دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۷May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 7 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا مصوبه کنگره این کشور برای اعمال تحریم های تازه علیه ایران، روسیه و کره شمالی را امضا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- ع – ک مدت 3 سال در اردوگاه کار درمانی استان مرکزی تحمل کیفر می کرد که حکم وی به دلیل شرکت در برنامه های فرهنگی و حفظ کل قرآن کریم با یک درجه تخفیف از اعدام به حبس ابد تقلیل یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سه بوکسور نوجوان کشورمان امروز (چهارشنبه) در نخستین روز رقابت های قهرمانی آسیا روی رینگ می روند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- از زمانی که اولین گوشی های تلفن همراه وارد بازار شدند کمپانی های مختلف در تلاش بوده اند تا محصولاتی خاص و ویژه به مشتریان خود ارائه کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری کل سمنان از فراخوان تاسیس دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مرکز استان سمنان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- گردشگر و کارآفرین اروپایی که اخیرا به کره شمالی سفر کرده برای ثبت تصاویر ممنوعه از شگرد سلفی گرفتن استفاده کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- اوراسیا نیوز نوشت: حملات انتحاری طالبان نه تنها برای استفاده از خشونت برای دستیابی به اهداف سیاسی، بلکه یک موضوع تبلیغاتی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلوچستان گفت: خط آهن میرجاوه بخش مهمی از تاریخ راه آهن است، این خط آهن نقش نظامی داشته و پیش از راه آهن سراسری ایران کشیده شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول قوه قضائیه با انتشار نامه ای از تلاش های دادگستری گلستان در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و اقامه نماز قدردانی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- محصول پژو 5008 دارای مشخصه های مثبت زیادی است که تولید آن با هدف غنی سازی خودروهای کلاس C انجام گرفته است .
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- ژنرال بانشسته ارتش و کارشناس مسائل دفاعی در آمریکا اعلام کرد که پاکستان مسئول ناامنی ها در افغانستان است و حل این مشکل نسبت به افزایش نظامیان آمریکایی اولویت دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون دستیار رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: دولت ترامپ جزئیات راهبرد جدید خود در افغانستان را فاش نخواهد کرد زیرا موجب سوءاستفاده دشمنان و رقبای ما در افغانستان می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- نماز یکشنبه ذی القعده نماز مستحبی و چهار رکعتی است که در یکی از روزهای یکشنبه ماه ذی القعده خوانده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت:با تلاش شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران خط 42 اینچی در مسیر کوهستانی و پرشیب دامغان - نکا با رعایت مسائل زیست محیطی آماده بهره برداری شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه افغانستان اعلام کرد بر اساس سیاست عدم مداخله در امور داخلی سایر کشورها، تحولات اخیر پاکستان مسئله داخلی این کشور است اما برای ادامه همکاری با حکومت جدید پاکستان آمادگی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- کومار نارش 42 ساله اهل اوتارپرداش در شمال هند است و توانایی عبور فشار برق را از بدن خود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک کوهنورد بقایای جسد مسافران خطوط هوایی که از هند به فرانسه رفته بودند را کشف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- وحشت خشکسالی بر تمام کشور سایه انداخته، خشک شدن مناطق پر آبی مانند سواحل دریای خزر که وعده انتقال آب هایش به فلات مرکزی امید زندگی را دل بسیاری از کویرنشینان زنده کرده بود حالا وحشت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- نیکولاس کی به عنوان سفیر جدید انگلیس به جای دومینیک جرمی سفیر کنونی این کشور در افغانستان معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- حکمرانی مجموعه ای از اقدامات فردی و نهادی، عمومی و خصوصی برای برنامه ریزی و اداره مشترک امور است و فرایند مستمری از ایجاد تفاهم میان منافع متفاوت و متضاد است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک کسب و کار نوپای بریتانیایی، با استفاده از هدست های هولولنز و سخت افزار در دسترس توانسته تجربه اتاق عمل را برای پزشکان کارآموز خلق کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در داخل کمیسیون مشترک اتفاق نظر وجود ندارد که اعمال آمریکا نقض برجام است. تحریم های جدید منافع ما را به خطر انداخته اما گشایش های برجام را به خطر نینداخته است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- یکی از مشاوران ارشد کاخ سفید با تایید گزارش روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر علاقمندی ترامپ به استخراج معادن افغانستان، گفت: در عصر کنونی نمی توان بحث اقتصاد را از امنیت ملی جدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- انسانها معمولا چیزهای سریع را دوست دارند. از خودروهای اسپرت گرفته تا کامپیوترها و ارتباطات اینترنتی، همیشه افراد ترجیح می دهند تا از سریعترین مدلهای موجود استفاده کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- مشهورترین ثروتمندان جهان نیز همانند بسیاری دیگر از ساکنان زمین خواندن را رها نمی کنند و اهمیت دهی آنها به امر کتاب و کتابخوانی در اظهارنظرها و سخنانشان کاملا مشهود است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مکمل های دارویی واقعا مفید هستند، راهکار های تغذیه ای جهت رفع کم خونی، اثر آلودگی هوا بر بازگشت ام اس و ... از جمله اخباری است که بسته سلامت میزان امروز به آن ها پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- جیمز ویلرمن روزنامه نگار آمریکایی با انتشار تصویری از زندان مرکزی سازمان اطلاعات کشور امارات در بندر مکلا یمن از شکنجه گسترده زنان و کودکان توسط نیرو های اماراتی خبر داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف دو هزار و 300 کیسه کود شیمیایی غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال در شهرستان البرز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- سلسله نشست های شرح آثار بزرگان ادب پارسی با حضور علی معلم دامغانی در حوزه هنری برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- اولین اقدام تلافی جویانه، وزارت خارجه روسیه از سفارت آمریکا خواست تا تعداد دیپلمات های فعال در این کشور را به 455 نفر کاهش دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناسان و صاحبنظران سیاسی سلب صلاحیت نوازشریف(نخست وزیر سابق) پاکستان و منحل شدن کابینه وی توسط دادگاه عالی این کشور را ضربه ای به مذاکرات هند و پاکستان و کاهش تنش در روابط دو کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از نشست مشترک امروز بانک مرکزی و قوه قضاییه برای پیگیری وضعیت سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیسان با وجود قیمت درحال افزایش مواد اولیه، تاثیرات منفی بازار ارز و رشد کندتر از حد انتظار در بازارهای کلیدی، مطابق برنامه مالی مورد نظر خود پیش رفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- رایزن فرهنگی و حقوقی سفارت افغانستان در تهران، از طرح تاسیس بنیاد نخبگان توسط سفارت و وزارت خارجه در تهران، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- پیرو اطلاعیه های قبلی در ارتباط با تعاونی اعتباری منحله فرشتگان به اطلاع می رساند پنجمین مرحله از طرح تعیین تکلیف سپرده های سپرده گذاران آن تعاونی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص ارتودنسی با اشاره به بهترین زمان ارتودنسی گفت: ارتودنسی باعث پوسیدگی دندان نمی شود و با انجام این روش درمانی عملکرد فک و دندان ها اصلاح می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان گفت: از جمله مسائلی که خانواده ها باید به آن توجه کنند پیشگیری از تشنج های ناشی از تب است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سازمان بهداشت جهانی با همکاری وزارت بهداشت پاکستان برنامه های ویژه را برای کاهش بیماران هپاتیت در این کشور اجرا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- کایساکی: ترامپ دو شخصیت کاملا متفاوت دارد، نخست اینکه او هنگامی که روبروی دوربین ها قرار می گیرد همواره تلاش می کند خوب به نظر برسد، اما زندگی واقعی او پشت درهای بسته، خیلی متفاوت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرگئی ریابکوف شنبه شب در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ای.بی.سی آمریکا اظهار داشت: امیدوارم چرخه اقدامات تلافی جویانه روسیه و آمریکا علیه یکدیگر متوقف شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- کانادا از اینکه نظامیان سعودی در حملات خود به مناطق شرقی عربستان از خودروهای زرهی ساخت این کشور استفاده کنند ، شدیدا ابراز نگرانی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام گفت: قانون جدید کنگره آمریکا خیلی روشن و بیّن یک اقدام دشمنانه و خصومت آمیز علیه جمهوری اسلامی ایران است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- در مدرسه ها این رسم وجود دارد که برای تشویق دانش آموزان به درس خواندن به افرادی که مقامی می آورند و در امتحانات خود ممتاز می شوند، جایزه ای اهدا می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- در مراکش نوعی بز وجود دارد دارد که بهتر و سریع تر از میمون و سایر پستانداران از درخت ها بالا می رود و از برگ آن ها تغذیه می کند و به بزهای درختی معروف هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان علائمی یافته اند که از یک جرم کیهانی واقع در آن سوی منظومه شمسی نشات می گیرد و ممکن است نخستین قمر فراخورشیدی باشد که تاکنون کشف شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- قانونگذاران آمریکا، بودجه ویژه برای خریداری یونیفورم ارتش ملی افغانستان را به دلیل وجود فساد گسترده در وزارت دفاع ملی افغانستان، رد کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- پس از وقوع شوک و حادثه، یا اتفاق و رویداد تلخ و حتی شکست عاطفی امکان دارد به خاطر عدم توانایی در کنترل احساسات با مشکلات پیچیده در حوزه سلامت جسم و روح خود مواجه شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- ساعتی قبل فردی در پی مشکلات شخصی به راننده یک دستگاه سواری پراید در بلوار امامیه تقاطع شاهد در منطقه قاسم آباد مشهد تیراندازی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- این روزها همه مردم با دیدن بیشتر شدن افرادی که آلزایمر گرفته اند، واهمه دارند که مبادا خود دچار آلزایمر شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- با پرتاب موشک "سایوز" سه فضانورد جدید در قالب "ناوگروه اعضامی 53-52"(Expedition 52/53) به ایستگاه فضایی بین المللی رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای: روزهای یکشنبه ی ماه ذی قعده ایّام توبه و انابه است و عملی دارد که مرحوم عارف بزرگوار حاج میرزا جواد آقای ملکی در المراقبات نقل میکند از رسول مکرّم اسلام که ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک روانشناس در رابطه با مضرات ترساندن کودکان برای جلوگیری از برخی رفتار های آن ها توضیحاتی را ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود وارد روستایی در حومه شرقی الرقه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- "اسپایک جونز" کارگردان جوان و مطرح هالیوودی بعد از حدود 4 سال دوری از سینما اینبار با فیلمی متفاوت به هالیوود بازگشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک منبع محلی از حبس خانواده های اعضای داعش به دست سران این گروه تروریستی در جنوب غرب استان کرکوک عراق خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- شب گذشته در لندن از لوکس ترین و بی سر و صدا ترین اتومبیل دنیا رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- یک فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی در رابطه با عوامل تحریک کننده حمله های بیماری آسم توضیحاتی را ارئه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان موسسه پلی تکنیک فدرال لوزان روش جدیدی برای ماندگاری طولانی مدت رایحه خوش شامپوها ارائه داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- روش های جلوگیری از جعل امضا در چک معمولا مجرمان برای ارتکاب اعمال مجرمانه، سریع ترین و مطمئن ترین راه را برای اقدام انتخاب می کنند و به گمان آنان یکی از آسان ترین کار ها جعل امضاء در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- افتادگی دریچه ی می ترال اختلالی است که در آن دریچه ی میترال در سمت چپ قلب به درستی بسته نمی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- نخستین تمرین شاگردان علیرضا منصوریان در پی شکست مقابل صنعت نفت آبادان عصر امروز (شنبه) برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- ناسا اعلام کرد برای رصد خورشید گرفتگی و شناخت زوایای پنهان این رویداد در آمریکا، دو فروند جت بمب افکن متعلق به دهه 50 میلادی را به پرواز درخواهد آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- ملهت تسویه بدهی های مالیاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک استارت آپ آلمانی خودروی الکتریکی طراحی کرده که روی بخش های بیرونی آن پنل های خورشیدی وجود دارد. این خودرو در مرحله پیش سفارش است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- زیارت نامه امام رضا (ع) را به مناسبت فرا رسیدن دهه پرفضیلت کرامت و فرا رسیدن ولادت امام رضا (ع) در اینجا بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- برگزاری دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس برابر حریفی دسته اولی اش لغو شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اسبق امور خارجه پاکستان گفت: اطمینان دارم هر دولتی در پاکستان روی کار بیاید دوستی با ایران عمیق تر خواهد شد و حتی با تشکیل اتحادهای تازه در منطقه 2 کشور هرگز در مقابل هم قرار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- با دستور رئیس فدراسیون فوتبال، قرار شد محرومیت سه بازیکن امید استقلال لغو و از ارجاع پرونده علیرضا منصوریان به کمیته اخلاق خودداری شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- محققان در بیمارستان عمومی ماساچوست موفق به توسعه مفصل مصنوعی شدند که از ایجاد عفونت های باکتریایی جلوگیری می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید کارت حافظه microSDHC با ظرفیت 32 گیگابایت، باید در حدود 64 هزار تومان هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برگهای انجیر مقدس را می توان برای کنترل علائم اوریون استفاده کرد. این برگ ها حاوی خواص ضدویروسی بوده و می