جمعه ۰۸ تیرساعت ۰۶:۵۲Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 17 خرداد 1399 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 31 اردیبهشت 1399 ملیت 1 تیر 1399 ملیت 2 مرداد 1399 ملیت 1 شهریور 1399 ملیت 30 مهر 1399 ملیت 30 آبان 1399 ملیت 2 آذر 1399 ملیت 1 دی 1399 ملیت 30 بهمن 1399 ملیت 1 اسفند 1399 ملیت 1 خرداد 1399 ملیت 2 خرداد 1399 ملیت 3 خرداد 1399 ملیت 4 خرداد 1399 ملیت 5 خرداد 1399 ملیت 6 خرداد 1399 ملیت 7 خرداد 1399 ملیت 8 خرداد 1399 ملیت 9 خرداد 1399 ملیت 10 خرداد 1399 ملیت 11 خرداد 1399 ملیت 12 خرداد 1399 ملیت 13 خرداد 1399 ملیت 14 خرداد 1399 ملیت 15 خرداد 1399 ملیت 16 خرداد 1399 ملیت 17 خرداد 1399 ملیت 18 خرداد 1399 ملیت 19 خرداد 1399 ملیت 20 خرداد 1399 ملیت 21 خرداد 1399 ملیت 22 خرداد 1399 ملیت 23 خرداد 1399 ملیت 24 خرداد 1399 ملیت 25 خرداد 1399 ملیت 26 خرداد 1399 ملیت 27 خرداد 1399 ملیت 28 خرداد 1399 ملیت 29 خرداد 1399 ملیت 30 خرداد 1399 ملیت 31 خرداد 1399 
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۸:۵۸    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 113 هزار داوطلب در دوره های کاردانی نظام جدید خبر داد و گفت: مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در این آزمون از 18 تیر ماه آغاز می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۳    
قیمت سکه و قیمت دلار امروز شنبه 24 خرداد 99 را در جدول زیر مشاهده کنید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۷    
هرمزگان سخنگوی شورای سلامت کیش به تشریح آخرین مصوبات شورای سلامت این جزیره پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۸:۳۲    
کشف یک حیوان عجیب در آب های استرالیا که شبیه یک دسته مو است و 46 متر طول دارد، بهانه ای شد تا از حیوانات عجیب و غریب بگوییم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۸:۳۲    
تمام دستاوردهای علمی بی فایده خواهد بود اگر ماسک را به درستی استفاده نکنید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۷    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 7 میلیون و 290 هزار تومان داد و ستد شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۷    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد 47هزار و 342واحدی، بالاترین رکورد تاریخی رشد روزانه خود را به ثبت رساند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۲    
ویس کرمی گفت: اگر به هر دلیلی کارت المثنی برای خودرو صادر شود، سهمیه ای که در کارت قبلی باقی مانده، به کارت جدید منتقل می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم با تاکید بر اینکه امکان لغو امتحانات حضوری دانشجویان وجود دارد ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۷    
فاز اول نخستین شهرک مواد موثره دارویی در خاورمیانه و خط تولید کامل استامینوفن در اراک افتتاح شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۷    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس امکان پذیرش درخواست یحیی گل محمدی مبنی بر ماندن در این تیم تا پایان فصل را ندارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۲    
توصیه دوباره وزیر راه و شهرسازی به مردم برای نخریدن مسکن، این سوال را در ذهن ایجاد می کند که آیا با خرید نکردن ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۲    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین بیان کرد که ایران مانع دسترسی آژانس نمی شود بلکه تا کنون این دسترسی را ایجاد نکرده وهمچنان آماده رایزنی با آژانس بین المللی انرژی اتمی است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۷    
رئیس کمیته اپیدمیولوژی در ستاد مقابله با کرونا، گفت: ما با یک اپیدمی فعال و گسترده در سطح کشور اما کم علامت و کم خطر مواجه هستیم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۷    
بورس در آغاز معاملات امروز یکشنبه 18 خرداد 22 هزار و 130 واحد رشد کرد و شاخص به یک میلیون و 90 واحد رسید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۸:۵۷    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 142 مورد جدید مبتلا به کرونا در بخش های عادی و 67 بیمار نیز با تشخیص کرونا در بخش مراقبت های ویژه تهران بستری شدند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۸:۵۲    
هندوانه منبع خوبی برای پتاسیم است که بدن برای برخی عملکردهای مهم خود به آن نیاز دارد. پتاسیم برای احساس انرژی ضروری است زیرا این ماده معدنی یک الکترولیت محسوب می شود که به عضلات و اندام ها برای ارائه ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۸:۵۲    
سخنگوی ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت با بیان این که تاکنون کمی بیشتر از 17 میلیون نفر روش مستقیم را برای سهامداری انتخاب کرده اند گفت: جدا از فوت شدگان 46 ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۸:۴۲    
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک تاکید کرد: به دنبال کسب دومین طلای المپیک در توکیو هستم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۸:۳۲    
مجوزهای تازه سازمان سینمایی برای ساخت هشت فیلم سینمایی در حالی صادر شد که شورای ساخت موافقت خود با فعالیت 7 تهیه کننده جدید در سینما و شبکه نمایش خانگی را هم اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۸:۳۲    
