جمعه ۰۸ تیرساعت ۰۹:۳۸Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 6 شهریور 1398 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 29 اسفند 1397 میهن صنعت 31 فروردین 1398 میهن صنعت 1 اردیبهشت 1398 میهن صنعت 1 خرداد 1398 میهن صنعت 31 تیر 1398 میهن صنعت 31 مرداد 1398 میهن صنعت 30 مهر 1398 میهن صنعت 30 آبان 1398 میهن صنعت 5 آذر 1398 میهن صنعت 30 دی 1398 میهن صنعت 30 بهمن 1398 میهن صنعت 28 اسفند 1398 میهن صنعت 1 شهریور 1398 میهن صنعت 2 شهریور 1398 میهن صنعت 3 شهریور 1398 میهن صنعت 4 شهریور 1398 میهن صنعت 5 شهریور 1398 میهن صنعت 6 شهریور 1398 میهن صنعت 7 شهریور 1398 میهن صنعت 8 شهریور 1398 میهن صنعت 9 شهریور 1398 میهن صنعت 10 شهریور 1398 میهن صنعت 11 شهریور 1398 میهن صنعت 12 شهریور 1398 میهن صنعت 13 شهریور 1398 میهن صنعت 14 شهریور 1398 میهن صنعت 15 شهریور 1398 میهن صنعت 16 شهریور 1398 میهن صنعت 17 شهریور 1398 میهن صنعت 19 شهریور 1398 میهن صنعت 20 شهریور 1398 میهن صنعت 21 شهریور 1398 میهن صنعت 22 شهریور 1398 میهن صنعت 23 شهریور 1398 میهن صنعت 24 شهریور 1398 میهن صنعت 25 شهریور 1398 میهن صنعت 26 شهریور 1398 میهن صنعت 27 شهریور 1398 میهن صنعت 28 شهریور 1398 میهن صنعت 29 شهریور 1398 میهن صنعت 30 شهریور 1398 میهن صنعت 31 شهریور 1398 
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۳:۱۵    
جهان به سمت انرژی های تجدیدپذیر گام برمی دارد و ایران کشور پر پتانسیلی از لحاظ انرژی های نو مانند انرژی های خورشیدی و بادی است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۵    
یکی از مهمترین نیازهای مردم در هرکجای سرزمین پهناور ایران اسلامی، نیاز به خدمات پولی و بانکی است و ارائه این خدمات در محل روستا نه تنها اثر قابل توجهی در کاهش سفرهای غیرضرور روستائیان می تواند داشته ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی و دارایی در حاشیه مراسم رونمایی از سه برنامه گمرک هوشمند، با اشاره به ویژگی های این برنامه ها و تاثیر چشمگیر آنها در شفافیت و سرعت بخشی به فرآیند های گمرکی ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۰    
رئیس کل گمرک با بیان اینکه نزدیک به 1500 خودروی وارداتی در درب خروج گمرک مانده اند، گفت: در حال پیگیری هستیم تا مهلت ترخیص خودروهای دپو شده از سوی دولت به مدت یک یا دو ماه مجدد تمدید شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر خودروسازان در تحویل خودروهای مشتریان قصوری داشته باشند، حتما با آن ها برخورد می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۵    
آمارها نشان می دهد که مشتریان ایتالیایی ترجیح می دهند که خودروهای وطنی خودروسازان ایتالیایی را خریداری و استفاده کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، گروه صنعتی ایران خودرو را مکلف به تولید و عرضه سه محصول جدید تا پایان سال جاری کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۲:۰۰    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: پیش از تعطیلات تابستانی، حدود 88 هزار خودروی ناقص در کف کارخانه وجود داشت که با همت پرسنل در 10 روز تعطیل، این عدد به حدود 65 هزار دستگاه کاهش یافت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۵    
رئیس جمهور در جریان جلسه امروز هیئت دولت گفت: هدف اصلی دولت از تلاش در عرصه های مختلف داخلی و خارجی تأمین منافع ملی، افزایش رفاه مردم و رشد و توسعه جامعه است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۰    
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران با اشاره به بازنگری در قانون صندوق ضمانت صادرات از پوشش یک میلیارد دلار ریسک شرکت های صادراتی کشور در 5 ماه نخست امسال خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۶    
همزمان با گسترش جنگل زدایی در جهان مشاهده می شود که موارد آتش سوزی های جنگلی در مرکز آفریقا از آمازون پیشی گرفته است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۶    
