پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۲۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 17 اسفند 1398 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 29 اسفند 1397 میهن صنعت 31 فروردین 1398 میهن صنعت 1 اردیبهشت 1398 میهن صنعت 1 خرداد 1398 میهن صنعت 31 تیر 1398 میهن صنعت 31 مرداد 1398 میهن صنعت 3 شهریور 1398 میهن صنعت 30 مهر 1398 میهن صنعت 30 آبان 1398 میهن صنعت 5 آذر 1398 میهن صنعت 30 دی 1398 میهن صنعت 30 بهمن 1398 میهن صنعت 1 اسفند 1398 میهن صنعت 2 اسفند 1398 میهن صنعت 3 اسفند 1398 میهن صنعت 4 اسفند 1398 میهن صنعت 5 اسفند 1398 میهن صنعت 6 اسفند 1398 میهن صنعت 7 اسفند 1398 میهن صنعت 9 اسفند 1398 میهن صنعت 10 اسفند 1398 میهن صنعت 11 اسفند 1398 میهن صنعت 12 اسفند 1398 میهن صنعت 13 اسفند 1398 میهن صنعت 14 اسفند 1398 میهن صنعت 16 اسفند 1398 میهن صنعت 17 اسفند 1398 میهن صنعت 18 اسفند 1398 میهن صنعت 19 اسفند 1398 میهن صنعت 20 اسفند 1398 میهن صنعت 21 اسفند 1398 میهن صنعت 23 اسفند 1398 میهن صنعت 24 اسفند 1398 میهن صنعت 25 اسفند 1398 میهن صنعت 26 اسفند 1398 میهن صنعت 27 اسفند 1398 میهن صنعت 28 اسفند 1398 
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۱    
پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: با تدابیر اندیشیده شده و پایش های مستمر سلامت پرسنل و ضد عفونی محیط کار، هرگونه مورد مشکوک مبتلا به کرونا به مراکز تخصصی درمانی منتقل می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۱    
دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با ارسال نامه ای به سیدجواد سلیمانی از اقدامات صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و صیانت از سلامت کارگران و کارکنان در این گروه ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۱    
گروه خودروسازی سایپا با هدف قدردانی از زحمات و تلاش های جامعه پزشکی و پرستاری در زمینه مقابله با کرونا در سراسر کشور، تسهیلات ویژه ای در نظر گرفت.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۶    
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت 17 شرکت وارداتی را جهت واردات کالاهای سلامت محور در خصوص مبارزه با بیماری کرونا معرفی کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۱    
شرکت اپل در سال جاری چندین مدل آیفون 12 عرضه خواهد کرد اما در این بین ویروس کرونا خلل بزرگی در صنعت و دیگر بخش های جهان به وجود آورد ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۶    
دولت، مشوق ها، تسهیلات و اراضی خود را برای رونق دهی به بخش مسکن در سال 1399 در نظر گرفته که اختصاص 4500 میلیارد تومان منابع حاصل از درآمدهای وزارت راه و شهرسازی به بخش های مختلف عمرانی از جمله این ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۱    
اگر شما هم می خواهید در بسیج همگانی کرونا را شکست می دهیم سهیم باشید، چراغ نخست را روشن کنید و از مراجعه به شعب بانکی تا حد امکان بپرهیزید.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
در حالی که به روز پدر و نیز نوروز نزدیک می شویم، بسیاری از مردم ترجیح می دهند به آنهایی که دوستشان دارند، اسکناس نو هدیه بدهند، در حالی که به گفته پزشکان ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۱    
مدیرعامل بانک شهر با صدور پیامی ضمن اشاره به شیوع "ویروس کرونا" در کشور ، از تلاش های کارکنان شبکه بانکی در خدمت رسانی به شهروندان و مشتریان در این شرایط خطیر قدردانی کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۶    
رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره محکوم شدن باشگاه تراکتور در سه پرونده خارجی ارائه کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی وزارت بهداشت: آخرین وضعیت کووید19 در ایران را اعلام کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۶    
مرکز رسیدگی به امور مساجد، با صدور بیانیه ای از تعطیلی نماز جماعت در مساجد به علت شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
شاخص بورس با رشد منفی 4 هزار و 104 واحدی، همچنان در کانال 551 هزار واحدی حرکت می کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۱    
به نظر می رسد شرکت خودروسازی بزرگ "جنرال موتورز" به صورت چراغ خاموش به فناوری باتری که رؤیای در حال تحقق "تسلا" و "ایلان ماسک" صاحب آن است، رسیده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۶    
مرکز تحقیق، طراحی و تولید موتورایران خودرو (ایپکو) با امضای تفاهم نامه ای با بخش پژوهش شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۶    
