یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۱۵Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 30 مهر 1394 - meliyat.com

ملیت 31 شهریور 1394 ملیت 30 آبان 1394 ملیت 30 آذر 1394 ملیت 30 دی 1394 ملیت 30 بهمن 1394 ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 مهر 1394 ملیت 2 مهر 1394 ملیت 3 مهر 1394 ملیت 4 مهر 1394 ملیت 5 مهر 1394 ملیت 6 مهر 1394 ملیت 7 مهر 1394 ملیت 8 مهر 1394 ملیت 9 مهر 1394 ملیت 10 مهر 1394 ملیت 11 مهر 1394 ملیت 12 مهر 1394 ملیت 13 مهر 1394 ملیت 14 مهر 1394 ملیت 15 مهر 1394 ملیت 16 مهر 1394 ملیت 17 مهر 1394 ملیت 18 مهر 1394 ملیت 19 مهر 1394 ملیت 20 مهر 1394 ملیت 21 مهر 1394 ملیت 22 مهر 1394 ملیت 23 مهر 1394 ملیت 24 مهر 1394 ملیت 25 مهر 1394 ملیت 26 مهر 1394 ملیت 27 مهر 1394 ملیت 28 مهر 1394 ملیت 29 مهر 1394 ملیت 30 مهر 1394 
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۵    
حمید درخشان در هیئت علی پروین علی کریمی و احمدرضا عابدزاده در هیئت علی پروین علی پروین عکس دسته جمعی در هیئت علی پروین چهره های سرشناس در هیئت علی پروین علیرضا نیکبخت ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۵    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: این قول را هم می دهیم که در اجرای برجام، شروط مطرح شده را برای حفظ منافع ملی و حقوق مردم به صورت صددرصد رعایت کنیم.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریسم به تهدیدی بین المللی بدل شده، گفت برخی از کشورها رویکردی دلال مابانه در قبال این تهدید در پیش گرفته اند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۵    
رئیس جمهوری روسیه در میزگرد اختتامیه والدای تصریح کرد واشنگتن، تمامی کشورهای دنیا از جمله مسکو را درباره تهدید هسته ای ایران فریب داده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۵    
مراسم سوگواری امام حسین(ع) در شب تاسوعای حسینی با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی میثم مطیعی با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۰    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: اشتغال زندانی خارج از زندان ، آزادی مشروط ، تعلیق مجازات و بایگانی کردن پرونده قضایی مجازات های جایگزین حبس است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۵    
لحظاتی قبل بخشی از صحن در حال احداث حضرت فاطمه (س) حرم مطهر حضرت علی (ع) دچار حریق شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۵    
سفر رئیس جمهور سوریه به مسکو "زلزله ای سیاسی" را در منطقه به وجود آورد و همه محاسبات دشمنان این کشور را به هم زد؛ اما هدف پوتین و اسد از این کار چه بود، و بشار اسد در سفر بعدی به کدام کشور خواهد رفت؟
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۵    
حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد عنوان کرد، لیست ممنوع الکارهای خوانندگان پاپ کذب است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۵    
وزارت نفت ایران روند قضایی تصاحب اموال بابک زنجانی را در خارج آغاز کرد و در اولین اقدام خواهان تمام سهام یک شرکت هوایی ترک شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۰    
ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت طی سال مالی 2015 میلادی که در تاریخ 30 ژوئن به اتمام رسید، 18 میلیون دلار از این شرکت حقوق و پاداش گرفت.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۰    
خبر شوک کننده است؛ ابتلای یوهان کرویف به سرطان ریه!
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۶    
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۱    
در ایام محرم، بازیگر نه چندان مطرح در اینستاگرامش کشف حجاب کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۶    
به نظر می رسد عصبانیت ژوزه مورینیو به دلیل نتایج ضعیف تیمش علاوه بر مستطیل سبز به بیرون از ورزشگاه هم سرایت کرده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۱    
استراحت در این کلبه بالای کوه با چشم انداز کوه های آلپ ایتالیا ، برای هرکسی که درش را بزند رایگان است. برای این کار کافیست 2500 متر پیاده روی کنید تا به قله کوه برسید!