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری نماز جماعت در حرم مطهر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، افزود: زائران با خود مهر نماز به همراه داشته باشند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۰:۳۷    
در دویست و نود و دومین نشست شورای عالی کار مقرر شد کمک هزینه مسکن کارگری از 100 هزار تومان به 300 هزار تومان افزایش پیدا کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۰:۳۷    
براساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای(یکشنبه) هجدهم خرداد در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۷    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از تجاری سازی 9 هزار دستگاه خودرو در در چند روز اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر روزانه دوهزار دستگاه خودرو تولید می کنیم و با ترخیص قطعات از گمرک تعداد عرضه را افزایش ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۷    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توضیحاتی در خصوص اجرای طرح ترافیک ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۷    
فدراسیون بین المللی فوتبال پس از دریافت پیش نویس اصلاح شده اساسنامه فدراسیون ایران ضمن استقبال از تغییرات صورت گرفته، قصد دارد این پیش نویس را برای اعلام نظر به AFC ارسال کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات درباره دلایل آزادی نظامی آمریکایی توضیحاتی ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۲    
رییس اورژانس کشور با اشاره به برخی اقدامات اورژانس پیش بیمارستانی در حوزه کرونا، تاکید کرد: اصلا نباید ترس مردم از کرونا از بین برود، بلکه باید روزبروز اهمیت بیشتری به رعایت بهداشت در این شرایط بدهند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۲    
بازنشستگان تأمین اجتماعی همچنان منتظر افزایش حقوق سال 99 هستند، این در حالی است که شرایط بازنشستگان کشوری، در همان روزهای نخست سال جدید، تعیین تکلیف شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۲    
گروه صنعتی ایران خودرو فهرست برندگان قرعه کشی محصولات ایران خودرو را منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۲    
باشگاه فولاد خوزستان با تصمیم فیفا از 3 پنجره نقل و انتقالات محروم شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۲    
:شرکت ایران خودرو جهت واریز وجه به منتخبان قرعه کشی هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۷    
مربی شهرخودرو می گوید من اصلا کرونا نداشتم و فقط در زمان گرفتن تست سرما خورده بودم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۷    
اردو گفت: خیران سلامت دزفول پنج هزار و 500 لباس کاورال و یک دستگاه ونتیلاتور به دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا کردند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۷    
به نظر می رسد بازی های معوقه از مرحله دوم انتخابی جام جهانی در مهر و آبان 99 برگزار خواهد شد که در این صورت فدراسیون فوتبال باید اقداماتی برای بازی با هنگ کنگ در اربعین حسینی انجام دهد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۲    
دختر به قاب دوربین نگاه می کند، لبخندی بر لب دارد. بعد نگاهی به لباس های صورتی رنگش می اندازد و خودش را در آیینه قدی ورانداز می کند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۲    
رییس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران گفت: اگرچه اکثر اغذیه فروشی های سطح شهر پروتکل های بهداشتی را در این ایام رعایت می کنند ولی شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا عدم رعایت ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۷    
بدون شک بزرگ ترین ویژگی برنامه اعلام شده لیگ قهرمانان آسیا فشردگی و سنگینی آن است. بر این اساس تیم ها باید هر 3 روز یک بار بازی کنند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۷    
فرصت سه ماهه وزارت نیرو برای پرداخت قبوض برق بیش از 17 روز است که به پایان رسیده و لازم است مشترکان با توجه به افزایش بدهی های مشترکان خانگی و تجاری، نسبت به این مهم توجه کافی داشته باشند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۷    
بازار سرمایه نخستین روز معاملاتی را با چراغ سبز آغاز کرد و شاخص کل بورس بیش از 40 هزار واحد افزایش یافت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۱۲    
آمارهای رسمی نشان می دهد ما میلیون ها شهروند شهرهای مختلف به طور متوسط 11 ساعت و 15 دقیقه از وقت خودمان را صرف رسیدگی و خود مراقبتی از خودمان می کنیم! می خوابیم، غذا می خوریم، می آشامیم ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۱۲    
جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا درباره برپایی نمازهای جمعه در برخی مناطق، بازگشایی مهدهای کودک، سینماها، آموزشگاه ها مصوباتی داشت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۷    
عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش تعداد پروازهای عبوری از آسمان ایران به روزانه 400 پرواز طی دو تا سه ماه آینده با کنترل نسبی پاندمی کرونا در کشورها خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل نوشت: مردم متمدن ایران، سردسته تروریست های کروات زده کاخ سفید را خوب می شناسند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۷    
اطلاعات قطره چکانی از آخرین پروژه سینمایی اصغر فرهادی با نام قهرمان که قرار است در شیراز ساخته شود، ابهام و سوال ها را پیرامون این فیلم بیشتر کرده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۷    
