جمعه ۰۸ تیرساعت ۰۶:۱۳Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 10 خرداد 1399 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 31 اردیبهشت 1399 ملیت 1 تیر 1399 ملیت 2 مرداد 1399 ملیت 1 شهریور 1399 ملیت 30 مهر 1399 ملیت 30 آبان 1399 ملیت 2 آذر 1399 ملیت 1 دی 1399 ملیت 30 بهمن 1399 ملیت 1 اسفند 1399 ملیت 1 خرداد 1399 ملیت 2 خرداد 1399 ملیت 3 خرداد 1399 ملیت 4 خرداد 1399 ملیت 5 خرداد 1399 ملیت 6 خرداد 1399 ملیت 7 خرداد 1399 ملیت 8 خرداد 1399 ملیت 9 خرداد 1399 ملیت 10 خرداد 1399 ملیت 11 خرداد 1399 ملیت 12 خرداد 1399 ملیت 13 خرداد 1399 ملیت 14 خرداد 1399 ملیت 15 خرداد 1399 ملیت 16 خرداد 1399 ملیت 17 خرداد 1399 ملیت 18 خرداد 1399 ملیت 19 خرداد 1399 ملیت 20 خرداد 1399 ملیت 21 خرداد 1399 ملیت 22 خرداد 1399 ملیت 23 خرداد 1399 ملیت 24 خرداد 1399 ملیت 25 خرداد 1399 ملیت 26 خرداد 1399 ملیت 27 خرداد 1399 ملیت 28 خرداد 1399 ملیت 29 خرداد 1399 ملیت 30 خرداد 1399 ملیت 31 خرداد 1399 
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۷    
بورس در آغاز معاملات امروز شنبه 17 خرداد 99 با رشد 26 هزار و 826 واحدی به یک میلیون و 55 هزار واحد رسید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۰    
هافبک عراقی سرخ ها به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است با پرداخت مطالباتش به ایران باز می گردد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۵    
وزارت خارجه ایران با بیان اینکه آمریکا برای ارعاب معترضان به ارتش، سگ های شرور و سلاح های شوم متوسل شده، تصریح کرد: آمریکا به جای این کار، صدای مردمش را بشنود و سیاست های شکست خورده اش را تغییر دهد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۵    
از امروز تمام دارندگان سهام عدالت که روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به درگاه طراحی شده، از وضعیت دارایی خود در 36 شرکت بورسی و فرابورسی مطلع شوند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت گفت: دارندگان سهام عدالت تا 15 خرداد همچنان می توانند وضعیت سهام خود را مشخص کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فعلاً برنامه ای برای بازگشایی رواق های حرم رضوی نداریم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۰    
ارزان ترین منطقه تهران فقط 2 درصد معاملات مسکن را به خود اختصاص می دهد؛ این یعنی تقاضای مصرفی به شدت سرکوب شده و توان خرید ندارد. اغلب همین گروه 2 درصدی را هم سفته بازان و سرمایه گذاران تشکیل می دهند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۵    
درحالی که قیمت بسیاری از کالاهای سرمایه ای از جمله سکه در روزهای اخیر سیر صعودی داشته است، برخی افراد بر این باورند که گرانی سکه فارغ از عوامل کلیدی مانند انتظارات تورمی، نرخ دلار و طلای جهانی ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۵    
یک عضو شورای عالی بورس با اشاره به اینکه قرار است دارندگان سهام عدالت کارت اعتباری دریافت کنند، گفت: بانک مرکزی با این موضوع موافقت کرده است اما جزئیات آن هنوز مشخص نیست.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۵    
سؤال اینجاست که چرا از این شایعه ها مثلا اطراف برانکو و نیمکت تیم ملی عمان نیست؟ چرا باید این همه دروغ فقط در مورد آلترناتیو اسکوچیچ ساخته شود؟ اگر فرض کنیم همه اینها شیطنت داخلی است ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه روند تامین ارز به حالت عادی برمی گردد، گفت: 3.7 میلیارد دلار ارز برای واردات اختصاص یافت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۰    
وزیر کشور با بیان اینکه ما در ستاد ملی کرونا تصویب کردیم طرح ترافیک اجرا شود، گفت: به شهردار تهران گفتیم از امروز می توانید طرح ترافیک را اجرا کنید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت: سهام عدالت را نمی توان به صورت آنلاین معامله کرد و تنها از طریق بانک یا کارگزاری قابل معامله و فروش است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۱۰    
وهاب زاده در توییتر اعلام کرد صحن های حرم امام رضا(ع) به صورت 24 ساعته بازگشایی می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۱۰    
فدراسیون والیبال ایران مطالبات 65 هزار دلاری ایگور کولاکوویچ را پرداخت کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۰۵    
براساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای (یکشنبه) یازدهم خرداد در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۵    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 7 میلیون و 450 هزار تومان داد و ستد شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۰    
معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: محدودیتی برای برنامه ریزی، ساماندهی و اجرای تورهای گردشگری توسط فعالان بخش خصوصی وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۰    
معاون آموزشی وزارت علوم با ابلاغ بخشنامه ای چگونگی ارزشیابی پایانی و برگزاری امتحانات نیم سال تحصیلی جاری دانشجویان را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۰    
قیمت اوراق تسهیلات مسکن در معاملات امروز بازار سرمایه تا دامنه 83 هزار تومان به ازای هر برگه 500 هزار تومانی وام مسکن افزایش یافت و هزینه دریافت تسهیلات خرید مسکن را بیش از پیش افزایش داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۰    
کمتر از یک ماه تا موعد مقرر اعزام مسلمانان جهان به عربستان باقی مانده اما این کشور هنوز تکلیف حج تمتع را معین نکرده است. نماینده ولی فقیه در امور حج خواسته همه احتمالات درباره حج درنظر گرفته شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۰    
معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: دادگستری گیلان رسیدگی به پرونده قتل رومینا را به صورت ویژه در دستور کار دارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۵    
مدیرعامل شرکت ایکاپ از اتمام تعهدات معوق مانده محصول پژو 2008 خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۰    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از بازگشت ساعات کاری پاساژها به حالت عادی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس بیمه مرکزی گفت: کد یکتا جایگزین نسخه فیزیکی بیمه شخص ثالث شد و نیازی به صدور نسخه کاغذی وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۵    
رضوی گفت: همه مشمولان سهام عدالت که آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده اند، از امروز می توانند سبد دارایی سهام خود را مشاهده و مدیریت کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۵    
محمودزاده گفت: تکمیل اطلاعات پیامک دهندگان مسکن ملی در شهرهایی که وضعیت آن ها سفید اعلام شده است به زودی آغاز می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۵    
شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز (شنبه) با رشد 30 هزار واحدی همراه بود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۵    
کارگر گفت: با بازگشایی تالار های پذیرایی و رونق کسب و کارها نوسان چندانی در بازار میوه نخواهیم داشت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تحریم همکاری های بین المللی هسته ای ایران از سوی آمریکا نقض صریح قطعنامه 2231 و منشور سازمان ملل متحد است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۰    
تهیه کننده سریال تاریخی جیران به کارگردانی حسن فتحی که این روزها مراحل تولید خود را از سر گرفته است، اظهار کرد: در طول نگارش داستان به شدت بر مستندات تاریخی تاکید داشتیم ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2هزار و 282 مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور خبر داد و گفت: از بین مبتلایان جدید، 435 مورد بستری بوده و 1847 بیمار نیز به صورت سرپایی خدمات رسانی شدند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۰    
عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی با اعلام از سرگیری تورهای گردشگری پس از سه ماه تعطیلی رسمی، گفت: با وجود آن که وزارت میراث فرهنگی ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۰    
معاون کل وزارت بهداشت ضمن ابراز نگرانی از تغییر باورهای برخی از مردم در مورد ویروس کرونا و عادی انگاشتن آن، در عین حال بر لزوم استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۰    
حاجی میرزایی گفت: در حال حاضر آماده برگزاری امتحانات پایان سال هستیم و باید تلاش کنیم تا پایانی ایمن برای سال تحصیلی داشته باشیم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۵    
منتخب مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از تهیه یک طرح دو فوریتی برای تعیین تکلیف جا ماندگان سهام عدالت خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۰    
ری- دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: سی و یکمین سالگرد ارتحال امام راحل با توجه به شیوع کرونا و رعایت موارد بهداشتی در حرم مطهر ایشان برگزار نمی شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته برای تامین داروی مورد نیاز بیماران، گفت: پزشکان و بیماران نگرانی در مورد تامین دارو نداشته باشند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۰    
نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به گاف بزرگ فدراسیون فوتبال در قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی، از باز شدن پرونده این مربی و افراد مرتبط با آن در سازمان بازرسی کشور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۵    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک از کاهش 58 درصدی معاملات مسکن در تهران خبر داد و گفت: معاملات مسکن کشور از ابتدای امسال تا دیروز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 39 درصد کاهش یافته است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۵    
مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت آیت الله شیخ ابوالقاسم محجوب را تسلیت گفتند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۵    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح از افزایش حقوق 20 درصدی سربازان خبر داد و گفت: به زودی خبرهای خوشی برای مشمولان غایب و کنکوری اعلام می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۵    
منتخب مردم کرمان در مجلس از راهکارهای پارلمان برای حل مشکلات همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا گفت:یک روز از مهلت درخواست وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه بگیر باقی مانده است که در 22 خرداد 99 این وام یک میلیونی به حساب سرپرستان متقاضی واریز می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۵    
تحلیلگران انتظار دارند افزایش تنش ها بین آمریکا و چین جلوی بهبود قیمت نفت تا بیش از 40 دلار در هر بشکه را بگیرد و روند بهبود تجارت و اقتصاد پس از بحران ویروس کرونا را به خطر بیندازد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: با آزادسازی سهام عدالت از امروز، ضریب نفوذ سهام در کشور به 70 درصد رسید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۰    
به دنبال ادامه ناآرامی ها در شهرهای مختلف آمریکا، یکی از معترضان در ایالت میشیگان کشته شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۰    
معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تدوین دستورالعمل آموزش همراه با کرونا برای سال تحصیلی جدید، گفت: ثبت نام کلاس اولی ها آغاز شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۰    
وزیر نیرو از بهره برداری از 250 طرح عمده و بزرگ تا پایان امسال در کشور خبر داد و گفت: تا پایان دولت بیش از 330هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی مدرن در کشور افتتاح خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۵    
افشین سنگ چاپ که این روزها در سریال پدر پسری شبکه تهران ایفای نقش می کند، علت ضعف تلویزیون در زمینه تولید سریال های طنز را نبود افراد متخصص در این زمینه عنوان کرده و می گوید: همه چیز مشخص است ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۵    
خانه هنرمندان ایران فعالیت های خود را از سر می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۰    
بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر همچنان بدون سرمربی تمرین می کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۰    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در مورد نرخ گذاری کرایه تاکسی ها و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توضیحاتی را ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۰    
مشاور سازمان لیگ در برگزاری مسابقات می گوید اگر فصل جاری به هر دلیلی برگزار نشود، باید تیم قهرمان به AFC معرفی شود و تکلیف تیم های صعود کننده و سقوط کننده در لیگ های مختلف مشخص شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۵    
فدراسیون بین المللی فوتبال در تازه ترین نامه به فدراسیون ایران بیش از 80 ایراد به پیش نویس اساسنامه این فدراسیون وارد کرده و زمان کوتاهی را برای اصلاح آن در نظر گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۵    
سیروس مشفقی - شاعر - در سن 77سالگی از دنیا رفت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه برای افزایش 50 درصدی فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، سه شرط را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۵    
موضوع کم بودن مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی مدت هاست که سر زبان ها افتاده و مشخص نیست حق بیمه که 30 سال پرداخت کردند، کجا هزینه شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای حمیداوی، برای پرسپولیس کسب جام مهم تر از جان نیست. مجتبی محرمی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از ادامه بازی های لیگ برتر اظهار کرد ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هنوز ابهاماتی درباره لایحه حذف چهار صفر از پول ملی وجود دارد که باید رفع شود و پس از رفع ابهامات اعلام نظر می کنیم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۰    