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۶    
کارشناسان هواشناسی انگلیس هشدار دادند که شهروندان این کشور خود را برای زمستان سختی که در نتیجه بروز پدیده "ال نینو" است، آماده کنند ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۶    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به منتقدان گفت که بگذارید مرا بجوند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۶    
فرمانده مرزبانی منطقه 3 عراق در مهران گفت: امنیت زائران از مرز مهران تا کربلای معلی تامین می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۶    
سِرو خاک به عنوان غذا در رستورانی در ژاپن به جاذبه جدید گردشگری این کشور تبدیل شده است .
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران با اشاره به ضرورت رعایت بهداشت و سلامت غذایی، از مردم خواست از قبول غذاهای نذری از مکان ها و افراد ناشناس که در خیابان ها اقدام به توزیع غذا می کنند؛ خودداری کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۱    
عروس و دامادهای فعلی حتی در مواردی قبل از ازدواج هم با هم زندگی کرده اند و طبیعی است در این فضا رسومی مانند خواستگاری و عقد کردن زیر سوال می رود ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۱    
میترا حجار که قرار بود نقش قطام را در نمایش ترور بازی کند از حضور در این نمایش انصراف داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی ضمن اشاره به تایید برجام توسط رهبرمعظم انقلاب گفت: اجرای برجام آغاز گسترده ترین تغییر مجدد یک برنامه هسته ای در کل تاریخ هسته ای است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
وزیر دفاع به سخنان مقامات آمریکا درباره آزمایش موشک بالستیک عماد واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
پلیس سایبری در دو اقدام جداگانه عامل سرقت از حساب پدر و گرداننده باند کلاهبرداران حرفه ای را ردیابی و بازداشت کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
اقتصادنیوز به نقل از یک کارشناس بازار سرمایه نوشت: به طور کلی بازارها وارد فاز لختی به معنای آنکه سخت به خبرها واکنش نشان می دهند، شده اند و اگر واکنشی نشان دهند واکنش های کوتاه مدت است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
در بازار امروز –پنج شنبه - سکه تمام طرح جدید با 2000 تومان کاهش نسبت به روز گذشته به 941 هزار و 500 تومان رسید و هر دلار آمریکا نیز 3475 تومان فروخته می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
مهاجم گلزن استقلال در دیدار برابر استقلال خوزستان به دوستانش شام داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
حسن روحانی در روزی که برجام به تایید مقام معظم رهبری رسید بار دیگر این توافق تاریخی را امتحان بزرگ الهی خواند و آن را با جنگ تحمیلی مقایسه کرد که در یک طرف ایران و در طرف دیگر جهان در برابرش ایستاده ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۷    
نشریه تماشاگران امروز در گزارشی از پیشنهادهای عجیب و غریب به ورزشکاران ایرانی نوشته است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهوری در نامه ای به رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: دولت با رعایت ملاحظات و الزامات حضرت مستطاب عالی و مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مجلس، نسبت به اجرای کامل و با حسن نیت برجام اقدام خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۸    
تصاویری از مداحی های زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده پاپ کشورمان در هیات های عزاداری سیدالشهدا در ماه محرم.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۳    
همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، پایگاه سیار انتقال خون در مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 مستقر و پذیرای عزاداران داوطلب اهدای خون خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۳    
مدیر عامل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی از اهداء بیش از 20 هزار غذا در یک روز به منظور توزیع میان افراد نیازمند خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۳    
هر ساله هزینه بسیاری صرف ساخت هزاران فیلم سینمایی در سراسر جهان می شود که در این میان تنها تعداد محدودی به عنوان یک اثر ماندگار در تاریخ سینما ماندگار می شوند ولی حتی این آثار ماندگار نیز از اشتباه ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۸    
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تمهیدات روزهای تاسوعا و عاشورا را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۸    
یک عضو انجمن مفاخر معماری ایران با اشاره به اینکه تعداد زیادی از ساکنان محله های منطقه 16 تهران به دلیل حجم بالای کارتن خواب ها و ناامنی در منطقه ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۳    