تیم فوتبال بانک ملی ایران در مسابقات شبکه بانکی با برتری مقابل تیم بانک رفاه به فینال این مسابقات صعود کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۶    
با استقبال گسترده علاقه مندان و بازدیدکنندگان، ساعت بازدید از نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار نقاشی استاد شکیبا به ساعت 10 تا 19 تغییر یافت.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۱    
بانک ملی ایران که اکنون بیش از 9 دهه از حضورش در فضای اقتصادی کشور می گذرد، یکی از نخستین سازمان های کشور است که سال ها پیش، رایانه را وارد عملیات روزمره خود کرد ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۱    
وکیل محمدعلی نجفی از آزادی موکل خود خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به ثبات نرخ ارز گفت: وضعیت بازار ارز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و ذخایر ارزی در 5 سال اخیر بی سابقه است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۶    
در جلسه روسای مشترک سازمان برنامه و شورای شهر و شهردار تهران مقرر شد، تعداد 630 دستگاه واگن برای تأمین واگن های مورد نیاز متروی تهران و حومه با تضمین سازمان برنامه و بودجه خریداری شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۶    
پورشه بعد از اینکه با Cayenne Turbo S E-Hybrid در یک پیست ناتمام تایمگیری کرد تصمیم گرفت با تایکان که یک سدان تمام الکتریکی محسوب می شود نیز این کار را انجام دهد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۱    
سریلانکا که در حال حاضر تولید نفت ندارد، امیدوار است تولید نفت و گاز طبیعی را در سال 2023 آغاز کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۶    
مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان گفت: فولاد خراسان بیش از 10 درصد مالیات استان را پوشش می دهد؛ این شرکت در بین بنگاه های بزرگ اقتصادی جزء مجموعه های نادری به شمار می رود که کاملا روی پای خود ایستاده و ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیروی محرکه وزارت صمت از برگزاری 5 میز تعمیق ساخت داخل تا آخر سال در حوزه خودرو خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۶    
سفیر کره جنوبی در بازدید از پاویون مرکز ملی فرش ایران در نمایشگاه بیست و هشتم، به دنبال حفظ روابط تجاری با ایران و برگزاری نمایشگاه فرش دستباف ایران در کشور کره هستیم.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۱    
به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت عرضه خودروهای کف پارکینگ در دو هفته گذشته از مهمترین دلایل کاهش قیمت خودرو در روزهای اخیر بوده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۱    
سه کارگروه تهیه نظام نامه آماری وزارت صنعت، معدن و تجارت، تدوین شناسنامه شاخص های تخصصی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اجرای طرح چارچوب ملی تضمین کیفیت (NQAF ) زیر نظر کمیته آمار وزارت صمت تشکیل شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۶    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران درباره ذرت های آلوده گفت: اجازه نمی دهیم محموله ای که سلامت و ایمنی مردم را تهدید می کند، وارد کشور شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۶    
معاون وزیر اقتصاد از راه اندازی صندوق ودیعه مسکن برای کمک به مستأجران از دو طریق بازار سرمایه و حساب سپرده بانکی پس از تصویب دولت خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۱    
شاید کمی عجیب به نظر برسد که بخواهید با یک خودرو فوق لوکس به منطقه ای خطرناک بروید، اما اگر قصد چنین کاری را داشته باشید X5 Protection VR6 قطعا مناسب خواهد بود
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۶    
اپل همیشه برای سیستم عامل های خود فاز بتایی در نظر می گیرد تا پیش از انتشار نسخه جدید نرم افزار مشکلات آن را برطرف سازد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۶    