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: ضرورت دارد که طرح جامع حقوقی کرونا و پیگیری ابعاد حقوقی این بیماری و آثار آن بر زندگی شهروندان تدوین شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۰    
دبیرکل کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار از احتمال معامله سهام عدالت بعد از ساعت بازار خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۰    
یک دندانپزشک و متخصص بیماری های دهان، فک و صورت و معاون بین الملل گروه بیماری های دهان فک و صورت دانشگاه تهران گفت: براساس پروتکل های درمانی جهانی ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۵    
عضو هیات مدیره کنفدراسیون صنعت ایران با بیان اینکه هدایت پول های سرگردان به سمت بازار سرمایه و تامین مالی شرکت های تولیدی می تواند در نهایت به رونق اقتصادی و تولیدی کشور منجر شود ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۵    
نماینده آمریکا در امور ونزوئلا گفت که کشورش به دولت ها و ارکان مختلف جامعه کشتیرانی درباره صادرات سوخت ایران به ونزوئلا هشدار داده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۵    
بنا بر آمار جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، نرخ رشد جمعیت در سال 1398 به زیر یک درصد رسیده است و به نظر می رسد راهبردهای ترویج فرزندآوری و افزایش جمعیت نیاز به توجه جدی تر همه نهادهای سیاست گذار و ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۵    
نسخه اولیه پرتابه شرکت "اسپیس ایکس" هنگام آزمایش موتور منفجر شد و به طور کامل از بین رفت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۰    
به هر حال ایشان (پژمان جمشیدی) در سینمای امروز جایگاه دارند، قطعا مخاطب دارند و خیلی ها دوست شان دارند اما من همچنان ایشان را به عنوان فوتبالیست می پذیرم، نه بازیگر.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۰    
در روزهایی که مدیران پرسپپولیس بیشترین تمرکز خود را در کنار دعواها و کنایه های درون باشگاهی به تامین منابع مالی و پرداخت مطالبات و بدهی های خارجی قرار داده اند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۰    
قاضی پرونده جنجالی شاهرخ و سمیه معتقد است باید آموزش ارتباط خانواده ها با فرزندان در جامعه از اهمیت بیشتری برخوردار شود تا شاهد اتفاق های وحشتناکی نظیر قتل رومینا نباشیم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۵    
مدیریت نیازهای ارزی در شرایط کنونی از سوی بانک مرکزی به نحوی طراحی شده که ارز مورد نیاز تامین مواد اولیه تولید از محل صادرات غیرنفتی تامین شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۰    
جردن باروز قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک در پیامی از حسن رحیمی قدردانی کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۰    
دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید به کلاه برداری مالیاتی محکوم شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۰    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر نمی توان درباره احتمال برگزاری مراسم اربعین حسینی و حج تمتع اعلام نظر کرد و باید منتظر تغییر شرایط در کشورهای میزبان بود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۱۵    
گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا اطلاعیه ای مشترک درراستای پاسخگویی و شفاف سازی درخصوص فرآیند قرعه کشی فروش 25 هزار دستگاه خودرو صادرکردند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۵    
دژپسند گفت: از امروز سهامداران عدالت می توانند در بورس نسبت به فروش یا انجام معامله با سهامشان اقدام کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۰    
آمریکا و انگلیس در ادامه مداخلاتشان در امور هنگ کنگ، این بار در جلسه غیر رسمی شورای امنیت سازمان ملل از مواضع چین در قبال هنگ کنگ انتقاد کردند و این موضوع واکنش پکن را به دنبال داشت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۰    
رئیس جمهور گفت: بازگشایی مساجد مورد درخواست متدینین و همه مردم ماست که همه مردم ما متدین هستند و می خواستند مساجد لااقل برای نمازهای یومیه باز شود و اگر هم می خواهند نماز جماعت بخوانند حتما باید ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۵۵    
از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان، ماسک و دستکش همواره به عنوان دو ابزار محافظتی اصلی در برابر این ویروس معرفی شده اند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۰    