یادداشتی که امشب می نویسم، به خاطر احساس وظیفه ای خلاقی، دینی و میهنی است که در برابر تک تک مردم کشورم احساس می کنم؛ افتخار می کنم که به عنوان یک مدیر جوان ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۳    
: معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه سه از نرده گذاری و ایمن سازی خیابان پاسداران خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۸    
روابط عمومی دفتر ال جی در ایران اعلام کرده که تلفن نکسوس 5 ایکس به زودی وارد بازار کشور می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۸    
آتش نشان مشهدی بعد از گذشت بیش از یک سال هنوز بهبودی کامل را بدست نیاورده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۸    
دموکرات های کنگره تایید توافق هسته ای ایران از سوی رهبر معظم انقلاب را جشن گرفتند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۸    
احتمال آبگرفتگی معابر در 7 استان کشور پیش بینی شده است. همچنین در دو روز تاسوعا و عاشورا آسمان پایتخت نیمه ابری است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۳    
علی پروین و دیگر پیشکسوتان پرسپولیس در مراسم عزاداری محرم شرکت کردند. تصاویری از حضور علی پروین، محمد پنجعلی، مهرداد میناوند، در مراسم عزاداری امام حسین در شب هشتم محرم را مشاهده می کنید.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۳    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز استان های ایلام، شمال خوزستان، لرستان، جنوب همدان، جنوب مرکزی، شمال چهارمحال بختیاری و غرب اصفهان شاهد بارش شدید خواهند بود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۳    
آمار کشته ها و مفقودان کشورها در حالی از سوی نهادهای ذی ربط آن کشورها ارائه شده که عربستان اصرار دارد آمار کشته ها را حدود 700 نفر اعلام کند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۸    
نسیم چهارمین ساخته پرویز شهبازی محصول مشترک ایران و لهستان به تهیه کنندگی مسعود ردایی است و داستان دختر و پسر جوانی را روایت میکند که در تهران گردی های خود دچار مشکل می شوند و ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۸    
مشاور معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قراردادهای سفید امضا ممنوع است و با کارفرمایان متخلف از این امر در سطح کشور برخورد می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۳    
حماسه ی قیام امام حسین چنان بار دراماتیکی کم نظیری دارد که می توان از آن و حواشی اش صدها فیلم سینمایی تولید کرد اما حساسیت کار و سوژه خروجی تعداد آثار سینمایی ساخته شده را به حداقل رسانده است طوری که ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۳    
شورای هماهنگی حوضه آبریز دریاچه ارومیه تصمیمات جدیدی را برای نجات دریاچه ارومیه اتخاذ کرد که بخشی از آن رهاسازی آب سدها و زمانبندی آن است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۳    
اریک پیکرزگیل (EricPickersgill) یک عکاس مفهوم گراست که یک بار که در نیویورک به کافه ای برای صرف قهوه می رود با صحنه ای روبه رو می شود که زنگ اولیه یک پروژه عکاسی را در ذهنش به صدا درمی آورد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۸    
اخیرا نشستی با عنوان سلامت زنان با محوریت زنان تن فروش انجام شد، که انتقاداتی را به همراه داشت. به گزارش ملیت به نقل از شرق، اگر یک موضوع یا بهتر بگوییم یک معضل اجتماعی که گریبانگیر جامعه ماست ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۸    
کریس راک به عنوان مجری lمراسم اسکار انتخاب شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشنهاد افزایش وام جعاله به 20میلیون تومان گفت: در صورت موافقت شورای پول و اعتبار ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۸    
مرتضی سرمدی، قائم مقام وزیر خارجه روایت هایی مبنی بر زنده بودن رکن آبادی در حادثه منا را متفاوت دانست و گفت: برخی از افراد که در حادثه حضور داشته اند ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۸    
گوشی های هوشمند متنوعی با پلتفرم ها، مشخصات فنی، ویژگی های ظاهری و بسیاری فاکتورهای دیگر در بازه های مختلف قیمتی به بازار عرضه شده اند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۳    
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت افزود: آخرین آمار وزارت بهداشت عربستان نشان می دهد در فاجعه منا 7 هزار نفر کشته شده اند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۹    
نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس طی سخنانی برای تبرئه هیتلر تلاش کرد و یک روحانی مسلمان را مسئول جنایت زشتی معرفی کرد که در حق یهودیان رخ داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۹    
