پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۵۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای معماری نیوز 11 اسفند 1394 - memarinews.com

معماری نیوز 31 فروردین 1394 معماری نیوز 30 اردیبهشت 1394 معماری نیوز 31 خرداد 1394 معماری نیوز 31 تیر 1394 معماری نیوز 31 مرداد 1394 معماری نیوز 31 شهریور 1394 معماری نیوز 30 مهر 1394 معماری نیوز 30 آبان 1394 معماری نیوز 30 آذر 1394 معماری نیوز 30 دی 1394 معماری نیوز 30 بهمن 1394 معماری نیوز 1 اسفند 1394 معماری نیوز 2 اسفند 1394 معماری نیوز 8 اسفند 1394 معماری نیوز 9 اسفند 1394 معماری نیوز 10 اسفند 1394 معماری نیوز 11 اسفند 1394 معماری نیوز 12 اسفند 1394 معماری نیوز 13 اسفند 1394 معماری نیوز 15 اسفند 1394 معماری نیوز 16 اسفند 1394 معماری نیوز 17 اسفند 1394 معماری نیوز 18 اسفند 1394 معماری نیوز 19 اسفند 1394 معماری نیوز 20 اسفند 1394 معماری نیوز 22 اسفند 1394 معماری نیوز 24 اسفند 1394 معماری نیوز 25 اسفند 1394 معماری نیوز 26 اسفند 1394 معماری نیوز 28 اسفند 1394 معماری نیوز 29 اسفند 1394 
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۳    
انتخابات تهران، پس لرزه هایی نیز در شورای شهر پایتخت داشت. احمد مسجدجامعی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات و عضو فعلی شورای شهر پس از اتمام جلسه به مهدی چمران ...
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۳    
نتایج یک بررسی نشان می دهد: هزینه های بسیاری صرف تعدیل کردن تاثیرات ناشی از تغییرات اقلیمی می شود که در این میان آسیب پذیرترین مردم جهان نادیده گرفته می شوند.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۸    
یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه دستفروشی زاییده فقر و بی عدالتی در جامعه است، گفت: شهروندان حق دارند؛ صاحب مسکن و شغل باشند.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۸    
یک طراح صنعتی و کارشناس در زمینه طراحی مبلمان شهری، بیان کرد: برخی معمارها و طراحان صنعتی بین المللی می گویند، تهران در دنیا به عنوان شهری بی ریخت معروف شده ...
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۵    
مدیر قطب علمی جغرافیای سیاسی دانشگاه تربیت مدرس گفت: راهکار برون رفت از مشکلات تهران این است که تمرکز سیاسی و اجرایی شکسته شود.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نزدیک به یکصد هزار ساخت و ساز غیرمجاز در کشور با اجازه دستگاه های ذی ربط صورت گرفته است که ما نیز ده ها هزار شکایت در رابطه با این ساخت و سازها داشته ایم.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۰    
رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران از جولان افراد مسلح با بادیگارد در پارک منطقه 19 خبر داد.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۰    
اعضای شورای شهر تهران در جریان بررسی مشکلات منطقه 19 موضوعات مختلفی را مطرح کردند.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۰    
نویسنده کتاب هشت جلدی گنجینه فرهنگ آثار معماری ایران با اعلام اینکه کارخانه های باارزش فراوانی در کشور وجود دارند که بهتر است توسط مسئولان در لیست ثبت جهانی قرار گیرند از چاپ کتاب کارخانه های صنعتی ...
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۵    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسات گذشته شورا، گفت: حضور وی هیچ خروجی را برای حل و فصل مشکلات نداشته است.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۵    
شهردار تهران با اشاره به اینکه خود در برخی نقاط پایتخت از جمله میدان شوش وجود کیوسک های بانک شهر را مشاهده کرده است، گفت: دستور داده ام جلوی این کار گرفته شود.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
علیرضا دبیر در صحن علنی شورای شهر از تغییر 7 شهردار در مناطق مختلف تهران خبر داد و گفت: این توفان تغییرات بعد از ظهر امروز انجام می شود.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
محمود حجتی با بیان این که در دست بودن کاداستر یا حدنگاری اراضی کشاورزی به منظور مقابله با زمین خواری در دستور کار سازمان امور اراضی قرار دارد ...
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
نثاری پس از ارائه گزارش از سوی دبیر شورایان منطقه 19 گفت: با توجه به تغییرات صورت گرفته در شهرداری، بنده از این پس شهردار منطقه 19 نیستم.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۶    
کاوش های باستان شناسی منجر به شناسایی 53 محوطه متعلق به دوران پارینه سنگی قدیم تا اسلامی متأخر در سومار شد که البته حدود نیمی به صورت مستقیم در معرض تخریبات ناشی از طرح انتقال آب گرمسیری و مکانیزه ...
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۶    
بعد از جا به جایی های گسترده معاونان و شهرداران مناطق در ماه نخست سال ،شنیده شده طی 48 ساعت آینده تغییراتی در سطح شهرداران مناطق ایجاد می شود .
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۶    
فرآیند سقوط آزاد ساخت و سازهای مسکونی در کشور، با اصابت به سطح حداقلی تیراژ ساخت در نیمه اول امسال، سرانجام متوقف شد ...
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۶    
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: تبدیل دوربرگردان به تقاطع های غیر هم سطح تصمیمی یک شبه و حادثه خیز بود.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۶    
طی توافق معاون میراث فرهنگی با مدیرعامل آب و برق منطقه خوزستان و شهرداری شوشتر قرار شد سازه های آبی شوشتر از زباله پاکسازی و از ورود زباله های بالادست به رودخانه و شاخه گرگر جلوگیری شود.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۶    
در پی نشت آب به داخل تونل در خط شش مترو تهران کارشناسان متوجه شدند نشتی از لوله آبی بوده که در طول زمان به دلیل سستی خاک آسیب دیده است و به رفع آن پرداختند.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۶    
رئیس کمیسیون تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با تاکید بر چاره اندیشی برای کسب درآمد غیرمجاز شهرداری از فروش تراکم غیرمجاز گفت ...
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۶    
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در شهر تهران برای هیچ صنعت آلاینده ای مجوز صادر نمی شود زیرا قوانین اجازه این کار را نمی دهد.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۲    
سرپرست گروه باستان شناسی تپه یلدا (طالب خان 2) گفت: روستای پنج هزار ساله تپه یلدا یکی از محوطه های اقماری شهر سوخته در صورت تخصیص اعتبار تا 10 سال آینده از دل خاک بیرون می آید.
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۸    
موضوع اختصاص اعتبار وام های زیست محیطی مطرح شده تا سازمان حفاظت محیط زیست از طریق صندوق ملی محیط زیست بتواند وام هایی را با سود بسیار کم برای ایجاد رقابت بین صنایع در اختیار آنها قرار دهد که جزئیات ...
معماری نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۸    
شهرداری هرگونه ارتباطی بین عوامل شهرداری با حادثه خودسوزی را رد کرد