فیفا بدون توجه به تاخیر لیگ های فوتبال در دنیا، بازه زمانی نقل و انتقالات را تغییر نداده و این موضوع رقابت های فصل آتی فوتبال را تحت الشعاع قرار می دهد و شاید هیچ بمبی در باشگاه های ایرانی ترکیده ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۵    
مدیر کل دفتر مرکزی ارتباط با صنعت و خدمات فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از ایجاد بیش از 500 هزار ظرفیت پذیرش کارآموزی دانشجویی در سطح کشور خبر داد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۵    
یک مقام مسئول کارگری گفت: اگر نتوانیم بازار بورس را کنترل کنیم و سهام عدالت مثل بازار سکه و ارز دست دلالان بیفتد در آن صورت باید پیامدهای منفی و ریسک آن را بپذیریم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به عبور از بحران کرونا در کشور، گفت: قطعاً نمی توانیم بیمارستان پاک اعلام کنیم، چون دوره کمون بیماری کووید 19 طولانی است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۵    
بانک مرکزی در نامه ای به بانکها بخشودگی سود و جرایم تسهیلات زیر 100میلیون را تا پایان خرداد تمدید کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۰    
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: وزارت علوم توصیه هایی برای پذیرش دانشجویان از 17 خردادماه به دانشگاه ها ارسال کرده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۵    
با توجه به لحاظ شدن سه نوع مالیات جدید به نظر می رسد در سال 99 سفته بازی در بازار مسکن با چالش جدی مواجه خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۵    
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به دنبال به خطر انداختن سلامت دانش آموزان نیستیم، جزئیات ایمن سازی مدارس برای برگزاری امتحانات را شرح داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۰    
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۰    
دارنده 2 طلا و یک نقره جهان و یک برنز المپیک و همدوره ای جهان پهلوان تختی، گفت: قسمتی از فیلم جهان پهلوان تختی که نشان دهنده درگیری یکی دو کشتی گیر با او در رختکن است ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۰    
مهاجم اهل مالی استقلال پس از دریافت مطالباتش به ایران بازگشت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا دو پیشنهاد نهایی به فدراسیون های فوتبال در غرب آسیا برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا داده که باید از بین آنها یکی انتخاب شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۵    
گرمازدگی از جمله پیامدهای افزایش دماست که سلامت افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۵    
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات کشور، با بیان اینکه مصرف کنندگان دخانیات در معرض خطر شدید عوارض ناشی از ابتلا به ویروس کرونا هستند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۵    
رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که کشورش روابط با سازمان بهداشت جهانی را از امروز (جمعه) قطع خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۵    
اوایل هفته منتهی به تعطیلات عید فطر، مسئولان وزارت بهداشت، به کرات هشدار پرخطر بودن سفر در این ایام را گوشزد و از ساکنان تمام استان ها درخواست می کردند که حداقل، اگر به حفظ سلامت خودشان بی توجهند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۵    
وزیر علوم با بیان این که به هیچ عنوان ترم آینده با تاخیر یا در بهمن ماه آغاز نمی شود، گفت: دانشجویان ورودی جدید بر روی این موضوع که ترم تحصیلی آینده از بهمن ماه آغاز می شود حساب باز نکنند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۵    
مدیرهنری و رهبر ارکستر سازهای ملی پس از انتشار چند اجرای خانگی از آثار استادان موسیقی ایران و کشورهای دیگر از برنامه های پیش روی این مجموعه خصوصی در روزهای آینده سخن گفت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۵    
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش گفت:اختیارات برگزاری امتحان و طراحی و تصحیح اوراق امتحانات پایه نهم باشورای مدرسه است.کسی هم که در امتحانات شرکت نکند فرصت دارد در شهریور شرکت کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۵    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی تاکید کرد که صدای معترضان در آمریکا باید شنیده شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۰    
بسیاری از کارشناسان بر این باورند که انتشار گاز های گلخانه ای در تاریخ 30 ساله اخیر کشور بی سابقه بوده که همین موضوع منجر به افزایش دما در تمامی نقاط دنیا از جمله ایران شده است.
  • ۱