یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۴۱Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 24 اردیبهشت 1403 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 1 فروردین 1402 ملیت 31 فروردین 1403 ملیت 1 اردیبهشت 1403 ملیت 2 اردیبهشت 1403 ملیت 3 اردیبهشت 1403 ملیت 4 اردیبهشت 1403 ملیت 5 اردیبهشت 1403 ملیت 6 اردیبهشت 1403 ملیت 7 اردیبهشت 1403 ملیت 8 اردیبهشت 1403 ملیت 9 اردیبهشت 1403 ملیت 10 اردیبهشت 1403 ملیت 11 اردیبهشت 1403 ملیت 12 اردیبهشت 1403 ملیت 13 اردیبهشت 1403 ملیت 14 اردیبهشت 1403 ملیت 15 اردیبهشت 1403 ملیت 16 اردیبهشت 1403 ملیت 17 اردیبهشت 1403 ملیت 18 اردیبهشت 1403 ملیت 19 اردیبهشت 1403 ملیت 20 اردیبهشت 1403 ملیت 21 اردیبهشت 1403 ملیت 22 اردیبهشت 1403 ملیت 23 اردیبهشت 1403 ملیت 24 اردیبهشت 1403 ملیت 25 اردیبهشت 1403 ملیت 26 اردیبهشت 1403 ملیت 27 اردیبهشت 1403 ملیت 28 اردیبهشت 1403 ملیت 29 اردیبهشت 1403 ملیت 30 اردیبهشت 1403 ملیت 31 اردیبهشت 1403 
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۳    
بیست و هفتمین جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله فردا یکشنبه 30 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۲    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع آب گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان از بارش های شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۷    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 68 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
از امروز 26 اردیبهشت ماه ارائه خدمات دولتی و بانکی به دارندگان مجوزهای کاغذی قدیمی و فاقد QR کد، ممنوع است که اولویت اجرای این اقدام در شهرهای کوچک خواهد بود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۲    
مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار تقویت منابع بیمه بیکای با کاهش مدت ماندگاری، گسترش دامنه شمول بیمه بیکاری ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از کاهش 10 تا 30 درصدی برخی از اقلام صیفی جات و نوبرانه نسبت به هفته های قبل خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۶    
کشورهای مختلف برای این که انگیزه ورزشکاران خود را برای کسب مدال طلا، نقره و برنز در رویداد بزرگ المپیک بالا ببرند، پاداش هایی را در نظر می گیرند که این اتفاق در ایران هم رخ می دهد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۶    
روز گذشته صنف لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریجات به علت مشکلات درون صنفی و عدم اطلاع رسانی کامل در خصوص مالیات بر ارزش افزوده که از سال گذشته ایجاد شد، اعتراض کردند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۱    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تعیین سقف قیمت اجاره مسکن در استان های با نرخ تورم 30 درصد در دستور کار قرار گرفته است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۱    
عرضه بلیت قطارهای مسافری برای بخشی از ماه خرداد، از امروز 25 اردیبهشت آغاز می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۶    
بهزادی با مروری بر عملکرد مالیات سال1402 در مورد تمرکز دولت در مالیات ستانی هوشمند و سیستمی که با تقاطع گیری داده های مالی به دست می آید، گفت: وقتی این روش به طور منظم و دقیق اجرا شود ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۶    
معاون اشتغال وزارت کار از کاهشی شدن تعدیل نیروی کار خبر داد و گفت: بر اساس داده های آماری نرخ اشتغال ناقص 8.2 درصد و نرخ بیکاری جوانان 15 تا 24 سال به 21 ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۱    
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا ایران دلایل استقبال بالا از حراج شمش طلا را تشریح کرد و گفت: مرکز مبادله به عنوان یک منبع جدید برای تامین شمش طلای مورد نیاز مصرف کنندگان است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۶    
افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۱    
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: از ابتدای خرداد ماه امکان استفاده از سامانه ثبت آنلاین کارت سوخت فراهم می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۷    
رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش خواهیم کرد تا مسائل حقوقی مردم در اسرع وقت حل شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۲    
پیش فروش اطلس و سهند و فروش فوق العاده انواع کامیونت نیسان تک سوز + بخشنامه پیش فروش خودروهای اطلس G و سهندS و فروش فوق العاده انواع کامیونت نیسان تک سوز از روز چهارشنبه ساعت 10 صبح آغاز می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۷    
جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در دویست و بیستمین روز از جنگ همچنان به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه می دهند و این حملات و ده ها شهید و مجروح بر جای گذاشتند ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۷    
قائم مقام مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: نمایشگاه ها پل ارتباطی بین تولیدکننده و توزیع کننده در داخل و خارج کشور هستند و توسعه این روابط موجب رشد و توسعه پایدار اقتصاد کشور می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۷    