صاحب امتیاز نمایندگی 3307 ایران خودرو درراستای مسئولیت های اجتماعی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بیش از 400 لیترمواد شوینده به بیمارستان های نگهداری بیماران مشکوک به این ویروس در شهر بابل اهدا کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای جلوگیری از شیوع کرونا در کشور، از ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت تا پایان سال خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۱    
عضو اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به افزایش 40 درصدی قیمت پیاز به دلیل آغاز صادرات این محصول، از رکود بازار میوه به دلیل شیوع کرونا خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی گمرک ایران گفت: از صبح امروز پاکستان اجازه ورود کامیون های ایرانی برای جابجایی کالاهای صادراتی ایران را صادر کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با توجه به شرایط بوجود آمده پس از انتشار ویروس کرونا ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۶    
مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: از آنجایی که سازمان های مسئول مبنای قیمتی مشخصی برای خودرو تعیین نکردند سازمان متبوعش نمی تواند با گرانفروشی چارچرخ ها در بازار برخورد کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از فعالیت مرز باشماق مریوان خبر داد و گفت: تخلیه و بارگیری کالا های صادراتی دلیل اصلی ازدحام در این مرز است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۱    
واحدهای تحقیق و توسعه یا همانR&D نقش مهمی در خلق محصولات جدید، کاهش هزینه های تولید، ارتقای بهره وری و افزایش سهم بازار دارند و شرکت کروز توجه ویژه ای به این واحد در مجموعه خود دارد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۶    
دادگاه رسیدگی به اتهامات محتکران کالاهای سلامت محور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۱    
گروه صنعتی ایران خودرو برای حفظ سلامتی همکاران علاوه بر ضد عفونی کردن همه محیط های کاری و اداری تلاش کرده است تا به کارکنان و خانواده آنان اطمینان دهد، شرکت از شرایط مطلوب بهداشتی برخوردار است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: از نیمه دوم سال جاری کاهش زیان عملیاتی در گروه خودروسازی سایپا شتاب گرفته و مطابق برنامه ریزی انجام شده، این روند در ماه های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۶    
خودروساز ژاپنی هوندا از ساخت دومین خودرو الکتریکی خود تا سال 2022 برای عرضه به بازار اروپا خبر داد. قرار است دیگر نسخه الکتریکی این شرکت، هوندا e در تابستان سال جاری روانه بازار شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۱    
در ساعات گذشته در کانال های تلگرامی گم نام و بدنام خبری را به نقل از ایرنا منتشر کرده اند که جعلی است و باعث تشویش ذهن و فکر هم وطنان تهرانی شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
سومین پرستار گیلانی شب گذشته در اثر ابتلا به ویروس کرونا در رشت درگذشت.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۶    
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: مخالف تغییر ساعات کاری ادارات به حالت عادی هستیم.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۱    
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از افزایش ساعات کار مراکز شماره گذاری خودرو و تعویض پلاک در کشور خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۱    
عنبر النسا چیست؟ آیا سرگین الاغ ماده آنچنان که از آن تعریف می کنند مفید است؟ آزمایش های علمی بر روی عنبر النسا چقدر از فواید این گیاه در طب سنتی را تایید می کنند؟ این روزها بازار فروش عنبر النسا یا ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۶    
در فاصله 5 ماه مانده تا المپیک، مسئولان ورزش ایران تدبیری بهتر از تعطیلی اردوهای تیم های ملی برای مقابله با کرونا پیدا نکردند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۱    
بهای نفت پس از ناکامی اوپک در کسب موافقت روسیه و سایر تولید کنندگان برای کاهش تولیدات، بیشترین افت روزانه خود را طی 11 سال اخیر تجربه کرد و اوپک نیز در پاسخ از لغو محدودیت های تولید خود خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۶    
شما می توانید پرده های بدون آستر را در خانه بشویید، اما پیشنهاد می شود شستشوی پرده های آستردار را به خشکشویی بسپارید.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۱    
کریمی گفت: با شیوع کرونا در سراسر دنیا تاکنون 39 مدرسه تعطیل شده و مابقی مشغول به کار هستند.
میهن صنعت   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۶    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (هفدهم اسفند ماه 98) را تشریح کرد.