جمعه ۰۸ تیرساعت ۱۰:۰۴Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 4 شهریور 1398 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 29 اسفند 1397 میهن صنعت 31 فروردین 1398 میهن صنعت 1 اردیبهشت 1398 میهن صنعت 1 خرداد 1398 میهن صنعت 31 تیر 1398 میهن صنعت 31 مرداد 1398 میهن صنعت 30 مهر 1398 میهن صنعت 30 آبان 1398 میهن صنعت 5 آذر 1398 میهن صنعت 30 دی 1398 میهن صنعت 30 بهمن 1398 میهن صنعت 28 اسفند 1398 میهن صنعت 1 شهریور 1398 میهن صنعت 2 شهریور 1398 میهن صنعت 3 شهریور 1398 میهن صنعت 4 شهریور 1398 میهن صنعت 5 شهریور 1398 میهن صنعت 6 شهریور 1398 میهن صنعت 7 شهریور 1398 میهن صنعت 8 شهریور 1398 میهن صنعت 9 شهریور 1398 میهن صنعت 10 شهریور 1398 میهن صنعت 11 شهریور 1398 میهن صنعت 12 شهریور 1398 میهن صنعت 13 شهریور 1398 میهن صنعت 14 شهریور 1398 میهن صنعت 15 شهریور 1398 میهن صنعت 16 شهریور 1398 میهن صنعت 17 شهریور 1398 میهن صنعت 19 شهریور 1398 میهن صنعت 20 شهریور 1398 میهن صنعت 21 شهریور 1398 میهن صنعت 22 شهریور 1398 میهن صنعت 23 شهریور 1398 میهن صنعت 24 شهریور 1398 میهن صنعت 25 شهریور 1398 میهن صنعت 26 شهریور 1398 میهن صنعت 27 شهریور 1398 میهن صنعت 28 شهریور 1398 میهن صنعت 29 شهریور 1398 میهن صنعت 30 شهریور 1398 میهن صنعت 31 شهریور 1398 
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۹    
دستورالعمل شرایط و ضوابط ارزیابی و رتبه بندی فنی و کیفی محصولات صنعت تهویه مطبوع و تاسیسات با راهبری دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۰    
همزمان با فرا رسیدن هفته دولت 101 پروژه عمرانی در 16 شهر جدید افتتاح و عملیات اجرایی 26 پروژه دیگر نیز با حضور مسئولین و مدیران ملی و منطقه ای آغاز خواهد شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۵    
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی از کشف یک انبار انواع لاستیک خودروی سنگین در بیرجند خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۰    
در سومین روز از هفته دولت یک واحد صنایع تبدیلی در شهرستان آوج به بهره برداری رسید
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۵    
احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با مسئولان پست بانک استان ضمن تبریک هفته دولت اظهارداشت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۵    
چهارشنبه در ارتفاعات البرز شرقی در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۰    
کارمندان دولت بخشی از حلقه اتصال دولت و مردم و یکی از پایه های مهم ایجاد اعتماد بین دولت و مردم محسوب می شوند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی که به مناسبت هفته دولت در برنامه زنده "تیتر امشب" شبکه خبر حاضر شد، گفت: ظرفیت های بسیار گسترده مردمی در کشور برای حل مشکلات اقتصادی وجود دارد که در استفاده از این ظرفیت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۵    
مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت هفته دولت و در روز کارمند، با کارکنان شعبه سعدی دیدار و گفت وگو کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۰    
با ابتکار بانک ملی ایران، اکنون کسانی که متقاضی دریافت تسهیلات مسکن هستند، می توانند علاوه بر بانک ارائه دهنده تسهیلات، نوع تسهیلات دریافتی را نیز به سلیقه خودشان انتخاب کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۵    
نیویورک یکی از گران ترین شهرهای جهان به شمار می رود که میزبان افراد میلیونر بی شماری است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۵    
اطلاعات جدید دفتر اقتصاد مسکن نشان می دهد، در مرداد ماه 98 متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران 3 درصد نسبت به تیر کاهش پیدا کرد که اولین کاهش قیمت مسکن طی 4 سال گذشته است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۵    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به مشکل اساسی در ساختار و نوع مدیریت دو شرکت خودرو سازی کشور اشاره کرد و افزود ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۰    
عضو هیات مدیره انجمن صنعت موتورسیکلت ایران گفت: اجرای سیاست ممانعت از واردات قطعات و کالاهایی که در داخل تولید می شوند از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۵    
ما در سال های قبل به عراق و افغانستان صادرات داشتیم اما به دلیل نوسان قیمت ارز و عدم مشخص شدن قیمت نهایی اکنون تبدیل به یک مسیر ترانزیتی برای موتورسیکلت های چینی به عراق و افغانستان شده ایم.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۵    
دبیرکل و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر به مناسبت هفته دولت با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار و گفت وگو کردند.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۰    
تسلا مدل 3 در نیمه نخست سال جاری میلادی توانسته است در صدر پرفروش ترین خودروهای تمام برقی بازار اروپا قرار بگیرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۰    
زمانی که آئودی Q4 E-Tron در نمایشگاه ژنو 2019 معرفی شد، آئودی وعده های بسیاری در خصوص عملکرد پیمایش و دیگر مسائل آن به خریداران داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۵    
شرکت اپل پیشتر فراخوانی را برای مک بوک پروهای 15 اینچی خود صادر کرد که براساس آن این لپ تاپ را نمی توان در هواپیما حمل کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۵    
وزیر نیرو گفت: براساس آمار سازمان ملل جمعیت روستایی برق دار در سطح دنیا حدود 76 درصد است ولی در کشور ما این رقم به 99.7 درصد رسیده است و تنها 0 ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: با نزدیک شدن به ایام محرم، مسئولین مربوطه در تلاش اند تا هیچ گونه کمبودی برای تهیه دام زنده و انواع گوشت در بازار احساس نشود.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۰    
رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه فعالان عرصه معدن و فولاد برای مدیریت کالاهای خود توانایی دارند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره همکاری نکردن برخی بانک ها در ارائه وام، گفت که منابع ما برای وام قرض الحسنه بانک ها محدود است و برای این نوع وام بانکی مصارف معینی تعریف کرده ایم.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل دفتر تحقیقات و ساخت داخل شرکت برق حرارتی گفت: تا امروز بیش از 800 مگاوات از طریق اجرای پروژه های مدیا در نیروگاه های مختلف کشور به ظرفیت عملی تولید برق واحدهای حرارتی افزوده شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۰    
رئیس کانون صرافان با بیان اینکه تقاضای کاذب در بازار ارز نیست و مصرف کننده های غیر ضرور از بازار خارج شده اند، گفت: حق ورود 25 میلیون تومانی به بازار متشکل ارزی برای صرافان زیاد است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۵    
بر اساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ارزیابی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در تیر ماه سال 98 ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۵    
قوری یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه بوده که از گذشته تاکنون در مدل ها و سایزهای مختلفی ساخته شده است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۵    
کمپانی SSC در فستیوال مونتری اولین Tuatara را به صاحبش تحویل داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۳۰    
در جریان معاملات امروز دوشنبه 4 شهریور 98، قیمت دلار عقب نشینی کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۲۰    
رین پرسیک یکی از اشخاصی است که خودرو های بسیاری را رندر کرده و تخصص و تبحری در این کار دارد. او حالا به سراغ شاسی بلند فوق لوکس رولزرویس رفته و آن را تبدیل به یک پیک آپ فوق لوکس کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه هم اکنون 50 درصد طلای کشور در کردستان تولید می شود و استان در بخش سنگ آهن رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۰    
مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: دستورالعمل شرایط وضوابط ارزیابی ورتبه بندی فنی وکیفی محصولات صنعت تهویه مطبوع وتاسیسات با راهبری دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۵    
دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت، پروژه شفاف سازی و ارتقای سلامت اداری را با رویکرد سنجش فساد و سلامت اداری و با هدف بررسی سازوکارهای بروز فساد ، موانع اهداف سازمانی و ... ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل دفتر امور اکتشافات وزارت صنعت ، معدن و تجارت با تشریح عملکرد این دفتر در سال گذشته اعلام کرد : 76 پهنه اکتشافی در سال گذشته تعیین تکلیف شده و نهایتا 706 محدوده امیدبخش در کشور شناسایی شد .
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه حدود 3 میلیون و 500 هزار نفر متقاضی صدور کارت سوخت المثنی تاکنون ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۰    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرح توزیع اقلام ویژه ماه محرم و صفر خبر داد و گفت: برنج، روغن، شکر، مرغ، گوشت قرمز و چای با نرخ مصوب در قالب این طرح عرضه می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۰    
آمار بانک مرکزی نشان می دهد مانده سپرده ها در پایان اردیبهشت ماه سال جاری 26.6 درصد و مانده تسهیلات بانکی 19.7 درصد نسبت به مقطع مشابه سال قبل رشد داشته است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۵    
معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو انتخاب شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۰    
شرکت تی سی ال بیش تر به دلیل تولید تلویزیون شهرت جهانی دارد و کم تر کسی این شرکت چینی را به عنوان سازنده ی گوشی های هوشمند می شناسد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۵    
قیمت روز خودرو داخلی اعلام شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۵    
این روز ها بازار شایعه در انتصابات در همه صنایع کشور از خودرو تا معدن گرم است اما در این میان یکی از شایعاتی که اگر به واقعیت بپیوندد می توان دستاوردهای خوبی داشته باشد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۰    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی خط ریلی تهران-استانبول در آینده ای نه چندان دور خبر داد و گفت: مذاکرات در حال انجام است و با توجه به استقبال دو کشور ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۰    
کارت سوخت به منظور سروسامان دادن بازار بنزین به میدان آمد اما مواردی مشاهده شده که عده ای از متصدیان در برخی جایگاه ها، سفره سوءاستفاده خود را پهن کرده اند.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۵    
تیم فوتبال پاری سن ژرمن به زودی نمایندگانش را برای مذاکره با کریستال پالاس و ویلفرد زاها راهی لندن خواهد کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۰    
کارشناس بسکتبال ایران با بیان اینکه ایران در بازی های برابر پورتوریکو و تونس از پیش برنده نیست، گفت: همیشه گفته ام که حضور حامد حدادی در هر تیمی یک نعمت است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۰    
آنسو فاتی بازیکن 16 ساله بارسا با حضور در بازی امشب مقابل رئال بتیس، به دومین بازیکن جوان تاریخ بارسلونا بدل شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۲۵    
وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک در نظر دارند پیرامون مشکلات وزنه برداری جلسه ای را با رییس این فدراسیون برگزار کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۱۰    
روزنامه های روز دوشنبه 4 شهریور 98 منتشر شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۰۵    
بهای نفت در روز دوشنبه در پی تشدید تنش های تجاری چین و آمریکا و نگرانی هایی در خصوص اقتصاد جهانی کاهش پیدا کرد و نفت خام آمریکا به به پایین ترین قیمت خود طی دو هفته اخیر رسید.