طی ماه های اخیر تصاویر جاسوسی بسیاری از مرسدس بنز GLE کوپه دیده شده است و حالا این خودرو به صورت رسمی معرفی شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۶    
یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است قیمت دلار می تواند پایین تر از نرخهای فعلی آمده و وارد کانال 8000 تومان شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه امسال کسری بودجه نخواهیم داشت، گفت:تا پایان سال به جای 448هزار میلیارد تومانی که مصوبه مجلس بود،منابع و مصارف را 386هزار میلیارد تومان تنظیم می کنیم.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۱    
نرخ فروش هر کیلوگرم شکر تنظیم بازاری در آستانه ماه محرم 3500 تومان و با محدودیت حداکثر 3 کیلوگرم به فروش می رسد اما قیمت شکر بسته بندی 900 گرمی در بازار 7500 تا 8000 تومان است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۲    
روزهای بدون فوتبال در اروپا به پایان رسید و اکنون هواداران هر کشور می توانند با حضور در ورزشگاه ها به حمایت های تیم های محبوبشان بپردازند.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۲    
شرکت ال جی خبر رونمایی گوشی همراه جدید با پشتیبانی از فناوری صفحه نمایشگر دوگانه را در نمایشگاه ایفا 2019 تایید کرد
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۷    
توان محققان ایرانی در تولید محصولات نانو به مرحله ای رسیده که نتایج آن را می توان در صنعت خودروسازی نیز مشاهده کرد محصولاتی که نمونه مشابه خارجی آنها قبلا مورد استفاده قرار می گرفته است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۷    
احمد توکلی طرح "ساماندهی صنعت خودرو" را در حمایت از عده ای رانتخوار فاسد و در راستای نابودی صنعت خودرو ارزیابی کرد و از شورای نگهبان خواست، در تایید آن عجله نکند.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۲    
گمرک ایران، شرایط ترخیص خودروهای خارجی دپو شده در منطقه آزاد اروند را اعلام کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت خودروسازی به اندازه یک جنگ به کشور خسارت می زند ، خواستار تصمیم گیری جدی قوای سه گانه در این زمینه شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۱۲    
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: در یک سال و نیم گذشته لوازم یدکی خودروها به طور متوسط رشد 300 درصدی را تجربه کرده که بیشتر شامل قطعات پرمصرف مثل دیسک و صفحه، لنت ترمز، سرسیلندر ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۷    
مربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران گفت: از نظر من ایران بهترین تیم بسکتبال آسیا در رقابت های جام جهانی 2019 چین است و شانس صعود به دور دوم را داریم.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۲    
هفته سوم لیگ برتر هندبال از فردا (پنجشنبه) آغاز می شود .
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۷    
قیمت کالا های اساسی ویژه هیئت های مذهبی در ماه های محرم و صفر اعلام شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۷    
شاید کسی فکرش را هم نمی کرد که صبح روز دوشنبه 28 مرداد ماه، زمانی که از خواب بیدار می شود هاشم یکه زارع مدیر عامل با سابقه ایران خودرو از سمت خود برکنار شده باشد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۲    
دست اندرکاران بازار می گویند برای حل چالش دام هایی که به طمع افزایش بیشتر قیمت، روی دست دامداران مانده و وزن شان بطور غیرمعمول افزایش یافته دولت باید به کمک بیاید.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۲    
طی سه روز آینده سواحل دریای خزر مواج خواهد بود و بارش باران در این منطقه پیش بینی می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۲    
روزنامه های روز چهارشنبه 6 شهریور 98 منتشر شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۷    
بهای نفت در روز چهارشنبه به دنبال کاهش ذخایر نفت آمریکا بیش از میزان پیش بینی شده و همچنین احتمال حل اختلاف تجاری آمریکا و چین افزایش پیدا کرد.