واحد 72 متری واقع در سعادت آباد به قیمت 460 میلیون تومان به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۹    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت :هنگام ورود به رستاخیز فهمیدم که کار سختی را در پیش رو دارم و به واقع بازی کردن نقش فرزند عمربن سعد کار سختی بود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۹    
امیرعبداللهیان به اظهارات چند روز پیش عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان که تهران را به اشغال سوریه متهم کرده بود هم پاسخ داد ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۵    
برچسب ها: عکس ، گردباد ، ایتالیا
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۵    
غذای موردنیاز خطوط هوایی شرکت امارات، در کترینگ این شرکت واقع در مجاورت فرودگاه دبی تولید می شود. با در نظر گرفتن یک وعده غذای خط هوایی و ضرب کردن آن در عدد 150 هزار ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی ایران گفت در نهایت لغو تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا یک شرایط جدید برای ایران ایجاد خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۰    
جنگ ویتنام حدود سال 1960 با درگیری بین گروه های شبه نظامی در ویتنام جنوبی آغاز شد و تا آوریل سال 1975 که آخرین مقام های نظامی و غیرنظامی آمریکایی سایگون را ترک کردند، ادامه داشت.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۰    
آیا برنامه های خروج از رکود و لغو تحریم ها می تواند در نیمسال باقی مانده از سال 94 این بازار را بهبود بخشد و تغییری در این بازار ایجاد کند؟ این سوالی است که برخی از کارشناسان اقتصاد مسکن به آن پاسخ ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۰    
گلر پرسپولیس که در بازی با سیاه جامگان به صورت فیکس به میدان رفت، این هفته روبه روی تیم سابقش ملوان قرار خواهد گرفت.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۰    
علیرضا حقیقی و روبین کازان ساعت 14 به وقت محلی، وارد انگلیس شدند. تیم کازان قرار است در رقابت های یورو لیگ امروز در بندر لیورپول مهیمان قرمزها باشد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۰    
هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال که ماه هاست برای این تیم حاشیه درست می کند و البته فوتبال قابل قبولی هم ارائه نمی دهد گفت: تا زمانی که باشگاه استقلال پولم را ندهد خوب بازی نمی کنم.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۰    
پیام صادقیان در تیم منصوریان آدم دیگری شده است. او در پرسپولیس بی اندازه حاشیه داشت.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۰    
داخل دالان های سازمان ملل، سیل تماس هاست که جریان دارد. تلفن های همراه بدون توقف به صدا در می آیند و نمایندگان در دیدارهای مختلف شرکت می کنند و خارج می شوند بدون این که بتوان از چهره هایشان چیزی ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست محترم جمهوری از ابعاد سیاسی دارای نکاتی است که در این گزارش تلاش شده بخش هایی از آنها مورد اشاره قرار گیرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
نایب رئیس فدراسیون کشتی دعوت حضور در جام شاهد را به عنوان نماینده این فدراسیون رد کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
پوشیدن لباس شمر و ظاهر شدن در هیبت منفورترین و ملعون ترین شخصیت های تاریخ دلی می خواهد که فقط از عهده بعضی آدمها برمی آید. آدمهایی که به گفته خودشان بارها در لباس شمر برای امام حسین (ع) گریه کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
رسانه های مهم جهان نامه مهم رهبر انقلاب درخصوص برجام را مورد توجه قرار دادند و محتوا و لحن آنرا دارای پیام هایی دانستند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در نامه ای خطاب به رییس جمهور، دستورات مهمی را در خصوص چگونگی اجرای مفاد موافقت نامه "برجام" صادر کردند ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۵    
در همه جای دنیا قوانین بازدارنده وجود دارد و همه ملزم به تبعیت از آن هستند و اگر عده ای فکر می کنند می توانند آزادانه و بدون پایبندی به هیچ قانونی در کشورها فعالیت کنند جای تأمل بسیار دارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۵    
دوازدهمین ویژه برنامه سه شنبه های هنوز که سه شنبه 28 مهر ماه در فروشگاه کتاب هنوز برگزار شد، به نقد و بررسی آثار میکیس تئودوراکیس آهنگساز برجسته یونانی اختصاص داشت.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۵    
بررسی آیین ، آیین های نمایشی و تعزیه بخش محوری برنامه نقد تئاتر است که 2 آبان ماه روی آنتن شبکه چهار می رود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۵    
تصویری قدیمی و خاص از پیشکسوتان فوتبال ایران در فضای مجازی منتشر شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۰    
روی آرامگاه ابدی هادی نوروزی نوشته شده: هادی جان پرواز کن، زمین جای قشنگی نیست!