رییس اداره مراقبت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: همچنان باید کرونا را جدی بگیریم چون در صورتی مهار می شود که حاکمیت و مردم دست به دست هم داده و توصیه های پیشگیری را مورد توجه قرار دهند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۷    
حسن روحانی رییس جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد که سالن های سینما و کنسرت ها با شرط ظرفیت 50 درصد از اول تیرماه می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۷    
مدیر عامل آبفای استان خوزستان گفت: خوشبختانه آب منطقه غیزانیه در مدار قرار گرفت و 10 تا 12 روز زودتر از موعد مقرر این پروژه را به اتمام رساندیم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۲    
رجبی مشهدی گفت: با شیوع کرونا، میزان بدهی در بخش های خانگی و تجاری شهر تهران، افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۲    
بخشنامه رییس قوه قضاییه در خصوص لزوم اجرای عدالت و رسیدگی منصفانه به اتهامات مرتکبان جرائم سیاسی به مراجع قضایی سراسر کشور ابلاغ شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۲    
رئیس جمهور گفت: نمی توانیم کار را تعطیل کنیم، باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم و در عین حال مقابله با ویروس کرونا باید ادامه داشته باشد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۷    
یک متخصص تغذیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: افرادی که چاق هستند باید در این دوران شیوع کرونا رژیم غذایی خود را تغییر داده و در خانه فعالیت فیزیکی خود را افزایش دهند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۷    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همزمان با اجرای طرح ترافیک از صبح روز امروز شنبه 17 خرداد در پایتخت ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۷    
فیلم های سینمایی سراسر شب و کشتارگاه در طرح سینما ماشین به نمایش درمی آیند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۷    
معاون بازاریابی و فروش از اعلام نفرات پذیرفته شده در طرح فروش فوق العاده از ساعت 13 امروز خبر داد و بر پرداخت وجه خودرو تا ساعت 24 روز دوشنبه پس فردا تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۲    
دادستانی فدرال آمریکا در اقدامی کم سابقه پیگیری پرونده اتهامی علیه یک بانکدار ایرانی به جرم نقض تحریم های آمریکا را متوقف کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۲    
بازدید آنلاین در صفحه رسمی اینستاگرام ایران خودرو به نشانی ikco_ir با حضور بیش از 50 هزار نفر در لحظه، در میان صفحات اقتصادی و خودرویی رکورد زد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۲    
همزمان با مجاز شدن پذیرش حضوری و فیزیکی دانشجویان در دانشگاه ها و موسسات آموزشی از امروز 17 خرداد که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۲۲    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره پیشنهاد دکتر زالی، رئیس ستاد فرماندهی کرونا در کلانشهر تهران مبنی بر صرف نظر کردن از آزمون حضوری در شهر تهران با توجه به عبور از پیک کرونا گفت ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۷    
روزنامه استاد الدوحه مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به جمع بندی نهایی برای ادامه انتخابی جهانی 2022 رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی ستاد راهبری سهام عدالت با تاکید بر اینکه در همه بازارها امکان سوء استفاده وجود دارد، اظهار کرد: سازمان بورس باید از این موضوع درمورد سهام عدالت جلوگیری کند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۲    
اعتیاد به بازی های رایانه ای و مشکلات جسمی و روحی که در پی آن رخ می دهد، یکی از بزرگ ترین مشکلات جامعه بشری پیش روست که 2.4 میلیارد نفر آن گیمر به شمار می آیند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۷    
فتحیان گفت: ظرفیت تست های آزمایشگاهی تشخیص کرونا در کشور نسبت به اسفند سال گذشته افزایش سه برابری داشته است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی تعزیرات گفت: وضعیت فعلی لبنیان از نظر ما گرانفروشی است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۲    
بر اساس آخرین آمارها، تاکنون بیش از 6 میلیون و 850 هزار نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-19 مبتلا شده اند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۷    
در حالی که مسؤولان کشورمان از تلاش برای تعیین تکلیف حج تمتع امسال تا پایان هفته جاری خبر داده بودند، به نظر می رسد سعودی ها تا پایان این ماه قصد مشخص شدن وضعیت حج تمتع را ندارند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر، از اعزام یک فروند شناور دیگر برای جستجو و امدادرسانی دو دریانورد مفقودی در آبهای عراق خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۷    
سرپرست مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالا مزایای معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۷    
مرکز مدیریت راههای کشور، از افزایش 29.4 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۷    
آمریکا در ادامه تلاش های خود برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، پیش نویس قطعنامه جدید را توسط نماینده خود در سازمان ملل در اختیار روسیه قرار داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۷    
فردی که در کارنامه سیاسی خود عنوان معاونت باراک اوباما را یدک می کشد؛ بالاخره با جلب حمایت هیئت های انتخاباتی مورد نیاز، به عنوان رقیب نهایی دونالد ترامپ در رقابت انتخاباتی 2020، معرفی شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۷    