تواند ویروسهایی را بکشد که منجر به اوریون می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (شنبه) را در نوبت بعدازظهر و از ساعت 18:15 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- در ادامه مسابقات جهانی تیراندازی با کمان جهان، اسماعیل عبادی موفق شد با درخشش خود به جمع چهار کماندار برتر جهان راه یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مسئول روابط عمومی سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان شیراز گفت: در پی تبلیغات گسترده در سطح فضای مجازی و گزارشات مردمی 24 دختر و پسر در مراسم مختلط پارتی شبانه در شیراز دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت "تسلا" همانطور که مالک آن اعلام کرده بود 30 دستگاه از جدیدترین خودروی خود یعنی تسلا مدل 3 را به مالکان آنها تحویل داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رصدخانه "چاندرا"( Chandra) که متعلق به "سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) است دو تصویر زیبا از دو پدیده کهکشانی منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- کنفدارسیون فوتبال آسیا سالروز دومین قهرمانی آبی پوشان تهرانی در آسیا را یادآوری کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- روزنامه آلمانی برلینرسایتونگ نوشت: به گفته مقامات امنیتی، مظنون احتمالی حمله با چاقو به سوپر مارکتی در هامبورگ آلمان ، فردی اماراتی بوده که درخواست پناهندگی وی رد شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مجوز انتشار آگهی استخدام 2500 نفره وزارت نفت برای شرکت ملی نفت ایران صادر شده و طی روزهای آتی این آگهی استخدام گسترده در صنعت نفت در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی، صاحب اتوبوس اختصاصی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- گرما زدگی و کم آب شدن بدن، عارضه ای تهدید کننده برای همه افراد بشمار می رود اما در دیابتی ها همراه با یک خطر دیگر هم هست: افزایش ناگهانی سطح قند خون.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک شرکت نوپای آمریکایی به نام Bollinger Motors یک خودروی برقی با 360 قدرت تولید کرده که با یک بار شارژ تا 320 کیلومتر را طی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- روسیه روز شنبه خواستار احترام (رژیم صهیونیستی) به حریم مسجدالاقصی و آزادی عبادت در قبله گاه نخست مسلمانان جهان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی جامعه روحانیت مبارز هرگونه نقل قول از او درباره روحانیت و فضای کشور را به شدت تکذیب کرد و گفت: اصلا در این حوزه حرفی نزده ام.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی بسکتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی مقابل چین به پیروزی دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- اگرچه هنوز هیچ رژیم غذایی خاصی برای مبتلایان به هپاتیت سی در نظر گرفته نشده است، اما به هر حال رژیم های خاصی ممکن است عملکرد کبد را در این بیماران بهبود بخشند و یا برای این عضو حیاتی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- در نشست مشترک اعضای شورای ملی گفتگوی دولت و بخش خصوصی بر توجه به بازار کشورهای همسایه تاکید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سومین مسابقه تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان ایران و تایلند با برتری تیم میزبان به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از حضور لامبورگینی مورسیه لگو LP640 معروف به گاو خشمگین،را در خیابان های تهران مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- گواتر به تورم گردن بر اثر بزرگ شدن غده تیرویید گفته می شود. این بیماری در زنان بالای 40 سال شیوع بیشتری دارد و به راحتی قابل درمان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- اگر به خاطر مشکلات کاری و زندگی، پیچیدگی های شغلی و تحصیلی دچار استرس و نگرانی شده اید، می توانید با استفاده از یک شیوه جالب به تمدد اعصاب و احساس خوشحالی درخود بپردازید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت اپل برای حل اختلاف حقوق با نوکیا 2 میلیارد دلار به نوکیا می پردازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان از دوران حضورش در فولام به عنوان بهترین بخش دوران حرفه ای خود یاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ارتش یمن با تأیید حمله نیروهای یمنی به کشتی اماراتی در سواحل غرب این کشور، اعلام کرد که این کشتی حامل سلاح و مهمات بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- هیچ انکاری وجود ندارد که مصرف برخی چربی ها برای سلامت شما مضر است: چربی های ترانسف روغن های گیاهی و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۲۶    
خبرگزاری میزان- سلب صلاحیت نواز شریف از سوی دادگاه عالی، منحل شدن کابینه دولت پاکستان و احتمال تصاحب کرسی نخست وزیری توسط شهباز شریف، از مهم ترین عناوین روزنامه های پاکستان در روز شنبه ...