل کاری باید لحاظ شود اما نه به اندازه هفت برابر سودی که تولیدکننده می برد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
تولید 45 هزار تنی شرکت چوب و کاغذ مازندران و بازگشت کارخانه نساجی به مدار تولید از گام های موثر دولت برای توسعه اقتصادی مازندران است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۲   + ۱۳ سایت دیگر  
در حال حاضر رهن کامل یک ششم تا یک هشتم قیمت ملک حساب می شود. اگر ملک تازه ساز باشد عدد 6 و هر چه سال ساخت بالاتر برود به ترتیب عدد 7 و یا 8 را در نظر میگیریم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
فروش ویژه محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ماه از فردا یکشنبه آغاز خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۲   + ۷ سایت دیگر  
شرکت کرمان موتور در نظر دارد فروش نقدی و اقساطی دو محصول کی ام سی T9 و کی ام سی X5 را ویژه اردیبهشت ماه 1403 از روز دوشنبه هفته جاری آغاز نماید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۲   + ۵۵ سایت دیگر  
سامانه تخصیص تایر و روغن موتور در تازه ترین اطلاعیه خود، به متقاضیان خرید تایر سواری اعلام کرده که برای خرید، دارا بودن "کد پیش ثبت نام" جهت تسریع در انجام استعلام ها و فرآیند خرید تایر لازم است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
مشاور املاک متخلف در قائمشهر برای دریافت اضافه بها حق کمیسیون به پرداخت 885 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۲   + ۶ سایت دیگر  
رئیس پلیس پیشگیری مازندران از کاهش 38 درصدی سرقت مغازه در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: امروز آخرین مهلت تبدیل مجوز کاغذی به الکترونیکی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۲   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرکل صمت مازندران از تشکیل 1937 پرونده تخلف صنفی، توزیعی و خدماتی به ارزش 46 میلیارد ریال در فروردین ماه امسال در استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۲   + ۲۵ سایت دیگر  
بعد از 4 ماه آرامش و ثبات در بازار مرغ، بنا بر تصمیمات مدیران وزارت جهاد، صادرات مرغ برای اولین بار در حال انجام است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
وفایی نژاد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران سرانه مصرف آرد را برای هر نفر در استان 9 کیلوگرم در ماه اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
چراغ 300 واحد مرغداری در مازندران به دلیل مشکلات فراروی برای دریافت پروانه و استمرار تولید رو به خاموشی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۲   + ۱۸ سایت دیگر  
گویا اعتصاب گسترده طلافروشان به قوانین جدید مالیاتی نتیجه داده و وزارت صنعت، معدن و تجارت با بخشنامه ای تازه و در یک عقب نشینی آشکار اعلام کرد که صنف طلا و جواهر از ثبت دارایی در سامانه جامع تجارت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
به تاکید کارشناسان و فعالان حوزه مسکن بازار مسکن در استان پس از رکود یک ساله در آستانه جهش قرار گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۲   + ۹ سایت دیگر  
بر اساس مصوبه هیئت وزیران برنج و روغن خام در فهرست کالاهای مشمول ارز 28500 تومانی قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۲   + ۱۴ سایت دیگر  
آمارها نشان می دهد که تا نیمه اردیبهشت سال جاری؛ لرستان، گیلان و تهران بالاترین آمار دریافت شناسه یکتا را به خود اختصاص داده اند
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
قاچاقچی الکل صنعتی به پرداخت یک میلیارد ریال محکوم شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
مکانیک متقلب به پرداخت 2 میلیارد ریال در نوشهر محکوم شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 4 تن و 355 کیلو گرم تخم مرغ فاقد مجوز در ایست و بازرسی آن شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
فروشنده پکیج گرانفروش به پرداخت 880 میلیون ریال محکوم شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۲   + ۱۷ سایت دیگر  
سخنگو و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته، امکان استفاده از تبصره ماده 100 برای اصناف وجود دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سوادکوه از جریمه 4 میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی مازندران از توقیف شمش های مسی قاچاق به ارزش 45 میلیارد ریال در ساری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش 800 میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۲   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل دامپزشکی مازندران از شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۲   + ۱۹ سایت دیگر  
هیات عالی نظارت، مصوبه مجلس درخصوص تمدید مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها که انتخاب بیش از 2 دوره متوالی آنها را بلامانع دانسته بود، مغایر سیاست های کلی نظام ندانست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۲   + ۱۶ سایت دیگر  
مودیان طلا و جواهر، اختیار دارند از طریق ثبت صورتحساب در سامانه مودیان (ارسالی توسط مودی یا شرکت های متعمد) یا سایر سامانه های دولتی از جمله سامانه جامع تجارت صورتحساب های خود را ارسال نمایند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
فروشنده رادیاتور گرانفروش به پرداخت 820 میلیون ریال محکوم شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۲    
بخشودگی جرایم مالیاتی و تمدید مهلت ارسال اظهارنامه سه ماهه دوره چهارم سال 1402 مالیات ارزش افزوده تا 1402/02/22 ابلاغ شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 10 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۲   + ۲۲ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند کلاهبرداری 2 هزار میلیارد ریالی در غرب استان در حوزه خرید و فروش املاک و محصولات شرکت های تولیدی و صنعتی با چک های بلامحل خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
رئیس اداره تعزیرات حکومتی رامسر از محکومیت 600 میلیون ریالی تعمیرکار کولر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
فروشگاه اینترنتی فروش صنایع دستی با عنوان هفت گالری در غرفه مازندران در نمایشگاه بین المللی اکسپو 2024 ایران، افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۲   + ۲۵ سایت دیگر  
رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران به این پرسش که قیمت ها در سال 1403 افزایشی است یا کاهشی، این گونه پاسخ داد: ما همیشه یک افزایش قیمتی را خواهیم داشت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۲   + ۷۴ سایت دیگر  
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: صاحبان مشاغلی که مجموع فروش خالص کالا و ارائه خدمات آن ها در سال 1402 کمتر از 18 میلیارد تومان بوده ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
مهدی امیدوار، سخنگو و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران با اشاره به نگرانی برخی اصناف نسبت به دریافت شناسه یکتا گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: با مدیریت صادرات و گرم شدن هوا، قیمت پیاز در بازار به تعادل می رسد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۰:۴۲   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران جزئیات حضور مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
بعدازظهر امروز نمایشگاه خودروهای کلاسیک در قائم شهر برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۴۲   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام مازندران از توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۲   + ۱۴ سایت دیگر  
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف انبار احتکار باتری خودرو به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان بابل خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه مجتمع های تجاری و اماکن عمومی هم جزو اهداف ما در اجرای طرح نور است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان خبر داد و گفت: با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۲   + ۱۱ سایت دیگر  
استاندار مازندران با بیان این که واردات محصولات کشاورزی باید به گونه ای باشد که کشاورز ضرر نکند، گفت: صادرات محصولات کیفی این استان به کشورهای حاشیه خزر مورد تاکید است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
نماینده استان مازندران در هیأت نمایندگان اتاق اصناف ایران و عضو کمیسیون بیمه و مالیات اتاق اصناف ایران به دغدغه اصناف و فعالان صنفی در خصوص طرح تعطیلی پنجشنبه ها اشاره کرد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
رئیس اتاق اصناف ایران و معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در نشست هم اندیشی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و روسای اتاق های اصناف مراکز استان ها درباره مهمترین مسائل و چالش های صنفی پیش روی کسبه و بازاریان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
استاندار جدید مازندران گفت: برای تحقق اهداف و برنامه های استان، هم گرایی در لفظ و عمل برای مازندرانی یکپارچه شکل بگیرد.
مشاهده نتایج بیشتر...