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
اعضای بدن بانوی ورزشکار مشهدی، که ناگهان پس از سردردی شدید به کما رفت و جان خود را از دست داد، چند روز پیش به بیماران نیازمند اهدا شد ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
نخستین جلسه کمیته پیشگیری از طلاق و شورای ملی سرآمد ان صیانت از نهاد خانواد ه د یروز با حضور الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و جمعی از مد یران د ستگاه های مرتبط و اساتید و فعالان ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۱    
صندوق بین المللی پول برآورد می کند درپی لغو تحریم ها فعالیت های اقتصادی داخلی به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت. این صندوق پیش بینی می کند اقتصاد ایران در سال2015 رشد 0.8 درصدی و در سال 2016 رشد 4 ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۱    
همزمان با فرارسیدن ماه محرم و نزدیک شدن به ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، دوازده کتاب با مضامین عاشورایی برای مطالعه در روزهای عزای حسینی پیشنهاد می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۱    
تاسوعا و عاشورای هر سال گردشگران بسیاری به چند شهر مهم در ایران می روند تا مهمان شور آئینی عزاداری دلدادگان حسینی در دهه اول محرم باشند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۶    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشنهاد افزایش وام جعاله به 20میلیون تومان گفت: در صورت موافقت شورای پول و اعتبار ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۶    
گزارش ها درباره تعداد زخم های پیکر سیدالشهدا(ع) آن قدر متعدد و متفاوت است که به سهولت نمی توان یکی را ترجیح داد و حتی جمع بین برخی از آنها ممکن نیست ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۶    
وام خرید مسکن 45 میلیونی به 60 میلیون تومان افزایش پیدا کرد. برخی از فعالان بازار مسکن معتقدند افزایش سقف وام خرید از محل اوراق مسکن می تواند بر افزایش معاملات این بازار تاثیرگذارد ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۶    
رئیس سازمان سیا پیش بینی کرد ایران در دهه های پیش رو یکی از بازیگران مهم عرصه جهانی خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۶    
شورای پول و اعتبار سیاست های کلی جدید اعتباردهی در سه بخش مسکن، پول و تولید را اعلام کرد. این شورا در واکنش مثبت به درخواست اخیر متولیان بخش مسکن برای اجرای عملیات ضربتی خروج از رکود ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۱    
فایل پی دی اف کتاب های درسی روی سایت دفتر تألیف کتب درسی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۱    
جک استراو وزیر اسبق امور خارجه در پی سفر به کهن شهر یزد در پیامی اعلام کرد: امنیت در ایران، مخصوصا یزد بسیار بالاست.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۱    
شبکه های مختلف تلویزیون جمهوری اسلامی ایران فیلم های گوناگونی را برای پخش در ایام تاسوعا و عاشورای حسنی آماده کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۶    
هفت زنِ سعودی، با پیوستن به گروه های تروریستی، در این کشورِ تروریست خیز، خبرساز شدند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۶    
در این گزارش از هواپیمایی گفته ایم که با سلول سوختی دارای غشای تبادل پروتون نیرودهی می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۶    
این تصاویر روزهای بعد از جنگ جهانی دوم را نشان می دهد که خانواده های انگلیسی برای سیر کردن شکم خود، از بسته های مواد غذایی ای که ثروتمندان آمریکایی برایشان ارسال می کردند استفاده می کردند.
  • ۱