بانک مرکزی اعلام کرد که قصد دارد نرخ سود و دالان سود بازار بین بانکی را به نحوی تنظیم کند که میزان انبساط پولی به تدریج کاهش پیدا کرده و عملا رشد تقاضای کل اقتصاد کنترل شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۲    
شب گذشته مهران مدیری با احترام برومند همسر زنده یاد داوود رشیدی گفت وگو کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۲    
معاون مهندسی سازمان و سیستم ها تاکید کرد: تمامی مراحل قرعه کشی از ثبت نام اولیه تا انتخاب برندگان، با نظارت و تایید نهادهای نظارتی ذیربط صورت گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۲    
مسئول کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم روش های برگزاری آزمون های غیرحضوری را تشریح کرد و از کاهش امکان تقلب در امتحان با این روش ها خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: آمریکا از باتلاق خودساخته هم که بیرون بیاید مذاکره با آن سم است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۷    
با ابلاغ دبیرکل فدراسیون فوتبال تخطی از مقررات ابلاغی درباره پروتکل های بهداشتی در مسابقات تخلف انضباطی محسوب می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۷    
برخی از میوه ها و سبزیجات علاوه بر داشتن خواص فراوان برای بدن انسان در لاغری نیز بسیار موثر هستند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۷    
شهر های مینیاپلیس، نیویورک، واشنگتن، فیلادلفیا، دالاس، فلوریدا، آتلانتا شب ناآرامی را پشت سر گذاشتند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۲    
رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره گفت: روانشناس نماها با شیوع ویروس کرونا در حال سرکیسه کردن مردم هستند،
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۲    
یک استاد جمعیت شناس درباره علل بی توجهی به سیاست های جمعیتی توضیحاتی داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۲    
روزنامه عربستانی مدعی شد کشورهای غرب آسیا خواهان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف هستند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۲    
تاریخ مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 و اتخابی جام ملت های 2023 اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۲    
مراسم قرعه کشی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در فروش فوق العاده با حضور نهادهای ناظر و خبرنگاران آغاز شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۲    
این روزا بیشتر از کرونا باید مراقب باشیم ویلموتس ما رو نگیره. با قراردادی که فدراسیون با ویلموتس (شما بخوانید آرسن لوپن) بسته ما این روزا حتی خواب راحتی هم نداریم ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۲    
امتحانات نهایی خرداد دانش آموزان پایه دوازدهم از امروز با امتحانات دانش آموزان رشته های ریاضی فیزیک و تجربی آغاز شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۲    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان این که در یکی از بیمارستان های ارجاعی تهران، 60 درصد افراد بستری شده، سابقه مسافرت به استان های دیگر را داشتند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۵۷    
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۵۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 2 دلار و 31 سنت معادل 5.78 درصد جهش به 42 دلار و 30 سنت رسید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۵۲    
درمان بیماران مبتلا به کرونا توسط سازمان تأمین اجتماعی و حجم گسترده ای از فعالیت ها در این ایام باعث شده است که مصارف مالیِ بخش درمان سازمان در سال 1398 به مرز 31 هزار میلیارد تومان ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۴۷    
رییس مجلس شورای اسلامی به اظهارنظر رئیس جمهوری آمریکا در مورد توافق با ایران واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۴۷    
مدیرکل اداره تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران از کاهش 52 درصدی صدور پروانه در شهر تهران طی 14 ماه اخیر خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۴۲    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از عزم جدی واشنگتن به تداوم سیاست تحریم های سنگین علیه ایران خبر داد تا از این رهگذر، مقامات تهران را به پای میز مذاکره بکشاند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۴۲    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون به جای شعار برای گرفتن جام ملت های 2027 آسیا به فکر فراهم کردن زیرساخت های فرهنگی و هواداری باشد تا شرایط بهتر از این شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۴۲    
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در مورد مصاحبه رییس سابق فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی ویلموتس توسط وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۴۲    
اگرچه عمده تحلیل ها از تجربه نزدیک به مرگ مادی است، اما می توان این پدیده را با نگاهی غیر مادی نیز تحلیل نمود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۴۲    
وزیر علوم از راه اندازی "سامانه جامع آموزش مجازی" در دانشگاه های کشور تا شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۳۲    
وزیر راه وشهرسازی گفت: تا زمانی که خانه گران است متقاضیان نخرند و بهترین راهکار برای مقابله با گرانی نخریدن است.
  • ۱