رهبر معظم انقلاب از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۲    
در روز های گذشته اکثر سایت ها، خبرگزاری ها و همین طور کانال های مهم خبری پرده از مبارزه با فساد در فوتبال برداشته و نوشته اند که قرار است دستگیری های تازه ای رخ دهد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۷    
رئیس قوه قضاییه بر ضرورت رسیدگی سریع و اطلاع رسانی درباره پرونده های مهم نظیر فولاد مبارکه و چای دبش تاکید کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۲    
فردا 25 اردیبهشت 1403 یارانه کمک معیشتی این ماه خانوارهای اول تا سوم به مبلغ 400 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
رهبر معظم انقلاب از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۲    
شاخص کل بورس امروز 24 اردیبهشت با کاهش 32 هزار و 390 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 160 هزار واحدی قرار گرفت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۲    
وزیر صمت گفت: در حال پیگیری برنامه جامعی در صنعت خودرو هستیم تا امسال همزمان هم تولید خودرو و هم کیفیت خودرو افزایش یابد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۲    
سردار جلالی گفت: پاسخ مشروع، قانونی و هوشمندانه ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی، دستاوردی است که در آینده و سرنوشت این رژیم تاثیر خواهد داشت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۷    
کارشناس حقوقی فوتبال می گوید در صورت اثبات جرم تبانی و تحصیل مال نامشروع از طریق نتایج فوتبال، محرومیت مادام العمر و حبس در انتظار متخلفان خواهد بود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
پژوهشگر حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: شفافیت حداکثری حاصل از ثبت اطلاعات در سامانه های معرفی شده، موجب شده تا برخی طلافروشان با بهانه های مضحک به دنبال فشار بر دولت و عدم اجرای قانون باشند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۲    
20 میلیون کولر آبی با فناوری قدیمی وجود دارد که اگر با فناوری BLDC جایگزین شود، 10 هزار مگاوات مصرف برق را کاهش می دهد و به حل ناترازی برق کمک می کند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
کنعانی با اشاره به گزارشی درباره شکنجه اسرای فلسطینی، حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی را دو روی یک سکه خواند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تأکید بر افزایش قدرت مدیریت بیشتر بر منابع ارزی خارج از کشور از تفکیک سیاست تجاری از سیاست ارزی خبر داد و گفت: ابزار "ریال برون مرزی" با روسیه بزودی عملیاتی می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۲    
رهبر معظم انقلاب از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۲    
اعزام 87 هزار و 550 زائر خانه خدا از بامداد 24 اردیبهشت ماه از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی آغاز شده که تا 21 خرداد ادامه خواهد داشت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۷    
نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: میزان معاملات مسکن در تهران طی یک ماه گذشته کاهش 75 درصدی داشته است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۱    
بازار معاملات زمین و ملک کلنگی در پایتخت در وضعیت رکودی قرار دارد. رصد شرایط این بخش از بازار معاملات املاک حاکی از افت عرضه و تقاضا در این بازار در میانه بهار 1403 است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۱    
وزارت صمت در نامه ای خطاب به رئیس اتحادیه طلا، اعلام کرده که ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت صرفاً برای واردات، صادرات و تولید اصل طلاست و به طور قطع، زنجیره های بعد از تولید ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۱    
رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت علمی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام تاکید کردند که به نظر من ما به عنوان شیعه، به عنوان مجموعه ی اهل تشیّع ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۲    
سرانجام لایحه اصلاح ماده87 قانون مدیریت خدمات کشوری معروف به افزایش تعطیلات آخر هفته روز گذشته در صحن علنی مجلس بررسی شد و دو پیشنهاد نمایندگان در این زمینه رای نیاورد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۵۲    
معاون درمان وزارت بهداشت ضمن اشاره به درمان رایگان مصدومان تصادفات از محل 10 درصد حق بیمه شخص ثالث، در عین حال از پرداخت ناقص این اعتبار از سوی بیمه های تجاری انتقاد کرد و گفت ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۴۷    
تیم فوتبال پورتو در هفته سی و سوم لیگ برتر پرتغال و در دیداری که طارمی برای آخرین بار در ورزشگاه خانگی این تیم به میدان رفت برابر بوآویشتا به برتری رسید.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۲۷    
رئیس اداره پایش زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو، در مورد مواردی که تحت عنوان عدم دسترسی به دارو قلمداد می شود، توضیحاتی داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۲۲    
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +10 مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند.